Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي اوريفليم لشركة اوريفليم السويدية في مصر لارقي منتجات التجميل الطبيعية والعناية بالبشرة (منتدي خاص بالدايريكتور رشا محمد)

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

استفسار عاجل يا بناااات الله يكرمها اللى ترد

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
nona mido
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
nona mido

انثى
العمل/الترفيه : DoCtOr

استفسار عاجل يا بناااات الله يكرمها اللى ترد Empty
مُساهمةموضوع: استفسار عاجل يا بناااات الله يكرمها اللى ترد   استفسار عاجل يا بناااات الله يكرمها اللى ترد Emptyالثلاثاء مارس 26, 2013 2:34 pm

[size=24]

ازيكم يا بنات يارب كلكم تكونو بخير
انا عندى مشكله في بشرتى هى حساسه وحمرا على طول من اى حاجه بس اللى زاد عليها وتاعبنى اوى
جفااااااااااااااااااااااااااااااااف شديد ف وشي مشدود اوووووووووووى واحمر جدااااااااااااااااااااااااا
خصوصا منطقه الخدود ومقشر خفيف كدا وناااااار بجد وجع رهيب وده من تغيير الجو وهى في الشتا كا عموما وقلة شرب المياة
ياريت يا بنات اللى مجرب حاجه سواء من اورفليم او من بره يقولى عليها
انا جربت كريم اسنشيال اللى ف انبوبه طويله ده معمليش حاجه وجربت الماسك البمبى بتاع اسنشال معملش حاجه بردو اللى هو ف كيسين ده وجربت ماسك زبادى وشوفان معملش حاجه ولما بحط اى ميك اب ع خدودى او كريم اساس بيبقا شكله وحش اوى بسبب نشاف وشي وتققشيره
كمان جربت الكريم اللى ف الصوره ده استغربت ان كل التعليقات بيشكرو فيه وبيقولو بيرطب اوى والبشره بتمتصه بسرعه
انا بحطه بيحرق وشي جامد ومش بيتشرب نهاااااااائي ومش بينعم وشي
استفسار عاجل يا بناااات الله يكرمها اللى ترد 22880_1

http://eg.oriflame.com/products/product-detail.jhtml?prodCode=22880&sku=22880

الله يكرمكم يا بنات اللى جرب حاجه او يعرف اى كريم بره اورفليم ويكون بشرته زى بشرته او اى وصفه طبيعيه يفييدنى
[/size]

عدل سابقا من قبل nona mido في الثلاثاء مارس 26, 2013 2:39 pm عدل 1 مرات
dody mody
عضو فعال
عضو فعال
dody mody

انثى
العمل/الترفيه : دعاية و اعلان

مُساهمةموضوع: رد: استفسار عاجل يا بناااات الله يكرمها اللى ترد   استفسار عاجل يا بناااات الله يكرمها اللى ترد Emptyالثلاثاء مارس 26, 2013 2:45 pm

الف سلامة عليكى يا قمر
كانت فى عضوة هنا فى المنتدى بتشكر فى كريم اسمه 21 وقالت انه احسن كتير من كريمات اوريفلام وقالت انه عالجلها الجفاف حتى بعد غسيل الوش ابقى جربيه وقوللنا النتيجة
nona mido
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
nona mido

انثى

مُساهمةموضوع: رد: استفسار عاجل يا بناااات الله يكرمها اللى ترد   استفسار عاجل يا بناااات الله يكرمها اللى ترد Emptyالثلاثاء مارس 26, 2013 4:36 pm

الله يسلمك يا دودى يا قمر
انا فعلا قريت الموضوع ده ف المنتدى هنا ورحت فتح الله ولاقيته هناك وسعره مناسب بس خفت استخدم حاجه من برة اورفليم بس هشتريه باذن الله
انا عندى جلسرين سايل كنت هستخدمه قالو بيغمق الوش
ومستغربه اوى من الاسنشيال
البمبى اللى في الصوره ده اللى كله شكر فيه ماعدا وشي انا استفسار عاجل يا بناااات الله يكرمها اللى ترد 429658
Shaimaa85
عضو جديد
عضو جديد
Shaimaa85

انثى

مُساهمةموضوع: رد: استفسار عاجل يا بناااات الله يكرمها اللى ترد   استفسار عاجل يا بناااات الله يكرمها اللى ترد Emptyالثلاثاء مارس 26, 2013 6:29 pm

