Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي اوريفليم لشركة اوريفليم السويدية في مصر لارقي منتجات التجميل الطبيعية والعناية بالبشرة (منتدي خاص بالدايريكتور رشا محمد)

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

تغطيه كتالوج 13 وكل سنة وانتم طيبين

Doaa Ramadan
موني تريبل
بيوتي ليلي
diva_faraona
aya yoya
danadino
nona mido
do0ody
loma
rain
وسام كمال
نسمة عبد الحميد السيد
cotton candy
rose_elmansoura
hend_dodo
monmon mony
sandrala
Jumana
كاتا على
dinaali
emy star
دودو أورفليم
sosoinlove
marobader
how2be
سـآرة
د ورده
31 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

تغطيه كتالوج 13 وكل سنة وانتم طيبين  - صفحة 4 Empty
مُساهمةموضوع: رد: تغطيه كتالوج 13 وكل سنة وانتم طيبين    تغطيه كتالوج 13 وكل سنة وانتم طيبين  - صفحة 4 Emptyالأحد ديسمبر 11, 2011 1:08 pm

دانادينو جل الحواجب نازل الشفاف

سارة المجموعة البينك دي مش جديدة كانت بتنزل قبل كده وفي ناس شكروا فيها قوليلي ريحة الالفي الجديدة ريحتها على ايه ومكتوب الوصف بتاعها ايه تحتها

كمان قوليلي مجموعه الأكسجين نازلة بكام معلش يا جميل حبة استغلال لحد مانطلب بس ومردودالك في الكتالوج الجاي
cotton candy
عضو فعال
عضو فعال
cotton candy

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطيه كتالوج 13 وكل سنة وانتم طيبين    تغطيه كتالوج 13 وكل سنة وانتم طيبين  - صفحة 4 Emptyالأحد ديسمبر 11, 2011 2:04 pm

dinaali كتب:
العفو يا جومانا انا قلت رأيي تغطيه كتالوج 13 وكل سنة وانتم طيبين  - صفحة 4 793671

العفو يا روز بصي انا عندي واحده لسه شارياه الكتالوج اللي فات فمش حقدر افيدك لأنه مبداش يعمل معاها حاجة لسه بس انا عموما مبحبش التايم ريفرس ومش بنصح بيها حد لاهي ولا الدياموند مش بحبهم ولولا ان التايم ريفرس كانت هدية كنت قلت لك ضيعتي فلوسك تغطيه كتالوج 13 وكل سنة وانتم طيبين  - صفحة 4 855315

لوما اول ماتوصلك الطلبية وتودي للناس حاجتها ياريت تقوللينا اخبار الديلكسي ايه سارة مخوفانا منها

لوما انا بسال برضه عن الجل بتاع الشعر بس واضح ان محدش جربهتغطيه كتالوج 13 وكل سنة وانتم طيبين  - صفحة 4 10882 ازي يجربوه وهو مش بينزل غير بالصور في الكتالوج تغطيه كتالوج 13 وكل سنة وانتم طيبين  - صفحة 4 10882

الدانسنج ليدي مفرقعه بس ريحتها حلوة في الأخر عاملة في فرقعتها زي الأنايس أنايس حد يعرفهها ؟اهي شبهها كده في الفرقعه او الشيفون تحسي فيها بالكريمة كل ما احطها احس اني اكله كريمة كتير بس لما بتهدي بتبقي حلوة وثابته جدا بس البارفانات دي اذواق

سارة التجربة علمتني اني مش مهم الكتالوج يبقي حلو المهم توفر المنتجات دي كارثةتغطيه كتالوج 13 وكل سنة وانتم طيبين  - صفحة 4 140564

كوتون كاندي اسفة للتاخير بصي انا اللي عندي اخدوا الحبيبات ناس واخدينها دلع رفاهيه كمان ناس مستواهم المادي من نوعيه الجاكوزي والمساج اللي في النادي وحمامات البخر وعجبتهم قوي عشان بتعملهم مساج في البيت من غير ما يتعبوا ويروحوا النادي يا حرام لو انتي حتجيبيها تدلعي نفسك من باب طبخ السم هاتيها انا ساعات بجيب حاجا تكسر الملل او ادلع نفسي اقول اشمعني انا كل الناس بتجيب

