Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي اوريفليم لشركة اوريفليم السويدية في مصر لارقي منتجات التجميل الطبيعية والعناية بالبشرة (منتدي خاص بالدايريكتور رشا محمد)

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

هانجيب ايه من كتالوج مارس

Jumana
mona radwan
mmmmm
م.هالة
sandrala
emy star
سـآرة
monmon mony
NOREEN
بيوتي ليلي
سهر الليالى
secret.whisper
ليه لأ
adieu
د ورده
sara.hosny
marwa86
dr yota
فراشة الدنيا
medo
rain
mrmora
diva_faraona
ساندي
dinaali
asd1234
dr.dodo
rose_elmansoura
32 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
monmon mony
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
monmon mony

انثى
العمل/الترفيه : teacher

هانجيب ايه من كتالوج مارس - صفحة 5 Empty
مُساهمةموضوع: رد: هانجيب ايه من كتالوج مارس   هانجيب ايه من كتالوج مارس - صفحة 5 Emptyالثلاثاء فبراير 28, 2012 6:40 pm

ميرسى يادينا بس قوليلى هو بيعمل ايه ف البشرة ؟
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هانجيب ايه من كتالوج مارس   هانجيب ايه من كتالوج مارس - صفحة 5 Emptyالثلاثاء فبراير 28, 2012 6:50 pm

عامة يا ايمان هو منقي للبشرة وبينفع اصحاب البشرة المركبة والدهنية اكتر وبينور البشرة ولو انك حاولتي تنظفي مكان البثور السوداء حتنظف معاكي بسهولة كمان انا بحس انه بيشيل الجلد الميت كلة -ده احساسي -
monmon mony
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
monmon mony

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هانجيب ايه من كتالوج مارس   هانجيب ايه من كتالوج مارس - صفحة 5 Emptyالثلاثاء فبراير 28, 2012 6:55 pm

ميرسى يادينا Arrow
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هانجيب ايه من كتالوج مارس   هانجيب ايه من كتالوج مارس - صفحة 5 Emptyالثلاثاء فبراير 28, 2012 7:13 pm

Twisted Evil Arrow
sandrala
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
sandrala

انثى

مُساهمةموضوع: انا جبت الاصفر وبقشره اكانى بشيل طبقه من وشى كان عندى زيه من افون    هانجيب ايه من كتالوج مارس - صفحة 5 Emptyالثلاثاء فبراير 28, 2012 7:17 pm

monmon mony كتب:
sandrala كتب:
هانجيب ايه من كتالوج مارس - صفحة 5 332753
monmon mony كتب:
اة جميل اوى يانيرة انا جبته لما البنات هنا شكروا فيه وقالوا انه زى الطمى المغربى طبعا مش عارفة لانى معرفش الطمى المغربى دة بس فعلا هو جميل بينقى البشرة جدااااااا وبينور الوش خصوصا لما تحطيه بعد الاسكرب
دة الماسك الى لونه روز من ماسكات بيور ناتشر الى نازلين ف شهر 2 واحد وعليه واحد هديه ب 44ج
الى هما الاصفر والاخضر والروز
نا لما سالت هنا قالوا الروز احلى واحد فيهم وفعلا جبته الشهر دة وجربته وعجبنى جداا
لكن الاصفر يانيرة سالت عليه هنا بردو والبنات قالوا مش بيعمل حاجة وان الروز احلى عشان كدا جبته
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هانجيب ايه من كتالوج مارس   هانجيب ايه من كتالوج مارس - صفحة 5 Emptyالثلاثاء فبراير 28, 2012 7:19 pm

