Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي اوريفليم لشركة اوريفليم السويدية في مصر لارقي منتجات التجميل الطبيعية والعناية بالبشرة (منتدي خاص بالدايريكتور رشا محمد)

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج

biscoboby
sandrala
Susan Tarek Ali
suzan abdelkader
سـآرة
Dina Serry
بسمة علاء الدين
Pure Snow
No MoRe
moon333
cute.girl
نانا ناننا
NOREEN
souma
ammy
toti_roro
emy star
masaboda
نهى2
nada ma7md
rose_elmansoura
achina37
sara.hosny
heron bird
dinaali
Rowayda
monmon mony
د ورده
diva_faraona
nona mido
34 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
د ورده
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
د ورده

انثى
العمل/الترفيه : dentist

هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج - صفحة 5 Empty
مُساهمةموضوع: رد: هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج   هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج - صفحة 5 Emptyالأربعاء يونيو 20, 2012 11:49 pm

[
quote="Pure Snow"]
monmon mony كتب:
يابناااااااااااااااااااااات
كلكم طبعا شفتو الكتالوج
انا ان شاء الله هجيب ليا كريم الايدين سويدش سبا هجيب منه اتنين لانه مش بينزل كتير وهجيب معجون الاسنان المبيض الى ف اخر صفحة
وهجيب لاصحابى المقشر بتاع الاوبتيمالز وكريم االايدين الى باللوز
تمام
انا معايا دلوقت 41 نقطة وعايزة اكمل ال 100 نقطة عشان دة اخر شهر ليا ف برنامج الترحيب
ياريت بقا تقولولى اجيب ايه اكمل بيه النقط وينفع استخدمه بعد كدا
انا بفكر ف سائل النهار ورزاز الاكسجين بس مش عارفة حلوين ولا لاء وياريت تقولولى اقتراحات اجيب ايه تانى اكمل بيه
أنا مجربتش سائل النهار و رزاز الأكسجين بس سمعت أن الرزاز حلو هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج - صفحة 5 705119
أنا فاكرة لو ذاكرتي لسة بصحتها شوية إن بشرتك دهنية أو مركبة دهنية
هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج - صفحة 5 156602 لو بتستخدمي غسول سكرب بيور اسكين أنا شايفة ان سعره شهر 7 حلو أوي كمان غسول الرمان لو بتستخدميه .. الحاجات دي لو سعرها حلو مبتخسرش هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج - صفحة 5 255408[/quote]

كلامك صح يابيور كتالوج 7 ممتاز وفيه عروض حلوة وحاجات البشره بس يارب مايخلصوش بسرعه وكل المنتجات تكون متوفره ان شاء الله Embarassed Arrow
monmon mony
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
monmon mony

انثى
العمل/الترفيه : teacher

مُساهمةموضوع: رد: هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج   هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج - صفحة 5 Emptyالخميس يونيو 21, 2012 12:04 am

ميرسى ليكم يابنات بس انا لسة جايبة غسول وتونر بيور سكن الشهر دة مينفعش اجيب اى غسولات تانية اقترحو عليا حجات تانية
نهى2
عضو vip
عضو vip
نهى2

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج   هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج - صفحة 5 Emptyالخميس يونيو 21, 2012 12:11 am

ازيكم يا قمرات
ممكن ترشحولى احسن نوع روج فى كتالوج 7 وتكون الوانه ثابتة وجميلة
sara.hosny
عضو ملكي
عضو ملكي
sara.hosny

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج   هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج - صفحة 5 Emptyالخميس يونيو 21, 2012 12:35 am

انا عاوزه اجيب بودره جيردوانى جولد المضغوطه بس انا بشرتى فاتحه ومش عارفه اجيب انهى درجه الاولى ولا التانيه لانى حاسه ان الاتنين فاتحين كمان محتاره مابين كونسلير ارتست وفرى مى مش عارفه اجيب ايه وكمان عاوزه اجيب من الايشادو اللى نازل جديد فى اول الكتالوج
souma
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
souma