دودي البنات هنا مشكروش في بودرة فري مي خالص لكن كريم الأساس تحفة وحاجة ستديو ارتيست مجربتها

اتمني ان كل البنانيت اللي طلبوا يتهنوا بحاجاتهم واتمني ان الحاجة توصل بسلام

اتمني اني مكونش طولت عليكم واكون افدتكم

واتمني اننا كلنا نلاقي الحاجة اللي احنا عايزنها او على الأقل نشكر ربنا انها مجاتش زي سارة معملت حمدت ربنا ان الحاجات مجاتش

عاقلة يا سارةتغطيه كتالوج 13 وكل سنة وانتم طيبين  - صفحة 4 20726 تغطيه كتالوج 13 وكل سنة وانتم طيبين  - صفحة 4 20726 تغطيه كتالوج 13 وكل سنة وانتم طيبين  - صفحة 4 20726
والله ياقمر ان كنت عاوزه اشلها فجواز لكن لو ملهاش لازمه خلاص
loma
عضو نشيط
عضو نشيط
loma

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطيه كتالوج 13 وكل سنة وانتم طيبين    تغطيه كتالوج 13 وكل سنة وانتم طيبين  - صفحة 4 Emptyالأحد ديسمبر 11, 2011 3:47 pm

سـآرة كتب:
بنات انا النهاردة رحت جبت الاوردر و جالي الكاتالوج 1
مش هتصدقوا ملقتش حاجة غير سبراي الشعر
الشامبو و البلسم ملقتهمش وكمان مجموعة الصبار مش لقيتها
يمكن ده عشان مصلحتي عشان انا اصلا كنت متخوفة منها جدا
المهم عجبني اوي كاتالوج 1 في حاجات اول مرة تنزل
و على فكرة ملمع باور شاين مش فترة محدودة ولا حاجة نازل في الكاتالوج 1 بنفس الثمن
و فيه فاول الصفحة عرض جامد اوي لالفي الزرقاء
و عرض حلو اوي تاخدي منتج من 3 مجموعات بثمن حلو اوووووي رخيييص
المجموعات هي كريم اسانسيال للبشرة الحساسة كريم اسانسيال النهار و جل مجموعة الصبار
المجموعة الثانية عبارة عن فونديشن التبييض و باودر التبييض و المصحح للي فيه 3 الوان
و المجموعة الثالثة الماسكارا الحمرا و كحل كاجال
و في مجموعة جلوسات نازلة بطعم الفواكه العبوة حلوة و كبيرة
و نازلة مجموعة محددات الشفايف شبه الكحل للي بيتلف
و فاخر الصفحة فيه عرض لايلاينر فلوماستر
لو عايزين الاثمنة و الصور مافيش مشكل بس خودو بالكو ان الاثمنة هنا ممكن تكون اغلى او ارخص
لكن الكاتالوج بيبقا هو نفسه زي المغرب زي مصر مافيش غير فروق بسيطة يمكن في عروض 50 في المية عشان حسب المخزون للي عندهم
معلش كنت عاوزة اسالك سؤال بخصوص برفان اسمه امتست فاتال ازازته موف شبه بيتال كوارتز ودايموند ماسك ده نازا في الكتالوج ولا لا اصل بقاله كتير جدا مش بينزل وانا هموت واجيبه
loma
عضو نشيط
عضو نشيط
loma

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطيه كتالوج 13 وكل سنة وانتم طيبين    تغطيه كتالوج 13 وكل سنة وانتم طيبين  - صفحة 4 Emptyالأحد ديسمبر 11, 2011 3:59 pm

Jumana كتب:
كفاية يا سارة .. انا قربت اعيط هههههههه

كنت عايزة اخد رايكم في حاجة .. لو واحدة بيضا تاخد اني درجة كونسيلر في دول و يا ترى هو كمنتج اصلا كويس و لا لا ؟

