Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي اوريفليم لشركة اوريفليم السويدية في مصر لارقي منتجات التجميل الطبيعية والعناية بالبشرة (منتدي خاص بالدايريكتور رشا محمد)

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

جربتوا البرفانات الاوريجينالز...

ammy
souma
emy star
nada ma7md
asd1234
د ورده
secret.whisper
ليه لأ
NOREEN
medo
hend_dodo
Houpy
rehabhamza30
nona mido
monmon mony
achina37
diva_faraona
dinaali
rose_elmansoura
23 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 7 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
د ورده
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
د ورده

انثى
العمل/الترفيه : dentist

جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 11 Empty
مُساهمةموضوع: رد: جربتوا البرفانات الاوريجينالز...   جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 11 Emptyالأربعاء يوليو 11, 2012 1:18 pm

diva_faraona كتب:
هو انا اقدر برضه يا هيهوب؟ ههههههههه
بصى بيبيبى دول ريحتها كيك بالفانيليا خالص ههههههههههههههه
وفى كمان يا قمر برفيوم غرقان فانيليا من شركة تانى مشهور جدا اوله ف واخره ى
بدل ما انطرد من المنتدى ههههههههههههه
لو مش عرفتيه هقولك ع الفيس
وفى فانتزيا بريتنى سبيرز ريحتها شيكولاتة بيضا بيوووووووووور
ولو شيكولاتة بنى يبقى جربى اللاف البوشن بتاعة اوريفليم

Shocked Shocked Razz
د ورده
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
د ورده

انثى

مُساهمةموضوع: رد: جربتوا البرفانات الاوريجينالز...   جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 11 Emptyالأربعاء يوليو 11, 2012 1:22 pm

ليه لأ كتب:
ياميرو انا اصلا اللى قولتلك على بيبى دول اللى واخد عقلك جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 11 10882

انا بحب بيبي دول جدااااااوقربت اشربها او اخدها حقن بس انا حسه انها مش فانيليا قوى يعنى بصى عارفه تندر كير فانيليا تحسى ان ريحت الفانيليا باينه كده

والبرفان اللى اوله ف واخره ى تحفة انا بحبه قوى مش هو برضو اللى الازازاه فيها شراشيبجربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 11 424858

قصدكم فارواى يابنات ؟؟؟؟؟ انا مش بحبه خالص

وجيس اللى قولت عليه يا هبه اهو

http://www.fragrantica.com/perfume/Guess/Guess-By-Marciano-1944.html

د ورده
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
د ورده

انثى

مُساهمةموضوع: رد: جربتوا البرفانات الاوريجينالز...   جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 11 Emptyالأربعاء يوليو 11, 2012 1:24 pm

ايه رائكم بقى فى ليدى مليون ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

http://www.fragrantica.com/perfume/Paco-Rabanne/Lady-Million-9045.html
diva_faraona
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
diva_faraona

انثى
العمل/الترفيه : جعلونى دكتورة

مُساهمةموضوع: رد: جربتوا البرفانات الاوريجينالز...   جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 11 Emptyالأربعاء يوليو 11, 2012 2:53 pm

انتوا كده حيرتونى لانى بمووووووووووت فى جيس بتاعة التركيب بس بتاعتى مافهاش فانيليا خاااالص على حمضيات كده وورد ومنعشة جداااااااااااااا تبقى انهى جيس فيهم ؟ جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 11 386631 جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 11 10882
diva_faraona
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
diva_faraona

انثى

مُساهمةموضوع: رد: جربتوا البرفانات الاوريجينالز...   جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 11 Emptyالأربعاء يوليو 11, 2012 2:54 pm

ليدى مليون يا وردة ماما عندها التركيب بتاعة شيك وقيم جدا بس فيه طبقة عسل فساعات باتخنق منها ف الحر
diva_faraona
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
diva_faraona

انثى

مُساهمةموضوع: رد: جربتوا البرفانات الاوريجينالز...   جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 11 Emptyالأربعاء يوليو 11, 2012 3:35 pm

ليه لأ كتب:
ياميرو انا اصلا اللى قولتلك على بيبى دول اللى واخد عقلك جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 11 10882

