Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي اوريفليم لشركة اوريفليم السويدية في مصر لارقي منتجات التجميل الطبيعية والعناية بالبشرة (منتدي خاص بالدايريكتور رشا محمد)

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!!

Kokoo
manooo_82
د ورده
amirayehia
م.هالة
marwa86
دعاء الكروان
dona nody
bembem
eng_koka
samar_smsm
هدايه1
nour3
eng.soha
little duck
د-ريهام
Banoota2011
مورى مورى
22 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
dona nody
عضو نشيط
عضو نشيط
dona nody

انثى

احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!! - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!!   احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!! - صفحة 2 Emptyالإثنين يونيو 06, 2011 11:29 pm

بنات الروج الي عليه واحد هديه خامته جميله جدا وحجمه حلو بس الوانه هديه حبه والروج الفوشيه الي معاه ملمع واداه وصل هديه حلو قوي
الروج فواكه فري مي جميل جدا ورحته جميله
ملمع الباور شاين بجد تحفه وجميل موت
محدد العين الي مش بيتبري جميل قوي
برفان ويك اند روعه طبعا مش محتاج كلام
هدايه1
عضو نشيط
عضو نشيط
هدايه1

انثى

مُساهمةموضوع: رد: احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!!   احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!! - صفحة 2 Emptyالثلاثاء يونيو 07, 2011 2:14 am

طيب انتىجبتى انهو درجه من ملمع الشفايف بتاع الفاكهه
dona nody
عضو نشيط
عضو نشيط
dona nody

انثى

مُساهمةموضوع: رد: احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!!   احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!! - صفحة 2 Emptyالثلاثاء يونيو 07, 2011 10:24 am

انا جبت 3 الاورنج كود 20514 وده كان اخف واحد بس حطيته علي روج انا جيباه الي عليه واحد هديه فكان في الاخر شكلهم جميل
وجبت الفوشيه كود 20516 وده تقيل ولوحده شكله حلو قوي
وجبت الاحمر 20515 ده كمان تقيل وجميل قوي قوي
دعاء الكروان
عضو فعال
عضو فعال
دعاء الكروان

انثى

مُساهمةموضوع: رد: احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!!   احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!! - صفحة 2 Emptyالثلاثاء يونيو 07, 2011 10:38 am

[quote="dona nody"]
محدد العين الي مش بيتبري جميل قوي
ممكن لوسمحتى تقولى لى محدد العين ده اسود غامق ولا لا وهل يستخدم زى الكحل ولك كل الشكر
احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!! - صفحة 2 855315
dona nody
عضو نشيط
عضو نشيط
dona nody

انثى

مُساهمةموضوع: رد: احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!!   احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!! - صفحة 2 Emptyالثلاثاء يونيو 07, 2011 8:30 pm

اه اسود غامق وبجد انا مكنتش بعرف احط كحل وكان عندي عقده لكن ده بجد جميييييييييييل جدا نصيحه تجبيه كل الي شافه بجد قلي اجبله منه
marwa86
عضو ملكي VIP
عضو ملكي VIP
marwa86

انثى
العمل/الترفيه : عضوه ف اوريفلام

مُساهمةموضوع: رد: احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!!   احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!! - صفحة 2 Emptyالأربعاء يونيو 08, 2011 4:31 am

انا بقى اللى عجبنى مبرد القدم راااااااااااائع
م.هالة
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
م.هالة

الاوسمة : وسام تكريم وتقدير
انثى

مُساهمةموضوع: رد: احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!!   احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!! - صفحة 2 Emptyالأربعاء يونيو 08, 2011 2:59 pm

أنا كمان جبت مبرد القدم و حقيقى جميل و كمان بلسم الشفايف فيرى مى جميل بس صغير
الملمع الفواكه أنا ما جبتش منه بس كنت جايبة منه أيام مجموعة فيجنز و اللون الأحمر كان فعلا جميل
لوشن الجسم بعباد الشمس كمان جميل
و برفان إيكلا ويك أيند حقيقى جميل و شيك قوى و حقيقى عجبنى بجد
و الغسول بتاع فيمنن حاسة أنه كويس
أنا مجبتش لسه من روج 1 +1 فيا ريت يا بنات اللى جربه يقولنا الدرجات اللى جابها إيه و لونها زى الكتالوج و لا أفتح
مورى مورى
عضو نشيط
عضو نشيط
مورى مورى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!!   احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!! - صفحة 2 Emptyالأربعاء يونيو 08, 2011 3:05 pm

احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!! - صفحة 2 565743 ازيكوااااااااااااا يا احلى بنوتات .....انا بشكركوااااااااا اوى عشان اهتمتوا بموضوعى واشتركتوااااا معنا بتجارب منتجت شهر 6 .......انا جايبلكم بجد نصيحه تحفه كل الى معندهلش كريم عين بسرعه ترووووووح تجيب كريم العين بتاع اوبتميلز بجد تحفه ومفيد وبالذات فى الايام الصيف دى عشان السهر يابنوتات اكيد كلنا بنسهر وعنينا تعبانه وهلات وانتفخات الكريم انا جبته وجربته حلو اووووووووووووى.......وكمان الروج الى عليه واحد هديه تحفه وعرض حلو والوانه هاديه مووووووت تنفع للصبح والمصايف والخروج والفسح بالنهار......ويكون صيف سعيد عليكو يارب احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!! - صفحة 2 565743 احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!! - صفحة 2 103841
مورى مورى
عضو نشيط
عضو نشيط
مورى مورى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!!   احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!! - صفحة 2 Emptyالأربعاء يونيو 08, 2011 3:11 pm