انثى
العمل/الترفيه : هبأة باش محاسبة اد الدنيا D:

مُساهمةموضوع: رد: هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج   هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج - صفحة 5 Emptyالخميس يونيو 21, 2012 12:53 am

monmon mony كتب:
ميرسى ليكم يابنات بس انا لسة جايبة غسول وتونر بيور سكن الشهر دة مينفعش اجيب اى غسولات تانية اقترحو عليا حجات تانية

ممكن يا مونمون تجيبي من روج تريبل كور او تجيبي الماسكرة الجديدة و فيه بيرفيوم فاير لو بتحبية هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج - صفحة 5 855315
د ورده
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
د ورده

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج   هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج - صفحة 5 Emptyالخميس يونيو 21, 2012 1:00 am

sara.hosny كتب:
انا عاوزه اجيب بودره جيردوانى جولد المضغوطه بس انا بشرتى فاتحه ومش عارفه اجيب انهى درجه الاولى ولا التانيه لانى حاسه ان الاتنين فاتحين كمان محتاره مابين كونسلير ارتست وفرى مى مش عارفه اجيب ايه وكمان عاوزه اجيب من الايشادو اللى نازل جديد فى اول الكتالوج

كونسيلر استديو ارتسيت حلو ياساره Embarassed Idea
نهى2
عضو vip
عضو vip
نهى2

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج   هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج - صفحة 5 Emptyالخميس يونيو 21, 2012 1:18 am

ماحدش عارف يا بنات هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج - صفحة 5 649663
طيب حتى الجوردانى احسن ولا التريبل كورهتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج - صفحة 5 705119
د ورده
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
د ورده

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج   هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج - صفحة 5 Emptyالخميس يونيو 21, 2012 2:04 am

نهى انا جربت تريبل كور وكان عاجبنى جداا وكنت بحطه فى البيت فمش هعرف افيدك ان شاء الله البنات يفيدوكى ياقمر Arrow
souma
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
souma

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج   هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج - صفحة 5 Emptyالخميس يونيو 21, 2012 2:54 am

د ورده كتب:
نهى انا جربت تريبل كور وكان عاجبنى جداا وكنت بحطه فى البيت فمش هعرف افيدك ان شاء الله البنات يفيدوكى ياقمر هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج - صفحة 5 20726

جبتي درجات اية منه يا وردة ؟؟؟
Dina Serry
عضو جديد
عضو جديد
Dina Serry

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج   هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج - صفحة 5 Emptyالخميس يونيو 21, 2012 9:36 am

صباح الخير عليكوا جميعا يا بنات:

هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج - صفحة 5 20726

الكتالوج الشهر ده بالنسبة لي تحفة أوي وفيه حاجات كتييرة اوي اسعارها حلوة، زي الآي لاينر استيالو انشاء الله هاجيب الأسود منه كام وحد كده لأنة مانزلش بالسعر ده قبل كدة كمان هو حلو اوي ولونة تقيل وجميل موش بهتان.

بس في حاجة عايزه الفت نظركم ليها، بمناسبة المنتجات الصيني ، انا بقي اشتريت من كام شهر غسول الرمان خمس عبوات وكان نازل 27 جنيه ، قلت بس فرصة واجيب منه كمية تكفيني بقي انا والعيلة ، علي أساس بقي ان غسول العنب بطل ينزل وبصراحة كان احسن وافضل غسول مشي مع وشي ،منه انه كان بينضف وبينور وشي اوي بالأضافة كان بيشيل الميكب حلو اوي، لما جيبت غسول الرمان هو حلو بس موش بكفائة العنب كمان طلع صيني ، هو بيحرق وشي شوية بس اهو شغال. حبيت بس اقولكو انه طلع صيني علشان ماتتدبسوش زي و ماتجبوش كمية
نانا ناننا
عضو vip
عضو vip
نانا ناننا

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج   هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج - صفحة 5 Emptyالخميس يونيو 21, 2012 9:46 am