انا بحب بيبي دول جدااااااوقربت اشربها او اخدها حقن بس انا حسه انها مش فانيليا قوى يعنى بصى عارفه تندر كير فانيليا تحسى ان ريحت الفانيليا باينه كده

والبرفان اللى اوله ف واخره ى تحفة انا بحبه قوى مش هو برضو اللى الازازاه فيها شراشيبجربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 11 424858
هيا بعينهااااااااااااااااا ام شرشوبة الاروبة دى جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 11 424858 جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 11 479635
diva_faraona
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
diva_faraona

انثى

مُساهمةموضوع: رد: جربتوا البرفانات الاوريجينالز...   جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 11 Emptyالأربعاء يوليو 11, 2012 4:45 pm

يا هيهوب كمان نسيت اقولك على سينما ريحتها فانيلياااااااااا خالص كانت عند واحدة قريبتى وكنت بشمها عليها جااااااامدة جدا بس بدور عليها عند بتوع التركيب اللى هنا مش لاقياها
http://www.fragrantica.com/perfume/Yves-Saint-Laurent/Cinema-92.html
diva_faraona
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
diva_faraona

انثى

مُساهمةموضوع: رد: جربتوا البرفانات الاوريجينالز...   جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 11 Emptyالأربعاء يوليو 11, 2012 8:50 pm

دينا يا جماعة كانت سالتنى على حاجة بالياسمين
انا ركبت يا دوندون حاجة اسمها باندورا اول ما ترشيها افتتاحيتها شرقى ومش اوى بس قلب العطر وقاعدته ياسمين جدا ابقى اسالى عليها وشميها يا قمر
د ورده
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
د ورده

انثى

مُساهمةموضوع: رد: جربتوا البرفانات الاوريجينالز...   جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 11 Emptyالخميس يوليو 12, 2012 11:54 am

diva_faraona كتب:
دينا يا جماعة كانت سالتنى على حاجة بالياسمين
انا ركبت يا دوندون حاجة اسمها باندورا اول ما ترشيها افتتاحيتها شرقى ومش اوى بس قلب العطر وقاعدته ياسمين جدا ابقى اسالى عليها وشميها يا قمر

سمعت عن البرفان دا وان شاء الله الاقيه تركيب لانى بحب الياسمين جداااا Shocked Razz
د ورده
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
د ورده

انثى

مُساهمةموضوع: رد: جربتوا البرفانات الاوريجينالز...   جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 11 Emptyالخميس يوليو 12, 2012 11:55 am

diva_faraona كتب:
ليدى مليون يا وردة ماما عندها التركيب بتاعة شيك وقيم جدا بس فيه طبقة عسل فساعات باتخنق منها ف الحر

طمنتينى يامارى ميرسى اوى ياقمر ممكن استخدمها فى الشتا ان شاء الله Embarassed
د ورده
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
د ورده

انثى

مُساهمةموضوع: رد: جربتوا البرفانات الاوريجينالز...   جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 11 Emptyالخميس يوليو 12, 2012 11:58 am

[quo

te="diva_faraona"]انتوا كده حيرتونى لانى بمووووووووووت فى جيس بتاعة التركيب بس بتاعتى مافهاش فانيليا خاااالص على حمضيات كده وورد ومنعشة جداااااااااااااا تبقى انهى جيس فيهم ؟ جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 11 386631 جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 11 10882[/quote]

جيس دى يامارى شوفى مكوناتها

د ورده
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
د ورده

انثى

مُساهمةموضوع: رد: جربتوا البرفانات الاوريجينالز...   جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 11 Emptyالخميس يوليو 12, 2012 11:59 am

diva_faraona كتب:
يا هيهوب كمان نسيت اقولك على سينما ريحتها فانيلياااااااااا خالص كانت عند واحدة قريبتى وكنت بشمها عليها جااااااامدة جدا بس بدور عليها عند بتوع التركيب اللى هنا مش لاقياها
http://www.fragrantica.com/perfume/Yves-Saint-Laurent/Cinema-92.html

سمعت عنها انها تقيييييله بس هل هى تقيله من النوع اللى يخنق ولا تقيله وحلوة فى نفس الوقت؟
rose_elmansoura
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
rose_elmansoura

