Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي اوريفليم لشركة اوريفليم السويدية في مصر لارقي منتجات التجميل الطبيعية والعناية بالبشرة (منتدي خاص بالدايريكتور رشا محمد)

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا

asd1234
emy star
marobader
fatma hisham
sandrala
how2be
ليه لأ
medo
Houpy
nona mido
rose_elmansoura
د-ريهام
dinaali
diva_faraona
18 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا    بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا - صفحة 2 Emptyالخميس فبراير 16, 2012 8:46 pm

Cool
rose_elmansoura
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
rose_elmansoura

انثى

مُساهمةموضوع: رد: بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا    بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا - صفحة 2 Emptyالخميس فبراير 16, 2012 9:04 pm

الله يكون فى عونكم الحمد لله انا جيت اجيبها انا واختى لاقيتها خلصانه لمده شهرين كبرت دماغى منها بقا لانها لما جت كنا فلسنا
د-ريهام
عضو vip
عضو vip
د-ريهام

انثى

مُساهمةموضوع: رد: بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا    بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا - صفحة 2 Emptyالخميس فبراير 16, 2012 9:32 pm

dinaali كتب:
وانتي طب ايه ياريهام عندنا ورده اسنان والموسوعه بشري انتي ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
طب بشرى يا دندن مخلصه وبشتغل دلواتى ممارس عام  بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا - صفحة 2 20726  بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا - صفحة 2 20726  بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا - صفحة 2 20726
د-ريهام
عضو vip
عضو vip
د-ريهام

انثى

مُساهمةموضوع: رد: بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا    بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا - صفحة 2 Emptyالخميس فبراير 16, 2012 9:34 pm

diva_faraona كتب:
د-ريهام كتب:
dinaali كتب:
كويس يعني لنا ضهر هنا في المنتدي يا ريهام انتي منين عشان نعرف
بصي يا موسوعه هما قالولي انها فيها حبيبات عشان كده لما بتستخدميها الحبيبات دي بتعمل عمل السكرب او المساج كمان طبيعتها بما لها رجلين كتير كده دي برضه بتعمل مساج

انا من سوهاج يا دندن
انا ابويا من جزيرة شندويل يا ريمى
طلعنا جراااااايب يا بت عمى  بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا - صفحة 2 793671

لا والله دحنا كده اخواااااااااااات يا ماريان مش جرايب وبس وه وه يا بووووووووووووووووووووى  بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا - صفحة 2 424858  بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا - صفحة 2 424858  بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا - صفحة 2 424858  بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا - صفحة 2 424858
د-ريهام
عضو vip
عضو vip
د-ريهام

انثى

مُساهمةموضوع: رد: بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا    بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا - صفحة 2 Emptyالخميس فبراير 16, 2012 9:37 pm

dinaali كتب:
ايوة اعملوا علينا رباطية خدوا بالك انا اسكندرانية وممكن اجيب مية من البحر واغرق لكم المنتدي ده ويبقوا يدوروا على بقي حكون مع السمك

لا يا كبير واحنا نقدر بردو دنتى وكل اسكندريه الخير والبركه
diva_faraona
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
diva_faraona

انثى
العمل/الترفيه : جعلونى دكتورة

مُساهمةموضوع: رد: بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا    بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا - صفحة 2 Emptyالخميس فبراير 16, 2012 9:39 pm

د-ريهام كتب:
diva_faraona كتب:
د-ريهام كتب:
dinaali كتب:
كويس يعني لنا ضهر هنا في المنتدي يا ريهام انتي منين عشان نعرف
بصي يا موسوعه هما قالولي انها فيها حبيبات عشان كده لما بتستخدميها الحبيبات دي بتعمل عمل السكرب او المساج كمان طبيعتها بما لها رجلين كتير كده دي برضه بتعمل مساج

انا من سوهاج يا دندن
انا ابويا من جزيرة شندويل يا ريمى
طلعنا جراااااايب يا بت عمى  بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا - صفحة 2 793671

لا والله دحنا كده اخواااااااااااات يا ماريان مش جرايب وبس وه وه يا بووووووووووووووووووووى  بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا - صفحة 2 424858  بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا - صفحة 2 424858  بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا - صفحة 2 424858  بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا - صفحة 2 424858
Very Happy Very Happy Very Happy اهلااااااااا يا بلدياتى
nona mido
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
nona mido