من غبائي نسيت ان الكتالوج نازل اون لاين فاكراه لسه منزلش
بصي الكريم طلع ص25 يا ورده دوختيني لحد 69ده سعرة
هو مكتوب بديل لكريم النهار مش عارفة ممكن ميكونش زي جيل فري مي ممكن يكون حاجة زي -لو فاكرين يا بنات - من كام سنة كده كان في مجموعه اسمها اوبتمالز راديانس -حد فاكرها ؟
المهم كانت منزلة كريم ليل ونهار وسكرب سكر وحاجات تانية كده مش فاكراها
المهم كان نازل معاها كريم عجيب وجميل قوي الكريم ده 2او3*1مش فاكرة
بيستخدم كماسك منقي ومعالج للبشرة من البهتان وكان بينور البشرة جدا وده لو استخدمتي طبقة كثيفة اما لو حطيتي منه بسيط بيبفي عامل زي اساس الماكياج وممكن تخرجي بيه كده لوحده بدون بودر وممكن تحطي فوقة ميك اب كامل وكان بيساوي البشرة جدا وكان بينزل دايما ب69او74
فده اعتقد انه زيه
معلش توهتك بحكاياتي عن الماضي وذكرياتي
البلسم الشفاه في ص39يا وردة ايه حكايتك بس رأيي زي ما هو متغيرش
الروج انا حاساه زي التاني البيور كلر فاكراه اللي كان نازل ال3ب39او49فاكرة زيه كده بس الوان مختلفة والتريبل كور الوانه اللي نازلة فاقعه قوي -بلدي بصراحه عايزة رقاصه -او ممثلة - لكن الستوديو ارتيست اهدي شويتين وده اهدي 3شويات
ده رأي انا لو عايزة تجيبيي هاتي اللي انتي عايزاة طبعا بس ده رأيي
تقصدي اقلام فري مي اللي في 64 المقارنه بينها وبين الأقلام في صفحه التخفيضات؟ على حسب اللون اللي انتي عايزاةلو عايزاه على مفضض على شهراة كده هاتي اللي في صفحه التخفيضات اما لو عايزاه مات وافتح هاتي التاني بس اللي في صفحه التخفيضات دي صغيرة مش كبيرة عشان تبقي واخده بالك وانتي بتطلبي ده قصيرة مكيرة شريرة
كريم الأيدي المجدد بالمشمش ؟لو بتحبي ريحه المشمش هاتيه لكن لو مش بتحبيها او متفرقش معاكي انا بفضل السيلك اند بيوتي او السبا
الأي شادو الكرات انا مش بفضل برضه او مبعرفش استخدم الكرات والحاجات دي جربت كرات جورداني ومعرفتش استعملها فلو بتعرفي تستعمليها والألوان حاباها هاتيها اما لو زيي كده خلينا قاعدين جنب الحيطة مالها البودر او الكريمي او الالومينيت فلة
اقلام الرول طبعا تحفة الأسود جميل وعملي معاكي جدا وممكن تجيبي الأخضر كمان
اما البني انا مش بقتنع بيه على اي حد لآزم تكون عينها ملونه وبشرتها بيضاااااااااااااااااااااااااااا زي بياض البيض عشان يبان فيها
الأزرق للأسف كحلي مش ازرق
الكونسيلر تقصدي بتاع فري مي هنا الناس شكرت فيه بس انا مجربتهوش
اتمني اني اكون افدتك

sandrala
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
sandrala

انثى

مُساهمةموضوع: هو فعلا كريم يا دينا هو ساعات بيكتبوا عليه ماسك بس هو كريم وبحبه اوووى   هانجيب ايه من كتالوج مارس - صفحة 5 Emptyالثلاثاء فبراير 28, 2012 7:21 pm

dinaali كتب:
rose_elmansoura كتب:
rose_elmansoura كتب:
يابنات انا جبت قبل كدة كريم البشرة الجافه من اوبتيمالز الروز ومعجبنيش بس نازل الماسك اجيبه ولا ايه؟؟
حد جربه؟؟

كمان عاوزة احلى ماسك للبشره الدهنيه وللبشره الجافه غير اسينشال الاكياس

دينا انا مستنيه نصيحتك عشان بشرتنا زى بعض هانجيب ايه من كتالوج مارس - صفحة 5 386631
اي ماسك ده يا نيرة الي نازل 1+1 جنب الكريم بتاع الأسنشيال في ص31؟هو ده ماسك انا بحسبة كريم
انا شخصيا مستريحه جدا على ماسك السبا -اكتر حتي من ماسك بيور سكين الأكياس
كمان استريحت على الأكسجين طبعا
اتمني اني اكون افدتك
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هانجيب ايه من كتالوج مارس   هانجيب ايه من كتالوج مارس - صفحة 5 Emptyالثلاثاء فبراير 28, 2012 7:23 pm

