Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي اوريفليم لشركة اوريفليم السويدية في مصر لارقي منتجات التجميل الطبيعية والعناية بالبشرة (منتدي خاص بالدايريكتور رشا محمد)

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

منى سؤال ومنك الاجابة

Pure Snow
rehabhamza30
hananelhosiny
manooo_82
zara__89
بثينه محمد
nona84
marwa86
م.هالة
رشا نبيل عبد الله
rogi
بيوتي ليلي
real love
عطر الكلام22
yory
berom
نونو2010
lala.mm
sad angel
سارة قدرى فهمى
eng.soha
samsam85
Roraa
سمرمر
ayoya
yamin
sobysoo
milanesta
emmy
omseif
زهرة الفل
marmar
ن.س
رضوي حلمي
smsma
nosa
أمل الرخاوى
rania
sasooo
emy*law
mangom75
توتو
sosoy
lomy
ملك
سمر سمرة
رشا محمد
دودو1
اسماء وجيه
رحاب
54 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
سارة قدرى فهمى
عضو ملكي
عضو ملكي
سارة قدرى فهمى

الاوسمة : وسام النشاط
انثى
العمل/الترفيه : بكالوريوس تجارة محاسبة

منى سؤال ومنك الاجابة - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: منى سؤال ومنك الاجابة   منى سؤال ومنك الاجابة - صفحة 4 Emptyالثلاثاء نوفمبر 30, 2010 10:56 pm

samsam85 كتب:
الخيانه اعتقد انى لو عرفت ان جوزى بيخونى مش ممكن اقدر اعيش معه تانى او حتى انى اشوفه
ومع احترامى لرأيك يايامن مفيش فرق بين خيانه صغيره وخيانه كبيرة الخيانه هى الخيانه

سؤالى:تعملى ايه لو سمعتى ان اعز اصدقائك بتقول عليك كلام وحش

متستهلش تكون صحبتى
yamin
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
yamin

انثى
العمل/الترفيه : اوريفليم

مُساهمةموضوع: رد: منى سؤال ومنك الاجابة   منى سؤال ومنك الاجابة - صفحة 4 Emptyالأربعاء ديسمبر 01, 2010 7:52 pm

لما بشوف حد بارد بيعصبنى جدا جدا وارجع تانى طبيعيه لو حد بحبه حاول يهزر معايا علشان يطلعنى برا المود
السؤال بقى
ما هو الشى الى بتتمنى تعمليه كل يوم
sobysoo
عضو ملكي VIP
عضو ملكي VIP
sobysoo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: منى سؤال ومنك الاجابة   منى سؤال ومنك الاجابة - صفحة 4 Emptyالخميس ديسمبر 02, 2010 1:01 pm

نفسي اثبت علي اذكار الصباح والمساء وورد القرآن والمراجعة
عشان بتدلع جدا ودايما مش ثابتة فيهم خاااااااااالص

اية الشغلانة اللي ساعات نفسك تجربي تشتغليها؟
yamin
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
yamin

انثى

مُساهمةموضوع: رد: منى سؤال ومنك الاجابة   منى سؤال ومنك الاجابة - صفحة 4 Emptyالخميس ديسمبر 02, 2010 1:19 pm

ان شاء الله تثبتى عليهم دائما
علاقات عامه علشان الى يسالنى على حاجه اقدر اساعده وادله عليها
yamin
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
yamin

انثى

مُساهمةموضوع: رد: منى سؤال ومنك الاجابة   منى سؤال ومنك الاجابة - صفحة 4 Emptyالخميس ديسمبر 02, 2010 1:21 pm

ايه الاكله الى لو اكلتيها كل يوم مش تزهقى منها
smsma
عضو ملكي
عضو ملكي
smsma

انثى

مُساهمةموضوع: رد: منى سؤال ومنك الاجابة   منى سؤال ومنك الاجابة - صفحة 4 Emptyالخميس ديسمبر 02, 2010 5:02 pm

الملوخية
ايه المكان اللي تحبي تروحيه تريحي فيه اعصابك وهتاخدي معاكي مين؟
yamin
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
yamin

انثى

مُساهمةموضوع: رد: منى سؤال ومنك الاجابة   منى سؤال ومنك الاجابة - صفحة 4 Emptyالخميس ديسمبر 02, 2010 5:06 pm