انثى

مُساهمةموضوع: رد: جربتوا البرفانات الاوريجينالز...   جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 11 Emptyالخميس يوليو 12, 2012 5:41 pm

انا معجبتنيش سينما خالص يابنات
diva_faraona
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
diva_faraona

انثى

مُساهمةموضوع: رد: جربتوا البرفانات الاوريجينالز...   جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 11 Emptyالخميس يوليو 12, 2012 10:47 pm

لية يا نونا مش عجبتك ؟ عشان تقيلة شوية؟؟ جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 11 10882
diva_faraona
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
diva_faraona

انثى

مُساهمةموضوع: رد: جربتوا البرفانات الاوريجينالز...   جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 11 Emptyالجمعة يوليو 13, 2012 4:59 pm

يا بنااااااااااااات انا عملت تركيبة من كام يوم وطلعت تقيييييييييييييلة اوووووووووى اللى هيا جيس حبيبة قلبى
لان اللى عندى خلصت روحت للراجل وقولتله اعملى اعلى تركيز ودفعت فلوس زيادة لان القديمة كانت خفيفة شوية وماجاتش الا بالتعتيق
فعملى جيس جديدة بس طلعت حااااااادة جدا وبتضايق مناخيرى مع انى بعشق ريحة الجيس جدا ومش عارفة اعمل فيها اية لو رجعت بيها للراجل هايقولى انتى طلبتيها تقييلة
وجربت اسيبها ع التسريحة من غير غطا زى ما دينا قالت ومافيش فايدة
ممكن حد يساعدنى ؟ يلا مساعدة قليلة تمنع بالاوى كتيييييييييرة
د ورده
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
د ورده

انثى

مُساهمةموضوع: رد: جربتوا البرفانات الاوريجينالز...   جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 11 Emptyالجمعة يوليو 13, 2012 10:27 pm

diva_faraona كتب:
يا بنااااااااااااات انا عملت تركيبة من كام يوم وطلعت تقيييييييييييييلة اوووووووووى اللى هيا جيس حبيبة قلبى
لان اللى عندى خلصت روحت للراجل وقولتله اعملى اعلى تركيز ودفعت فلوس زيادة لان القديمة كانت خفيفة شوية وماجاتش الا بالتعتيق
فعملى جيس جديدة بس طلعت حااااااادة جدا وبتضايق مناخيرى مع انى بعشق ريحة الجيس جدا ومش عارفة اعمل فيها اية لو رجعت بيها للراجل هايقولى انتى طلبتيها تقييلة
وجربت اسيبها ع التسريحة من غير غطا زى ما دينا قالت ومافيش فايدة
ممكن حد يساعدنى ؟ يلا مساعدة قليلة تمنع بالاوى كتيييييييييرة

اولا مبروووك عليكى البرفان الجديد عارفه انا جايباها تيستر انتى فاهمه طبعا وعجبانى وبحسها مش تقيله بالدرجه اللى تخنق

بس انتى عندك حلين ياما تخليها للشتا وان شاء الله هتبقى احلى ياما تروحى لواحد بتاع تركيب تانى وتطلبى منه يخففهالك فى زجاجه اكبر بحيث تخف وتستحمليها ومتضايقكيش
د ورده
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
د ورده

انثى

مُساهمةموضوع: رد: جربتوا البرفانات الاوريجينالز...   جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 11 Emptyالجمعة يوليو 13, 2012 10:34 pm

انا بقى يامارى بقيت بركب برفانات وركبت 3 قبل كده ( الين _ ديور اديكت _ وروز ذا ون)

وهركب مجموعه قريب برضو بس احجام 30 مللى علشان لو عجبتنى حاجه ابقى اجيبها تانى ان شاء الله بس كلها حاجات خفيفه للصيف لانى فى الصيف التقيل بيزعجبنى لو عايزانى اقولك عليهم بس يوصلونى ان شاء الله واقولك رائي فيهم
diva_faraona
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
diva_faraona

انثى

مُساهمةموضوع: رد: جربتوا البرفانات الاوريجينالز...   جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 11 Emptyالسبت يوليو 14, 2012 9:37 am

جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 11 70634 جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 11 70634 جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 11 70634
مبروووووووك عليكى يا وردتى ولقيتى الديور ادكت تركيب؟؟؟؟؟؟؟؟ظ ده انا بحقد عليكىىىىىىىىى
كل ما سال عليها يبصولى كده زى ما اكون بسال عن كائن فضائى
ليه لأ
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
ليه لأ

