Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي اوريفليم لشركة اوريفليم السويدية في مصر لارقي منتجات التجميل الطبيعية والعناية بالبشرة (منتدي خاص بالدايريكتور رشا محمد)

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

تغطيه كتالوج ابريل

rain
eno
secret.whisper
فراشة الدنيا
mitsuki
مشتاقة إليك
loma
بيوتي ليلي
مصطفى خروب
سهر الليالى
nona mido
karma2010
emy star
Jumana
rose_elmansoura
asd1234
Pure Snow
sally ibrahim
NOREEN
sandrala
dinaali
sara.hosny
rovan mohamed
monmon mony
د ورده
29 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

تغطيه كتالوج ابريل - صفحة 14 Empty
مُساهمةموضوع: رد: تغطيه كتالوج ابريل   تغطيه كتالوج ابريل - صفحة 14 Emptyالأربعاء أبريل 11, 2012 10:13 am

د ورده كتب:
اللى عنده الكتالوج الجديد يقولى انطباعه عن البرفان الجديده انا حاسه انه مميز وفريش ايه رائكم وياريت يادينا لو شمتي التسيت توصفهولى Embarassed Embarassed

حسيته عاااااااااااااااااااااااادي جدا على فانيليا وشكلة حيكون دافي لكن انا مش بحب البارفانات اللي على فانيليا بحسها تقيلة على قلبي زي البارفانات اللي على كريمة بحس اني خلاص اتمليت من الأحساس بالبارفان لدرجه اني مش قادرة وممكن ارجع
ده رأيي طبعا لكن ممكن يعجب ناس كتير لأن البارفانات اذوااااااااااااااااااااااااااااااااااااق
Question
sara.hosny
عضو ملكي
عضو ملكي
sara.hosny

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطيه كتالوج ابريل   تغطيه كتالوج ابريل - صفحة 14 Emptyالأربعاء أبريل 11, 2012 10:15 am

انا كمان يا ورده حسيت البرفان الجديد عادى يعنى لما شمت التست بتاع البريشوس مومنت عجبتنى عن دى
rain
عضو مميز
عضو مميز
rain

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطيه كتالوج ابريل   تغطيه كتالوج ابريل - صفحة 14 Emptyالأربعاء أبريل 11, 2012 11:50 am

nona mido كتب:
اقتباس :
قلم الكحل الاسود الجديد بيسيح ولا لأ لو اتحط جوة العين

حلو جدا يا رين بس مش نفس مستوى اللاقلام اللى بتلف سواده هادى شويه عنهم ومش تقيل اوى ومش بيسيح

اقتباس :

ياجماعة ارجو المساعدة انا كنت عايزة اسأل علي الشادو المونو الجديد علشان كنت عايزة اجيب الأبيض و ال pearl بس كنت عايزة اعرف هما ينفعو يتحطو تحت العين للتفتيح ياعني ولا الوانهم مش مناسبة لكدا شكرا للرد
الايشادوالمونو انا جبت منه الابيض وبحطه تحت عنيا عشان يدى هاى لايتنج وعجبنى الى حد ما لانى كنت بدور على اللون ده من زمان

اقتباس :
اللى عنده الكتالوج الجديد يقولى انطباعه عن البرفان الجديده انا حاسه انه مميز وفريش ايه رائكم وياريت يادينا لو شمتي التسيت توصفهولى Embarassed Embarassed

انا حساه مش وحش بس مش واو وحسه انه زى ميد سمر هو فريش فعلا بس شكله مش قوى ومش ثابت بس البريشوس معجبتكيش ليه يا وردة ف الكتالوج ريحتها جميله!