sandrala كتب:
monmon mony كتب:
sandrala كتب:
هانجيب ايه من كتالوج مارس - صفحة 5 332753
monmon mony كتب:
اة جميل اوى يانيرة انا جبته لما البنات هنا شكروا فيه وقالوا انه زى الطمى المغربى طبعا مش عارفة لانى معرفش الطمى المغربى دة بس فعلا هو جميل بينقى البشرة جدااااااا وبينور الوش خصوصا لما تحطيه بعد الاسكرب
دة الماسك الى لونه روز من ماسكات بيور ناتشر الى نازلين ف شهر 2 واحد وعليه واحد هديه ب 44ج
الى هما الاصفر والاخضر والروز
نا لما سالت هنا قالوا الروز احلى واحد فيهم وفعلا جبته الشهر دة وجربته وعجبنى جداا
لكن الاصفر يانيرة سالت عليه هنا بردو والبنات قالوا مش بيعمل حاجة وان الروز احلى عشان كدا جبته
Evil or Very Mad انا بحب اللي بالبردوك برضه وماشي مع بشرتي جدا
اما المقشر بحس مبيعملش حاجة والجيل بينفع اكتر في الصيف لأصحاب البشرة الدهنية بيرطبها
د ورده
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
د ورده

انثى
العمل/الترفيه : dentist

مُساهمةموضوع: رد: هانجيب ايه من كتالوج مارس   هانجيب ايه من كتالوج مارس - صفحة 5 Emptyالثلاثاء فبراير 28, 2012 8:13 pm

جزاكى الله خيرا يادينا ربنا يبارك فيكى يارب ويحفظلك انس ويبارك فيه بجد ماشاء الله عليكى افدتينى كتير ومعلش بجد تعبتك معايا اوووووووووووى Idea
Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep

Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow Arrow

انا هكتب الحاجات اللى هجيبها النهائيه ان شاء الله واستقريت عليها علشان اطلبها اول يوم وهسال الليدر زى ماقولتليى على موضوع العضويه دا ان شاء الله
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هانجيب ايه من كتالوج مارس   هانجيب ايه من كتالوج مارس - صفحة 5 Emptyالثلاثاء فبراير 28, 2012 8:34 pm

العفو يا وردة المنتدي بس متغيبيش علينا تاني
بس معلش انا شفت الكتالوج بتاع 3 دلوقتي اون لاين طبعا ولقيت المبرد بتاع القدم هو ده اللي انا بحبه اما التاني اللي فيه جزء ابيض هو ده اللي كنت بتكلم عليه فوق بتاع القدم المبللة
د ورده
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
د ورده

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هانجيب ايه من كتالوج مارس   هانجيب ايه من كتالوج مارس - صفحة 5 Emptyالثلاثاء فبراير 28, 2012 8:56 pm

تسلميلى يادينا والله مابيمنعنيش عنكم الا الشديد القوى وان شاء الله ماغيبش تانى Very Happy

المبرد اللى فيه جزء ابيض دا عندى وحتى بنت اخويا كسرت الجزء الابيض بتاعه ههههههههه confused

يعنى المبرد اللى شهر 3 دا حلو اجيبه اصلى بحب اجيب الحاجات دى واعينها تنفع قدام ان شاء الله
monmon mony
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
monmon mony

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هانجيب ايه من كتالوج مارس   هانجيب ايه من كتالوج مارس - صفحة 5 Emptyالثلاثاء فبراير 28, 2012 8:59 pm

اة جميل ياوردة هو عندى وبحبه اوووووى
م.هالة
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
م.هالة

الاوسمة : وسام تكريم وتقدير
انثى

مُساهمةموضوع: رد: هانجيب ايه من كتالوج مارس   هانجيب ايه من كتالوج مارس - صفحة 5 Emptyالثلاثاء فبراير 28, 2012 9:23 pm