تغطيه كتالوج 13 وكل سنة وانتم طيبين  - صفحة 4 384593_10150988943440109_614700108_21710559_336344072_n
هو خفيف فلو عندك هالات خفيفة هيمشي معاكي لكن لو الهالات غامقة عندك اوي لا وهو مش بيقعد كتير على العين ممكن كحد اقصى ساعتين كونسلير جورداني راهيييييييييييييييييييييييب
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطيه كتالوج 13 وكل سنة وانتم طيبين    تغطيه كتالوج 13 وكل سنة وانتم طيبين  - صفحة 4 Emptyالأحد ديسمبر 11, 2011 4:09 pm

cotton candy كتب:
dinaali كتب:
العفو يا جومانا انا قلت رأيي تغطيه كتالوج 13 وكل سنة وانتم طيبين  - صفحة 4 793671

العفو يا روز بصي انا عندي واحده لسه شارياه الكتالوج اللي فات فمش حقدر افيدك لأنه مبداش يعمل معاها حاجة لسه بس انا عموما مبحبش التايم ريفرس ومش بنصح بيها حد لاهي ولا الدياموند مش بحبهم ولولا ان التايم ريفرس كانت هدية كنت قلت لك ضيعتي فلوسك تغطيه كتالوج 13 وكل سنة وانتم طيبين  - صفحة 4 855315

لوما اول ماتوصلك الطلبية وتودي للناس حاجتها ياريت تقوللينا اخبار الديلكسي ايه سارة مخوفانا منها

لوما انا بسال برضه عن الجل بتاع الشعر بس واضح ان محدش جربهتغطيه كتالوج 13 وكل سنة وانتم طيبين  - صفحة 4 10882 ازي يجربوه وهو مش بينزل غير بالصور في الكتالوج تغطيه كتالوج 13 وكل سنة وانتم طيبين  - صفحة 4 10882

الدانسنج ليدي مفرقعه بس ريحتها حلوة في الأخر عاملة في فرقعتها زي الأنايس أنايس حد يعرفهها ؟اهي شبهها كده في الفرقعه او الشيفون تحسي فيها بالكريمة كل ما احطها احس اني اكله كريمة كتير بس لما بتهدي بتبقي حلوة وثابته جدا بس البارفانات دي اذواق

سارة التجربة علمتني اني مش مهم الكتالوج يبقي حلو المهم توفر المنتجات دي كارثةتغطيه كتالوج 13 وكل سنة وانتم طيبين  - صفحة 4 140564

كوتون كاندي اسفة للتاخير بصي انا اللي عندي اخدوا الحبيبات ناس واخدينها دلع رفاهيه كمان ناس مستواهم المادي من نوعيه الجاكوزي والمساج اللي في النادي وحمامات البخر وعجبتهم قوي عشان بتعملهم مساج في البيت من غير ما يتعبوا ويروحوا النادي يا حرام لو انتي حتجيبيها تدلعي نفسك من باب طبخ السم هاتيها انا ساعات بجيب حاجا تكسر الملل او ادلع نفسي اقول اشمعني انا كل الناس بتجيب

دودي البنات هنا مشكروش في بودرة فري مي خالص لكن كريم الأساس تحفة وحاجة ستديو ارتيست مجربتها

اتمني ان كل البنانيت اللي طلبوا يتهنوا بحاجاتهم واتمني ان الحاجة توصل بسلام

اتمني اني مكونش طولت عليكم واكون افدتكم

واتمني اننا كلنا نلاقي الحاجة اللي احنا عايزنها او على الأقل نشكر ربنا انها مجاتش زي سارة معملت حمدت ربنا ان الحاجات مجاتش

عاقلة يا سارةتغطيه كتالوج 13 وكل سنة وانتم طيبين  - صفحة 4 20726 تغطيه كتالوج 13 وكل سنة وانتم طيبين  - صفحة 4 20726 تغطيه كتالوج 13 وكل سنة وانتم طيبين  - صفحة 4 20726
والله ياقمر ان كنت عاوزه اشلها فجواز لكن لو ملهاش لازمه خلاص

تتهني بيه يا جميل وربنا يتمم على خير وعقبال ماتشيلي لبنتك
loma
عضو نشيط
عضو نشيط
loma

