Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي اوريفليم لشركة اوريفليم السويدية في مصر لارقي منتجات التجميل الطبيعية والعناية بالبشرة (منتدي خاص بالدايريكتور رشا محمد)

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

تغطيه كتالوج ابريل

rain
eno
secret.whisper
فراشة الدنيا
mitsuki
مشتاقة إليك
loma
بيوتي ليلي
مصطفى خروب
سهر الليالى
nona mido
karma2010
emy star
Jumana
rose_elmansoura
asd1234
Pure Snow
sally ibrahim
NOREEN
sandrala
dinaali
sara.hosny
rovan mohamed
monmon mony
د ورده
29 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15, 16  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
sara.hosny
عضو ملكي
عضو ملكي
sara.hosny

انثى

تغطيه كتالوج ابريل - صفحة 13 Empty
مُساهمةموضوع: رد: تغطيه كتالوج ابريل   تغطيه كتالوج ابريل - صفحة 13 Emptyالإثنين أبريل 09, 2012 6:52 pm

الف مبروك يا ورده انتى ونورين ودينا وتتهنوا يا رب بحاجتكوا انا كمان عجبنى الملمع اللى فى اول الكاتالوج لونه جميل جدا والتندر كير جميييييييييييييييييييييييل قوى ريحته زى ريحه مصاصه انا كنت بحبها
asd1234
ملكي نشيط
ملكي نشيط
asd1234

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطيه كتالوج ابريل   تغطيه كتالوج ابريل - صفحة 13 Emptyالإثنين أبريل 09, 2012 9:04 pm

اخبار كريم الاكو بيوتي ايه ياوردة ؟؟؟؟
د ورده
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
د ورده

انثى
العمل/الترفيه : dentist

مُساهمةموضوع: رد: تغطيه كتالوج ابريل   تغطيه كتالوج ابريل - صفحة 13 Emptyالإثنين أبريل 09, 2012 9:08 pm

حطيته مرتين لغايه دلوقتى ياجىجى عاجبنى وشى امتصه بسرعه وحسيت انه بيشد الوش شويه وانا قررت باذن الله لو حسيت انه كويس اجيب المجموعه كلها ويمكن كمان كريم الاساس اللى نازل جديد تبع المجموعه ان شاء الله الشهر اللى جاى Embarassed
asd1234
ملكي نشيط
ملكي نشيط
asd1234

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطيه كتالوج ابريل   تغطيه كتالوج ابريل - صفحة 13 Emptyالإثنين أبريل 09, 2012 9:10 pm

طيب كويس طمنتيني
انا هجيب كريم العين وبنت خالي عاوزة بتاع الليل
لو طلع كويس هجيب المجموعة كلها ان شاء الله الشهر الجاي
د ورده
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
د ورده

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطيه كتالوج ابريل   تغطيه كتالوج ابريل - صفحة 13 Emptyالإثنين أبريل 09, 2012 9:14 pm

انا كمان كده ياجيجى اصلا لو كنت معايا اكتر كنت جبت المجموعه كلها لانى بحب استخدم مجموعه كامله بحس الافيكت اعلى وان شاء الله كريم العين يبقى حلو ولما احس بفرق هعرفك برضو من كريم الليل
rain
عضو مميز
عضو مميز
rain

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطيه كتالوج ابريل   تغطيه كتالوج ابريل - صفحة 13 Emptyالإثنين أبريل 09, 2012 9:30 pm

الفرشة المروحة دى يا بنات عشان لو بتحطى اى شادو ووقع منه تحت عينك تشيليه بيها
حسب ما اعرف هى مش للبودر خالص

قلم الكحل الاسود الجديد بيسيح ولا لأ لو اتحط جوة العين
د ورده
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
د ورده

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطيه كتالوج ابريل   تغطيه كتالوج ابريل - صفحة 13 Emptyالإثنين أبريل 09, 2012 9:40 pm

مممم تخيلى جربتها للبودره ووزعته كويس ومكتوب انها للبودره حتى على الفرشاه نفسها Wink albino
cordelia
عضو جديد
عضو جديد
cordelia

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطيه كتالوج ابريل   تغطيه كتالوج ابريل - صفحة 13 Emptyالإثنين أبريل 09, 2012 10:02 pm