المبردين حلوين الاتين كويسسين
الاسود ده ممكن تستخدميه على الرجل سواء جافة او مبلولة و هو حلو فعلا
كريم الخوخ للايدين حلو و ريحته حلوة بس طبعا ده لو بتحبى ريحة الخوخ
كريم النهار الاكورايثم ده جديد لسه بس مشكور فيه فى المواقع الاجنبى
بس الاكورايثم بيكون لفوق 30 سنة مش عارفة هو فى الكتالوج مكتوب لجميع الاعمار و اعتقد الاصح انه ل 30 فما فوق
هو النسخة الانجليزى مكتوب لكل انواع البشرة و اعتقد ان الترجمة مش مضبوطة فى الكتالوج المصرى
بالنسبة للنقط انا شايفة اعملى عضويتين كل واحدة ب 100

هانجيب ايه من كتالوج مارس - صفحة 5 20726
asd1234
ملكي نشيط
ملكي نشيط
asd1234

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هانجيب ايه من كتالوج مارس   هانجيب ايه من كتالوج مارس - صفحة 5 Emptyالثلاثاء فبراير 28, 2012 10:41 pm

طب كريم اللي في صفحة 25 حلو ولا ايه؟؟؟
mmmmm
عضو جديد
عضو جديد
mmmmm

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هانجيب ايه من كتالوج مارس   هانجيب ايه من كتالوج مارس - صفحة 5 Emptyالثلاثاء فبراير 28, 2012 10:51 pm

لو سمحتوا انا عايزة اسأل علي كريم الليل والنهار بتاع الرمان حلو وكدا سعره كويس ولا استني شوية وكريم الليل والنهار استينشال حلو ولا لا
د ورده
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
د ورده

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هانجيب ايه من كتالوج مارس   هانجيب ايه من كتالوج مارس - صفحة 5 Emptyالثلاثاء فبراير 28, 2012 10:58 pm

م.هالة كتب:

المبردين حلوين الاتين كويسسين
الاسود ده ممكن تستخدميه على الرجل سواء جافة او مبلولة و هو حلو فعلا
كريم الخوخ للايدين حلو و ريحته حلوة بس طبعا ده لو بتحبى ريحة الخوخ
كريم النهار الاكورايثم ده جديد لسه بس مشكور فيه فى المواقع الاجنبى
بس الاكورايثم بيكون لفوق 30 سنة مش عارفة هو فى الكتالوج مكتوب لجميع الاعمار و اعتقد الاصح انه ل 30 فما فوق
هو النسخة الانجليزى مكتوب لكل انواع البشرة و اعتقد ان الترجمة مش مضبوطة فى الكتالوج المصرى
بالنسبة للنقط انا شايفة اعملى عضويتين كل واحدة ب 100

هانجيب ايه من كتالوج مارس - صفحة 5 20726

جزاكى الله خيرا يا م هاله ربنا يكرمك Arrow Arrow Arrow Idea

انا كنت هجيب الاكوراثيم دا ليا انا قولت لو نفس فكره جيل فرى مى اكيد هيكون حلو بس كده شكلى مش هجيبه ان شاء الله

والمبرد وكريم الادين ريحه الخوخ بتقبلها عادى المهم ترطيبه

Razz Razz Razz Like a Star @ heaven
mona radwan
عضو جديد
عضو جديد
mona radwan

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هانجيب ايه من كتالوج مارس   هانجيب ايه من كتالوج مارس - صفحة 5 Emptyالأربعاء فبراير 29, 2012 12:05 am

لو سمحتم ممكن حد يقولى غسول بيور سكين كود 20164 اللى فى صفحة 50
وقلم العين الجديد فري مى التركواز كود 23455
موجودين فى كتالوج مارس ولا لأ
ولو موجودين سعرهم ايه
ياريت حد يرد عليا ضرورى
sara.hosny
عضو ملكي
عضو ملكي
sara.hosny

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هانجيب ايه من كتالوج مارس   هانجيب ايه من كتالوج مارس - صفحة 5 Emptyالأربعاء فبراير 29, 2012 12:24 am

بصى يا منى هو الى نازل فى كاتالوج 3 غسول وسكرب للبشره بيور سكين كود20194 بسعر 44 جنيهوفى قلم فرى مى ظل جفون تركواز كوده 21285 وده بسعر24 جنيه انا معرفشى هو ده اللى قصدك عليه ولا لا
rose_elmansoura
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
rose_elmansoura

