Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي اوريفليم لشركة اوريفليم السويدية في مصر لارقي منتجات التجميل الطبيعية والعناية بالبشرة (منتدي خاص بالدايريكتور رشا محمد)

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

هانجيب ايه من كتالوج مارس

Jumana
mona radwan
mmmmm
م.هالة
sandrala
emy star
سـآرة
monmon mony
NOREEN
بيوتي ليلي
سهر الليالى
secret.whisper
ليه لأ
adieu
د ورده
sara.hosny
marwa86
dr yota
فراشة الدنيا
medo
rain
mrmora
diva_faraona
ساندي
dinaali
asd1234
dr.dodo
rose_elmansoura
32 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
سـآرة
عضو ملكي فعال
عضو ملكي فعال
سـآرة

انثى

هانجيب ايه من كتالوج مارس - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: هانجيب ايه من كتالوج مارس   هانجيب ايه من كتالوج مارس - صفحة 4 Emptyالثلاثاء فبراير 28, 2012 1:55 am

انا لسا عاملة من دلوقتي ماسك بيور سكن و حاسة بانتعاش و حاسة انه شال الدهون لكن بالنسبة للرؤوس السودة طبعا مش هيبان من اول استعمال لازم استمرار
سـآرة
عضو ملكي فعال
عضو ملكي فعال
سـآرة

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هانجيب ايه من كتالوج مارس   هانجيب ايه من كتالوج مارس - صفحة 4 Emptyالثلاثاء فبراير 28, 2012 2:21 am

بالنسبة ليا ان شاء الله ناوية اجيب محدد العين عشان مستنياه من رمضان هجيب الاسود و الازرق
و كريم العين متعدد الفوائد عشان عنيا تعبانة اوي و ثمنه مغري هجيبه و انا و حظي بقا على العموم عايزة حاجة ترطبلي منطقة العين
بنات مين فيكو هتجيب ماسك الرؤوس السودا من مجموعة بيور سكن ؟؟
كمان التونر و السكراب نازلين بثمن اقل متوقعش نزلوه قبل كده ؟؟
اتوقع اني هجيبهم
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هانجيب ايه من كتالوج مارس   هانجيب ايه من كتالوج مارس - صفحة 4 Emptyالثلاثاء فبراير 28, 2012 11:27 am

rose_elmansoura كتب:
NOREEN كتب:
يابنات ازيكم كلكم عاملين ايه
وحمد لله على سلامتك ياوردة ربنا مايغيبك
عايزة نصيحتكم يابنات فكريمات الاساس وخاصة بتاعة جوردانى انه افتح واحد فيهم وايه الفرق ما بينهم

انا جربت العادى وبالطحالب حاسه ان العادى افتح والله واحسن بس خدى نصايح البنات بردة لانى ساعات مش بخد بالى من حاجات
انا برضه جالي نفس الأنطباع الجورداني العادي افتح من الادابتيف والطحالب والأكسيجين
مفيش حاجه بنفس الدرجه غير الفري مي واللي بيقولوا انه خلاص مش حينزلوه تاني سمعتم الحكاية دي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
rose_elmansoura
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
rose_elmansoura

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هانجيب ايه من كتالوج مارس   هانجيب ايه من كتالوج مارس - صفحة 4 Emptyالثلاثاء فبراير 28, 2012 11:45 am

دة انا لو اختى سمعت كدة يا دينا هتلم كل فونديشن فيرمى من البلد دى بتكله اكل

هانجيب ايه من كتالوج مارس - صفحة 4 173375
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هانجيب ايه من كتالوج مارس   هانجيب ايه من كتالوج مارس - صفحة 4 Emptyالثلاثاء فبراير 28, 2012 12:06 pm

Basketball انا لسه واصللي الخبر بالتليفون اتشو
monmon mony
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
monmon mony

انثى
العمل/الترفيه : teacher

مُساهمةموضوع: رد: هانجيب ايه من كتالوج مارس   هانجيب ايه من كتالوج مارس - صفحة 4 Emptyالثلاثاء فبراير 28, 2012 12:58 pm

اة جميل اوى يانيرة انا جبته لما البنات هنا شكروا فيه وقالوا انه زى الطمى المغربى طبعا مش عارفة لانى معرفش الطمى المغربى دة بس فعلا هو جميل بينقى البشرة جدااااااا وبينور الوش خصوصا لما تحطيه بعد الاسكرب
د ورده
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
د ورده