السلام عليكم

لو سمحتم يا جماعة كنت عايزة أسأل عن حاجة , انا عملت أوردر أون لاين النهاردة و بقالى كتير معملتش أوردر اونلاين فمش عارفة اتاكد ازاى ان الأورد اتعمل فعلا ؟ هى شنطة التسوق بقت 0 بس مجتش أى مسج ليا على الايميل و لا طلعلى أى رسالة ان الاوردر اتعمل فكدة طبيعى و لا ايه ؟

و معلش سؤال تانى ايه رأيكم فى كريم الليل even out?
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطيه كتالوج ابريل   تغطيه كتالوج ابريل - صفحة 13 Emptyالإثنين أبريل 09, 2012 10:15 pm

د ورده كتب:
الاوردر لسه جايلى حالا يابنات

تندر كير الجديد جميل جدااا تسلم اديكى يادندن

وبورده بيوتى السايبه

بودره كريم اساس مضغوطه مع انى طالباها الروز جت الصفرا تقريبا

ايكوبيوتى الليلى

برسيوش الجديده ....ودى بقى ماعجبتنيش اوى برغم انها من نوعيه العطور اللى بحبها لكن مش مميزة هى قريبه من برسيوش مومنت لكن مش فواحه وكمان عاديه يعنى برسيوش مونت وكمان الدهبى احلى منها لانهم مميزين عنها

فرشاه البودره المروحه

وهدايا الترحبي بتاعه الشهر اللى فات مجموعه ميلك اند هانى بدى كريم وشاور كريم
iieie iieie iieie iieie
الف مبروك على سلامة الأوردر يا دورده تتهني بالحاجات اللي جبتيها
وفاهمه قصدك على البريشوس انها نش مميزة وتكرار لحاجات تانية عندك
معلش محدش بيتعمل ببلاش geek geek

وانا كمان بتفرج على الكتالوج الجديد وانا براجع الأوردر عشان احدد انا حجيب ايه Basketball Basketball

تسلميلي يا نورين منحرمش منك ابدا عملتي ايه في مشكلة الشنطة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

معلش يا نيرة خيرها في غيرها monkey ممكن تخليها تهادي بيها حد لو مكانتش اخدت منك فلوس كتير فيها bounce

شكرا يا سارة عقبال كل كتالوج ان شاء الله geek geek rabbit rabbit

dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطيه كتالوج ابريل   تغطيه كتالوج ابريل - صفحة 13 Emptyالإثنين أبريل 09, 2012 10:19 pm

cordelia كتب:
السلام عليكم

لو سمحتم يا جماعة كنت عايزة أسأل عن حاجة , انا عملت أوردر أون لاين النهاردة و بقالى كتير معملتش أوردر اونلاين فمش عارفة اتاكد ازاى ان الأورد اتعمل فعلا ؟ هى شنطة التسوق بقت 0 بس مجتش أى مسج ليا على الايميل و لا طلعلى أى رسالة ان الاوردر اتعمل فكدة طبيعى و لا ايه ؟

و معلش سؤال تانى ايه رأيكم فى كريم الليل even out?

في اول صفحه يا جميل بعد ماتسجلي دخول على طول حتلاقي جزء اسمه كويك لينك وتحته تقارير التسوق افتحيها وافتحي بعدها فاينانس حتلاق الفاتورة وان شاء الله يكون الأوردر اتعمل بس طالما عربة التسوق بقت 0 يبقي انشاء الله اتعمل
واهلا بيك معانا هنا Embarassed
د ورده
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
د ورده

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطيه كتالوج ابريل   تغطيه كتالوج ابريل - صفحة 13 Emptyالإثنين أبريل 09, 2012 10:23 pm

Shocked Razz
cordelia
عضو جديد
عضو جديد
cordelia

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطيه كتالوج ابريل   تغطيه كتالوج ابريل - صفحة 13 Emptyالإثنين أبريل 09, 2012 11:03 pm