نهى2 كتب:
ازيكم يا قمرات
ممكن ترشحولى احسن نوع روج فى كتالوج 7 وتكون الوانه ثابتة وجميلة

تريبل كوور
Shocked Shocked
نانا ناننا
عضو vip
عضو vip
نانا ناننا

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج   هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج - صفحة 5 Emptyالخميس يونيو 21, 2012 9:48 am

sara.hosny كتب:

اول درجه بلاش التانيه Shocked Shocked Shocked

كونسلر فيري مي مناسب للصيف لكن ارتسيت للشتا Very Happy Very Happy
monmon mony
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
monmon mony

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج   هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج - صفحة 5 Emptyالخميس يونيو 21, 2012 12:41 pm

sara.hosny كتب:
هاتى اول درجة ياسارة انا قمحية شوية وبستخدم اول درجة وماشية معايا اوى ومش مجيرة ولا اى حاجة بجد تحفة
نانا ناننا
عضو vip
عضو vip
نانا ناننا

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج   هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج - صفحة 5 Emptyالخميس يونيو 21, 2012 2:31 pm

monmon mony كتب:
يابناااااااااااااااااااااات
كلكم طبعا شفتو الكتالوج
انا ان شاء الله هجيب ليا كريم الايدين سويدش سبا هجيب منه اتنين لانه مش بينزل كتير وهجيب معجون الاسنان المبيض الى ف اخر صفحة
وهجيب لاصحابى المقشر بتاع الاوبتيمالز وكريم االايدين الى باللوز
تمام
انا معايا دلوقت 41 نقطة وعايزة اكمل ال 100 نقطة عشان دة اخر شهر ليا ف برنامج الترحيب
ياريت بقا تقولولى اجيب ايه اكمل بيه النقط وينفع استخدمه بعد كدا
انا بفكر ف سائل النهار ورزاز الاكسجين بس مش عارفة حلوين ولا لاء وياريت تقولولى اقتراحات اجيب ايه تانى اكمل بيه

موني حبيبتي انا مسكتلك الكتالوج مخصوص اهو

ممكن تكملي ب برفان دانسنج الجديد ده Very Happy

روج تريبل سعره يجنن

برفان فاير تحففففففففففه و سعره يجنن

كريم اساس الاكسجين سعره رووووووووووووووععه

الاسبريهات اللي في ص 97

حجمها كبير 150 ملل

الكحل البني التخين ص 106

صابونه الروز ماري

كريم جسم نازل ب 24 ج ص 132

Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked
monmon mony
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
monmon mony

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج   هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج - صفحة 5 Emptyالخميس يونيو 21, 2012 4:39 pm

ميرسى يانانا ياحبيبتى ع ردك واهتمامك ياجميل هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج - صفحة 5 20726 هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج - صفحة 5 20726
diva_faraona
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
diva_faraona

انثى
العمل/الترفيه : جعلونى دكتورة

مُساهمةموضوع: رد: هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج   هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج - صفحة 5 Emptyالخميس يونيو 21, 2012 11:59 pm

اش ا نفسى اجيب زيت جوز الهند اللى عليه العرض
وكريم التين واللافندر عشان سعره حلو
كمان العرض اللى قيه مجموعة الاكسجين (اللوشن والرذاذ) حد جرب حاجة منها بليزيا بنات؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
monmon mony
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
monmon mony

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج   هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج - صفحة 5 Emptyالجمعة يونيو 22, 2012 12:10 am

زيت جوز الهند لو اشتريتى ب 200 ج من الكتالوج دة هتاخديه ب 19 ج من كتالوج 8 يامارى مش من بتاع 7
diva_faraona
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
diva_faraona

انثى
العمل/الترفيه : جعلونى دكتورة

مُساهمةموضوع: رد: هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج   هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج - صفحة 5 Emptyالجمعة يونيو 22, 2012 12:22 am

سورى يبقى انا لخبطت يا مونى طب حد عارف حاجة عن لوشن ورذاذ الاكسجين اللى عليهم العرض؟.
souma
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
souma