انثى
العمل/الترفيه : dentist

مُساهمةموضوع: رد: هانجيب ايه من كتالوج مارس   هانجيب ايه من كتالوج مارس - صفحة 4 Emptyالثلاثاء فبراير 28, 2012 1:28 pm

سـآرة كتب:
بالنسبة ليا ان شاء الله ناوية اجيب محدد العين عشان مستنياه من رمضان هجيب الاسود و الازرق
و كريم العين متعدد الفوائد عشان عنيا تعبانة اوي و ثمنه مغري هجيبه و انا و حظي بقا على العموم عايزة حاجة ترطبلي منطقة العين
بنات مين فيكو هتجيب ماسك الرؤوس السودا من مجموعة بيور سكن ؟؟
كمان التونر و السكراب نازلين بثمن اقل متوقعش نزلوه قبل كده ؟؟
اتوقع اني هجيبهم

انا ناويه اجيب الماسك الجديد دا ياساره باذن الله اتوقع هيكون حلو Very Happy
د ورده
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
د ورده

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هانجيب ايه من كتالوج مارس   هانجيب ايه من كتالوج مارس - صفحة 4 Emptyالثلاثاء فبراير 28, 2012 1:47 pm

دينا محتاجكى فى استشاره Embarassed

انا دلوقتى عايزة اعمل اوردر الشهر اللى جاى ان شاء الله وحاجات كتير عايزة اعرف اخبارها ايه وكمان عايزة اعمل عضويه جديده مع العلم انى هعمل اكتر من 200 نقطه يعنى ممكن يوصل الاوردر الى 1000 جنيه فنتصحينى بايه الاول علشان اعمل كل حاجه اول يوم ان شاء الله
emy star
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
emy star

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هانجيب ايه من كتالوج مارس   هانجيب ايه من كتالوج مارس - صفحة 4 Emptyالثلاثاء فبراير 28, 2012 2:18 pm

dinaali كتب:
rose_elmansoura كتب:
NOREEN كتب:
عايزة نصيحتكم يابنات فكريمات الاساس وخاصة بتاعة جوردانى انه افتح واحد فيهم وايه الفرق ما بينهم

انا جربت العادى وبالطحالب حاسه ان العادى افتح والله واحسن بس خدى نصايح البنات بردة لانى ساعات مش بخد بالى من حاجات
انا برضه جالي نفس الأنطباع الجورداني العادي افتح من الادابتيف والطحالب والأكسيجين
مفيش حاجه بنفس الدرجه غير الفري مي واللي بيقولوا انه خلاص مش حينزلوه تاني سمعتم الحكاية دي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ا
اية الجورديانى العادى دة يادينا الكود بتاعة كام انا عندى الادابتيف الدرجة البورسلين وفاتحة اكتر من بتاع تقدم العمر
د ورده
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
د ورده

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هانجيب ايه من كتالوج مارس   هانجيب ايه من كتالوج مارس - صفحة 4 Emptyالثلاثاء فبراير 28, 2012 2:29 pm

وحشانى اوى ياايمى ازيك ياقمر اخبارك ايه Arrow Idea
rose_elmansoura
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
rose_elmansoura

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هانجيب ايه من كتالوج مارس   هانجيب ايه من كتالوج مارس - صفحة 4 Emptyالثلاثاء فبراير 28, 2012 3:14 pm

د ورده كتب:
دينا محتاجكى فى استشاره هانجيب ايه من كتالوج مارس - صفحة 4 855315

انا دلوقتى عايزة اعمل اوردر الشهر اللى جاى ان شاء الله وحاجات كتير عايزة اعرف اخبارها ايه وكمان عايزة اعمل عضويه جديده مع العلم انى هعمل اكتر من 200 نقطه يعنى ممكن يوصل الاوردر الى 1000 جنيه فنتصحينى بايه الاول علشان اعمل كل حاجه اول يوم ان شاء الله
هاى ايمى وحشتنى يا حبيبتى بعد ازنك هارد على وردة