ميرسى أوى يا دينا ربنا يخليكى
secret.whisper
عضو ملكي
عضو ملكي
secret.whisper

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطيه كتالوج ابريل   تغطيه كتالوج ابريل - صفحة 13 Emptyالثلاثاء أبريل 10, 2012 3:20 am

rose_elmansoura كتب:
secret.whisper كتب:
أنا جالى الأوردر من شوية التندر الجديد تحفة فى ريحته وملمسه
ومغذى الأظافر يا دينا مش بيتشرب بسرعة زى بتاعك بقاله فتره على ظوافرى ولسه مش نشف
بس مديها لمعة حلوة
وجبت جريس للعروسة وجالى الهدية بتاعت ميلك ان هانى لبرنامج الترحيب الأول بتاع الشهر اللى فات
وجبت ماسك القدمين فييت أب والحجر اللى معاه فرشة بتاع القدمين
وكريم التوت والنعناع ريحته حلوة جداا
وووووووبس تغطيه كتالوج ابريل - صفحة 13 20726

عقبال حاجتكم كلكم يارب لما توصلكم وتتهنوا بيها
ولما هعمل الأوردر التانى هعرفكم الأخبارات تغطيه كتالوج ابريل - صفحة 13 836339

الف مبروووك يا نهى على الاوردر وتتهنى بيهم يااارب

تسلمى يا نيرة عقبالك حبيبتى يارب تغطيه كتالوج ابريل - صفحة 13 20726
secret.whisper
عضو ملكي
عضو ملكي
secret.whisper

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطيه كتالوج ابريل   تغطيه كتالوج ابريل - صفحة 13 Emptyالثلاثاء أبريل 10, 2012 3:25 am

dinaali كتب:
تغطيه كتالوج ابريل - صفحة 13 332753 تغطيه كتالوج ابريل - صفحة 13 332753 تغطيه كتالوج ابريل - صفحة 13 332753
جالي الأوردر امبارح يا بنات باركوليييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي
التندر ده تحففففففففففففففففففففففففففففففة بجد انا جبت منه 2 وياريتني كنت جبت منه صندوق بجد حيعجبك يا نيرة انتي بالذات عشان بتحبي ريحه البونبوني اللي في ميس او البينك !!!!!!!!!!!! ريحته خرافة زي المستيكة والبونبون والملمع بتاع اول صفحهاللي لما تشتري ب200 تحفففففففففففففففففففه ولونه جميييييييييييييييييييييييييييييييييل جدا حطيته امبارح وكنت فرحانه بيه وبلونه جداااااااااااااااااااااااااااااااااا
اسفنجه البودر طلعت صغييييييييرة جدا على الحب وانا الللي كنت فاكراها حاجة زي القرص بتاعه العيد طلعت زي الكحك بالضبط بس شكلها ناعم وحلوة
اللوف بوشن روعه تديكي احساس بالهدوء الشدديد والراحه
امبارح مكانش يوم عادي بالنسبة لي كان حر وبهدله ونرفزة لكن اول ما رشيتها ارتحت قوي
الميوز هاديه ومن البارفانات البارده وعجبتني ريحتها تنفع لحد بيشتغل عشان هي نهاريه اكتر

مش عارفة يا نيرة هي خامتها حلوة وتقفيلها جميل جدا
بس عندي ملحوظتين
اولا هي متستاهلش الرقم اللي مطلوب فيها زيها زي اي اكسسوريز من اورفليم
ثانية حاسة انها مش حتشيل حاجات يامه يعني رغم ان فيها سوستة بس مش حاسة انها ممكن لو معاكي باقي 10ج كوينز مش حينفع يدخلوا جواها
هي منظرحلو وشيك بس مش عملية لواحده زيي لما بنزل السوق ببقي واخدة الموبايل ومناديل والفوس ومفاتيح الشقة مش حتاخد لكن هي عايزة ورق اكتر منها اغراض فاهماني؟؟؟؟؟؟؟؟

نيجي للأخر بقي مجموعه البادي بيرفكت انا جبت منها الفرمينج بادي لوشن الجديد وجي الذراعين
اولا جيل الذراعين ده طلع صغنون100مللي بس صغير قوي والتاني الفيرمنج رغم انه 200مللي برضه انا فاكرة لما جبت بتاع السبا بتاع الأنتي سليو كان بسم الله ماشاء الله حاجة تملي العيد والأيدين كمان لكن ده حجمة محبط جدا
ريحه بتاع الذراعين حلوة لكن ريحه التاني لا تطاق فظيعه عامل زي الدوا على العكس من ريحه بتاع السبا كانت جميلة جدا بريحه الزنجبيل روعه
هو بتاع السبا كان بيدي لوك مش اكتر يعني بيساعد على تسوية الأماكن في الأرداف والبطن لكن مش بيخسس ولا بيشد !!!!!!!!!!!!!!