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج   هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج - صفحة 5 Emptyالجمعة يونيو 22, 2012 12:56 am

بتهيألي محدش لسة عارف حاجة عن سائل النهار يا ماريان دا لسة جديد

انما الرزاز انا كمان عاوزة اعرف فايدتة اية و مناسب للبشرة الدهنية ولا لأ ؟؟؟؟؟
monmon mony
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
monmon mony

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج   هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج - صفحة 5 Emptyالجمعة يونيو 22, 2012 12:59 am

انا كمان عايزة اعرف عشان عايزة اجبهم
سـآرة
عضو ملكي فعال
عضو ملكي فعال
سـآرة

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج   هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج - صفحة 5 Emptyالجمعة يونيو 22, 2012 12:54 pm

هجيب السن بلوك 50 لايدي و رجلي عشان خلاص اسمروا اوي و كمان في وحدة خوفتني بتقولي ممكن يجيلك سرطان جلدي لا سمح الله.. حتى من الايد و الرجلين
هجيب ليب ستيك فيري مي درجة كورال
نظارات امازونيا عاجبيني لكن مش عارفة هل هيكونو اكبر من وشي عشان وشي صغير اوي مش مليان مدور و نحيف
ممكن فرشاة الشفايف هخليها للشفايف و الكونسيلر
ممكن بلاشر فيريمي اللون الخوخي
غسول المناطق الحساسة هجيب اللبني
هجيب كريم الايد من سويديش سبا عشان ايدي اتصبغت تاني
سائل ضد الجراثيم للي بالبرتقال
مقشر و سبراي الرجلين للي لونهم برتقالي دول عليهم طلب جااامد بيقولو ان السبراي بيخلي ريحة الرجلين منعشة اليوم كله
اما بالنسبة لمنتجات الوش عاجباني اوي مجموعة تبييض البشرة الجديدة من اسانشال لكن انا حلفت ماجيب حاجة للوش و الجسم من اوريفليم *الكريمات* لحد ما يشيلوا منهم البارابين دلوقتي راسية على افين
و لو الفلوس مش كافياني هكتيفي بليب ستيك فيريمي و مقشر و سبراي الرجلين و سن بلوك دول للي 100 في المية هشتريهم
نانا ناننا
عضو vip
عضو vip
نانا ناننا

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج   هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج - صفحة 5 Emptyالجمعة يونيو 22, 2012 5:53 pm

monmon mony كتب:
ميرسى يانانا ياحبيبتى ع ردك واهتمامك ياجميل هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج - صفحة 5 20726 هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج - صفحة 5 20726

Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow
sara.hosny
عضو ملكي
عضو ملكي
sara.hosny

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج   هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج - صفحة 5 Emptyالجمعة يونيو 22, 2012 6:39 pm

رذاذ الاكسجين حلوجدا كل الى بيطلبه مره يطلبه تانى هو بيدى نضاره للبشره وينعشها ممكن تمشى بيه كده الصبح من غير اى ميكب عليه علشان بيبقى منور الوش اما اللوشن فده لسه جديد اول مره ينزل يعنى محدش جربه انا بقى عاوزه اجيببودره جيردوانى المضغوطه بس انا بشرتى فاتحه ومش عارفه اجيبالدرجه الاولى ولا التانيه خايفه الاولى تجير الوش نانا قالتلى هاتى التانيه ومونمون قالتلى هاتى الاولى وانا متلخبطه بين الاتنين ياريت تستقروا معايا على راى
souma
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
souma

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج   هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج - صفحة 5 Emptyالجمعة يونيو 22, 2012 6:53 pm

sara.hosny كتب:
رذاذ الاكسجين حلوجدا كل الى بيطلبه مره يطلبه تانى هو بيدى نضاره للبشره وينعشها ممكن تمشى بيه كده الصبح من غير اى ميكب عليه علشان بيبقى منور الوش اما اللوشن فده لسه جديد اول مره ينزل يعنى محدش جربه انا بقى عاوزه اجيببودره جيردوانى المضغوطه بس انا بشرتى فاتحه ومش عارفه اجيبالدرجه الاولى ولا التانيه خايفه الاولى تجير الوش نانا قالتلى هاتى التانيه ومونمون قالتلى هاتى الاولى وانا متلخبطه بين الاتنين ياريت تستقروا معايا على راى