انثى
العمل/الترفيه : DoCtOr

مُساهمةموضوع: رد: بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا    بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا - صفحة 2 Emptyالخميس فبراير 16, 2012 10:46 pm

اهلا يا دكاتره يا زمل ههههههههههههههههه

الصابونه بقا انا مجبتهاش بس صحبتى الانتيخ طلبتها سالتها ريحتها ايه قالت لى جميله ووحده تانيه خدتها قالت لى جميله اتأكدى من مناخيرك يا ماريان Basketball
المهم انها وقفت الاوردر بتاعها كله بسبب انها كانت عاوزة 5 كمان لناس صحابنا من كتر ما شكرت لهم فيها وعاوزنها بس مكنتش موجوده ف وقفت الاوردر بس قالت لى انها بتقشر جسمها جامد ومجرد ما تلبس بعد الشاور تلاقي الهدوم اتملت قشر ههههههههههه طب اصدق مين فيكم انا confused
Houpy
عضو فعال
عضو فعال
Houpy

انثى

مُساهمةموضوع: رد: بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا    بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا - صفحة 2 Emptyالخميس فبراير 16, 2012 11:11 pm

dinaali كتب:
اجدع ناس عندنا اسيوط وسوهاج محدش من قنا ولا الأقصر عشان نكمل المجموعة بتاعه وجه قبلي ؟
تنفع اسوان يا دندون
د-ريهام
عضو vip
عضو vip
د-ريهام

انثى

مُساهمةموضوع: رد: بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا    بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا - صفحة 2 Emptyالخميس فبراير 16, 2012 11:29 pm

nona mido كتب:
اهلا يا دكاتره يا زمل ههههههههههههههههه

الصابونه بقا انا مجبتهاش بس صحبتى الانتيخ طلبتها سالتها ريحتها ايه قالت لى جميله ووحده تانيه خدتها قالت لى جميله اتأكدى من مناخيرك يا ماريان  بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا - صفحة 2 424858
المهم انها وقفت الاوردر بتاعها كله بسبب انها كانت عاوزة 5 كمان لناس صحابنا من كتر ما شكرت لهم فيها وعاوزنها بس مكنتش موجوده ف وقفت الاوردر بس قالت لى انها بتقشر جسمها جامد ومجرد ما تلبس بعد الشاور تلاقي الهدوم اتملت قشر ههههههههههه طب اصدق مين فيكم انا  بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا - صفحة 2 747496

منوره يا نونه انتى طب ايه باه؟

ها يا ماريان ايه رايك فالكلالالالالالالالالالالالالالالالام؟
Houpy
عضو فعال
عضو فعال
Houpy

انثى

مُساهمةموضوع: رد: بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا    بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا - صفحة 2 Emptyالخميس فبراير 16, 2012 11:33 pm

ع فكره انا كنت حاجزه 2 وجولى بعد طول انتظار واستخدمت واحده فيهم بجد ريحتها حلوة جدا وكمان بتعمل سنفره للجسم لدرجة انى لازم بعد ما استخدمها لازم احط بادى كريم
اتأكدى يا ماريان انها مش منتهية الصلاحيه دى اكي اللى جاتلك بايظه
monkey
د-ريهام
عضو vip
عضو vip
د-ريهام

انثى

مُساهمةموضوع: رد: بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا    بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا - صفحة 2 Emptyالخميس فبراير 16, 2012 11:36 pm

Houpy كتب:
ع فكره انا كنت حاجزه 2 وجولى بعد طول انتظار واستخدمت واحده فيهم بجد ريحتها حلوة جدا وكمان بتعمل سنفره للجسم لدرجة انى لازم بعد ما استخدمها لازم احط بادى كريم
اتأكدى يا ماريان انها مش منتهية الصلاحيه دى اكي اللى جاتلك بايظه
 بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا - صفحة 2 682635

ربنا يطمنك يا قمر هوه ده الكلام  بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا - صفحة 2 70634  بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا - صفحة 2 70634
ماريان بقو اتنين اهو بيشكرو فيها قولتى ايييييييييييييييه؟
nona mido
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
nona mido