مبرووووووووووووك يا دندن تتهنى بحاجتك كلها ياااااااااااربتغطيه كتالوج ابريل - صفحة 13 332753
والحمد لله إن التندر الشيرى عجبك
أهم حاجه إبقى طمنينا على حاجة البيرفكت بدى اللى جبتيها تغطيه كتالوج ابريل - صفحة 13 255408

ربنا يسعدك حبيبتى تغطيه كتالوج ابريل - صفحة 13 20726
marooz
عضو نشيط
عضو نشيط
marooz

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطيه كتالوج ابريل   تغطيه كتالوج ابريل - صفحة 13 Emptyالثلاثاء أبريل 10, 2012 3:28 am

يااااااااجماعة البودر الى فى اول الكتاوج انا جبتوا ومش عاررف هو حلوو ولالا وبيستخدم ازاى بودر عادى ولا كريم اساس ياريت حد يرد عليا وانا جربت برفان ميد نايت مش محتاج الضجة الرهيبة دى مش حلو قد كدة تحسوا انوا كبير كدة يعنى عجب ماما وانا لالا ههههههههههه تغطيه كتالوج ابريل - صفحة 13 70634 تغطيه كتالوج ابريل - صفحة 13 70634
وبرفان برشيوس مومنت الابيض روووووووووووووووووعة خيااااااااالى بجد اكيد حيعجب ناس كتير
ويااااااااريت تفيدونى فى البودر ع لو كدة ارجعوا
secret.whisper
عضو ملكي
عضو ملكي
secret.whisper

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطيه كتالوج ابريل   تغطيه كتالوج ابريل - صفحة 13 Emptyالثلاثاء أبريل 10, 2012 3:31 am

د ورده كتب:

وبورده بيوتى السايبه

ايكوبيوتى الليلى

برسيوش الجديده ....ودى بقى ماعجبتنيش اوى برغم انها من نوعيه العطور اللى بحبها لكن مش مميزة هى قريبه من برسيوش مومنت لكن مش فواحه وكمان عاديه يعنى برسيوش مونت وكمان الدهبى احلى منها لانهم مميزين عنها

فرشاه البودره المروحه

مبرووووووووووووك يا وردة
تتهنى بيهم حبيبتى وتطمنينا على كريم الايكو بيوتى تغطيه كتالوج ابريل - صفحة 13 440166

وكويس إنك قولتى على البريشوس مومنت الجديدة لأنى كنت بفكر فيها
دلوقتى صرفت نظر خلاص تغطيه كتالوج ابريل - صفحة 13 140564

تغطيه كتالوج ابريل - صفحة 13 20726
secret.whisper
عضو ملكي
عضو ملكي
secret.whisper

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطيه كتالوج ابريل   تغطيه كتالوج ابريل - صفحة 13 Emptyالثلاثاء أبريل 10, 2012 3:32 am

NOREEN كتب:
dinaali كتب:
تغطيه كتالوج ابريل - صفحة 13 332753 تغطيه كتالوج ابريل - صفحة 13 332753 تغطيه كتالوج ابريل - صفحة 13 332753
جالي الأوردر امبارح يا بنات باركوليييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي
التندر ده تحففففففففففففففففففففففففففففففة بجد انا جبت منه 2 وياريتني كنت جبت منه صندوق بجد حيعجبك يا نيرة انتي بالذات عشان بتحبي ريحه البونبوني اللي في ميس او البينك !!!!!!!!!!!! ريحته خرافة زي المستيكة والبونبون والملمع بتاع اول صفحهاللي لما تشتري ب200 تحفففففففففففففففففففه ولونه جميييييييييييييييييييييييييييييييييل جدا حطيته امبارح وكنت فرحانه بيه وبلونه جداااااااااااااااااااااااااااااااااا
اسفنجه البودر طلعت صغييييييييرة جدا على الحب وانا الللي كنت فاكراها حاجة زي القرص بتاعه العيد طلعت زي الكحك بالضبط بس شكلها ناعم وحلوة
اللوف بوشن روعه تديكي احساس بالهدوء الشدديد والراحه
امبارح مكانش يوم عادي بالنسبة لي كان حر وبهدله ونرفزة لكن اول ما رشيتها ارتحت قوي
الميوز هاديه ومن البارفانات البارده وعجبتني ريحتها تنفع لحد بيشتغل عشان هي نهاريه اكتر