لأ يا سارة نانا قالتلك هاتي الأولي و انا رأيي كدا برضة حتي لو طلعت فاتحة عليكي ممكن تستخدمي كريم اساس غامق عن لو وشك درجة يكون عندك و مش بتستخدمية مثلا

طيب و الرزاز دا ينفع للبشرة الدهنية يا سارة ؟؟؟؟؟
monmon mony
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
monmon mony

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج   هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج - صفحة 5 Emptyالجمعة يونيو 22, 2012 6:55 pm

ياسارة نانا كانت بتقولك هاتى الاولى بلاش التانية
وانا كمان قولتلك هاتى الاولى
الاولى جميلة وبتنور الوش وانا اكيد اغمق منك وبستعملها ومش بتجير ولا حاجة
sara.hosny
عضو ملكي
عضو ملكي
sara.hosny

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج   هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج - صفحة 5 Emptyالسبت يونيو 23, 2012 12:20 am

شكرا يا مومون ويا نانا ويا سوما انا خلاص انشاء اللع هجيب الدرجه الاولى والرذاذ ياسوما حلوقوى واحده صاحبتى بشرتها دهنيه وبتشكرفيه جدا
souma
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
souma

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج   هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج - صفحة 5 Emptyالسبت يونيو 23, 2012 12:23 am

sara.hosny كتب:
شكرا يا مومون ويا نانا ويا سوما انا خلاص انشاء اللع هجيب الدرجه الاولى والرذاذ ياسوما حلوقوى واحده صاحبتى بشرتها دهنيه وبتشكرفيه جدا

طيب و فايدتة ايه يا سارة ؟؟؟؟؟

و لو رشيتة علي الميكاب مش هيسيح مثلا ؟؟؟؟
monmon mony
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
monmon mony

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج   هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج - صفحة 5 Emptyالسبت يونيو 23, 2012 1:00 am

ايوة انا كمان عايزة اعرف لو حطيته ع الميكب مش هيتمسح؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
souma
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
souma

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج   هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج - صفحة 5 Emptyالسبت يونيو 23, 2012 1:28 am

ايوة انا خايفة من موضوع انه يبوظ الميكاب او يمسحة لأني قريت علي موقع اوريفليم التجارب الشخصية للي جربوالرذاذ و قالو انه بيسيل يعني مش رذاذ !!!!!!!!هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج - صفحة 5 461734
nona mido
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
nona mido

انثى
العمل/الترفيه : DoCtOr

مُساهمةموضوع: رد: هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج   هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج - صفحة 5 Emptyالسبت يونيو 23, 2012 2:13 am

ازيكم يا بنات
الحاجت اللى هتجيبوها كلها تحفه
انا كان نفسي اجيب دانسينج ليدى بس مش عارفه ريحته
الدانسينج ليدى العادى حلو اوى وبحبه جدا لو هى من نفس الفصيله هجيبها
الثلاثى ده اكيد رغم ان عندى روجات كتير بس ده سعره مش يتفوت
اسبراى الاكسجين جميل جدااا وفايدته جميله بس مينفعشش فوق الميك ااب طبعا لانه مش نقط ده ميه ينفع بعد الغسول والتونر قبل الميك اب
بودره جوردانى سعرها كدا حلو و لا ايييه

هتجيبو ايه من كتالوج شهر 7 واى استفسار للى موصلهوش الكتالوج
صفحة 5 من اصل 9انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» مناقشه كتالوج شهر اغسطس هتجيبو ايه يا بنات
» استفسار بخصوص الكتالوج الجديد وعطر ديفين
» استفسار كتالوج 7
» استفسار عن كتالوج 12
» استفسار فى كتالوج 1