اى مكان فى بحر واخد معايا جوزى وابنى ولومسموح باكتر اصحابى علشان بتبقى لمه حلوه اوى لما بتتجمع كل واحده وجوزها مش بنبطل ضحك ولا زار ولا تريقه
معلش طولت عليكوا
yamin
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
yamin

انثى

مُساهمةموضوع: رد: منى سؤال ومنك الاجابة   منى سؤال ومنك الاجابة - صفحة 4 Emptyالخميس ديسمبر 02, 2010 5:06 pm

ايه السوال الى بتساليه لنفسك ومش بتلاقى له اجابه
sobysoo
عضو ملكي VIP
عضو ملكي VIP
sobysoo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: منى سؤال ومنك الاجابة   منى سؤال ومنك الاجابة - صفحة 4 Emptyالجمعة ديسمبر 03, 2010 12:35 pm

مفيش

اية الحاجة اللي تخليكي تعيطي
ayoya
ملكي نشيط
ملكي نشيط
ayoya

انثى
العمل/الترفيه : free lawyer

مُساهمةموضوع: رد: منى سؤال ومنك الاجابة   منى سؤال ومنك الاجابة - صفحة 4 Emptyالجمعة ديسمبر 03, 2010 4:07 pm

لما حد يقسي علية واحس اني مليش لازمة

نفسك تقضي شهر العسل فين او قضيتية فين لو كنت متزوجة ؟
ayoya
ملكي نشيط
ملكي نشيط
ayoya

انثى

مُساهمةموضوع: رد: منى سؤال ومنك الاجابة   منى سؤال ومنك الاجابة - صفحة 4 Emptyالجمعة ديسمبر 03, 2010 4:09 pm

yamin كتب:
ايه السوال الى بتساليه لنفسك ومش بتلاقى له اجابه
لية الدنيا بقت وحشة قوي ومبلقيش اجابة علية
سارة قدرى فهمى
عضو ملكي
عضو ملكي
سارة قدرى فهمى

الاوسمة : وسام النشاط
انثى
العمل/الترفيه : بكالوريوس تجارة محاسبة

مُساهمةموضوع: رد: منى سؤال ومنك الاجابة   منى سؤال ومنك الاجابة - صفحة 4 Emptyالجمعة ديسمبر 03, 2010 11:19 pm

لية الدنيا بقت وحشة قوي ومبلقيش اجابة علية

الدنيا بقت وحشة اوى دىعلامةمن علامات يوم القيامة الكبرى لو انتى بصيتى للدنيا اصلا هتلاقى انها بتخلص تخيلى كدة ان كلنا عايشين مؤقتين فى الدنيا(وما الدنيا الا متاع الغرور)

السؤال اللى بجد بقى لية دايما ننصر الشيطان مع اننا عارفين ان اى حاجة غلط ممكن تكون وسوسة شيطان ومع ذلك بنمشى فيها زى مثلا اللبس الخليع و ترك الصلاة وغيرة(ان تنصروا الله ينصركم)
yamin
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
yamin

انثى

مُساهمةموضوع: رد: منى سؤال ومنك الاجابة   منى سؤال ومنك الاجابة - صفحة 4 Emptyالسبت ديسمبر 04, 2010 1:34 am

علشان الشيطان مش هيسيب الانسان فحاله وهيفضل وراه لحد يوم القيامه باذن الله وطبعا لان الانسان ضعيف وساعات الايمان مش بيكون قوى اوى والشيطان بيدخل للانسان من اى نقطه ضعف ويفضل يحاول ويحاول لحد ما يوصل للى هو عاوزه
السوال : - ليه الانسان الطيب ملوش مكان وسط البشر واما يقولوا عليه عبيط ولوحد عارفه شويه يقول عليه ملاك لكن فى الاخر محدش بيقدره
smsma
عضو ملكي
عضو ملكي
smsma

انثى

مُساهمةموضوع: رد: منى سؤال ومنك الاجابة   منى سؤال ومنك الاجابة - صفحة 4 Emptyالسبت ديسمبر 04, 2010 3:40 pm

ayoya كتب:

نفسك تقضي شهر العسل فين او قضيتية فين لو كنت متزوجة ؟

تركيا
smsma
عضو ملكي
عضو ملكي
smsma

انثى

مُساهمةموضوع: رد: منى سؤال ومنك الاجابة   منى سؤال ومنك الاجابة - صفحة 4 Emptyالسبت ديسمبر 04, 2010 3:41 pm

انا هسيب سؤالك يا يامن للي بعدي

yamin كتب:
السوال : - ليه الانسان الطيب ملوش مكان وسط البشر واما يقولوا عليه عبيط

ولوحد عارفه شويه يقول عليه ملاك لكن فى الاخر محدش بيقدره
sobysoo
عضو ملكي VIP
عضو ملكي VIP
sobysoo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: منى سؤال ومنك الاجابة   منى سؤال ومنك الاجابة - صفحة 4 Emptyالأحد ديسمبر 05, 2010 5:05 pm

الزمن دة بالناس الي بقو موجودين فية محتاجين من الشخص الطيب انة يعدل في نفسة شوية بحيث يتوافق ويتكيف مع الناس والحياة دلوقتي بمعني انة يكون واعي اكتر واهم حاجة انة يكون صاحب موقف ويقدر يسيطر علي طيابتة ويستخدم كلمة لأ وقت ما فعلا يكون لايزم يستخدمها ولازم يقدر يعبر عن رأية في الوقت اللي الناس مش هتراعي مشاعرة عشان هو يراعي مشاعرة
اصلي مريت بالتجربة دي طول الوقت بسمع جملة انتي موجودة في زمن مش بتاعك
انتي ملاك
الطيبة دي متنفعش في الزمن دة
كنت بستغرب التعبير لأني بحس ان المفروض الناس كلها تكون كدة بس جيت في وقت تعبت قوي وكان لازم اتغير بس مش اني يعني ابقي الوش التاني او العكس للي كنت فية بس بقيت لية موقف وقرار ورأي وبقيت اقول لأ ومتكسفش وبقيت اراعي نفسي مش بس الناس
لازم الناس تبقي عارفة ان فلان طيب بس مش عبيط
الواحد المفروض يكون بسيط بس حويط
ههههههههههههههههههه

السؤال:اية الموقف اللي من طفولتك ولسة فاكراة ودايما بييجي علي بالك؟
yamin
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
yamin

انثى

مُساهمةموضوع: رد: منى سؤال ومنك الاجابة   منى سؤال ومنك الاجابة - صفحة 4 Emptyالأحد ديسمبر 05, 2010 8:40 pm

كنت ببص فى حمام السباحه مره ووقعت فيه بس ربنا ستر واخويا واصحابنا طلعونى هههههههههههههه
السؤال :- لو عندك طفل هتعملى معاه زى مامامتك كانت بتعمل معاكى ولا لا وهتعلميه هجات تانيه
samsam85
عضو ملكي
عضو ملكي
samsam85

انثى
العمل/الترفيه : بكالوريوس إدارة اعمال

مُساهمةموضوع: رد: منى سؤال ومنك الاجابة   منى سؤال ومنك الاجابة - صفحة 4 Emptyالإثنين ديسمبر 06, 2010 1:24 am

سؤال صعب جداً يا يامن لأن أطفال الزمن ده غير اطفال زمان انا فكره انا وانا صغيره كانت امى تبصلى بس اعرف هى عايزه ايه واكش فى مكانى لكن دلوقتى تفضلى تنحرى فى قلبك ولا حياة لمن تنادى مهما تقولى لأ ومهما تقولى عيب بيعملو الى فى دماغهم علشان كده صعب تعملى معاه زى مامامتك كانت بتعمل معاكى
وده سؤالى للى بعدى: اتعامل مع طفلى ازاى فى الزمن ده
sobysoo
عضو ملكي VIP
عضو ملكي VIP
sobysoo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: منى سؤال ومنك الاجابة   منى سؤال ومنك الاجابة - صفحة 4 Emptyالإثنين ديسمبر 06, 2010 8:08 pm