مش عارفة يا نيرة هي خامتها حلوة وتقفيلها جميل جدا
بس عندي ملحوظتين
اولا هي متستاهلش الرقم اللي مطلوب فيها زيها زي اي اكسسوريز من اورفليم
ثانية حاسة انها مش حتشيل حاجات يامه يعني رغم ان فيها سوستة بس مش حاسة انها ممكن لو معاكي باقي 10ج كوينز مش حينفع يدخلوا جواها
هي منظرحلو وشيك بس مش عملية لواحده زيي لما بنزل السوق ببقي واخدة الموبايل ومناديل والفوس ومفاتيح الشقة مش حتاخد لكن هي عايزة ورق اكتر منها اغراض فاهماني؟؟؟؟؟؟؟؟

نيجي للأخر بقي مجموعه البادي بيرفكت انا جبت منها الفرمينج بادي لوشن الجديد وجي الذراعين
اولا جيل الذراعين ده طلع صغنون100مللي بس صغير قوي والتاني الفيرمنج رغم انه 200مللي برضه انا فاكرة لما جبت بتاع السبا بتاع الأنتي سليو كان بسم الله ماشاء الله حاجة تملي العيد والأيدين كمان لكن ده حجمة محبط جدا
ريحه بتاع الذراعين حلوة لكن ريحه التاني لا تطاق فظيعه عامل زي الدوا على العكس من ريحه بتاع السبا كانت جميلة جدا بريحه الزنجبيل روعه
هو بتاع السبا كان بيدي لوك مش اكتر يعني بيساعد على تسوية الأماكن في الأرداف والبطن لكن مش بيخسس ولا بيشد !!!!!!!!!!!!!!

تغطيه كتالوج ابريل - صفحة 13 885172 تغطيه كتالوج ابريل - صفحة 13 885172 تغطيه كتالوج ابريل - صفحة 13 885172 تغطيه كتالوج ابريل - صفحة 13 885172 تغطيه كتالوج ابريل - صفحة 13 885172 تغطيه كتالوج ابريل - صفحة 13 885172
مبروك عليكى الاوردر يا دندون تتهنى بيهم يارب
ان كمان جالى الاوردر امبارح الحمد لله وفعلا تندر الكريز هاااايل واللوف بوشن بردو جبتها جميلة جدا وكانت عجبانى من العينة بتاعتها جدا كنت جبتها الشهر اللى فات وجبت جيل الزراع وكمان السكرب بس مش ليا وايلينر فرى مى الازرق والاخضر والموف بس الموف وحش جدا لونه غريب مش موف لا دا مدى على لون بينكى ومسكرا وندر لاش لوحدة صاحبتى بس مش عجبتنى زى ال2fx وقلم الكحل الاسود طرى جدا وزاهى وجميل وتقريبا مش بيسيح لسة هتأكد وجيل مرطب للقدم علشانى واخيرا الويك اند الهدية وكريم الدياموند ناوية اهادية لاختى الكبيرة اية رايكم فية ويستخدم ليل ونهار ولا امتى ونتيجة حلوة فعلا ياترى على اد سعره الاصلى !!!

[color=red][وكل شهر وانتم طيبين ومفليسين
واوريفليم مفضية جيبوبنا ومتوهة عقولنا/color]

مبروووووووووك نورين على وصول حاجتك
وشجعتينى جدا للوف بوشن
دينا قالتلى إنها جميلة هى ووردة
دلوقتى بقى أجيبها وأنا قلبى مطمن

تتهنى بحاجتك يارب تغطيه كتالوج ابريل - صفحة 13 27231
secret.whisper
عضو ملكي
عضو ملكي
secret.whisper