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطيه كتالوج 13 وكل سنة وانتم طيبين    تغطيه كتالوج 13 وكل سنة وانتم طيبين  - صفحة 4 Emptyالأحد ديسمبر 11, 2011 4:49 pm

تمام يا دودو هقولك الاخبار انا مستنية الاوردر ربنا يسهل كان المفروض يجي النهاردة
سـآرة
عضو ملكي فعال
عضو ملكي فعال
سـآرة

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطيه كتالوج 13 وكل سنة وانتم طيبين    تغطيه كتالوج 13 وكل سنة وانتم طيبين  - صفحة 4 Emptyالأحد ديسمبر 11, 2011 4:56 pm

انا ان شاء الله هجيب كونسيلر كيت للي فيها 3 الوان الشهر الجاي
سـآرة
عضو ملكي فعال
عضو ملكي فعال
سـآرة

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطيه كتالوج 13 وكل سنة وانتم طيبين    تغطيه كتالوج 13 وكل سنة وانتم طيبين  - صفحة 4 Emptyالأحد ديسمبر 11, 2011 5:02 pm

dinaali كتب:
دانادينو جل الحواجب نازل الشفاف

سارة المجموعة البينك دي مش جديدة كانت بتنزل قبل كده وفي ناس شكروا فيها قوليلي ريحة الالفي الجديدة ريحتها على ايه ومكتوب الوصف بتاعها ايه تحتها

كمان قوليلي مجموعه الأكسجين نازلة بكام معلش يا جميل حبة استغلال لحد مانطلب بس ومردودالك في الكتالوج الجاي

معرفش انا حطيت عليها سيرش ملقتهاش فقلت جديدة هههههههههههه
على فكرة بطلت اجيب اي شامبو قريت في النت انه مادة sls الموجودة فيه بتقتل البصيلات و بالتالي الشعر للي بيتساقط مش بينمو ثاي
فهجرب اعمل شامبو بنفسي في البيت عشان خوفت اوي
بالنسبة للبارفان هو حلو و بيدي على حاجة حمضية ريحته جميلة بس انا ازعجتني شوية معرفش يمكن تعجبك
بس الريحة ناعمة اوي هي دي صورتها
تغطيه كتالوج 13 وكل سنة وانتم طيبين  - صفحة 4 2jf19328
و العرض انك لو جبتي ب 200 جنيه هتاخديها ب 95

dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطيه كتالوج 13 وكل سنة وانتم طيبين    تغطيه كتالوج 13 وكل سنة وانتم طيبين  - صفحة 4 Emptyالأحد ديسمبر 11, 2011 7:05 pm

سارة حتعملي شامبو في البيت ازاي؟
marobader
ملكي نشيط
ملكي نشيط
marobader

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطيه كتالوج 13 وكل سنة وانتم طيبين    تغطيه كتالوج 13 وكل سنة وانتم طيبين  - صفحة 4 Emptyالأحد ديسمبر 11, 2011 7:55 pm

سـآرة كتب:
هههههههه ايوة يا دينا بجد حمدت ربنا عشان ممكن الحاجة يكون فيها ضرر لينا او تكون مش هتعمل معانا حاجة و ربنا يبعدها عنا ده فصالحنا
الديليكاسي على فكرة انا قلت انها حلوة جدا و انها من الاول عاجباني لكن طالما انها مش ثابتة و ثمنها مش قليل فمش هشتريها كنت ممكن اغير رايي في الكاتالوج الجاي عشان نازلة بنفس الثمن لكن بفكر اجيب مس اوه الزرقا 30 مل عشان قلتو ان ريحتها حلوة
على فكرة نازلة مجموعة جديدة للهير اكس anti-frizz ضد هيجان الشعر لونها روز هشتري منها الكريم ان شاء الله 150 مل و ثمنه حلو و ممكن جدا اشتري الشامبو و الكونديشنر
سارة الليف ان ضد الهيشان ده نازل من زمان انا جبته من كام شهر و نصيحة اوعي تجيبه وحششششششششششش الي اقصي حد بتحطيه كانك حطيتي صابون علي شعرك بينيمه شوية بس تحسي شعرك اتعصب و اول ما ينشف بعيدك عنك يبقا عامل زي شعر الافارقة ينشف بطريقة فظيعة لدرجه انه مش بس يهيش بل بيقف كمان تغطيه كتالوج 13 وكل سنة وانتم طيبين  - صفحة 4 173375
سـآرة
عضو ملكي فعال
عضو ملكي فعال
سـآرة

