Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي اوريفليم لشركة اوريفليم السويدية في مصر لارقي منتجات التجميل الطبيعية والعناية بالبشرة (منتدي خاص بالدايريكتور رشا محمد)

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج

biscoboby
sandrala
Susan Tarek Ali
suzan abdelkader
سـآرة
Dina Serry
بسمة علاء الدين
Pure Snow
No MoRe
moon333
cute.girl
نانا ناننا
NOREEN
souma
ammy
toti_roro
emy star
masaboda
نهى2
nada ma7md
rose_elmansoura
achina37
sara.hosny
heron bird
dinaali
Rowayda
monmon mony
د ورده
diva_faraona
nona mido
34 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
nona mido
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
nona mido

انثى
العمل/الترفيه : DoCtOr

هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج - صفحة 6 Empty
مُساهمةموضوع: رد: هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج   هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج - صفحة 6 Emptyالسبت يونيو 23, 2012 2:15 am

التونر بتاع التوت والافندر مين استخدمه يا بنات ياريت يقولنا بيطلع له حبوب رفيعه كدا ف وشه لانه بيعمل كدا معايا انا وصحابي مش عارفه ليه عشن لو كدا بقي ارميه واجيب نووع تانى
souma
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
souma

انثى
العمل/الترفيه : هبأة باش محاسبة اد الدنيا D:

مُساهمةموضوع: رد: هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج   هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج - صفحة 6 Emptyالسبت يونيو 23, 2012 3:00 am

nona mido كتب:
التونر بتاع التوت والافندر مين استخدمه يا بنات ياريت يقولنا بيطلع له حبوب رفيعه كدا ف وشه لانه بيعمل كدا معايا انا وصحابي مش عارفه ليه عشن لو كدا بقي ارميه واجيب نووع تانى

ممكن يكون مش مناسب لنوع بشرتك يا نونا

طيب رذاذ الاوكسجن ايه فايدتة ؟؟؟؟؟؟؟
monmon mony
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
monmon mony

انثى
العمل/الترفيه : teacher

مُساهمةموضوع: رد: هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج   هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج - صفحة 6 Emptyالسبت يونيو 23, 2012 12:31 pm

بودرة جيوردانى اقل سعر نزلت بيه 124 ومرة واحدة
والسعر الى نازلة بيه ف 7 يعتبر حلو لانها معتقدش تنزل بالسعر التانى دة غير كل سنة مرة ولا حاجة
suzan abdelkader
عضو جديد
عضو جديد
suzan abdelkader

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج   هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج - صفحة 6 Emptyالسبت يونيو 23, 2012 2:38 pm

بنات هى البودرة اللى نازلة فى صفحة العروض ال60% اللى عليها العروسه ديه حلوة ول ايه ؟؟؟؟

والشامبووالبلسم اللى للشعر الخفيف حد فيكم جربه عشان اختى كانت عايزة تجيب منه !!!

Like a Star @ heaven
Pure Snow
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
Pure Snow

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج   هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج - صفحة 6 Emptyالسبت يونيو 23, 2012 3:31 pm

أنا مجربتش الحاجات دي يا سوزان إن شاء الله حد يفيدك

أنا بفكر أشتري الحاجات دي و ياريت تقولولي رأيكم فيها و في أسعارها حلوة و الا غالية .....
الأكلادور اللي نازل بـ19ج أختي عايزة 20783 وعايزة أسأل اللي جربوه هو على فوشيا و الا على أحمر
كمان حلو20787 و الا غامق أوي
ملمع الشفاة الشفاف اللي بيتغير لونه اللي بـ24ج
فاير هخليها احتياطي اهادي بيها لو سعرها كدة كويس
احتمال اشتري امبير اليكسير لإنها خلصت من اللي كنت هشتري منها ... إيه رأيكم كدة سعرها كويس و الا أحاول استنى يمكن أي بنت تنزلها بسعر أرخص ؟
كنت ناوية اشتري غسول الرمان لأختي بس خوفتوني و كمان بفكر اشتري بتاع اللافندر بس مش عارفة اخباره إيه هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج - صفحة 6 705119
nona mido
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
nona mido

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج   هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج - صفحة 6 Emptyالسبت يونيو 23, 2012 4:09 pm