انثى

مُساهمةموضوع: رد: بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا    بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا - صفحة 2 Emptyالجمعة فبراير 17, 2012 12:05 am

انا بردو بقول سمك ايه ولا الطحالب اللى عملو بيها صابونه ماريان كانت ماتت اصلا Basketball

ده نورك يا دكتور انا طب طنطا affraid
diva_faraona
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
diva_faraona

انثى

مُساهمةموضوع: رد: بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا    بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا - صفحة 2 Emptyالجمعة فبراير 17, 2012 8:30 am

كلكم عليا ولا اية ?كده بعتينى يا جريبتى ? rabbit rabbit rabbit
يا جدعان اعدم ضوافرى @ ريحتها صعبة والبنت اللى بتجيبلى المنتجات امينة لا يمكن تبيع حاجة منتهية مكتوب على بتاعتى تاريخ انتهاء 2014
دى حاجة ثانية اتاكدوا ان الصابونة اللى بتقولوا ريحتها حلوة دى الخضرا الجديدة ولا الزرقا القديمة???لان الزرقا ريحتها حلوة ومنعشة فعلا وبعدين بصوا شوفوا راى واحدة هنا على موقع اوريفليم
http://eg.oriflame.com/products/product-detail.jhtml?prodCode=18480
وانا هضحك عليكم ليه يعنى?هستفاد اية?
واللى فيكم مكدبانى بعد ده كله ومش عايزة تفتحها روحى افتحى ف ورقتها فتحة بسيطة بدبوس ابرة ولا حاجة وشميها بنفسك هنروح بعيد لية?
يا نور صاحبتك اللى استعملتها دى استعملتها ع الناشف ولا المبلول?
انا استعملتها ع المبلول ما قشرتش للدرجة يعنى وبعدين حطيت طبعا بدى كريم عشان ريحتها
diva_faraona
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
diva_faraona

انثى

مُساهمةموضوع: رد: بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا    بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا - صفحة 2 Emptyالجمعة فبراير 17, 2012 8:34 am

بنات اقروا كمان راى الناس عن الصابونة ف الموقع الانجلش ده
http://in.oriflame.com/products/product-detail.jhtml?prodCode=18480
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا    بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا - صفحة 2 Emptyالجمعة فبراير 17, 2012 11:14 am

محدش قال عليكي حاجة يا موسوعه لاسمح الله
اهدوا يا بنات بالراحه عليها مش كده
انا حقوم افتح بتاعتي
هو بالنسبة لموضوع التقشير دي اجسام ممكن تكون نوع بشرتك يا ماريان مبتكونش جلد ميت كتير وممكن تكون الصابونه نفسها اتعملت ومفيهاش حبيبات كتير ده مصنع بيعمل ملايين يعني ممكن يكون التانكر - من غير ضحك- مكانش فيه حبيبات او العجينه متقلبتش كويس وبتحصل عادي والله
مش فاكرة موضوع كريم امبر انتي بتموتي فيه يا ماريان لكن انا مطيقتهوش في االعلبة رغم اني مجربه البارفان قبل ما اجيب الكريم وعارفه ريحته بس الكريم كان فظيع لا ريحة ولا لون ولا طعم -من الآخر كريم بايظ-
diva_faraona
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
diva_faraona

انثى

مُساهمةموضوع: رد: بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا    بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا - صفحة 2 Emptyالجمعة فبراير 17, 2012 12:11 pm

dinaali كتب:
محدش قال عليكي حاجة يا موسوعه لاسمح الله
اهدوا يا بنات بالراحه عليها مش كده
انا حقوم افتح بتاعتي
هو بالنسبة لموضوع التقشير دي اجسام ممكن تكون نوع بشرتك يا ماريان مبتكونش جلد ميت كتير وممكن تكون الصابونه نفسها اتعملت ومفيهاش حبيبات كتير ده مصنع بيعمل ملايين يعني ممكن يكون التانكر - من غير ضحك- مكانش فيه حبيبات او العجينه متقلبتش كويس وبتحصل عادي والله
مش فاكرة موضوع كريم امبر انتي بتموتي فيه يا ماريان لكن انا مطيقتهوش في االعلبة رغم اني مجربه البارفان قبل ما اجيب الكريم وعارفه ريحته بس الكريم كان فظيع لا ريحة ولا لون ولا طعم -من الآخر كريم بايظ-
قوليلهم بالراحة عشان اتلموا عليا ههههههههه rabbit
بس اصلى رايى ده مش رايى لوحدى امال كلام الناس اللى ف اللينكات دى اية?
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا    بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا - صفحة 2 Emptyالجمعة فبراير 17, 2012 12:28 pm