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطيه كتالوج 13 وكل سنة وانتم طيبين    تغطيه كتالوج 13 وكل سنة وانتم طيبين  - صفحة 4 Emptyالأحد ديسمبر 11, 2011 8:48 pm

dinaali كتب:
سارة حتعملي شامبو في البيت ازاي؟

هبشر صابونة طبيعية خالية من لوريث الصوديوم انا عندي وحدة بتاعت زبدة الشيا و صابون الغار و صابون زيت الزيتون ينفعوا جدا
و احط معاها شوية مغلي زعتر و شوية زيت جوز الهند و شوية بيض و شوية مية الورد عشان يلين الشعر و ممكن اضيف اي حاجة بشوف انها مفيدة و معاها زيت المسك عشان يتعطر الشعر
اصل مش بعيد ان تساقط الشعر ده للي بيجينا من الشامبوهات و الوقاية خير من العلاج كمان لما قريت ان فيهم مادة مسرطنة بجد خوفت جدا فالحاجة الطبيعية لو مش نفعت مش هضر
سـآرة
عضو ملكي فعال
عضو ملكي فعال
سـآرة

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطيه كتالوج 13 وكل سنة وانتم طيبين    تغطيه كتالوج 13 وكل سنة وانتم طيبين  - صفحة 4 Emptyالأحد ديسمبر 11, 2011 9:00 pm

marobader كتب:
سـآرة كتب:
هههههههه ايوة يا دينا بجد حمدت ربنا عشان ممكن الحاجة يكون فيها ضرر لينا او تكون مش هتعمل معانا حاجة و ربنا يبعدها عنا ده فصالحنا
الديليكاسي على فكرة انا قلت انها حلوة جدا و انها من الاول عاجباني لكن طالما انها مش ثابتة و ثمنها مش قليل فمش هشتريها كنت ممكن اغير رايي في الكاتالوج الجاي عشان نازلة بنفس الثمن لكن بفكر اجيب مس اوه الزرقا 30 مل عشان قلتو ان ريحتها حلوة
على فكرة نازلة مجموعة جديدة للهير اكس anti-frizz ضد هيجان الشعر لونها روز هشتري منها الكريم ان شاء الله 150 مل و ثمنه حلو و ممكن جدا اشتري الشامبو و الكونديشنر
سارة الليف ان ضد الهيشان ده نازل من زمان انا جبته من كام شهر و نصيحة اوعي تجيبه وحششششششششششش الي اقصي حد بتحطيه كانك حطيتي صابون علي شعرك بينيمه شوية بس تحسي شعرك اتعصب و اول ما ينشف بعيدك عنك يبقا عامل زي شعر الافارقة ينشف بطريقة فظيعة لدرجه انه مش بس يهيش بل بيقف كمان تغطيه كتالوج 13 وكل سنة وانتم طيبين  - صفحة 4 173375

مرسي اوي يا قمر على النصيحة طب الكونديشنر بتاعه حلو ؟؟
aya yoya
عضو نشيط
عضو نشيط
aya yoya

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطيه كتالوج 13 وكل سنة وانتم طيبين    تغطيه كتالوج 13 وكل سنة وانتم طيبين  - صفحة 4 Emptyالأحد ديسمبر 11, 2011 9:46 pm