ورده اعملى العضويه الجديدة اول يوم يا حبيبتى بس ماتعممليش على كودها اول يوم
واعملى على اسمك الاول ال 100 نقطه من المنتجات الى عليها عرووض وممكن تخلص اول يوم وبعد كدة كملى على العضويه الجديد يا قمر وبكدة تنزلك خصم كمان الشهر الى بعده
rose_elmansoura
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
rose_elmansoura

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هانجيب ايه من كتالوج مارس   هانجيب ايه من كتالوج مارس - صفحة 4 Emptyالثلاثاء فبراير 28, 2012 3:15 pm

monmon mony كتب:
اة جميل اوى يانيرة انا جبته لما البنات هنا شكروا فيه وقالوا انه زى الطمى المغربى طبعا مش عارفة لانى معرفش الطمى المغربى دة بس فعلا هو جميل بينقى البشرة جدااااااا وبينور الوش خصوصا لما تحطيه بعد الاسكرب

مرسيى يا مونمون انك رشحتهولى يعنى احلى من الياسمين اصله بيل اوف
rose_elmansoura
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
rose_elmansoura

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هانجيب ايه من كتالوج مارس   هانجيب ايه من كتالوج مارس - صفحة 4 Emptyالثلاثاء فبراير 28, 2012 3:17 pm

rose_elmansoura كتب:
يابنات انا جبت قبل كدة كريم البشرة الجافه من اوبتيمالز الروز ومعجبنيش بس نازل الماسك اجيبه ولا ايه؟؟
حد جربه؟؟

كمان عاوزة احلى ماسك للبشره الدهنيه وللبشره الجافه غير اسينشال الاكياس

دينا انا مستنيه نصيحتك عشان بشرتنا زى بعض هانجيب ايه من كتالوج مارس - صفحة 4 386631
د ورده
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
د ورده

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هانجيب ايه من كتالوج مارس   هانجيب ايه من كتالوج مارس - صفحة 4 Emptyالثلاثاء فبراير 28, 2012 3:24 pm

جزاكى الله خيرا ياروز انك رديتى عليا بس ياقمر انا عايزة افهمك اكتر كلامك

يعنى قصدك انى اعمل عضويه بس اول يوم من غير ماعمل طب ازاى ماهو لازم اعمل على الاقل 50 نقطه علشان تبقى مجانا وكمان هعمل ال100 نقطه مره وحده لان الشحن غتيت اوى معايا

وكمان اعمل 100 نقطه تانيه على الاسم بتاعى القديم طب فى اوردر كان ب200 نقطه دا اتعملى بالسالب لان الاوردر اتلغى كده هستفيد ازاى من النقط لو عملت على اسمى القديم اوردر

حاسه انى هلخبطك معايا ياروز بس انتى كده فاهمه قصدى ولا لا؟؟
emy star
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
emy star

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هانجيب ايه من كتالوج مارس   هانجيب ايه من كتالوج مارس - صفحة 4 Emptyالثلاثاء فبراير 28, 2012 3:27 pm

د ورده كتب:
وحشانى اوى ياايمى ازيك ياقمر اخبارك ايه هانجيب ايه من كتالوج مارس - صفحة 4 20726 هانجيب ايه من كتالوج مارس - صفحة 4 51508
الحمد لله انتى كمان وحشانى وكل بنات المنتدى هانجيب ايه من كتالوج مارس - صفحة 4 20726
medo
عضو فعال
عضو فعال
medo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هانجيب ايه من كتالوج مارس   هانجيب ايه من كتالوج مارس - صفحة 4 Emptyالثلاثاء فبراير 28, 2012 3:29 pm

روز هو البينك اللىى للبشرة الجافة كان حلو معايا علشان بشرتى جافة جدا جدا لكن انت بشرتك مش جافة عشان كدة منفعش معاك حتى لو بتقلب جافة فى الشتاء بس مبتبقاش زى اللى بشرتهم اصلا جافة اعتقد ان الماسك مش حينفع معاك
وعامة انتظرى الخبير بتاعنا هى ادرى (دينا طبعا)
medo
عضو فعال
عضو فعال
medo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هانجيب ايه من كتالوج مارس   هانجيب ايه من كتالوج مارس - صفحة 4 Emptyالثلاثاء فبراير 28, 2012 3:33 pm

عاوزة اسال عن الكونسيلر فى صفحة 38 خد جربة وبعدين انا لونى قمخى فاتح جدا
بس عندى هالات وانا اصلا مبجطش مكياج بس عاوزة حاجة تغطى الهالات دى
لو حجيبة اجيب انهى درجة
د ورده
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
د ورده