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطيه كتالوج ابريل   تغطيه كتالوج ابريل - صفحة 13 Emptyالثلاثاء أبريل 10, 2012 3:36 am

marooz كتب:
يااااااااجماعة البودر الى فى اول الكتاوج انا جبتوا ومش عاررف هو حلوو ولالا وبيستخدم ازاى بودر عادى ولا كريم اساس ياريت حد يرد عليا وانا جربت برفان ميد نايت مش محتاج الضجة الرهيبة دى مش حلو قد كدة تحسوا انوا كبير كدة يعنى عجب ماما وانا لالا ههههههههههه تغطيه كتالوج ابريل - صفحة 13 70634 تغطيه كتالوج ابريل - صفحة 13 70634
وبرفان برشيوس مومنت الابيض روووووووووووووووووعة خيااااااااالى بجد اكيد حيعجب ناس كتير
ويااااااااريت تفيدونى فى البودر ع لو كدة ارجعوا

البرفيومز اذواق يا مارووز
يعنى ممكن تعجبك ومش تعجب غيرك أو العكس بس هى بالنسبة لى وبالنسبة لناس كتير جميلة جدااااااااا
والبريشوس البيضة تحفة طبعا

بالنسبة للباودر اللى بتسألى عنها ( اللى فى أول الكتالوج ) رورا كانت سألت خبيرة التجميل
وقالتلها ممكن تستخدميها كانها باودر مائية يعنى تبلى الأسفنجة شوية وتحطى بيها الباودر
أو تستخدميها عادى بعد الفاونديشن

تغطيه كتالوج ابريل - صفحة 13 27231

dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطيه كتالوج ابريل   تغطيه كتالوج ابريل - صفحة 13 Emptyالثلاثاء أبريل 10, 2012 9:49 am

Shocked
rose_elmansoura
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
rose_elmansoura

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطيه كتالوج ابريل   تغطيه كتالوج ابريل - صفحة 13 Emptyالثلاثاء أبريل 10, 2012 12:07 pm

تغطيه كتالوج ابريل - صفحة 13 835125
NOREEN
عضو vip
عضو vip
NOREEN

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطيه كتالوج ابريل   تغطيه كتالوج ابريل - صفحة 13 Emptyالثلاثاء أبريل 10, 2012 7:39 pm

[quote="dinaali"][quote=]
تسلميلي يا نورين منحرمش منك ابدا عملتي ايه في مشكلة الشنطة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

لسة والله يادينا كل يوم اتصلات ولا حس ولاخبر clown حاسة كدا انى دفعت اضعاف تمنها بالمكالمات دى @ وربنا يسهل وتيجى او المفروض لو مش متوفرة يغيروها وخلاص monkey
nona mido
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
nona mido

انثى
العمل/الترفيه : DoCtOr

مُساهمةموضوع: رد: تغطيه كتالوج ابريل   تغطيه كتالوج ابريل - صفحة 13 Emptyالثلاثاء أبريل 10, 2012 11:57 pm

يا بنات البودره السايبه وصلتنى من غير اسفنجه هل كدا عادى ولا بتيجى بسفنجه؟؟؟؟؟
د ورده
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
د ورده

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطيه كتالوج ابريل   تغطيه كتالوج ابريل - صفحة 13 Emptyالأربعاء أبريل 11, 2012 12:18 am

nona mido كتب:
يا بنات البودره السايبه وصلتنى من غير اسفنجه هل كدا عادى ولا بتيجى بسفنجه؟؟؟؟؟

فعلا يا نونا بيوتى السايبه مش معاها اسفنجه اعتقد يناسبها اكتر فرشاه Arrow
د ورده
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
د ورده

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطيه كتالوج ابريل   تغطيه كتالوج ابريل - صفحة 13 Emptyالأربعاء أبريل 11, 2012 12:22 am

secret.whisper كتب:
د ورده كتب:

وبورده بيوتى السايبه

ايكوبيوتى الليلى

فرشاه البودره المروحه

مبرووووووووووووك يا وردة
تتهنى بيهم حبيبتى وتطمنينا على كريم الايكو بيوتى تغطيه كتالوج ابريل - صفحة 13 440166

وكويس إنك قولتى على البريشوس مومنت الجديدة لأنى كنت بفكر فيها
دلوقتى صرفت نظر خلاص تغطيه كتالوج ابريل - صفحة 13 140564

تغطيه كتالوج ابريل - صفحة 13 20726

ربنا يبارك فيكى يانهى Embarassed Embarassed انا حاسه ان ايكوبيتى لغايه دلوقتى كويس بيرطب وينعم وشى من غير الشكل الزيتى وبيشد وشى يعنى فى امل ان شاء الله انه يكون يستاهل تمنه وناويه اكمل المجموعه بمشيئه الله
الشهر اللى جاى
د ورده
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
د ورده