ازيكوا يا احلى بنات ؟؟
انا ان شاء الله هجيب مجموعة دليكسى هدية لواحدة صاحبتى
برفان فليستى عشان عاجبنى :)
كريم الرومان اليل النهار عاجبى عارضة
وروج فرى مى بصراحة بحبة كتيييييييير ناعم وسعرة جميل
وماسكرا جوردانى
والكونسلير الجديد
البلشر درجة فريش بينك بصراحة بعشقة جدااااااا
اسكرب الايد دة وهمى بجد
كريم جوردانى وايت للجسم
كريم الايد بالتوت ناس طلبوة منى وشكروة فية
الحجات الى جربتها وجميلة اوى
ماسكرا اندليس جميلة وبرفان ميدنايت بيرل تحفففففففففففة
ماسكات بيورناترل معجبتنيش خالص
ايلاينر جوردانى جميل واساس ميكياج تحفة بيدى نضارة وبيثبت الميكب فعلا
البلاشر وهمى وروج 3 فى 1 تحفة تحفة تحفة :)
فرفان فلامبوينت حلو اوى وعرضة جامد
صابونة مساج عادية جداااا
شامبو هير اكس الاصفر اكتر شامبوة ناشفلى شاعرى وشاعرت مامتى بكرة اوى
بس يمكن شاعرى مش ماشى معاة !!!
شاور جيل ديسكوفر الروز ريحتة تحفة اوىىىى وطبعا تندر كير صغير بس جبار :):):)
معلش كنت عاوزة اسال على كذا حاجة كدة؟؟؟؟:):):)
برفان بوشن حلو ولا وشبة اية كدة؟؟
عاوزة كريم للعين حلو لسن لمامتى 47 سنة وعندها انتفخات وتجاعيد بشكل مش معقول تنصحونى باية؟؟Sad
واية رايكم فى ماسكرا جوردانى حلوة ولا لاء؟؟
حد جرب الكونسلير الجديد عشان هجيبة ان شاء اللة؟؟
شكراااا جداااا طولت عليكو كتيييييير معلش :)
diva_faraona
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
diva_faraona

انثى
العمل/الترفيه : جعلونى دكتورة

مُساهمةموضوع: رد: تغطيه كتالوج 13 وكل سنة وانتم طيبين    تغطيه كتالوج 13 وكل سنة وانتم طيبين  - صفحة 4 Emptyالأحد ديسمبر 11, 2011 10:22 pm

حد جرب كريم دانسنج ليدى يا بناووويت
diva_faraona
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
diva_faraona

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطيه كتالوج 13 وكل سنة وانتم طيبين    تغطيه كتالوج 13 وكل سنة وانتم طيبين  - صفحة 4 Emptyالأحد ديسمبر 11, 2011 10:38 pm

وكمان ياريت لة حد جرب كريم اساس فيرمى يقولى رايه بلييييز
aya yoya
عضو نشيط
عضو نشيط
aya yoya

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطيه كتالوج 13 وكل سنة وانتم طيبين    تغطيه كتالوج 13 وكل سنة وانتم طيبين  - صفحة 4 Emptyالأحد ديسمبر 11, 2011 10:45 pm

ازيك يا جميل انا جربت الاتنين
دانسج ليدى وحشة اوى بالنسبالى كانى بشم ماء ورد
وكريم اساس فيرى مى معقول الدرجة البورسلين فاتحة جدا جدا جدا تبان مجيرة شوية
monmon mony
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
monmon mony

انثى
العمل/الترفيه : teacher

مُساهمةموضوع: رد: تغطيه كتالوج 13 وكل سنة وانتم طيبين    تغطيه كتالوج 13 وكل سنة وانتم طيبين  - صفحة 4 Emptyالأحد ديسمبر 11, 2011 10:46 pm

كريم اساس فيرمى حلو بس نصيحة هاتى تانى درجة منه حتى لو انتى بيضا
Jumana
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
Jumana

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطيه كتالوج 13 وكل سنة وانتم طيبين    تغطيه كتالوج 13 وكل سنة وانتم طيبين  - صفحة 4 Emptyالأحد ديسمبر 11, 2011 11:24 pm

اول مرة اشوف حد مش عاجبه هير اكس :)
دا الشامبو الوحيد اللي عجبني هههههههه
nona mido
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
nona mido

انثى
العمل/الترفيه : DoCtOr

مُساهمةموضوع: رد: تغطيه كتالوج 13 وكل سنة وانتم طيبين    تغطيه كتالوج 13 وكل سنة وانتم طيبين  - صفحة 4 Emptyالأحد ديسمبر 11, 2011 11:37 pm