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هانجيب ايه من كتالوج مارس   هانجيب ايه من كتالوج مارس - صفحة 4 Emptyالثلاثاء فبراير 28, 2012 3:38 pm

medo كتب:
لو حجيبة اجيب انهى درجة

بصى ياقمر انا جربت الكونسيلر دا ومش بيغطى تقريبا هو اللى ينفع للهالات الدرجه الجولد بس مش بيغطى تقريبا

احسن اتنين فى الشركه

كونسيلر جيوردانى جولد بالطحالب

وكونسيلر ارتيست

الاتنين دوول حلوين وبيدو لووك طبيعى جداا
sandrala
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
sandrala

انثى

مُساهمةموضوع: انهى ماسك ده يا مونى؟؟   هانجيب ايه من كتالوج مارس - صفحة 4 Emptyالثلاثاء فبراير 28, 2012 3:46 pm

هانجيب ايه من كتالوج مارس - صفحة 4 332753
monmon mony كتب:
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هانجيب ايه من كتالوج مارس   هانجيب ايه من كتالوج مارس - صفحة 4 Emptyالثلاثاء فبراير 28, 2012 4:27 pm

د ورده كتب:
دينا محتاجكى فى استشاره Embarassed

ورده حبيبتي وحشاني كتير انتي مش دخلتي الفترة اللي فاتت وانا كمان مش كنت بدخل عشان الظروف اللي انتم عارفينها
بس خلاص الأمور استقرت الحمد لله ونلملم جراحنا واحنا كلنا كويسين
بصي يا قمر اولا ربنا يباركلك ويوسع طلبياتك كمان وكمان
انتي دلوقتي قوليلي عايزة ايه وانا في حدود اللي انا عارفاه حقولك وعلى اساس كده ممكن تعملي اولوياتك
كمان انتي ناوية تقسمي الأوردر مثلا 100نقطة على كودك و100على كود جديد بحيث تستفيد من الترحيب والمكافاه ولا حتخليهم كلهم على كودك عشان هدية الاعمال احلي انا بالنسبة لي الأتنين مش عاجبنني بصراحه وممكن اعطل كودي الشهر اللي جاي
شوفي حتجيبي ايه واكتبيلي
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هانجيب ايه من كتالوج مارس   هانجيب ايه من كتالوج مارس - صفحة 4 Emptyالثلاثاء فبراير 28, 2012 4:55 pm

emy star كتب:
dinaali كتب:
rose_elmansoura كتب:
NOREEN كتب:

ا
اية الجورديانى العادى دة يادينا الكود بتاعة كام انا عندى الادابتيف الدرجة البورسلين وفاتحة اكتر من بتاع تقدم العمر
العادي يا ايمي اللي هو الأدابتيف معلش حكم البرد على البني ادم بقي اعذريني جيت اكتب التقدم العمر لقيتني كتبت الأدابتيف ومخدتش بالي غير دلوقتي اسفة بجد
monmon mony
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
monmon mony

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هانجيب ايه من كتالوج مارس   هانجيب ايه من كتالوج مارس - صفحة 4 Emptyالثلاثاء فبراير 28, 2012 5:03 pm

sandrala كتب:
هانجيب ايه من كتالوج مارس - صفحة 4 332753
monmon mony كتب:
دة الماسك الى لونه روز من ماسكات بيور ناتشر الى نازلين ف شهر 2 واحد وعليه واحد هديه ب 44ج
الى هما الاصفر والاخضر والروز
نا لما سالت هنا قالوا الروز احلى واحد فيهم وفعلا جبته الشهر دة وجربته وعجبنى جداا
لكن الاصفر يانيرة سالت عليه هنا بردو والبنات قالوا مش بيعمل حاجة وان الروز احلى عشان كدا جبته
د ورده
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
د ورده

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هانجيب ايه من كتالوج مارس   هانجيب ايه من كتالوج مارس - صفحة 4 Emptyالثلاثاء فبراير 28, 2012 5:16 pm

وانتى وحشانى اكتر يادينا اوى ومعلش انا بجد توهت فى المنتدى من كثره الموضيع اللى فاتتنى

