Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي اوريفليم لشركة اوريفليم السويدية في مصر لارقي منتجات التجميل الطبيعية والعناية بالبشرة (منتدي خاص بالدايريكتور رشا محمد)

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا

asd1234
emy star
marobader
fatma hisham
sandrala
how2be
ليه لأ
medo
Houpy
nona mido
rose_elmansoura
د-ريهام
dinaali
diva_faraona
18 مشترك
انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3, 4  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
diva_faraona
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
diva_faraona

انثى
العمل/الترفيه : جعلونى دكتورة

بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا Empty
مُساهمةموضوع: بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا    بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا Emptyالخميس فبراير 16, 2012 6:55 pm

حد جربها?انا كنت حاجزاها بقالى شهرين ولسه جايانى الشهر ده انا قولت اكيد ريحتها احلى ميت مرة من الصابونة بتاعة المجموعة الزرقا القديمة انتعاش مافيش كده بس Very Happy
ريحتها طلعت صعبة جداااااااا يا بنات Cool شبه السمك النىء لما يتساب برا التلاجة rabbit rabbit -اه والله-وبعدين مش عارفة بتقشر الجسم ازاى ? Wink Wink انا حسيت انها بترغى مكانها وبس ممكن بليييييز حد جربها يقولى ازاى بيتعمل بيها تقشير او سكرب للجسم?
diva_faraona
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
diva_faraona

انثى

مُساهمةموضوع: رد: بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا    بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا Emptyالخميس فبراير 16, 2012 7:41 pm

يا جدعان مافيش ولا رد?مش كفاية الصابونة وريحتها? rabbit rabbit rabbit
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا    بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا Emptyالخميس فبراير 16, 2012 7:43 pm

bounce bounce bounce
صدمه تن تن تاااااااااااااااا تن تن تششششششششششششش
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
انا جايبة منها الشهر اللي فات بس لسه مستعملتهاش
سمك نيئ
يععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععع
طيب حاولي تاني يا ماريان يمكن عندك زكام ولا حاجة ارجوكي
rabbit rabbit rabbit
د-ريهام
عضو vip
عضو vip
د-ريهام

انثى

مُساهمةموضوع: رد: بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا    بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا Emptyالخميس فبراير 16, 2012 7:45 pm

ياخبرررررررر انا جيباها بس شيلاها للجهاز قلت ابقى استخدمها قبل متجوز بشهر ولا حاجه(اللى يعيش يعنى) وكنت حاطه امال رهيبه عليها مكنتش اتخيل انها كده خالص دنا كنت بفكر اشترى وحده تانيه
diva_faraona
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
diva_faraona

انثى

مُساهمةموضوع: رد: بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا    بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا Emptyالخميس فبراير 16, 2012 7:47 pm

ههههههههههه Basketball Basketball Basketball لا يا دينا صدقينى بس والله لما شميتها اتمنيت يجينى زكام ويسد خياشيمى خالص rabbit
diva_faraona
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
diva_faraona

انثى

مُساهمةموضوع: رد: بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا    بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا Emptyالخميس فبراير 16, 2012 7:50 pm

د-ريهام كتب:
ياخبرررررررر انا جيباها بس شيلاها للجهاز قلت ابقى استخدمها قبل متجوز بشهر ولا حاجه(اللى يعيش يعنى) وكنت حاطه امال رهيبه عليها مكنتش اتخيل انها كده خالص دنا كنت بفكر اشترى وحده تانيه
ابعديها عن العريس خاااااااالص يا ريهام ما تخليهوش يشمها لحسن لو شمها ممكن يعمل ف روحه حاجة لا قدر الله albino
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا    بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا Emptyالخميس فبراير 16, 2012 7:54 pm

ههههههههههههههههههههههههه
يعني تنفع للي عايزة تطفش عريس او مدرس خصوصي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
diva_faraona
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
diva_faraona

انثى

مُساهمةموضوع: رد: بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا    بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا Emptyالخميس فبراير 16, 2012 7:58 pm

dinaali كتب:
ههههههههههههههههههههههههه
يعني تنفع للي عايزة تطفش عريس او مدرس خصوصي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دى تطفش الجن الارزق وعلى ضمانتى شمميها لحد بس واعيلى jocolor
د-ريهام
عضو vip
عضو vip
د-ريهام

انثى

مُساهمةموضوع: رد: بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا    بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا Emptyالخميس فبراير 16, 2012 7:58 pm

هههههههههههههه انتو بتضحكو انا بجد مصدوووووووووومه بس يلا اهى تنفع فالخناقات ولا حاجه هههههههههههههههههههههههه
طب بتفضل ريحتها فتره ولا بتروح متتاكدى كده يا ماريان يمكن بتروح
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا    بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا Emptyالخميس فبراير 16, 2012 8:01 pm

ماهو نضحك ولا نعيط الفلوس واتدعت والصابونه التفتحت وممكن تكون جربتها
بس حلو موضع الخناقات تنفع سيلف ديفنس هايل ايوة كده عايزين افكار
diva_faraona
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
diva_faraona