الدانسينج ليدى عجبتنى جدا هاديه وطبيعيه اوى
بس الايلفي احلا
diva_faraona
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
diva_faraona

انثى

مُساهمةموضوع: شكرا للرد يا ايوش   تغطيه كتالوج 13 وكل سنة وانتم طيبين  - صفحة 4 Emptyالإثنين ديسمبر 12, 2011 12:04 am

aya yoya كتب:
ازيك يا جميل انا جربت الاتنين
دانسج ليدى وحشة اوى بالنسبالى كانى بشم ماء ورد
وكريم اساس فيرى مى معقول الدرجة البورسلين فاتحة جدا جدا جدا تبان مجيرة شوية
diva_faraona
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
diva_faraona

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطيه كتالوج 13 وكل سنة وانتم طيبين    تغطيه كتالوج 13 وكل سنة وانتم طيبين  - صفحة 4 Emptyالإثنين ديسمبر 12, 2011 12:05 am

nona mido كتب:
الدانسينج ليدى عجبتنى جدا هاديه وطبيعيه اوى
بس الايلفي احلا
ربنا يطمنك عشان انا طلبتها فعلا بس البنات قلقونى منها والفى للاسف مش عليها عرض ميرسى للرد يا نونا
diva_faraona
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
diva_faraona

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطيه كتالوج 13 وكل سنة وانتم طيبين    تغطيه كتالوج 13 وكل سنة وانتم طيبين  - صفحة 4 Emptyالإثنين ديسمبر 12, 2011 12:07 am

monmon mony كتب:
كريم اساس فيرمى حلو بس نصيحة هاتى تانى درجة منه حتى لو انتى بيضا
تمام شكرا للرد يا جميلة
nona mido
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
nona mido

انثى
العمل/الترفيه : DoCtOr

مُساهمةموضوع: رد: تغطيه كتالوج 13 وكل سنة وانتم طيبين    تغطيه كتالوج 13 وكل سنة وانتم طيبين  - صفحة 4 Emptyالإثنين ديسمبر 12, 2011 12:20 am

الفيري مى تمام وجميل جدا انا بجيل اول درجه بتبقا حلوة عليا التانيه بتغمقنى وبيتشرب بسرعه والايلفي عرضها حلو مع مزيل العرق وكريم الجسم

والعفو يا قمر Neutral
بيوتي ليلي
عضو فعال
عضو فعال
بيوتي ليلي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطيه كتالوج 13 وكل سنة وانتم طيبين    تغطيه كتالوج 13 وكل سنة وانتم طيبين  - صفحة 4 Emptyالإثنين ديسمبر 12, 2011 12:31 am

بنات انا جبت جلوس باور شاين الدرجه التانيه والرابعه وحلوين اوي لمعتهم لذيذه بس متنفعش غير في المناسبات او بالليل وثباته متوسط

وبالنسبه للي عايز يجيب شامبو هير اكس الاصفر يستنى كتالوج يناير نازل 400 مل ب44 ج انا للاسف ادبست وجبته الشهر ده
aya yoya
عضو نشيط
عضو نشيط
aya yoya

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطيه كتالوج 13 وكل سنة وانتم طيبين    تغطيه كتالوج 13 وكل سنة وانتم طيبين  - صفحة 4 Emptyالإثنين ديسمبر 12, 2011 2:07 am

ازيك يا جومانا
شامبو هير اكس الاصفر مش حل مع شعرى خالص يمكن حلو مع شعر تانى
الى مشلى حلو اوى معايا هير اكس البنى
aya yoya
عضو نشيط
عضو نشيط
aya yoya

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطيه كتالوج 13 وكل سنة وانتم طيبين    تغطيه كتالوج 13 وكل سنة وانتم طيبين  - صفحة 4 Emptyالإثنين ديسمبر 12, 2011 2:08 am

محدش رد على اسالتى لية ؟؟؟ SadSadSad
سـآرة
عضو ملكي فعال
عضو ملكي فعال
سـآرة

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطيه كتالوج 13 وكل سنة وانتم طيبين    تغطيه كتالوج 13 وكل سنة وانتم طيبين  - صفحة 4 Emptyالإثنين ديسمبر 12, 2011 2:10 am