سؤال حلو قوي
علي فكرة انا خريجة رياض الأطفال
بصي هو عموما الموضوع دة كبييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييير
انا قعدت 4 سنين ادرس فية فأكيد الأجابة مش هتكون في سطرين علي سؤالك
هههههههههههههه
بصي في حاجات مهمة ممكن اقولك كعناوين واكيد هي نقطة في بحر اللي انا درستة
لازم يكون في ثواب وعقاب والعقاب طبعا مش ضرب ,ولما بتيجي تعدلي السلوك في حاجة اسمها تعزيز ايجابي وتعزيز سلبي التعزيز الأيجابي انك بتكافئية علي حاجة كويسة عندة عشان تثبتيها والتعزيز السلبي غير العقاب لأن التعزيز السلبي بيقوي السلوك زي التعزيز الأيجابي اما العقاب فبيقلل السلوك
والتعزيز السلبي زي انك تقعدي الطفل بعيد عن باقي الأطفال عشان ميضايقهمش وعشان يسمع الكلام عشان ميتعاقبش

حاجة برضة مهمة قوي لازم الأب والأم يكون رأيهم واحد والحاجات اللي البيعاقبوا عليها واحدة والحاجات اللي بيوافقوا عليها واحدة عشان الطفل ميتشتتش ماما مثلا لما بعمل كذا عادي اما بابا فبيضربني مثلا يعني

برضة مينفعش شخص واحد زي الأب مثلا هو اللي يكون مسؤل عن القواعد وهو اللي بيعاقب فكل ما الطفل يعمل حاجة تقوليلة لما بابا يجي هقولة هو هيتصرف معاك
لازم يحس انك انتي كمان ليكي احترامك وسلطتك

مينفعش مثلا تقولي لطفلك شايف اخوك بيذاكر ازار شايف درجاتة اية دة طالع الأول
او انا عيزاك زي ابن عمتك
كل الكلام دة مش صح لأنة بيولد كرة جوا الطفل من ناحية الشخص اللي بتقارنية بية ولما يكبر شوية بيبقي في حسد وغل وغيرة دة كلة غير الكرة نسأل الله العافية
فلازم لما تقارني الطفل متقارنيهوش الأ بنفسة وحالة يعني مثلا انت الشهر اللي فات كنت احسن كنت مركز اكتر كنت بتسمع كلامي وجميل كدة يعني

لما تقولي علي حاجة لأ تبقي هي لأ وملهاش معني تاني يعني معناها مش يعني او بعدين
لازم تكوني حازمة
والأطفال دايما يجربوكي كل شوية هيشوفوا لسة بتقولي لأ ولا ممكن الحاجه دي تتعمل
وفي كل مرة لازم تبقي الأجابة هي هية وكمان الأب يكون لية نفس الرأي ومن هنا لازم الأم والأب اصلا يتفقوا علي كل حاجة مع بعض الأحسن من قبل وجود الأطفال انما لو محدش كان عارف فأكيد مالا يدرك كلة لا يترك كلة

العقاب علي الشئ لازم يكون في نفس وقت التصرف الخاطئ ولازم يكون حاجة فعلا هتقدري تعمليها وكمان لازم يكون علي قد التصرف اللي حصل
يعني مثلا لو قلتي مش هتطلع رحلة نص السنة انتي كدة معملتيش حاجة لأنة متعاقبش علي الحاجة اللي عملها دلوقتي والعقاب هيفقد قيمتة
وزي ما قلت لازم تقولي حاجة عارفة انك هتقدري تعمليها

لما تكلمي الطفل وتقوليلة من فضلك هاتلي كذا, لو سمحت كذا, بعد اذنك,شكرا,الكلام الحلو دة تلقائي هتلاقية بيكلمك بنفس الطريقة

انا حاسة اني طولت قوي لو عايزين اي حاجة ممكن تبقوا تسألوني وانا اقولكم ولو حابين تعرفوا اكتر برضة قولولي وابقي اكتبلكم معلومات حتي لو في موضوع لوحدة
ربنا يبارك فيكم

ربنا يعلمنا كلنا وينفعنا بما تعلمنا
اللهم امين
وياريت تدعولي قوي قوي لأني محتاجة الدعاء

السؤال:تعملي اية لو انتي عايزة تعملي طاعة معينة لله وكل اللي حواليكي مانعينك وواقفين قداك ورغم الجهاد والصبر والمحايلة مفيش فايدة وزانتي مقتنعة باللي انتي عايزة تعملية وهو اصلا حاجة صح جدا؟
yamin
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
yamin