انثى

مُساهمةموضوع: رد: جربتوا البرفانات الاوريجينالز...   جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 11 Emptyالسبت يوليو 14, 2012 10:24 am

د ورده كتب:

ليه لأ كتب:

ربنا يكرمك ياوردة ان شاء الله هجرب جيس
ليه لأ
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
ليه لأ

انثى

مُساهمةموضوع: رد: جربتوا البرفانات الاوريجينالز...   جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 11 Emptyالسبت يوليو 14, 2012 10:25 am

diva_faraona كتب:
ليه لأ كتب:

هيا بعينهااااااااااااااااا ام شرشوبة الاروبة دى جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 11 424858 جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 11 479635

جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 11 424858
ليه لأ
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
ليه لأ

انثى

مُساهمةموضوع: رد: جربتوا البرفانات الاوريجينالز...   جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 11 Emptyالسبت يوليو 14, 2012 10:28 am

diva_faraona كتب:
[url=http://www.fragrantica.com/perfume/Yves-Saint-Laurent/Cinema-92.html
http://www.fragrantica.com/perfume/Yves-Saint-Laurent/Cinema-92.html[/quote[/url]]

هدور عليها فى محلات التركيب
diva_faraona
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
diva_faraona

انثى

مُساهمةموضوع: رد: جربتوا البرفانات الاوريجينالز...   جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 11 Emptyالسبت يوليو 14, 2012 10:32 am

وردتى اوصيفى بقى الديو ادكت والالين اللى عندك بالتفصيل الممل لانى افتكر انهم شتوى وتقال جداااااااااااااا
د ورده
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
د ورده

انثى

مُساهمةموضوع: رد: جربتوا البرفانات الاوريجينالز...   جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 11 Emptyالسبت يوليو 14, 2012 5:34 pm

diva_faraona كتب:
جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 11 70634 جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 11 70634 جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 11 70634
مبروووووووك عليكى يا وردتى ولقيتى الديور ادكت تركيب؟؟؟؟؟؟؟؟ظ ده انا بحقد عليكىىىىىىىىى
كل ما سال عليها يبصولى كده زى ما اكون بسال عن كائن فضائى

هههههههههههههههه عملتها عند بنوته فى منتدى اخر عندها معظم التركيبات هبقى ابعتلك الحاجات اللى هتجينى ان شاء الله Embarassed
د ورده
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
د ورده

انثى

مُساهمةموضوع: رد: جربتوا البرفانات الاوريجينالز...   جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 11 Emptyالسبت يوليو 14, 2012 5:36 pm

[quote=
"ليه لأ"]
د ورده كتب:

ليه لأ كتب:

ربنا يكرمك ياوردة ان شاء الله هجرب جيس[/quote]

يارب تعجبك ان شاء الله بس شميها الاول برضو لان البرفانات ازووواء
د ورده
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
د ورده

انثى

مُساهمةموضوع: رد: جربتوا البرفانات الاوريجينالز...   جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 11 Emptyالسبت يوليو 14, 2012 5:44 pm

diva_faraona كتب:
وردتى اوصيفى بقى الديو ادكت والالين اللى عندك بالتفصيل الممل لانى افتكر انهم شتوى وتقال جداااااااااااااا

ماهما علشان تقال فعلا فانا مجربتهمش الا ديور اديكت مره وحده وجالى صداع واجلتها خالص للشتا اهم يتعتقو كمان ويبقو احلى
بس ديور اديكت فيها قرفه على فانيليا على بودرى تحسى وانتى حاطها انك بتنجذبى ليها وريحتها غريبه مش منتشره بس انا مقدرتش احللها اكتر من كده لانها فعلا تقيله وعايزة شتا بالليل كمان

اما الالين مش فاكراها خالص بس تقييييييله اوى Cool Embarassed
diva_faraona
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
diva_faraona

انثى

مُساهمةموضوع: رد: جربتوا البرفانات الاوريجينالز...   جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 11 Emptyالسبت يوليو 14, 2012 5:49 pm

جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 11 835125 جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 11 70634 جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 11 70634
diva_faraona
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
diva_faraona

انثى

مُساهمةموضوع: رد: جربتوا البرفانات الاوريجينالز...   جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 11 Emptyالسبت يوليو 14, 2012 9:02 pm

هيا الحاجات التركيب جاتلك شحن يا وردة؟؟؟؟
د ورده
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
د ورده

انثى

مُساهمةموضوع: رد: جربتوا البرفانات الاوريجينالز...   جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 11 Emptyالسبت يوليو 14, 2012 9:25 pm

جتلى بالبريد
diva_faraona
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
diva_faraona

انثى

مُساهمةموضوع: رد: جربتوا البرفانات الاوريجينالز...   جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 11 Emptyالسبت يوليو 14, 2012 9:27 pm

مبرووووووووووووووووووووووووووكين عليكى يارب تتهنى بيهم عبقال جهازك
diva_faraona
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
diva_faraona

انثى

مُساهمةموضوع: رد: جربتوا البرفانات الاوريجينالز...   جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 11 Emptyالأربعاء يوليو 25, 2012 10:13 pm

بصوا بقى يا بنات انا كل برفيوم اشمه او اجيبه باجى اقولكم عليه اول باول انما نيرة وقعت بالكلام اعترفتلى ع الفيس انها بتدكن ههههههههههههههه جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 11 424858بعنى بتجيب برفيومز من ورانا ومش بتقول
اى خدمة يا نونا جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 11 747496
بصوا بقى انا نزلت النهاردة شميت شوية حاجات واشتريت كوبى جديد بس طلع حلووووو وقولت اقولكم بقى
انا شميت كوبى الكوكو مدموازيل وعجبتنىىى بصراحة وحسيت ريحتها ورد على بودرى وراقية جدا ماشميتش حمضيات شديدة خالص زى باقى حاجة تشانل كمان سامعة ان تشانس حلوووووة اوى بس لسه ما شميتهاش شكلى هغير رايى ف حاجة شانيل يا بنات
مجموعة شاليز بقى كلها حلووة اوى سواء برفانات او سبريهات عجبتنى خصوصا الحمرا والموف وواحدة فيهم جاية على عنب كده وفروتى وجميلة بس مش فاكرة مين فيهموهاشتريها اش ا لما انزل تانى
اللى عجبتنى اوى بقى دى
http://www.fragrantica.com/perfume/Dolce-Gabbana/D-G-Light-Blue-485.html
دولتشى اند جابانا لايت بلوووو صيفية وجميلة جدا و على الرغم من انها منعشة مش خفيفة ولا هادية زيادة عن اللزوم اللى هو الهدوء المستفز بتاع لماتحطى بيرفيوم ويبقى مش باين ولا كانك حاطة حاجة باتشل انا من الحكاية دى ههههههههه
المهم ريحتها المفروض حمضيات بس حمضيات ناعمة مش حادة خالص على تفاح اخضر واضح جدا
وقلبها وقاعدتها فيهم ياسمين ومسك رقيق جدااااااااا
هو برفيوم صيفىىىى منعش جدا ولا تقيل اوى ولا خفيف اوى وثباته حلو جدا كمان رغم انه اودو تواليت
وانا برشحة لنيرة بالذات لانها بتحب روايح التفاح الاخضر والسكة دى ده اذا ما كانتش شمته ومدكنة يعنى جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 11 424858
انا جبت منه كوبى ومكتوب عليها made in france ولما روحت اتفاجات ان علبتها قطيفة زى العلبة الاصلى المشهورة
وسعرها حلوووووووووووووو جدا يا بنات على نضافتها مش هاتصدقوووووووا
25 ج بس
حاجة تناسب معدومى الدخل امثالى جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 11 747496
يلا بقى كل تفليسة وانتم طيبين ورمضان كريم واللى يشم لوحده يزور يا نيرة احنا فى ايام مفترجة جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 11 424858 جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 11 139874

جربتوا البرفانات الاوريجينالز...
صفحة 11 من اصل 15انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 7 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» استفتاء على كل منتجات اوريفليم
» البرفانات جامده اوي
» سؤال عن البرفانات
» عينات البرفانات
» اختار ايه من البرفانات دي ؟