جومانا انا كمان مناسبنيش بالدرجة للي كنت متوقعاها و مجموعته زفت بالنسبة ليا خربت شعري من غير السيروم و كمان مش شغال زي ثمنه
aya yoya
عضو نشيط
عضو نشيط
aya yoya

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطيه كتالوج 13 وكل سنة وانتم طيبين    تغطيه كتالوج 13 وكل سنة وانتم طيبين  - صفحة 4 Emptyالإثنين ديسمبر 12, 2011 2:12 am

بليز ياجماعة حد يرعليا عشان معيطش
سـآرة
عضو ملكي فعال
عضو ملكي فعال
سـآرة

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطيه كتالوج 13 وكل سنة وانتم طيبين    تغطيه كتالوج 13 وكل سنة وانتم طيبين  - صفحة 4 Emptyالإثنين ديسمبر 12, 2011 2:17 am

بيوتي ليلي زي ما اتوقعت لمعته مش تنفع غير للمناسبات الحمد لله اني مجبتهوش
انا بنصح ئلي عمره ما جرب هير اكس الاصفر يشتري اول حاجة الحجم الصغير بتاع 250 مل عشان لو مش ناسب شعره ميتدبسش ف 400 مل
و مش حلو ابدا اننا نستمر على شامبو فترة طويلة يعني مش تزعلي ولا حاجة
يعني على الاقل استعملي هير اكس شهر او اثنين و غيري حاجة ثانية حتى لو مش تناسب شعرك استمري عليها شهر و ارجلي لو عايزة لهير اكس
عشان لو الشعراية اتعودت على شامبو واحد هتدمن عليه و مش هتتقبل غيره و لو غيرتيه هيبقا الشعر يوقع من غير توقف و القشرة هتكثر هيبقا عامل زي المخدرات بالنسبة للشعر و فروة الراس و ده كلام دكتور جلدية عشان كده المفروض كل فترة نغير الشامبو حتى لو هنرجعله مرة ثانية فلو وحدة عاوزة تشتري هير اكس الاصفر 400 مل تشتري 250 مل و تشتري واحد ثاني مثلا العناية اليومية او حاجة ثانية
سـآرة
عضو ملكي فعال
عضو ملكي فعال
سـآرة

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطيه كتالوج 13 وكل سنة وانتم طيبين    تغطيه كتالوج 13 وكل سنة وانتم طيبين  - صفحة 4 Emptyالإثنين ديسمبر 12, 2011 2:21 am

عاوزة كريم للعين حلو لسن لمامتى 47 سنة وعندها انتفخات وتجاعيد بشكل مش معقول تنصحونى باية؟؟
معرفش بصراحة لكن بيقولو ان مجموعة ايكولاجين حلوة و فيه منها كريم بتاع العنين
واية رايكم فى ماسكرا جوردانى حلوة ولا لاء؟؟
اي حاجة جيورداني بيقولو عليها حلوة انا لحد دلوقتي مجربتش اي حاجة منها لكن بيقولو ان ماسكارتها احسن مسكرا فاوريفليم بعد الوندر لاش
لكن اقدر انصحك بماسكارا اندلس لاش بجد حلوة اوي و بتثبت اليوم كله و بتفرق الرموش من غير تكتلات خالص و بتطولهم حبتين لكن مش واتر بروف يعني لو دمعت عينك او جاتلاها المية هتسيح

حد جرب الكونسلير الجديد عشان هجيبة ان شاء اللة؟؟
انا كمان كنت عايزة اعرف حاجة على كونسيلر ستوديو ارتست لكن من منظره باين عليه انه بيعكس ضوء و بس انا شخصيا هجيب الكونسيلر للي فيه 3 من عرض كاتالوج يناير ان شاء الله

تغطيه كتالوج 13 وكل سنة وانتم طيبين
صفحة 4 من اصل 7انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» تغطيه كتالوج 11 والعروض
» تغطيه شهر 7
» كل سنة وانتم طيبين؟ فين العدية بقى يا بنات
» عروض اوريفليم الرائعة كل سنة وانتم طيبين
» تغطيه كتالوج ابريل