وحمدلله بسلامتك انتى وعيلتك وربنا يكرمكو يااارب انا شوفت موضوعك وزعلت اوى ربنا يبعد عنكو اى سوء يااااااااااااااااارب
انس عامل ايه دلوقتى واخبار اسنانه طلع كام سنه ؟؟؟؟

بصى انا بالنسبالى برنامج الترحيب الجديد دا عاجبنى وعايزة اعمل عضويه جديده تمام كده؟

وعلشان هطلب حاجات كتير لانى مفروض كنت طالبه من شهر واحد 200 نقطه والاوردر اتغلى وبقى بالماينس النقط دى وانا عملت اوردر شهر اتنين ووصل النقط بتاعتى -144 كده لو عملت نقط على عضويتى القديمه هل هيخصم النقط ومش هستفيد بيها ولا لا دا بالنسبه للعضويات والنقط

الحاجات اللى عايزاها بقى وبجد نفسى تساعدونى فيها كلها حاجات استخدام شخصى للبيت وليا فعايزه كل حاجه تكون تمام ان شاء الله وهى كالاتى

برفان براديز الجديد انا شميت الجزء اللى فى الكتالوج عجبنى والبنات شكرو فى التسيت بتاعه

ايه رايك فى كريم اساس جيوردانى اللى نازل فى العرض الخصم 60 فى الميه لو اشتريت ب100 من الكتالوج وافتح درجه منه فاتحه اوى ولا لا؟؟؟ وهل ينفع انى اجيب البودر وكريم الاساس على اساس انى هجيب باكتر من 200 جنيه ؟؟؟؟؟

عجبانى برضو مجموعه فورال الجديده دى وبفكر اجيب كريم الايد وكريم الاستحمام

كريم مرطب لونه بيج طبيعى ص 69 تفتكرى انه نفس فكره كده جيل فرى مى المضئ ؟؟؟؟؟؟

بلسم الشفاه ص 39

الروجات ص 39 ايه رايك فيها وعايزة درجه تكون هاديه ترشحيلى ايه انا عجبانى تانى درجه من فوق

بصى عايزة روج تانى اخد الثلاثى ولا روج ارتسيت انهى احلى ؟؟؟؟ظ

وبالتيه الميك اب الموف ص47

كريم اساس ادابتف دا افتح درجه فيه فاتحه اوى ولا لا لانى عايزه اتنين واحده بشترها فاتحه ووحده بشرتها خمريه اجيبلهم انهى درجات ؟؟؟؟؟؟

جيل الحواجب ص 53 دا حلو ولا لا وينفع لحواجب مش معموله ولا لازم الحاجب يكون متظبط؟؟؟؟؟؟

ايه رايك فى كونسيلر ص 59 دا بيغطى الرؤوس السودا ولا ملوش لازمه؟
واجيب انهى درجه

عايزة قلم من اتنين اما ص 62 التركواز اوالقلم اللى ص 136 الازرق ترشحيلى مين فيهم

انا جبت الشهر دا تونر وكريم مجموعه الصبار هجيب ان شاء الله الغسول

وماسك بيور اسكين الجديد

برفان ارتكشيت ايه رايك فيه ؟؟؟

مزيل عرق سودش سبا

مجموعه ميلك اند هانى اللى عليها خصم 50% ص 119

كبسولات التفتيح انتى جربتها؟؟؟؟؟؟

كريم ايد مجدد ص 136

ايه رايك فى الايشادو ص 137 جيوردانى

الاقلام ص 141 وايه احلى لون فيها

كريم الايد ستروبيرى ص 147

مبرد القدم وكريم مرطب وحمام مريح

واخيرااااااااااااااااااا كحل كجال والماسكرا ايه رايك فيها

انا تعبت واكيد هتعبك معايا معلش بس حوشت الطلبيات على بعضها والكتالوج فيه حاجات حلوة كتير

تنصحينى بايه يادينا وبجد جزاكى الله خيراااااااااا لانى هتعبك معايا اووووووووووى Arrow Arrow

dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هانجيب ايه من كتالوج مارس   هانجيب ايه من كتالوج مارس - صفحة 4 Emptyالثلاثاء فبراير 28, 2012 5:37 pm

rose_elmansoura كتب:
rose_elmansoura كتب:
يابنات انا جبت قبل كدة كريم البشرة الجافه من اوبتيمالز الروز ومعجبنيش بس نازل الماسك اجيبه ولا ايه؟؟
حد جربه؟؟