انثى

مُساهمةموضوع: رد: منى سؤال ومنك الاجابة   منى سؤال ومنك الاجابة - صفحة 4 Emptyالثلاثاء ديسمبر 07, 2010 1:14 am

الصبر لان كل شى بميعاد لكن مش تتحايلى واستغلى الفرص ونقط الضعف علشان تقدرى تنفذى لو شى صح لكن او اصرار وخلاص يبقى لازم تسمعى كلام الى حواليكى وشوفى وجهت نظرهم يمكن تكون اصح منك
السوال:- تأيدى البنت الى بتسافر وتعيش لوحدها ولا الى مقفول عليها فى بيت اهلها
sobysoo
عضو ملكي VIP
عضو ملكي VIP
sobysoo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: منى سؤال ومنك الاجابة   منى سؤال ومنك الاجابة - صفحة 4 Emptyالجمعة ديسمبر 10, 2010 1:11 pm

ولا دي ولا دي
يعني ولا اللي منطلقه ومن هنا لهنا بلا ظابط ولا رابط ولا اللي محبوسه في بيت اهلها
دة ليه سلبيات وده ليه سلبيات
انما بحب البنت اللي تكون محترمه نفسها واهلها ودينها قبل كل شئ يعني متبقاش منغلقه علي نفسها وفي نفس الوقت بتعمل كل اللي هي عيزاه في الحدود الشرعيه وحدود اهلها وعيلتها وتقاليدها

السؤال : ايه الحاجه اللي حطتيها في دماغك وقررتي انك توصليلها وممكن تكوني اتحديتي نفسك واللي حوليكي وبالفعل وصلتلها وحققتيها؟
ayoya
ملكي نشيط
ملكي نشيط
ayoya

انثى

مُساهمةموضوع: رد: منى سؤال ومنك الاجابة   منى سؤال ومنك الاجابة - صفحة 4 Emptyالجمعة ديسمبر 10, 2010 10:01 pm

اني اتجوزت جوزي لان جوزي كان صاحب اخويا واول واحد حبيتة في حياتي وكمان علشان اتجوزت صغيرة وكنت فاقدة الامل انة حتي يكلمني او يرتبط بية اولا لانة كان كبير عني ب7 سنيين وثانيا علشان كان عامل احترام لاخويا وثالثا لان ساعت ما اعجبت بية كنت حاسة اني بالنسبة لة طفلة فكان كل حاجة متقفلة بس سبحان اللة ربنا اراد ووفق كلم اخويا واتعرفنا علي بعض وفضلنا مع بعض لغاية دلوقتي 9 سنين سنة جواز وسنتين خطوبة وست سنين قرأة فاتحة مع اخويا لغاية ما كون نفسة واتقدملي والحمد للة بجد تعب علشان يتقدملي بكل ثقة ومحدش من اهلي يرفضة ونصيحة بجد خاللي اللي هيتجوزك يتعب عشانك مش تعب انك تقهيرية لا مش دة قصدي المهم تحسي من جواكي انة بينحت الصخر علشان يوصلك

لية المشاكل بين الاتنين اللي بيحبوا بعض من غير معرفة اهلهم بتكون بسيطة عن لما بيكونوا مخطوبين او متجوزيين تحسي ان المشاكل اكبر ؟
سمرمر
ملكي نشيط
ملكي نشيط

انثى

مُساهمةموضوع: رد: منى سؤال ومنك الاجابة   منى سؤال ومنك الاجابة - صفحة 4 Emptyالجمعة ديسمبر 10, 2010 10:52 pm

لان الموضوع مبكنش لسة دخل ف الجد حتى لو حصل مشكلة كبيرة بتكون بينهم هماااااا الاتنينن بس وبيحلوهاا بدال عايزين بعض لكن بقة لمااا الاهل عرفين مثلا وخطوبة وكدا الحوار بيبكبر ماما قالت لاء مامتك انت الدنيا بتبوظ
السؤال
اى الحاجة ال عملتيهااااا وندمانة عليهااااااا ولو رجع الزمن مكنتيش هتعمليلهااااااااا
smsma
عضو ملكي
عضو ملكي
smsma

