Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي اوريفليم لشركة اوريفليم السويدية في مصر لارقي منتجات التجميل الطبيعية والعناية بالبشرة (منتدي خاص بالدايريكتور رشا محمد)

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

إية رأيكم ؟؟؟؟

dinaali
sandrala
Pure Snow
7 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
ليه لأ
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
ليه لأ

انثى

إية رأيكم ؟؟؟؟ - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: إية رأيكم ؟؟؟؟   إية رأيكم ؟؟؟؟ - صفحة 2 Emptyالأربعاء مارس 14, 2012 11:48 am

ألف سلامه عليكى ياشيماء ربنا يكرمك ويعفو عنك

بيور : انا جربت كريم العين سينج أذبليفنج وهو بيرطب بس ومعملش حاجه للهالات انا عندى هالات غامقة وجربت كل حاجه ومفيش حاجه جابت نتيجه بس أن شاء الله خير والحمد لله على كل شئ الملمع اللى بيتغير لونوا لفوشيا انا عندى وحسه ان لونه مش حلو او يمكن علشان انا مش بحب احط روج كتير ومش متعوده

والمالسك الروز اللى دينا قالت عليه حلو جداااااااااااااااااااااااااا بينقى البشره وانا بستعملوا دايما

اهم حاجه بقى انا ازاى ادور عليكوا على فتكات ؟؟؟؟؟
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: إية رأيكم ؟؟؟؟   إية رأيكم ؟؟؟؟ - صفحة 2 Emptyالأربعاء مارس 14, 2012 1:32 pm

انا قاللي مينفعش ابعتلك يا بيور على الخاص عشان مشاركاتي تحت ال30مشاركة ادعيلي اعمل مشاركات وانا ابعتلك
انا دورت على بيور سنو في بحث وجاتلي يا هبه
فراشة الدنيا
عضو فعال
عضو فعال
فراشة الدنيا

انثى

مُساهمةموضوع: رد: إية رأيكم ؟؟؟؟   إية رأيكم ؟؟؟؟ - صفحة 2 Emptyالأربعاء مارس 14, 2012 3:20 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههه كله فتوكاااات وانا كمان هههههههههههههه
Pure Snow
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
Pure Snow

انثى

مُساهمةموضوع: رد: إية رأيكم ؟؟؟؟   إية رأيكم ؟؟؟؟ - صفحة 2 Emptyالأربعاء مارس 14, 2012 9:17 pm

دينا متزعليش على الشغل اللي ضاع يوم القيامة تاخدي بدالة حسنات قد كدة تقتصيها من اللي عمل كدة حسبنا الله و نعم الوكيل إية رأيكم ؟؟؟؟ - صفحة 2 173375 فيهم كلهم بجد ناس معندهاش ضمير
أنا كمان مكونتش كملت 30مشاركة و كملتهم عشان أبعت رسالة و بعت النهاردة لساندي إية رأيكم ؟؟؟؟ - صفحة 2 139874هههههههه إية رأيكم ؟؟؟؟ - صفحة 2 440166

ليه لأ ربنا يبارك فيكي يا قمر أنا شكلي كدة مش هشتريه خلاص طالما إنه مش بيعمل حاجة غير الترطيب و الماسك بتهيألي مش نازل الشهر دا ربنا يسهل لو نزل في 4 هشتريه بإذن الله و اعملي بحث يا قمر زي دينا

فراشة الدنيا من الواضح إن المنتدى كلة في فتكات
إية رأيكم ؟؟؟؟ - صفحة 2 424858 بس أنا مش بفتحه كتير بصراحة أنا برتاح هنا أكتر و بحس بالجو الأسري معاكمإية رأيكم ؟؟؟؟ - صفحة 2 7392
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: إية رأيكم ؟؟؟؟   إية رأيكم ؟؟؟؟ - صفحة 2 Emptyالأربعاء مارس 14, 2012 9:23 pm

اطلعولي بره Sad
ده حيبقي اعلان رسمي لفتوكه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ربنا كرم وكانت ماما شايلة اغلب الشغل على سيديهات انا ذكرياتي مع اصحابي وناس مش حشوفها تاني اللي سافر والللي شغلته الحياه
اللي عند ربنا محفوظ
خلاص تعرفي تدوري على لأني بنفس الاسم هناك ونتواصل على ما كمل ال30مشاركة الحكاية صعبة انا قفلت 12بالعافية لأني برضه مش بدخل هناك كتير
وبستريح طبعا هنا
تقريبا الماسك نازل الشهر اللي جاي 1+1

إية رأيكم ؟؟؟؟
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
 مواضيع مماثلة
-
» ايه رأيكم ؟
» يه رأيكم؟ في كل من:
» ايه رأيكم ؟
» محتاجة رأيكم
» ايه رأيكم في المنتجات دي