دينا انا مستنيه نصيحتك عشان بشرتنا زى بعض هانجيب ايه من كتالوج مارس - صفحة 4 386631
اي ماسك ده يا نيرة الي نازل 1+1 جنب الكريم بتاع الأسنشيال في ص31؟هو ده ماسك انا بحسبة كريم
انا شخصيا مستريحه جدا على ماسك السبا -اكتر حتي من ماسك بيور سكين الأكياس
كمان استريحت على الأكسجين طبعا
اتمني اني اكون افدتك
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هانجيب ايه من كتالوج مارس   هانجيب ايه من كتالوج مارس - صفحة 4 Emptyالثلاثاء فبراير 28, 2012 5:41 pm

medo كتب:
لو حجيبة اجيب انهى درجة
لو الأوري بيوتي انا جربته يا اسراء وعجبني انا بشرتي فاتحه شوية وبستعمل الجولد بيعادل جدا مع درجه بشرتي
monmon mony
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
monmon mony

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هانجيب ايه من كتالوج مارس   هانجيب ايه من كتالوج مارس - صفحة 4 Emptyالثلاثاء فبراير 28, 2012 5:47 pm

dinaali كتب:
rose_elmansoura كتب:
rose_elmansoura كتب:
حد جربه؟؟

اي ماسك ده يا نيرة الي نازل 1+1 جنب الكريم بتاع الأسنشيال في ص31؟هو ده ماسك انا بحسبة كريم
اتمني اني اكون افدتك
دينا ماسك السبا دة نازل ف كتالوج 4 صح بس قوليلى هو انهو واحد عشان مش عافاه
monmon mony
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
monmon mony

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هانجيب ايه من كتالوج مارس   هانجيب ايه من كتالوج مارس - صفحة 4 Emptyالثلاثاء فبراير 28, 2012 6:00 pm

يابنات عايزة كريم للقدم يكون حلو من شهر ماااااارس
الى جرب حاجة كويسة ياريت يقولى
sara.hosny
عضو ملكي
عضو ملكي
sara.hosny

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هانجيب ايه من كتالوج مارس   هانجيب ايه من كتالوج مارس - صفحة 4 Emptyالثلاثاء فبراير 28, 2012 6:06 pm

فيه جيل منعش للقدم ده حلو قوى ص 149
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هانجيب ايه من كتالوج مارس   هانجيب ايه من كتالوج مارس - صفحة 4 Emptyالثلاثاء فبراير 28, 2012 6:21 pm

اسفة جدا يا ورده اجلتك للآخر عشان نعرف نتكلم والكلام ميتوهش مني
الله يسلمك يا حبيبتي قضاء اخف من قضاء
انس الحمد لله كويس دلوقتي واحنا كلنا احسن طبعا من ساعتها
انس طلع سنتين فوق واتنين تحت وماشي في التالته فوق
بصي يا ستي انا تهت في موضوع النقط اللي بالسالب ده وبصراحه متعرضتش لأي حاجة شبه كده قبل كده ممكن تسالي خدمه العملاء بس دول لازم تتاكدي من كلامهم الأول قبل ماتتدبسي في اوردر واسالي الأفضل الليدر بتاعتك

لكن خلينا في المنتجات اللي نفهم فيه احسن
بالنسبة لبارفان باراديس مش عارفه مين كان قال عليه ريحته على بخور شوية
وكريم الأساس لو انه بتاع تقدم العمر -لأن الكتالوج مشمعايا حاليا بيتفسح -يبقي منصحكيش لو حتجيبيه لنفسك غير لما تخشي في ال30بقلب جامد شويتين
اما لو انه بتاع الطحالب فده كويس وعموما الدرجات منهما الأتنين اغمق من الجورداني العادي
وبالنسبة للعرض طبعا ممكن تطلبي اكتر من حاجة طالما قفلتي المبلغ المطلوب
اما يا ستي الكجموعه الجديده فلورال انا شخصيا بشجع اننا نجيب اي مجموعات جديده تنزل طالما طبعا عايزنها مش حتتركن في الدولاب وطالما مناسبة لنوع بشرتنا لسبب بسيط انها بتكون حاجات طازة
لكريم بتاع ص69 حرد عليكي لما الكتالوج يجيلي وهو غالبا حيجي النهارده عشان مش فاكراه
بلسم الشفاه هو حلو لأنه شبه بتاع التندر اللي زي صوبع الروج مش العلبه بس انا بالنسبه لي التندر بيغني عن اي مرطب في الحياه كلها والقرار طبعا يرجع لك
الروج برضه حرد عليكي بعد مايجي الكتالوج لأني طبعا مش فاكرة دي اي نوع
بس انا مجربتش ستوديو ارتست