وكمان البودره اللوس جايه من غير اسفنجه فعلا؟؟؟ يعنى معملهاش مرتجع ولا ايه Idea
اوبس
لا كدا مش هجيبه خلاص بقى
اخلينى على اللى بيتلف
شكرا يا جميل Embarassed
cordelia
عضو جديد
عضو جديد
cordelia

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطيه كتالوج ابريل   تغطيه كتالوج ابريل - صفحة 14 Emptyالأربعاء أبريل 11, 2012 7:07 pm

لو سمحتم يا جماعة هو الاوردر من الانترنت بيوصل بعد حوالى اد ايه ؟ لانى اخر مرة عملت اوردر وصل متأخر أوى يمكن بعد 10 او 12 يوم . و فى اوردر عملته اول امبارح و موصلش برده لحد دلوقت
د ورده
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
د ورده

انثى
العمل/الترفيه : dentist

مُساهمةموضوع: رد: تغطيه كتالوج ابريل   تغطيه كتالوج ابريل - صفحة 14 Emptyالأربعاء أبريل 11, 2012 7:27 pm

dinaali كتب:
د ورده كتب:

حسيته عاااااااااااااااااااااااادي جدا على فانيليا وشكلة حيكون دافي لكن انا مش بحب البارفانات اللي على فانيليا بحسها تقيلة على قلبي زي البارفانات اللي على كريمة بحس اني خلاص اتمليت من الأحساس بالبارفان لدرجه اني مش قادرة وممكن ارجع
ده رأيي طبعا لكن ممكن يعجب ناس كتير لأن البارفانات اذوااااااااااااااااااااااااااااااااااااق
Question

فاهمه قصدك يادينا انا خلاص كده مش ناويه اجيبه ان شاء الله واجيب حاجات افيد Razz Embarassed Arrow
د ورده
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
د ورده

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطيه كتالوج ابريل   تغطيه كتالوج ابريل - صفحة 14 Emptyالأربعاء أبريل 11, 2012 7:39 pm

sara.hosny كتب:
انا كمان يا ورده حسيت البرفان الجديد عادى يعنى لما شمت التست بتاع البريشوس مومنت عجبتنى عن دى

تمام ياساره انا هنتظر لما اورفيليم تنزل برفان مميز زى جيوردانى وايت وميدناييت بيرل كده ان شاء الله affraid Sleep Sleep Sleep
د ورده
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
د ورده

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطيه كتالوج ابريل   تغطيه كتالوج ابريل - صفحة 14 Emptyالأربعاء أبريل 11, 2012 7:44 pm

cordelia كتب:
لو سمحتم يا جماعة هو الاوردر من الانترنت بيوصل بعد حوالى اد ايه ؟ لانى اخر مرة عملت اوردر وصل متأخر أوى يمكن بعد 10 او 12 يوم . و فى اوردر عملته اول امبارح و موصلش برده لحد دلوقت

مفروض يوصلك الاوردر تانى يوم او تالت يوم بالكتير بعد تلات ايام انا كانت بتحصل معايا المشكله دى فى فتره كان بيتاخر جدا بسبب بتوع الشحن وكنت بتابع مع الديراكتور بتاعى وهى كانت بنفسها متوليه الموضوع بس دلوقتى الحمدلله بقى يجى على طول
د ورده
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
د ورده

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطيه كتالوج ابريل   تغطيه كتالوج ابريل - صفحة 14 Emptyالأربعاء أبريل 11, 2012 7:49 pm

nona mido كتب:
اقتباس :
قلم الكحل الاسود الجديد بيسيح ولا لأ لو اتحط جوة العين

حلو جدا يا رين بس مش نفس مستوى اللاقلام اللى بتلف سواده هادى شويه عنهم ومش تقيل اوى ومش بيسيح

اقتباس :

ياجماعة ارجو المساعدة انا كنت عايزة اسأل علي الشادو المونو الجديد علشان كنت عايزة اجيب الأبيض و ال pearl بس كنت عايزة اعرف هما ينفعو يتحطو تحت العين للتفتيح ياعني ولا الوانهم مش مناسبة لكدا شكرا للرد
الايشادوالمونو انا جبت منه الابيض وبحطه تحت عنيا عشان يدى هاى لايتنج وعجبنى الى حد ما لانى كنت بدور على اللون ده من زمان

اقتباس :

انا حساه مش وحش بس مش واو وحسه انه زى ميد سمر هو فريش فعلا بس شكله مش قوى ومش ثابت بس البريشوس معجبتكيش ليه يا وردة ف الكتالوج ريحتها جميله!