bounce bounce bounce
معلش يا ماريان مش تزعلي ادعيلي اجرب الصابونه
انا فتحتها حسيت ان ريحتها في الأول ماء بحر محطوط عليه اسنس بتاع صابون
البنات هنا في المنتدي في بنات كتبوا ان حبيباتها قليلة ولما بتروح او بتخلص من الصابونه بتتحول لصابونه عادية
بيني وبينك انا كنت جايباا عشان رجليها مش عشان الحبوب
diva_faraona
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
diva_faraona

انثى

مُساهمةموضوع: رد: بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا    بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا - صفحة 2 Emptyالجمعة فبراير 17, 2012 12:45 pm

انا بشرتى عادية بس ناعمة شوية وهيا ما قشرتش معايا اوى جايز مش عارفة استعملها وقولى رايك ف ريحتها بصراحة وبلاش دبلوماسية confused confused
د-ريهام
عضو vip
عضو vip
د-ريهام

انثى

مُساهمةموضوع: رد: بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا    بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا - صفحة 2 Emptyالجمعة فبراير 17, 2012 2:14 pm

diva_faraona كتب:
كلكم عليا ولا اية ?كده بعتينى يا جريبتى ?  بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا - صفحة 2 649663  بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا - صفحة 2 649663  بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا - صفحة 2 649663
يا جدعان اعدم ضوافرى  بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا - صفحة 2 422647 ريحتها صعبة والبنت اللى بتجيبلى المنتجات امينة لا يمكن تبيع حاجة منتهية مكتوب على بتاعتى تاريخ انتهاء 2014
دى حاجة ثانية اتاكدوا ان الصابونة اللى بتقولوا ريحتها حلوة دى الخضرا الجديدة ولا الزرقا القديمة???لان الزرقا ريحتها حلوة ومنعشة فعلا وبعدين بصوا شوفوا راى واحدة هنا على موقع اوريفليم
واللى فيكم مكدبانى بعد ده كله ومش عايزة تفتحها روحى افتحى ف ورقتها فتحة بسيطة بدبوس ابرة ولا حاجة وشميها بنفسك هنروح بعيد لية?
انا استعملتها ع المبلول ما قشرتش للدرجة يعنى وبعدين حطيت طبعا بدى كريم عشان ريحتها

لا يا جميله انا اقدر ابيعك برضو انا بس بقولك يعنى
وبعدين بلاش الدم الحامى بتاع الصعايده اللى مودينا فداهيه هههههههه احنا بس عاملين زى الغرقان المتعلق فقشايه فنفسنا يطلع كلامك غلط وتطلع حلوه بس كده
diva_faraona
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
diva_faraona

انثى

مُساهمةموضوع: رد: بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا    بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا - صفحة 2 Emptyالجمعة فبراير 17, 2012 2:19 pm

د-ريهام كتب:
diva_faraona كتب:
كلكم عليا ولا اية ?كده بعتينى يا جريبتى ?  بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا - صفحة 2 649663  بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا - صفحة 2 649663  بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا - صفحة 2 649663
يا جدعان اعدم ضوافرى  بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا - صفحة 2 422647 ريحتها صعبة والبنت اللى بتجيبلى المنتجات امينة لا يمكن تبيع حاجة منتهية مكتوب على بتاعتى تاريخ انتهاء 2014

وبعدين بلاش الدم الحامى بتاع الصعايده اللى مودينا فداهيه هههههههه احنا بس عاملين زى الغرقان المتعلق فقشايه فنفسنا يطلع كلامك غلط وتطلع حلوه بس كده
ولا دم حامى ولا حاجة حقك عليا مش تزعلى يا ريمى يارب لو طلعوا كلهم ريحتهم وحشة تطلع بتاعتك انتى فل وياسمين وتتهنى بيها يا احلى عروسة Arrow Arrow Arrow
د-ريهام
عضو vip
عضو vip
د-ريهام