انثى

مُساهمةموضوع: رد: منى سؤال ومنك الاجابة   منى سؤال ومنك الاجابة - صفحة 4 Emptyالسبت ديسمبر 11, 2010 10:49 am

والله ياسمرمر لغاية كام يوم فاتو مكنتش من النوع اللي بيندم على حاجه لاني مؤمنة بالنصيب جدا والحمد لله مش بحاول اعمل حاجه غلط تخليني اندم

لكن قعدت مع نفسي لقيت ايه ده في حاجات فعلا بقول ياريت بس والله اغلبها برده نصيب يعني متهيألي لو رجع الزمن بنفس ظروفه ما انا
برده مش هقدر اعمل حاجه
يلا الحمد لله لكن حاجتين فعلا هم اكتر حاجة مديقني
اني فيه حد كان محتجني واتخليت عنهم يعني سبت اصلا المكان اللي كنت هساعدهم فيه من خلال شغلي بس لغاية دلوقتي نفسي الزمن يرجع وهسيب برده المكان بس كنت هفضل معاهم من بره لغاية مايقفوا على رجليهم الكلام ده من 5 سنين بس كأنه امبارح الموضوع مأرقني من وقت للتاني انا مش مذنبة ف حاجه لا خالص بس كانت هتبقى اعظم حاجه ف حياتي اعملها ونفسي اعملها حتى لو مع ناس تانين بس الحمد لله يارب يكونوا اتوفقوا من غيري وربنا كرمهم
الحاجه التانية لو رجع بيا الزمن هقف وقفة جامدة ف اني مسيبش المكان اللي كنت فيه بعد ما اتخرجت على طول لأ كنت هستنى شوية لغاية ما اكمل دراستي ف نفس الجامعة

السؤال: مين اكتر شخص بترتاحي معاه ونفسك تكلميه على طول ويكون صديق ليكي بس الظروف تمنع أو مينفعش انك تتعامليه معاه من المنطلق ده ؟
samsam85
عضو ملكي
عضو ملكي
samsam85

انثى
العمل/الترفيه : بكالوريوس إدارة اعمال

مُساهمةموضوع: رد: منى سؤال ومنك الاجابة   منى سؤال ومنك الاجابة - صفحة 4 Emptyالسبت ديسمبر 11, 2010 3:11 pm

رئيسي فى الشغل هو شخصيه محترمه جداً وطريقة تفكيره وطريقة حله للمشاكل بتكون بطريقه منطقيه وبدون اى تحيز لطرف دون طرف بيسمع للكل وبيحب يساعد اى حد وانا بحب اخد رأيه فى حاجات كتير طبعاً خاصة بالشغل بس طبعاً صعب انك تتعاملي معه كصديق لأن بالنسبه لأى واحده فى امور صعب انك تتكلمى فيها إلا مع واحده وتكون قريبه منك جداً وتبقى متأكده ان هى مش هتفشى سرك

السؤال: ايه اكتر حاجه اتمنتى تعمليها ومقدرتيش تعمليها
سمرمر
ملكي نشيط
ملكي نشيط

انثى

مُساهمةموضوع: رد: منى سؤال ومنك الاجابة   منى سؤال ومنك الاجابة - صفحة 4 Emptyالسبت ديسمبر 11, 2010 3:47 pm

اتمنين انى اتجوز حبيبى ال بحبوا بس اهلى رفضوووا بعد ماتقدملى 4 مرات وانا دفعت كتير عنوا واتخنقنت كتير بس ف الاخر بردوا مقدرتش اعمل حاجة عملوا ال هما عايزينووا
يالله
الحمد لله على كل شىء
السؤال بقة
لو اهلك رفضوا انك تتجوزى حبيبك هتعملى اى
yamin
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
yamin

انثى

مُساهمةموضوع: رد: منى سؤال ومنك الاجابة   منى سؤال ومنك الاجابة - صفحة 4 Emptyالسبت ديسمبر 11, 2010 6:47 pm

هشوف ايه الصفات والانتقدات الى اهلى شيفنها فيه وهحاول اغيرها انا وهو علشان مش يكون لهم اى حجه بعد كده
تعملى ايه لو لقيتى اهل جوزك اتغيروا من غير اى اسباب وبقوا عاوزين يدخلوافى كل شى
smsma
عضو ملكي
عضو ملكي
smsma