خلاص يا مونمون باذن الله اجيبها بس انا كنت جبت البودره السايبه الى كان اخر ظهور ليها من شهرين مش عارفه دى زى دى وواستنا اما دى تخلص ولا ايه

سوما اسبراى الاكسجين مععمول من الطحالب البنيه ومناسب اكتر للناس الشغاله في جو ملوث جامد بيحفز البشره انها تمتص الاكسجين اللى مش بتعرف تمته بسبب التلوثات الجويه وعشان كده بيدى نضاره للوش مش هو بس كل مجموعه الاكسجين كدا
حتى اللوشن عامل حمايته كويس

بيور الامبر سعرها كدا كويس اعتقد ولا ايه يا بنات
والروج جميييل اوى وثابت جدا
ولو عاوزة تجيبيلها غسول كويس مفيش احلى من بتاع الصبار احلى نوع استخدمته
التوت والافندر عندى منه التونر بس حلو بس بيحرق الوش وبحس انه بيعملى حبوب رفيعه
sara.hosny
عضو ملكي
عضو ملكي
sara.hosny

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج   هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج - صفحة 6 Emptyالسبت يونيو 23, 2012 10:32 pm

غسول وتونر الافندر وحشين جدا الغسول زيه زى اى صابونه عاديه او مايه كمان من غير صابون والتونربحسانه بيحرق الوش ويشده ولاقى وشى بقع باحمر سوما الزذاذ انا مجربتهوشعلى الميكب الصراحه انه بحطه قبله لانه تحسيه زى الميه وهاتيه وجربيه دا سعره حلو قوى كدا
Susan Tarek Ali
عضو جديد
عضو جديد
Susan Tarek Ali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج   هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج - صفحة 6 Emptyالسبت يونيو 23, 2012 11:00 pm

انا كنت عايزة اسال عن بودرة very me ص 88 هل هى حلوة او حد جربها قبل كدة وكمان انا لونى قمحى مش عارفة اى درة ممكن تناسبنى
sandrala
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
sandrala

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج   هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج - صفحة 6 Emptyالسبت يونيو 23, 2012 11:11 pm

نورتى يا قمر هى البودر خفيفه اووى يعنى موش بيدارى حاجه وكل اللى ف المنتدى محبهوش لو انتى عايزه حاجه خفيفه خااالص لو عايزه لوك عادى كده ع بشرتك يبقى تجيبها ام لو عايزه تفتيح او اخفاء حبوب ولا حاجه يبقى متجبهش احسن
Pure Snow
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
Pure Snow

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج   هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج - صفحة 6 Emptyالسبت يونيو 23, 2012 11:29 pm

اقتباس :
ميرسي يا قمر ... بس غسول الصبار دا ينفع للبشرة الدهنية لأن بشرتها دهنية و بتستعمل من فترة بيور اسكين بس بتقولي عايزة تغير فياترى هينفع لها و الا اشتري ليها إيه و كنت عايزة أعرف معلشي هو رغوي زي البيور سكين و الا ميلكي بيتعمل بقطنة ؟

اقتباس :
غسول وتونر الافندر وحشين جدا الغسول زيه زى اى صابونه عاديه او مايه كمان
من غير صابون والتونربحسانه بيحرق الوش ويشده ولاقى وشى بقع باحمر
شكراً يا قمر كويس إنك قولتيلي أحسن أنا مش حمل مقالب أورفليم خاااالص هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج - صفحة 6 424858
sandrala
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
sandrala

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج   هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج - صفحة 6 Emptyالسبت يونيو 23, 2012 11:58 pm

يا بيور بتاع الصبار عندى هو للبشره الحساسه وجميل اووى لو هى بشرتها دهنيه هتلاقيها غسول الشاى احسن بالروز مارى هو منظف وتونر ف ازازه وحده وعندى بردو بيمنع الحبوب والاتنين ماشين معايا الحمد لله بس الاحسن تجبلها بتاع غسول الشاى ده الروغاى بتاعتهم عاديه بيعمل رغوه بس موش اووى ع حسب الكميه اللى هتحطيها ع بشرتك وهم شايفين موش بيتمسح بقطنه لا بيتحط ع وجه مبلول وبعد كده بتغسلى وشك
nona mido
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
nona mido

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج   هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج - صفحة 6 Emptyالأحد يونيو 24, 2012 12:05 am