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطيه كتالوج ابريل   تغطيه كتالوج ابريل - صفحة 13 Emptyالأربعاء أبريل 11, 2012 12:24 am

اللى عنده الكتالوج الجديد يقولى انطباعه عن البرفان الجديده انا حاسه انه مميز وفريش ايه رائكم وياريت يادينا لو شمتي التسيت توصفهولى Embarassed Embarassed
ايمان اسماعيل
عضو جديد
عضو جديد
ايمان اسماعيل

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطيه كتالوج ابريل   تغطيه كتالوج ابريل - صفحة 13 Emptyالأربعاء أبريل 11, 2012 1:44 am

Razz
ايمان اسماعيل
عضو جديد
عضو جديد
ايمان اسماعيل

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطيه كتالوج ابريل   تغطيه كتالوج ابريل - صفحة 13 Emptyالأربعاء أبريل 11, 2012 1:47 am

ياجماعة ارجو المساعدة انا كنت عايزة اسأل علي الشادة المونو علشان كنت عايزة اجيب الأبيض و ال pearl بس كنت عايزة اعرف هما ينفعو يتحطو تحت العين للتفتيح ياعني ولا الوانهم مش مناسبة لكدا شكرا للرد
ايمان اسماعيل
عضو جديد
عضو جديد
ايمان اسماعيل

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطيه كتالوج ابريل   تغطيه كتالوج ابريل - صفحة 13 Emptyالأربعاء أبريل 11, 2012 1:50 am

ياجماعة ارجو المساعدة انا كنت عايزة اسأل علي الشادو المونو الجديد علشان كنت عايزة اجيب الأبيض و ال pearl بس كنت عايزة اعرف هما ينفعو يتحطو تحت العين للتفتيح ياعني ولا الوانهم مش مناسبة لكدا شكرا للرد
rain
عضو مميز
عضو مميز
rain

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطيه كتالوج ابريل   تغطيه كتالوج ابريل - صفحة 13 Emptyالأربعاء أبريل 11, 2012 3:01 am

rain كتب:

محدش رد علياااااا Exclamation
nona mido
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
nona mido

انثى
العمل/الترفيه : DoCtOr

مُساهمةموضوع: رد: تغطيه كتالوج ابريل   تغطيه كتالوج ابريل - صفحة 13 Emptyالأربعاء أبريل 11, 2012 7:47 am

اقتباس :

حلو جدا يا رين بس مش نفس مستوى اللاقلام اللى بتلف سواده هادى شويه عنهم ومش تقيل اوى ومش بيسيح

اقتباس :

ياجماعة ارجو المساعدة انا كنت عايزة اسأل علي الشادو المونو الجديد علشان كنت عايزة اجيب الأبيض و ال pearl بس كنت عايزة اعرف هما ينفعو يتحطو تحت العين للتفتيح ياعني ولا الوانهم مش مناسبة لكدا شكرا للرد
الايشادوالمونو انا جبت منه الابيض وبحطه تحت عنيا عشان يدى هاى لايتنج وعجبنى الى حد ما لانى كنت بدور على اللون ده من زمان

اقتباس :
اللى عنده الكتالوج الجديد يقولى انطباعه عن البرفان الجديده انا حاسه انه مميز وفريش ايه رائكم وياريت يادينا لو شمتي التسيت توصفهولى Embarassed Embarassed

انا حساه مش وحش بس مش واو وحسه انه زى ميد سمر هو فريش فعلا بس شكله مش قوى ومش ثابت بس البريشوس معجبتكيش ليه يا وردة ف الكتالوج ريحتها جميله!

وكمان البودره اللوس جايه من غير اسفنجه فعلا؟؟؟ يعنى معملهاش مرتجع ولا ايه Idea

تغطيه كتالوج ابريل
صفحة 13 من اصل 16انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15, 16  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» تغطيه كتالوج 11 والعروض
» تغطيه كتالوج 13 وكل سنة وانتم طيبين
» معايا كتالوج ابريل
» عن كتالوج ابريل
» كتالوج ابريل 2009 من هنا