الباليته واحده قالت هنا عليها ان الملمع باهت قوي وكمان انا شفتخا حسيتها -بصراحه لعب عيال - معلش من غير زعل - بس مش كبيرة وكمياتها كبيرة لا اديتني انطباع انها حتخلص في حطتين
كريم اساس ادابتيف جورداني انا بستعمل البورسلين ومستريحه عليها انا معتبرش بيضاء شاهقة بس بياضي متواضع فهاتي البورسلين لأختك الفاتحه وانتي افضل انك تستني لما تشوفي الدرجه الأول يعني اعملي الأوردر بدرجه والأوردر التاني في الدرجه التانية
الجيل انا بدور على حد يكون جربه لأن واحده صاحبتي عايزاه بس انا مش عارفه افيدها برضه بس بيتهيئلي لازم الحاجب يكون منسق على الأقل مش هايش يعني
ص59برضه لما الكتالوج يجي حشوفه
بس انا جربت بتاع اوري بيوتي اللي منه درجتين الجولد والبينك وبينزل ب14 ومستريحه عليه
وبستعملا الجولد
الأقلام لو انك تقصدي الجورداني والرول يبقي الرول يكسب طبعا بس الأزرق بتاعه كحلي خدي بالك
مجموعه الصبار هايلة Shocked
ماسك بيور سكين انا مش ماشي معايا اللي في اكياس قوي كويس بس مش واو فاهماني؟
عشان كده مش حجيب الماسك ده
برفان اركتكت تحففففففففففففففففففففففففففففه جميل جدا لو انك او اللي عندك بيفضل البارافنات الدافيه في الرجالي جمييييييييييييييييييييييييييييييييييييييل
مزيل سويدش سبا جميل انا جبته لواحده الشهر ده وريحته على فكرة قريبة من الفول مون وانتي بتحبي المجموعه دي
مجموعه الميلك اند هاني انا ناوية اجيبها ان شاء الله
والكريم المجدد ده بتاع المجموعه ولا بتاع ايه بالضبط؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
كبسولات التفتيح انا جبتها بس اتباعت ربنا يسهل حجيبا الشهر اللي جاي بس المجموعه حلوة انا بثق فيها على فكرة
اي شادو الجورداني انا برضه حرد لما الكتالوج يجي
لأني مش فاكرة كان اي واحدونفس الحكاية في الأقلام 141
كريم الأيد مجربتهوش والله ياريت حد من البنات يقولك عليه
مجموعه القدم حلوة بس انا بحب المبرد التاني مش بحب ده وهي راحه نفسيه مش اكتر ده انا بحسه ينفع اكتر مع السكرب او لو انك بتستعمليه عامة -حتي بدون سكرب على قدم مبللة

الكحل جميل والماسكارا انا بفضل الفري مي بستريحهالها اكتر هي والf2x
اتمني اني اكون افدتك واسفة اتاخرت عليكي واسفه على الحاجت اللي مرديتش بس لما اجيب الكتالوج حرد عليكي تاني فيها
ولا تعب ولا حاجة انتي تأمري يا قمر
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هانجيب ايه من كتالوج مارس   هانجيب ايه من كتالوج مارس - صفحة 4 Emptyالثلاثاء فبراير 28, 2012 6:24 pm

monmon mony كتب:
dinaali كتب:
rose_elmansoura كتب:
rose_elmansoura كتب:
حد جربه؟؟

اتمني اني اكون افدتك
دينا ماسك السبا دة نازل ف كتالوج 4 صح بس قوليلى هو انهو واحد عشان مش عافاه
الأولاني ده السيرم هو التاني يا ايمان وهو 50مل
كوده20372

هانجيب ايه من كتالوج مارس
صفحة 4 من اصل 9انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  الصفحة التالية