اقتباس :
ميرسي يا قمر ... بس غسول الصبار دا ينفع للبشرة الدهنية لأن بشرتها دهنية و بتستعمل من فترة بيور اسكين بس بتقولي عايزة تغير فياترى هينفع لها و الا اشتري ليها إيه و كنت عايزة أعرف معلشي هو رغوي زي البيور سكين و الا ميلكي بيتعمل بقطنة ؟
انا صحبتى بشرتها دهنيه وعاجبها جدا وماشي معاها جدا جدا بس بعده بتستخدم تونر اوبتيمالز الاخضر ده احلى تونر شكروة فيه للبشره الدهنيه واعتقد انه نازل الكتالوج الجاى
nona mido
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
nona mido

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج   هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج - صفحة 6 Emptyالأحد يونيو 24, 2012 12:07 am

وانا ع السايت لاقيت لينك كتالوج شهر 7 اهو شوفوة يا بنات للى لسه مش شافه
http://eg.oriflame.com/products/catalogue-viewer-next.jhtml
souma
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
souma

انثى
العمل/الترفيه : هبأة باش محاسبة اد الدنيا D:

مُساهمةموضوع: رد: هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج   هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج - صفحة 6 Emptyالأحد يونيو 24, 2012 1:21 am

ميرسي يا ساااارة و يا نونااا ان شاء اله هجيب الرذاذ و اجربة هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج - صفحة 6 20726
nona mido
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
nona mido

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج   هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج - صفحة 6 Emptyالأحد يونيو 24, 2012 11:38 am

باذن الله يا سوما بس هاتيه اول الشهر لانه بيخلص بسرعه Embarassed
Pure Snow
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
Pure Snow

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج   هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج - صفحة 6 Emptyالأحد يونيو 24, 2012 5:10 pm

sandrala كتب:
يا بيور بتاع الصبار عندى هو للبشره الحساسه وجميل اووى
لو هى بشرتها دهنيه هتلاقيها غسول الشاى احسن بالروز مارى هو منظف وتونر ف
ازازه وحده وعندى بردو بيمنع الحبوب والاتنين ماشين معايا الحمد لله بس
الاحسن تجبلها بتاع غسول الشاى ده الروغاى بتاعتهم عاديه بيعمل رغوه بس موش
اووى ع حسب الكميه اللى هتحطيها ع بشرتك وهم شايفين موش بيتمسح بقطنه لا
بيتحط ع وجه مبلول وبعد كده بتغسلى وشك
شكراً يا جميل تسلم إيديك هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج - صفحة 6 530346 فعلاً ناس كتير شكرت في غسول الشاي بس للأسف هو مش نازل في شهر 7 و غالباً مش هقدر أعمل أوردر في 6 هحاول إن شاء الله أشتري الصبار لو نازل في 7 و أشتري الشاي من أي حد عنده ربنا يسهل

nona mido كتب:

انا صحبتى بشرتها دهنيه وعاجبها جدا وماشي معاها جدا جدا بس بعده بتستخدم تونر اوبتيمالز الاخضر ده احلى تونر شكروة فيه للبشره الدهنيه واعتقد انه نازل الكتالوج الجاى

ميرسي يا قمر معلش تعبتك
معايا هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج - صفحة 6 51508 إن شاء الله هشتريه و هشتري بتاع الشاي و لو حتى الصبار مريحش أختي هديه لماما لأن بشرتها حساسة جداً يمكن يريحها شوية
sandrala
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
sandrala

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج   هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج - صفحة 6 Emptyالأحد يونيو 24, 2012 6:35 pm

بيور غسول الصبار نازل من غير خصم نازل ب 59 ف الكتالوج فحرام اوووى يعنى وهو بينزل ارخص بكده بكتيروالتونر بتاعه نازل ب 49 ف الكتالوج بردو اما غسول الشاى موش نازل غير باقى المجموعه بتاعته اللىهى الكونسيلر والصابونه والمنقى فحرام استنى احسن الشهر الجاى Laughing
nona mido
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
nona mido

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج   هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج - صفحة 6 Emptyالإثنين يونيو 25, 2012 5:40 pm