جربتي السيرم بيقولو عليه حلو مرطب جامد للبشره انا جبته بس لسه مش استخدمته بس الماسك بتاعه بيفتح بشكل جميل لان عندي نفس المشكله هجربه ولو جاب نتيجه هقولك ماشي
والف سلامه عليكي ياقمر
nona mido
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
nona mido

انثى

مُساهمةموضوع: رد: استفسار عاجل يا بناااات الله يكرمها اللى ترد   استفسار عاجل يا بناااات الله يكرمها اللى ترد Emptyالثلاثاء مارس 26, 2013 7:48 pm

الله يسلمك يا قمر
بس تقصدى انهى سيرم بتاع سويش سبا؟؟
الماسك بتاعه تحفه فعلا والسيرم عندى بس سمعت انه للبشره الدهنيه ف خفت منه بس هجربه باذن الله وشكرا لردك يا جميل
The Cave
عضو مميز
عضو مميز
The Cave

انثى

مُساهمةموضوع: رد: استفسار عاجل يا بناااات الله يكرمها اللى ترد   استفسار عاجل يا بناااات الله يكرمها اللى ترد Emptyالثلاثاء مارس 26, 2013 8:24 pm

أنا يا قمر اللي كتبت موضوع كريم 21 و أنا لسة بستخدمه و أنا بشرتي جافة و بصراحة عجبني جداً و زي ماكتبت في الموضوع أنا استخدمت كريمات كتير جوة و برة اوريفليم و لغاية دلؤتي ده اللي عجبني بجد
دا الموضوع
https://oriflame.ahlamontada.com/t7808-topic
أنا كاتبه فيه الكريمات اللي استخدمتها وأثرها معايا قارني بينك و بيني لو استخدمتي حاجة منها و لو بشرتك قريبة مني هيعجبك الكريم ده أوي بس خللي بالك ان فيه منه نوع تاني نفس الشكل بس بدل الحرف الازرق اخضر انا اشتريت الازرق عشان عناية مكثفة و هتلاقيه في السوبر ماركت الكبيرة بس افضل تشتريه من صيدليه كبيرة احسن
دا لينك من فتكات فيه تجارب اعضاء
http://forums.fatakat.com/thread1071819
و لو عملتي بحث عنه هتلاقي مواضيع كتير عنه معظمها عن التفتيح بس انا استخدمته للترطيب معملتش وصفة التفتيح
.....
أما عن الجلسرين فمنصحش به خااااالص على الوش و حاولي تعملي ماسكات طبيعيه كتير
nona mido
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
nona mido

انثى

مُساهمةموضوع: رد: استفسار عاجل يا بناااات الله يكرمها اللى ترد   استفسار عاجل يا بناااات الله يكرمها اللى ترد Emptyالخميس مارس 28, 2013 4:26 pm

تسلمى يا قمر ربنا يجازيكى كل خير وانا فعلا هشتريه باذن الله انا وش بجد تعبان اوى وتاشف اوى مش عارفة اول مرة منتجات اورفليم تخزلنى ف حاجه كدا
The Cave
عضو مميز
عضو مميز
The Cave

انثى

مُساهمةموضوع: رد: استفسار عاجل يا بناااات الله يكرمها اللى ترد   استفسار عاجل يا بناااات الله يكرمها اللى ترد Emptyالإثنين أبريل 01, 2013 12:12 am

ان شاء الله يعجبك و يكون فيه الشفا بس اشتري اصغر عبوة هتلاقيها 50مل كانت تقريباً في حدود 9ج
و كمان في حاجة مهمة حاولي قبل متنامي تغسلي وشك بغسول للبشرة الحساسة و الجافة و بعد كدة حطي الكريم عشان وشك يستفاد منه
و اتأكدي انك مش بتستخدمي نفس الغسول لوشك كذا شهر لان البشرة بتاخد عليه و يمكن دا اللي عملك مشكلة دلؤتي مش نوع الكريم اللي بتستخدميه

استفسار عاجل يا بناااات الله يكرمها اللى ترد
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» استفسار عاجل
» استفسار عن ستيك العين اللى نازل فى العرض
» استفسار عاجل
» استفسار عاجل جداوهام
» عاجل وحصرى بخصوص الاجازات اللى جايه