وكمان البودره اللوس جايه من غير اسفنجه فعلا؟؟؟ يعنى معملهاش مرتجع ولا ايه Idea

جزاكى الله خيرا يانونا بصى ياقمر هو مش وحش بالعكس هو من نوعيه البرفانات اللى بحبها كل الفكره انه مش مميز وزى مادينا قالت تكرار لحاجات عندى يعنى برسيوش ممونت احلى منه وثابته كمان مش اوى محتاج تعتيق

البودره اللوس من غير اسفنجه واعتقد ان بتاعه ارتسيت هتبقى كده كمان فاشترو فرشاه للبودره وعلى فكره توزيعها احسن بكتير من الاشفنجه بالنسبه للمضغوطه واللوس وجربتى البودره ولا لسه يانونا وايه انطباعك عنها انا حاسه انها جميله وتغطيتها حلوة Arrow
monmon mony
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
monmon mony

انثى
العمل/الترفيه : teacher

مُساهمةموضوع: رد: تغطيه كتالوج ابريل   تغطيه كتالوج ابريل - صفحة 14 Emptyالأربعاء أبريل 11, 2012 7:53 pm

انا هجيب الجيوردانى ياوردة لحقتها الحمد لله بالسعر القديم بس لسة الاوردر مجاش يعنى
ربنا يسهل وتيجى واقولكم رايى فيها ايه هى كمان
د ورده
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
د ورده

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطيه كتالوج ابريل   تغطيه كتالوج ابريل - صفحة 14 Emptyالأربعاء أبريل 11, 2012 8:02 pm

كويس جدااا ياايمان ان شاء الله توصلك وتعجبك ولو جت فرصه جربى السايبه برضو ان شاء الله تعجبك Arrow Arrow
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطيه كتالوج ابريل   تغطيه كتالوج ابريل - صفحة 14 Emptyالأربعاء أبريل 11, 2012 8:44 pm

cordelia كتب:

على حسب انتي تبع محافظة ايه وعلى ما ميدل ايست تجمع اوردرات لمحافظتك مثلا او لمنطقه سكنك ممكن الحكاية دي تاخد وقت ده غير ان ممكن العربية تمشي من القاهرة من غير ما ياخدوا اوردرك -حصلت معايا ولولا اني اتصلت وتابعت مكانش وصلني لحد دلوقتي!!!!!!!!!!!
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطيه كتالوج ابريل   تغطيه كتالوج ابريل - صفحة 14 Emptyالأربعاء أبريل 11, 2012 8:48 pm

مبروووووووووووووك يا ايمان على البودر ان شاء الله تعجبك
بس متتعوديش عليها rabbit عشان سعرها ناااااااااااااااااااااااااااااااار rabbit rabbit
NOREEN
عضو vip
عضو vip
NOREEN

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطيه كتالوج ابريل   تغطيه كتالوج ابريل - صفحة 14 Emptyالأربعاء أبريل 11, 2012 9:02 pm

د ورده كتب:

اناحاستة ياوردة انه شبه الالفى ماجيك وايت بس بدل ما هى على حمضيات كدا لا دا على فانيليا
monmon mony
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
monmon mony

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطيه كتالوج ابريل   تغطيه كتالوج ابريل - صفحة 14 Emptyالأربعاء أبريل 11, 2012 9:31 pm

د ورده كتب:
كويس جدااا ياايمان ان شاء الله توصلك وتعجبك ولو جت فرصه جربى السايبه برضو ان شاء الله تعجبك Arrow Arrow
ان شاء الله ياوردة انا بردو عايزة اجرب السايبة عشان ابقى جربت كله
monmon mony
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
monmon mony