اقتباس :
ميرسي يا قمر معلش تعبتك معايا إن شاء الله هشتريه و هشتري بتاع الشاي و لو حتى الصبار مريحش أختي هديه لماما لأن بشرتها حساسة جداً يمكن يريحها شوية
العفو حبيبتى وباذن الله ترتاح عليه بس زى سندريلا ما قالت لو هتجيبيه هاتيه الشهر ده لانه الشهر الجاى ب 59 Embarassed
Pure Snow
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
Pure Snow

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج   هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج - صفحة 6 Emptyالإثنين يونيو 25, 2012 6:19 pm

تسلملي ايديكم يا سندريلا إنتي و نونا أنا مكونتش أعرف إنه نازل من غير خصم الشهر دا هستنى زي مقولتوا يمكن ربنا يسهل و ينزل في عرض أو ينزل الشهر اللي بعدة شكراً يا قمرات هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج - صفحة 6 530346 هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج - صفحة 6 530346
No MoRe
عضو فعال
عضو فعال
No MoRe

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج   هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج - صفحة 6 Emptyالثلاثاء يونيو 26, 2012 12:10 am

طب ايه رأيكم يابنات في بلسم الشفايف بتاع فيري مي صفحه86 اللي هو بخلاصة فيتامين هـ وزيت الجوجوبا
هو احلي ولا بلسم بيور ناتشر اللي في صفحه 53
نانا ناننا
عضو vip
عضو vip
نانا ناننا

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج   هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج - صفحة 6 Emptyالثلاثاء يونيو 26, 2012 2:54 am

No MoRe كتب:
طب ايه رأيكم يابنات في بلسم الشفايف بتاع فيري مي صفحه86 اللي هو بخلاصة فيتامين هـ وزيت الجوجوبا

بيور ناتشورالز طبعا
Shocked Shocked Shocked Shocked

Laughing Laughing Laughing
No MoRe
عضو فعال
عضو فعال
No MoRe

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج   هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج - صفحة 6 Emptyالثلاثاء يونيو 26, 2012 2:56 am

نانا ناننا كتب:
No MoRe كتب:

بيور ناتشورالز طبعا
هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج - صفحة 6 70634 هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج - صفحة 6 70634 هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج - صفحة 6 70634 هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج - صفحة 6 70634

هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج - صفحة 6 565743 هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج - صفحة 6 565743 هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج - صفحة 6 565743
تسلمي علي ردك ياحبيبتي ان شاء الله اجيبه
هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج - صفحة 6 27231 هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج - صفحة 6 27231 هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج - صفحة 6 27231

هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج - صفحة 6 363247
نانا ناننا
عضو vip
عضو vip
نانا ناننا

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج   هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج - صفحة 6 Emptyالثلاثاء يونيو 26, 2012 2:57 am

nona mido كتب:
خلاص يا مونمون باذن الله اجيبها بس انا كنت جبت البودره السايبه الى كان اخر ظهور ليها من شهرين مش عارفه دى زى دى وواستنا اما دى تخلص ولا ايه

سوما اسبراى الاكسجين مععمول من الطحالب البنيه ومناسب اكتر للناس الشغاله في جو ملوث جامد بيحفز البشره انها تمتص الاكسجين اللى مش بتعرف تمته بسبب التلوثات الجويه وعشان كده بيدى نضاره للوش مش هو بس كل مجموعه الاكسجين كدا
حتى اللوشن عامل حمايته كويس

غسول الصبااااااااااااااااااار لا يعلي عليه
Razz
biscoboby
عضو جديد
عضو جديد
biscoboby

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج   هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج - صفحة 6 Emptyالثلاثاء يونيو 26, 2012 10:57 pm

هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج - صفحة 6 793671 هااااااااااي يابنات
انا جديدة معاكم و عايزة مساعدتكم عشان اعمل الطلبية الجديدة
اول سؤال ايه احسن كريم للايدي اللي بزيت اللوز ولا السويدش سبا
وكمان كريم المنعم للقدمين ايد الاحسن الصيفي اللي لونة برتقالي ولا القديم اللي بزبدة الشيه
وانا بعاني من هالات سوداء بدأ يظهر خطوط رفيعة ايه كريم للعنين مفيد علما باني استخدمت الجل بتاع اسنشيال ولقيتة مش بيعمل نتيجة وبيحرقني
monmon mony
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
monmon mony