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هانجيب ايه من كتالوج مارس   هانجيب ايه من كتالوج مارس - صفحة 5 Emptyالأربعاء فبراير 29, 2012 12:26 am

د ورده كتب:
جزاكى الله خيرا ياروز انك رديتى عليا بس ياقمر انا عايزة افهمك اكتر كلامك

يعنى قصدك انى اعمل عضويه بس اول يوم من غير ماعمل طب ازاى ماهو لازم اعمل على الاقل 50 نقطه علشان تبقى مجانا وكمان هعمل ال100 نقطه مره وحده لان الشحن غتيت اوى معايا

وكمان اعمل 100 نقطه تانيه على الاسم بتاعى القديم طب فى اوردر كان ب200 نقطه دا اتعملى بالسالب لان الاوردر اتلغى كده هستفيد ازاى من النقط لو عملت على اسمى القديم اوردر

حاسه انى هلخبطك معايا ياروز بس انتى كده فاهمه قصدى ولا لا؟؟

انا فاهماكى يا وردة وبعد ازن دينا سورى اتلخبطت

انا الى مخدتش بالى ان العضويه مجانا على 50 نقطه انتى معاكى حق خلاص اعملى على اسمك الاول عادى ال 100 نقطه زكش فارق عادى حكايه الاوردر الى رجع ده ولما موضوع اللخبطه دى بتاعت اول ايام الشهرتعدى اعملى العضويه الجديده ومعاها الاوردر بس انا بقولك كدة عشان الحاجات الى عليها عروض بتخلص بسرعه فاعمليها على اسمك وعشان برضه تنزلك ممكافاه الى هوا خصم يعنى يارب اكون افدتك وبرده نستنى نصيحه دندون
mona radwan
عضو جديد
عضو جديد
mona radwan

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هانجيب ايه من كتالوج مارس   هانجيب ايه من كتالوج مارس - صفحة 5 Emptyالأربعاء فبراير 29, 2012 12:28 am

شكرااااااااااا
بس مش هو ده اللى قصدى عليه
emy star
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
emy star

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هانجيب ايه من كتالوج مارس   هانجيب ايه من كتالوج مارس - صفحة 5 Emptyالأربعاء فبراير 29, 2012 6:16 am

dinaali كتب:
emy star كتب:
dinaali كتب:
rose_elmansoura كتب:
NOREEN كتب:
يابنات ازيكم كلكم عاملين ايه
وحمد لله على سلامتك ياوردة ربنا مايغيبك
عايزة نصيحتكم يابنات فكريمات الاساس وخاصة بتاعة جوردانى انه افتح واحد فيهم وايه الفرق ما بينهم

انا جربت العادى وبالطحالب حاسه ان العادى افتح والله واحسن بس خدى نصايح البنات بردة لانى ساعات مش بخد بالى من حاجات
انا برضه جالي نفس الأنطباع الجورداني العادي افتح من الادابتيف والطحالب والأكسيجين
مفيش حاجه بنفس الدرجه غير الفري مي واللي بيقولوا انه خلاص مش حينزلوه تاني سمعتم الحكاية دي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ا
اية الجورديانى العادى دة يادينا الكود بتاعة كام انا عندى الادابتيف الدرجة البورسلين وفاتحة اكتر من بتاع تقدم العمر
العادي يا ايمي اللي هو الأدابتيف معلش حكم البرد على البني ادم بقي اعذريني جيت اكتب التقدم العمر لقيتني كتبت الأدابتيف ومخدتش بالي غير دلوقتي اسفة بجد
ايوة كدة يادينا انا بردوا اتلخبط هوة الادابتيف افتحة حاجة فيهم
emy star
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
emy star

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هانجيب ايه من كتالوج مارس   هانجيب ايه من كتالوج مارس - صفحة 5 Emptyالأربعاء فبراير 29, 2012 6:46 am

انا عايزة اجيب الكحل الى في اخر صفحة دة حلو ولا اية نظامة هوة احلى ولا التانى الى زى القلم مش بيتبرى
mmmmm
عضو جديد
عضو جديد
mmmmm