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطيه كتالوج ابريل   تغطيه كتالوج ابريل - صفحة 14 Emptyالأربعاء أبريل 11, 2012 9:32 pm

dinaali كتب:
بس متتعوديش عليها rabbit عشان سعرها ناااااااااااااااااااااااااااااااار rabbit rabbit
ميرسى يادينااااا هى سعرها غالى فعلا مهو كل مرة بقا وهيبقى ليها ظروفها حسب المتاح يعنى وسعره كويس
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطيه كتالوج ابريل   تغطيه كتالوج ابريل - صفحة 14 Emptyالأربعاء أبريل 11, 2012 9:37 pm

NOREEN كتب:
د ورده كتب:

اناحاستة ياوردة انه شبه الالفى ماجيك وايت بس بدل ما هى على حمضيات كدا لا دا على فانيليا
Shocked Shocked Shocked Shocked
ولا اروع يا نورين
غلبتيني
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطيه كتالوج ابريل   تغطيه كتالوج ابريل - صفحة 14 Emptyالأربعاء أبريل 11, 2012 9:39 pm

monmon mony كتب:
dinaali كتب:
ميرسى يادينااااا هى سعرها غالى فعلا مهو كل مرة بقا وهيبقى ليها ظروفها حسب المتاح يعنى وسعره كويس

ربنا يباركلك فيها وتعيش معاكي فترة لغاية ماتلاقي بديل ليها في نفس مستواها
monmon mony
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
monmon mony

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطيه كتالوج ابريل   تغطيه كتالوج ابريل - صفحة 14 Emptyالأربعاء أبريل 11, 2012 9:53 pm

ان شاء الله يادينا ... ميرسى ياجميل
NOREEN
عضو vip
عضو vip
NOREEN

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطيه كتالوج ابريل   تغطيه كتالوج ابريل - صفحة 14 Emptyالأربعاء أبريل 11, 2012 10:07 pm

dinaali كتب:
NOREEN كتب:
د ورده كتب:

Shocked Shocked Shocked Shocked
ولا اروع يا نورين
غلبتيني

من عاشر القوم بقا اى خدمة affraid
بس نرحلك فين ياجميل دا من بعض ما عندكم دا انت البوس يا بوس
NOREEN
عضو vip
عضو vip
NOREEN

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطيه كتالوج ابريل   تغطيه كتالوج ابريل - صفحة 14 Emptyالأربعاء أبريل 11, 2012 10:16 pm

ومبروك عليكى يا ايمان البودر يا رب يكون حلو عليكى ويعجبك ويستاهل تمنه

اللى نفسى اعرف اخباره ايه وبيتنطط فدماغى قوى البودر الجديدة من استوديو ارتيست الشفاف دا بيلعب قوى فدماغى هو وكريم الاساس بتاع استوديو ارتيست بردو scratch
!!!! نبقا لسة دافعين اد كدا وبردو نفكر فالهنشتريه تانى اه من دى شركة ... مفلسانى geek
monmon mony
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
monmon mony

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطيه كتالوج ابريل   تغطيه كتالوج ابريل - صفحة 14 Emptyالأربعاء أبريل 11, 2012 10:24 pm

البودرة الشفافة دى يانورين كنت شفت زيها بالظبط من ماركة تانية كانت ب 150 ج بس كانت جميييييييييلة مش عارفة بقا بتاعة استديو هتبقى حلوة زيها ولا لاء
انا بردو بفكر اجيب كريم اساس ستديو مع ان عندى فريمى وجيوردانى
NOREEN
عضو vip
عضو vip
NOREEN

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطيه كتالوج ابريل   تغطيه كتالوج ابريل - صفحة 14 Emptyالأربعاء أبريل 11, 2012 10:55 pm

انا بردو عندى جوردانى ........ بس هى البودرة الشفافة دى يا مون مون اللى انت شفتيها بتدى ضى وعكس للضؤ ولا مطفية وكمان بتدى لون ايه عالبشرة وبتغطى كويس
sara.hosny
عضو ملكي
عضو ملكي
sara.hosny