انثى

مُساهمةموضوع: رد: بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا    بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا - صفحة 2 Emptyالجمعة فبراير 17, 2012 2:23 pm

diva_faraona كتب:
د-ريهام كتب:
diva_faraona كتب:

ولا دم حامى ولا حاجة حقك عليا مش تزعلى يا ريمى يارب لو طلعوا كلهم ريحتهم وحشة تطلع بتاعتك انتى فل وياسمين وتتهنى بيها يا احلى عروسة  بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا - صفحة 2 20726  بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا - صفحة 2 20726  بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا - صفحة 2 20726

لا يا كوكو حقى ايه بس هوه احنا فى بينا كده يا جريبتى
وربنا يخليكى ليا ياقمر وميرسى عالدعوه الحلوه
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا    بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا - صفحة 2 Emptyالجمعة فبراير 17, 2012 3:26 pm

ايوة كده العبوا سوا وبلاش خناق Evil or Very Mad
د-ريهام
عضو vip
عضو vip
د-ريهام

انثى

مُساهمةموضوع: رد: بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا    بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا - صفحة 2 Emptyالجمعة فبراير 17, 2012 3:27 pm

dinaali كتب:
ايوة كده العبوا سوا وبلاش خناق  بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا - صفحة 2 793671
د

ههههههههههههه حبو بعض يا ولاد
diva_faraona
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
diva_faraona

انثى

مُساهمةموضوع: رد: بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا    بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا - صفحة 2 Emptyالجمعة فبراير 17, 2012 3:32 pm

Basketball Basketball Basketball
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا    بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا - صفحة 2 Emptyالجمعة فبراير 17, 2012 3:51 pm

Neutral Neutral fd,fd a' t5y t5y t5y rt5y h4 2dg thh
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا    بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا - صفحة 2 Emptyالجمعة فبراير 17, 2012 3:53 pm

diva_faraona كتب:
انا بشرتى عادية بس ناعمة شوية وهيا ما قشرتش معايا اوى جايز مش عارفة استعملها وقولى رايك ف ريحتها بصراحة وبلاش دبلوماسية confused confused
مش ديبلوماسية والله انا وصفت الريحه زي ما شميتها من الصابونه بعد فتح الكيس بس لسه مشعارفة اجربها
بصراحه الدنيا ساقعه جدا عندنا مش وقت شاور خااااااااااااااالص انا قاعده اشرب شوربة سخنه -اتفضلي معايا- وبرضه متكتكة
nona mido
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
nona mido

انثى

مُساهمةموضوع: رد: بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا    بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا - صفحة 2 Emptyالجمعة فبراير 17, 2012 7:07 pm

ايه يا ماريناتى زعلتى ليه انا بقول رائي البت صحبتى مكدبتكيش ولا حاجه يا جميله والله قبل ما اديهالها قعدت اشم ف الكيس لحد ما جالى زكام انى اشم حاجه مش شامه Cool

واللى انا بقول عليها دى الخضرا مش الزرقا الزرقا دى كانت امتا؟
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا    بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا - صفحة 2 Emptyالجمعة فبراير 17, 2012 7:13 pm

من كام سنه كده قبل 2008 يا نور
diva_faraona
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
diva_faraona

انثى

مُساهمةموضوع: رد: بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا    بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا - صفحة 2 Emptyالجمعة فبراير 17, 2012 7:29 pm

ماهى ريحتها ما تبانش م الكيس خالص والزرقا دى بتاعة المجموعة القديمة ف اوريفليم
medo
عضو فعال
عضو فعال
medo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا    بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا - صفحة 2 Emptyالجمعة فبراير 17, 2012 11:47 pm

الحمد للة انى مجبتهاش لان هنا كان فية اختلاف عليها من اتنين من صحبتنا فى المنتدى ةانا قلت على اية بقى منا عندى حاجات كتير للتقشير غيرها

بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا
صفحة 2 من اصل 4انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
»  سؤال بلييييييز اية رايكم ف الكريم ده يا قمرات?
» يا بنات سؤال
» سؤال هاااااااام جداااا يا بنات
» وحشتوني يا بنات و عندي سؤال بخصوص منتجات ايفن اوت للبقع
» ايه رايكو فيه ردو ضرووووورى