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هانجيب ايه من كتالوج مارس   هانجيب ايه من كتالوج مارس - صفحة 5 Emptyالأربعاء فبراير 29, 2012 2:08 pm

mmmmm كتب:
لو سمحتوا انا عايزة اسأل علي كريم الليل والنهار بتاع الرمان حلو وكدا سعره كويس ولا استني شوية وكريم الليل والنهار استينشال حلو ولا لا
محدش رد عليا انا اول مرة اسألكوا علي حاجة
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هانجيب ايه من كتالوج مارس   هانجيب ايه من كتالوج مارس - صفحة 5 Emptyالأربعاء فبراير 29, 2012 2:37 pm

هو سعره كام يا ام عشان انا مش معايا الكتالوج حاليا
انا مشاركاتي بتتحذف ولا ايه يا جماعه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟انا رديت عليكي يا ايمي وقلت لك لو حتقارني بين الرول والهرم الرول يكسب
medo
عضو فعال
عضو فعال
medo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هانجيب ايه من كتالوج مارس   هانجيب ايه من كتالوج مارس - صفحة 5 Emptyالأربعاء فبراير 29, 2012 3:02 pm

شكرا وردة اللى بالطحالب فعلا كويس انا جربتة من اختى هى معندهاش هالات جامدة بس لمل الهالات بتبقى اوفر شوية عندى مبيعملش معايا حاجة
شكرا دينا بس انا مش عارفة اللى بتقولى علية فى انة صفحة
الكونسيلر ص 137 اخبارة اية
mmmmm
عضو جديد
عضو جديد
mmmmm

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هانجيب ايه من كتالوج مارس   هانجيب ايه من كتالوج مارس - صفحة 5 Emptyالأربعاء فبراير 29, 2012 10:23 pm

dinaali كتب:
هو سعره كام يا ام عشان انا مش معايا الكتالوج حاليا
انا مشاركاتي بتتحذف ولا ايه يا جماعه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟انا رديت عليكي يا ايمي وقلت لك لو حتقارني بين الرول والهرم الرول يكسب
سعره كريم اليلل 37 والنهار37 سعر كتالوج
diva_faraona
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
diva_faraona

انثى
العمل/الترفيه : جعلونى دكتورة

مُساهمةموضوع: رد: هانجيب ايه من كتالوج مارس   هانجيب ايه من كتالوج مارس - صفحة 5 Emptyالأربعاء فبراير 29, 2012 10:28 pm

Razz
د ورده
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
د ورده

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هانجيب ايه من كتالوج مارس   هانجيب ايه من كتالوج مارس - صفحة 5 Emptyالأربعاء فبراير 29, 2012 11:17 pm

يابنات انا شوفت فديو بتاع شهر مارس وخبير ه التجميل قالت على كريم ص 25 لكل الاعمار ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
albino
monmon mony
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
monmon mony

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هانجيب ايه من كتالوج مارس   هانجيب ايه من كتالوج مارس - صفحة 5 Emptyالخميس مارس 01, 2012 10:26 am

وقالت ان كريم العين الى ف اخر الكتالوج بيتحط ع عضمة العين بعيد عن العين خالص
ازاى بقا حد يفهمنى عشان انا هجيبه ؟؟
Jumana
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
Jumana

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هانجيب ايه من كتالوج مارس   هانجيب ايه من كتالوج مارس - صفحة 5 Emptyالخميس مارس 01, 2012 10:31 am

انا عملت الاوردر الحمد لله و ابشركم الاسعار بتاعة الشحن زي ما هي Very Happy

جبت ماسكرا وندر لاش
برفان بريشيوس
برفان جريس
و كنت طالبة طلاء و ملمع جيورداني ... الطلاء بس اللي موجود
جيل الحواجب
كحل بني / ازرق / اخضر
ملمع فيري مي
شامبو هير اكس الروز
قلم جفون ازرق ميتاليك
روج فلورال اغمق درجة
كريم ديليكسي و اللي بالفراولة مش موجود
و كتالوجات :)

هانجيب ايه من كتالوج مارس
صفحة 5 من اصل 9انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» للناس العسل....كتالوج مارس 2010 وصل
» كتالوج مارس............
» كتالوج شهر مارس
» كتالوج شهر مارس
» خطا في كتالوج مارس