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطيه كتالوج ابريل   تغطيه كتالوج ابريل - صفحة 14 Emptyالخميس أبريل 12, 2012 12:19 am

انا عاوزه اعرف الفرشاه بتاعه البودره المضغوطه اللى هى انهى واحده اللى على شكل مروحه ولا اللى فى كاتالوج 5 مع البوده الشفافه بتاعه استوديو ارتيست لان انا بحط البودره بالسفنجه فاعاوزه اجرب بالفرشاه
د ورده
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
د ورده

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطيه كتالوج ابريل   تغطيه كتالوج ابريل - صفحة 14 Emptyالخميس أبريل 12, 2012 12:22 am

ساره فى بنوته هنا قالت ان المروحه دى بتشيلى بيها الاى شادو اللى بيقع تحت العين فاخليكى فى الاضمن الفرشاه اللى نازله مع بودره ارتسيت السايبه Embarassed
sara.hosny
عضو ملكي
عضو ملكي
sara.hosny

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطيه كتالوج ابريل   تغطيه كتالوج ابريل - صفحة 14 Emptyالخميس أبريل 12, 2012 12:26 am

اجيب الفرشاه دى يا ورده تنفع للبودره المضغوطه
nona mido
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
nona mido

انثى
العمل/الترفيه : DoCtOr

مُساهمةموضوع: رد: تغطيه كتالوج ابريل   تغطيه كتالوج ابريل - صفحة 14 Emptyالخميس أبريل 12, 2012 1:49 am

انا عجبتنى اوى البودر يا ورده حساها طبيعيه وناعمه اوى وبتووحد لون الوش كله مع انى جبتها لصحبتى بتقولى لا دى خفيفه المضغوطه احلى مش عارفه هى ليه بتقول كدا شككونى ف نفسي Cool
rain
عضو مميز
عضو مميز
rain

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطيه كتالوج ابريل   تغطيه كتالوج ابريل - صفحة 14 Emptyالخميس أبريل 12, 2012 5:51 am

بنات حد جرب المانيكور بتاع جيوردانى يقولى يستاهل ولا لأ
والجلوس بتاع فيرى مى دة
والقلم دة
http://eg.oriflame.com/products/product-detail.jhtml?prodCode=23453

http://eg.oriflame.com/products/product-detail.jhtml?prodCode=21660

حلوين ولا لأ
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطيه كتالوج ابريل   تغطيه كتالوج ابريل - صفحة 14 Emptyالخميس أبريل 12, 2012 10:43 am

بصي يا نور هي بتبقي طبيعه بشرة كمان اقتناع انا شخصيا عندي بودرة جورداني السايبة ومش مقتنعه بيها نهائيا

مجربتش اي حاجه منهم يا آية اتمني حد يساعدك
د ورده
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
د ورده

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطيه كتالوج ابريل   تغطيه كتالوج ابريل - صفحة 14 Emptyالجمعة أبريل 13, 2012 9:33 am

sara.hosny كتب:
اجيب الفرشاه دى يا ورده تنفع للبودره المضغوطه

انهى فرشاه ياساره انا امبارح معرفتش ادخل خالص نفس المشكله مع المنتدى بتحصلى كتير وبتخلينى لا بعرف اشوف مواضيع ولا اعرف ارد albino albino
د ورده
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
د ورده

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطيه كتالوج ابريل   تغطيه كتالوج ابريل - صفحة 14 Emptyالجمعة أبريل 13, 2012 9:42 am

dinaali كتب:
بصي يا نور هي بتبقي طبيعه بشرة كمان اقتناع انا شخصيا عندي بودرة جورداني السايبة ومش مقتنعه بيها نهائيا

مجربتش اي حاجه منهم يا آية اتمني حد يساعدك

Shocked Razz

تغطيه كتالوج ابريل
صفحة 14 من اصل 16انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16  الصفحة التالية