انثى

مُساهمةموضوع: رد: منى سؤال ومنك الاجابة   منى سؤال ومنك الاجابة - صفحة 4 Emptyالأحد ديسمبر 12, 2010 6:30 pm

والله يايامن انا شايفه ان الموضوع ده متوقف على الزوج نفسه هو بأيده يوقف اي حد عند حده لأن انا شخصيا بعاني من المشكلة دي معايا خطيبي يعني لسه بس هو اللي بيسمح بالتدخل ده ف حين اخويا خاطب مش بيسمحلنا خالص مع اننا ف صفها على طول خصوصا انا عشان اللي بشوفه وبالرغم من كده ميحبش حتى سيرتها كده تيجي على لسانا خالص ومحافظ عليها وبياخدلها حقها عمال على بطال انا مش زعلانه بالعكس اصل هيا دي طباعنا ف البيت والخصوصية والاحترام وكل واحد عارف اللي عليه وليه فالحمد لله
المهم طولت عليكي انا بالنسبة لي بقول حسبي الله ونعم الوكيل وللاسف من كتر ما بدايق بديهم فرصة اكتر يدخلوا واقول براحته يعمل اللي عاوزه وحسبي الله ونعم الوكيل
منى سؤال ومنك الاجابة - صفحة 4 10882
بصراحة السيرة ديقتني فمش مركزة ف سؤالمنى سؤال ومنك الاجابة - صفحة 4 156602
ياريت حد تاني يسبلي سؤالمنى سؤال ومنك الاجابة - صفحة 4 386631
ايه ؟؟!!!ده سؤال
لله يامحسنين سؤالمنى سؤال ومنك الاجابة - صفحة 4 20874
.
.
.
سؤال بسيط يباركلكوا ف عافيتكوا ياربمنى سؤال ومنك الاجابة - صفحة 4 461734
yamin
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
yamin

انثى

مُساهمةموضوع: رد: منى سؤال ومنك الاجابة   منى سؤال ومنك الاجابة - صفحة 4 Emptyالأحد ديسمبر 12, 2010 6:58 pm

بصى يا قمر انا بقى موضوعى مختلف اخويا زى اخوكى كده بالضبط ويمكن اكتر
لكن انا بقى اهل جوزى كانوا زى الملاك فى فتره الخطوبه لكن بعد الجواز معرفش ايه حصلهم تقريبا سحليه عدت عليه بالليل بقوا كده
معلش بس من همى مش هطول عليكوا دى قصه طويله واحسن شى انك تقولى حسبى الله ونعم الوكيل وربنا اكيد هيكون جنبك وحاولى تغيرى خطيبك بس واحده واحده ومن غير ما يحس علشان يتعود على طباعك
السؤال:- ازاى تكسبى كل الى حواليكى فى صفك
سمرمر
ملكي نشيط
ملكي نشيط

انثى

مُساهمةموضوع: رد: منى سؤال ومنك الاجابة   منى سؤال ومنك الاجابة - صفحة 4 Emptyالأحد ديسمبر 12, 2010 7:06 pm

بالاحترام اكسب كل ال حولية وبالحب
انا اشيل من قلبى الكرهة
احب الناس كلهاااااا الناس هتحبنى اعامل الناس كويس هيعملونى كويس
طبعا ف حالات شاذة ممكن مثلا تعملى حماتك كويس وهيا تعملك وحش
خليكى انتى احسن منهااا وافضلى عمليها حلو شوية وهتعملك هيا حلو
اهم حاجة انى احترم الناس ال ادامى وارضى جميع الاطراف
انا كمان عايزة قول حتى لو انتى حاسة ان ال قصادك بيعملك وحش وانتى بتعملية حلو وفترة كبيرة عدت والحال مبيتغيرش انتى بتعملية حلو وهو بيعملك وحش
ربناااااا شايف دة ووالله العظيم ف راحة كبيرة جدا جدا لما تعملى كل ال حوليكى بحب وتنسى الكراهية دى

منى سؤال ومنك الاجابة
صفحة 4 من اصل 9انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» سؤال متكرر بيننا ارجو الاجابة
» سؤال ارجو الاجابة عليه سريعا !!!!
» سؤال هام جداااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟
» سؤال هام جدا
» سؤال لاي حد جرب