انثى

مُساهمةموضوع: رد: بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا    بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا Emptyالخميس فبراير 16, 2012 8:04 pm

د-ريهام كتب:
هههههههههههههه انتو بتضحكو انا بجد مصدوووووووووومه بس يلا اهى تنفع فالخناقات ولا حاجه هههههههههههههههههههههههه
لا ربنا يهنيكى يا حبيبتى وما يجيب خناقات ا ش ا هيا ريحتها بتروح الحمدلله والا انا كنت هروح Basketball ههههههه استخدمت بعدها كريم ريحته حلوة بس المشكلة هموت واعرف بيتعمل بيها سكرب ازاى scratch
د-ريهام
عضو vip
عضو vip
د-ريهام

انثى

مُساهمةموضوع: رد: بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا    بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا Emptyالخميس فبراير 16, 2012 8:05 pm

عيب عليكى دنا اعجبك اووووووووووووووووووووووى فموضوع الخناقات ده ههههههههه
د-ريهام
عضو vip
عضو vip
د-ريهام

انثى

مُساهمةموضوع: رد: بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا    بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا Emptyالخميس فبراير 16, 2012 8:07 pm

diva_faraona كتب:
د-ريهام كتب:
لا ربنا يهنيكى يا حبيبتى وما يجيب خناقات ا ش ا هيا ريحتها بتروح الحمدلله والا انا كنت هروح  بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا 424858 ههههههه استخدمت بعدها كريم ريحته حلوة بس المشكلة هموت واعرف بيتعمل بيها سكرب ازاى  بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا 156602

ايوا كده طمنينى ربنا يطمن قلبك كده الواحد لما يستخدمها يحط على مناخيره مشبك وخلاص باه  بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا 424858  بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا 424858
diva_faraona
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
diva_faraona

انثى

مُساهمةموضوع: رد: بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا    بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا Emptyالخميس فبراير 16, 2012 8:08 pm

dinaali كتب:
صح يا دينا واى واحدة جوزها يزعلها بعد كده ما تتعبش روحها تقوله حاجة واحدة بس(اثبت مكانك واى حركة هضرب بالصابونة )!!!!!!!!هههههههههههه Basketball
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا    بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا Emptyالخميس فبراير 16, 2012 8:09 pm

كويس يعني لنا ضهر هنا في المنتدي يا ريهام انتي منين عشان نعرف
بصي يا موسوعه هما قالولي انها فيها حبيبات عشان كده لما بتستخدميها الحبيبات دي بتعمل عمل السكرب او المساج كمان طبيعتها بما لها رجلين كتير كده دي برضه بتعمل مساج
د-ريهام
عضو vip
عضو vip
د-ريهام

انثى

مُساهمةموضوع: رد: بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا    بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا Emptyالخميس فبراير 16, 2012 8:10 pm

diva_faraona كتب:
dinaali كتب:
صح يا دينا واى واحدة جوزها يزعلها بعد كده ما تتعبش روحها تقوله حاجة واحدة بس(اثبت مكانك واى حركة هضرب بالصابونة )!!!!!!!!هههههههههههه  بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا 424858

هههههههههههههههههه عسل يا ماريان والله  بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا 424858  بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا 424858  بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا 424858  بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا 424858  بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا 424858  بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا 424858
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا    بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا Emptyالخميس فبراير 16, 2012 8:10 pm

انا لي رد واححد بس على كلامكم
تخيلوا اني كنت ناوية استعملها يوم الفلانتين !!!!!!!!!!!!!!!!!!
كويس اني مستعملتهاش والا كان حيبقي فالانتين رصاصي !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
diva_faraona
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
diva_faraona

انثى

مُساهمةموضوع: رد: بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا    بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا Emptyالخميس فبراير 16, 2012 8:11 pm

dinaali كتب:
بصي يا موسوعه هما قالولي انها فيها حبيبات عشان كده لما بتستخدميها الحبيبات دي بتعمل عمل السكرب او المساج كمان طبيعتها بما لها رجلين كتير كده دي برضه بتعمل مساج
ماهى دى المشكلة يا دينا رجليها بترغى وبس معايا مش عارفة اعمل اكتر من كده
د-ريهام
عضو vip
عضو vip
د-ريهام

انثى

مُساهمةموضوع: رد: بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا    بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا Emptyالخميس فبراير 16, 2012 8:12 pm

dinaali كتب:
انا لي رد واححد بس على كلامكم
تخيلوا اني كنت ناوية استعملها يوم الفلانتين !!!!!!!!!!!!!!!!!!
كويس اني مستعملتهاش والا كان حيبقي فالانتين رصاصي !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ده كده يبقى جوزك ربنا بيحبه ههههههههه وقلبه ابيض والله  بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا 429658  بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا 429658  بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا 429658  بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا 429658  بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا 424858  بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا 424858  بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا 424858
diva_faraona
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
diva_faraona