انثى
العمل/الترفيه : teacher

مُساهمةموضوع: رد: هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج   هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج - صفحة 6 Emptyالثلاثاء يونيو 26, 2012 11:00 pm

بصى ياجميل كريم سويدش سبا كريم مجدد ليليى البنات شكرو فيه اوى وبيقولو ان بيفتح الايدين وانا ناوية اجيبه ان شاء الله
الكريم الى باللوز دة جميل جدا وعم تجربة بيتحط وانتى خارجة بالنهار لانه فيه عامل حماية من الشمس
شوفى انتى محتاجة ايه وهاتيه
باقى الحجات مش عارفة افيدك ان شاء الله البنات يفيدوكى واهلا بيكى معانا ف المنتدى
No MoRe
عضو فعال
عضو فعال
No MoRe

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج   هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج - صفحة 6 Emptyالأربعاء يونيو 27, 2012 1:09 am

مش عارفه بصراحه ياجميل
ان شاء الله البنات تفيدك
طب ايه الاحسن يابنات غسول الصبار ولا الرمان
نانا ناننا
عضو vip
عضو vip
نانا ناننا

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج   هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج - صفحة 6 Emptyالأربعاء يونيو 27, 2012 1:43 am

No MoRe كتب:
مش عارفه بصراحه ياجميل
ان شاء الله البنات تفيدك

الصبااااااااااااااااار احلي كتيييييييييييييييييير

Very Happy Very Happy
نانا ناننا
عضو vip
عضو vip
نانا ناننا

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج   هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج - صفحة 6 Emptyالأربعاء يونيو 27, 2012 1:45 am

biscoboby كتب:
هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج - صفحة 6 793671 هااااااااااي يابنات
انا جديدة معاكم و عايزة مساعدتكم عشان اعمل الطلبية الجديدة
اول سؤال ايه احسن كريم للايدي اللي بزيت اللوز ولا السويدش سبا
وكمان كريم المنعم للقدمين ايد الاحسن الصيفي اللي لونة برتقالي ولا القديم اللي بزبدة الشيه
وانا بعاني من هالات سوداء بدأ يظهر خطوط رفيعة ايه كريم للعنين مفيد علما باني استخدمت الجل بتاع اسنشيال ولقيتة مش بيعمل نتيجة وبيحرقني

كريم الايد سبا جميل و اللوز جميل برضو

كريم الاورانج للقدم روووعه

جل اسنشيال مش حلو

هاتي كريم بيو ماكسيمام

Very Happy Very Happy Very Happy
No MoRe
عضو فعال
عضو فعال
No MoRe

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج   هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج - صفحة 6 Emptyالأربعاء يونيو 27, 2012 1:58 pm

نانا ناننا كتب:
No MoRe كتب:
مش عارفه بصراحه ياجميل
ان شاء الله البنات تفيدك

الصبااااااااااااااااار احلي كتيييييييييييييييييير

هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج - صفحة 6 332753 هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج - صفحة 6 332753
تسلمي حبيبتي علي ردك
هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج - صفحة 6 20726 هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج - صفحة 6 20726
biscoboby
عضو جديد
عضو جديد
biscoboby

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج   هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج - صفحة 6 Emptyالأربعاء يونيو 27, 2012 8:56 pm

monmon mony كتب:
بصى ياجميل كريم سويدش سبا كريم مجدد ليليى البنات شكرو فيه اوى وبيقولو ان بيفتح الايدين وانا ناوية اجيبه ان شاء الله
الكريم الى باللوز دة جميل جدا وعم تجربة بيتحط وانتى خارجة بالنهار لانه فيه عامل حماية من الشمس
شوفى انتى محتاجة ايه وهاتيه
باقى الحجات مش عارفة افيدك ان شاء الله البنات يفيدوكى واهلا بيكى معانا ف المنتدى

هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج - صفحة 6 20726 مرسي يا مون مون
اوكي انا هجيب الاثنين اللي باللوز للصباح والسابا للترطيب الليلي

هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج
صفحة 6 من اصل 9انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» مناقشه كتالوج شهر اغسطس هتجيبو ايه يا بنات
» استفسار بخصوص الكتالوج الجديد وعطر ديفين
» استفسار كتالوج 7
» استفسار عن كتالوج 12
» استفسار فى كتالوج 1