انثى

مُساهمةموضوع: رد: بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا    بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا Emptyالخميس فبراير 16, 2012 8:13 pm

د-ريهام كتب:
diva_faraona كتب:
dinaali كتب:
صح يا دينا واى واحدة جوزها يزعلها بعد كده ما تتعبش روحها تقوله حاجة واحدة بس(اثبت مكانك واى حركة هضرب بالصابونة )!!!!!!!!هههههههههههه  بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا 424858

هههههههههههههههههه عسل يا ماريان والله  بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا 424858  بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا 424858  بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا 424858  بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا 424858  بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا 424858  بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا 424858
تسلمى يا قمر انتى اللى عسل Arrow
د-ريهام
عضو vip
عضو vip
د-ريهام

انثى

مُساهمةموضوع: رد: بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا    بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا Emptyالخميس فبراير 16, 2012 8:14 pm

dinaali كتب:

انا من سوهاج يا دندن
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا    بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا Emptyالخميس فبراير 16, 2012 8:14 pm

يعني كمان مفيش اي حبيبات!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!كويسان ليها رجلين
انا اللي ربنا بيحبني لأنه قضي الفالانتين خارج المنزل ومرجعش غير بالليل تخيلوا بقي كنت حبقي سمكه والجيران يقلوني
يا عيني على
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا    بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا Emptyالخميس فبراير 16, 2012 8:17 pm

اجدع ناس عندنا اسيوط وسوهاج محدش من قنا ولا الأقصر عشان نكمل المجموعة بتاعه وجه قبلي ؟
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا    بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا Emptyالخميس فبراير 16, 2012 8:18 pm

وانتي طب ايه ياريهام عندنا ورده اسنان والموسوعه بشري انتي ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
diva_faraona
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
diva_faraona

انثى

مُساهمةموضوع: رد: بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا    بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا Emptyالخميس فبراير 16, 2012 8:18 pm

dinaali كتب:
يعني كمان مفيش اي حبيبات!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!كويسان ليها رجلين
انا اللي ربنا بيحبني لأنه قضي الفالانتين خارج المنزل ومرجعش غير بالليل تخيلوا بقي كنت حبقي سمكه والجيران يقلوني
يا عيني على
هههههههههههههه بلطية العايمة Basketball Basketball Basketball
ربنا بيحبك والله يابو انس
فيها حبيببات غامقة بس بتطلع بطلوع الروح وبرضه مش حاسها بتقشر @
diva_faraona
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
diva_faraona

انثى

مُساهمةموضوع: رد: بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا    بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا Emptyالخميس فبراير 16, 2012 8:20 pm

د-ريهام كتب:
dinaali كتب:

انا من سوهاج يا دندن
انا ابويا من جزيرة شندويل يا ريمى
طلعنا جراااااايب يا بت عمى Evil or Very Mad
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا    بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا Emptyالخميس فبراير 16, 2012 8:30 pm

ايوة اعملوا علينا رباطية خدوا بالك انا اسكندرانية وممكن اجيب مية من البحر واغرق لكم المنتدي ده ويبقوا يدوروا على بقي حكون مع السمك
diva_faraona
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
diva_faraona

انثى

مُساهمةموضوع: رد: بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا    بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا Emptyالخميس فبراير 16, 2012 8:37 pm

dinaali كتب:
ايوة اعملوا علينا رباطية خدوا بالك انا اسكندرانية وممكن اجيب مية من البحر واغرق لكم المنتدي ده ويبقوا يدوروا على بقي حكون مع السمك
اجدع ناس والله يا دندون انا بحب اسكندرية جداااااااا
بس سمك وبحر ليه?هاتيلك كام صابونة من دى واعودى شميهم وخلاص وابقى قابلينى لو كلتى سمك تانى طول حياتك !!!!!!!! Basketball
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا    بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا Emptyالخميس فبراير 16, 2012 8:41 pm

على فكرة انا رغم اني اسكندرانية لكن مليش في السمك قوي يعني وبيقلبلي معدتي وهو مستوي فمابالك وهو نئ
برررررررررررررر
diva_faraona
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
diva_faraona

انثى

مُساهمةموضوع: رد: بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا    بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا Emptyالخميس فبراير 16, 2012 8:44 pm

dinaali كتب:
على فكرة انا رغم اني اسكندرانية لكن مليش في السمك قوي يعني وبيقلبلي معدتي وهو مستوي فمابالك وهو نئ
برررررررررررررر
لا طالما الحكاية كده اوعدك هتنبسطى منها اوووووووى jocolor

بلييييييز يا بنات سؤال ضرووووورى عن صابونة السويدش سبا الخضرا
صفحة 1 من اصل 4انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3, 4  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
»  سؤال بلييييييز اية رايكم ف الكريم ده يا قمرات?
» يا بنات سؤال
» سؤال هاااااااام جداااا يا بنات
» وحشتوني يا بنات و عندي سؤال بخصوص منتجات ايفن اوت للبقع
» ايه رايكو فيه ردو ضرووووورى