بصى يا مدام : هاله انا جبته وهو رائع وبيثبت لكن الوانه فاتح شويه وتنفع زى ما قولت قبل كده للنهار رقيه مووووووووووووت انا جبت اتنين منه......الاول كود 21155.....................والتانى 21142..............الاول لون الشفايف شويه وفاتح جدا...........والتانى لون بينك غامق شويه طوبى كده احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!! - صفحة 2 51508 ويارب اكون افتك يا حبيبتى احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!! - صفحة 2 793671
مورى مورى
عضو نشيط
عضو نشيط
مورى مورى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!!   احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!! - صفحة 2 Emptyالأربعاء يونيو 08, 2011 3:14 pm

ياااااااااااااااااااااااااجماااااااااااااااااااااااااااااااااااااعه ليه محدش رد علياااااااااااا فى موضوع الصور الى عاوزه انزلها فى الموضيع انا عندى موضيع حلوه وعاوزه انزلها صور ضرورى وعشان كلنا نستفيد الى يعرف ازى بنزل الصور ازى فى الموضيع الى بعملها لو سمحت يقولى وليه جزيل الشكر بجد احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!! - صفحة 2 979356
م.هالة
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
م.هالة

انثى

مُساهمةموضوع: رد: احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!!   احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!! - صفحة 2 Emptyالأربعاء يونيو 08, 2011 5:05 pm

مورى مورى كتب:
بصى يا مدام : هاله انا جبته وهو رائع وبيثبت لكن الوانه فاتح شويه وتنفع زى ما قولت قبل كده للنهار رقيه مووووووووووووت انا جبت اتنين منه......الاول كود 21155.....................والتانى 21142..............الاول لون الشفايف شويه وفاتح جدا...........والتانى لون بينك غامق شويه طوبى كده احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!! - صفحة 2 51508 ويارب اكون افتك يا حبيبتى احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!! - صفحة 2 793671
شكرا ليك يا مورى
تسلمى يا حبيبتى
احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!! - صفحة 2 20726
هدايه1
عضو نشيط
عضو نشيط
هدايه1

انثى

مُساهمةموضوع: رد: احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!!   احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!! - صفحة 2 Emptyالأربعاء يونيو 08, 2011 9:48 pm

حد جرب كريم برفيكت بتاع الشعيرات الدمويه انا جبته بس مش عارفه احطه علي رجلي كلها ولا الاماكن اللي فيها شعيرات
م.هالة
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
م.هالة

انثى

مُساهمةموضوع: رد: احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!!   احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!! - صفحة 2 Emptyالأربعاء يونيو 08, 2011 10:03 pm

ه
انت قصدك الكريم 21595 اللى فى صفحة21 مش كده
انا دخلت حتى على موقع بولندا و لقيته لسه حتى محدش أداله تصويت شكله جديد عندهم هما كمان و فى التشيك واخد 5 من 5 من اتنين مستخدمين
عموما ربنا ييسر و يطلع حلو أنا مش متاكدة من طريقة الاستخدام شوفى هو كاتب عليه إيه من وراء يدلك على الرجل ولأ يدلك على الشعيرات الدموية لو مش وضح أنت ممكن تحطيه على الرجل عامة بس ركزى على الشعيرات الدموية اكتر و يا رب يطلع حلو و يعجبك
هدايه1
عضو نشيط
عضو نشيط
هدايه1

انثى

مُساهمةموضوع: رد: احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!!   احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!! - صفحة 2 Emptyالخميس يونيو 09, 2011 1:34 am

متشكره اوي يامدام هاله هو الحقيقه مش موضح
amirayehia
عضو جديد
عضو جديد
amirayehia

انثى

مُساهمةموضوع: رد: احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!!   احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!! - صفحة 2 Emptyالخميس يونيو 09, 2011 3:25 am

احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!! - صفحة 2 245310 احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!! - صفحة 2 268362 الباور شاين الملمع تحفة_الويك اند رقيقة جدا_كريم سيلك للايدى حلو جدا_مزيل المكياج حلو جدا_مبيض اظافر القدم عجبنى اوى_غسول اللافندر جميل وريحتة حلوة_المسكرا جوردانى رائعة_المسكرا الجديدة الحمرا معجبتنيش خالص كنت فاكرة هتبقى احلى من كدة_كريم الكعب كل ما اطلبة مش موجود _سكرب ميلك اند هنى تحفة بحبة جدا
هدايه1
عضو نشيط
عضو نشيط
هدايه1

انثى

مُساهمةموضوع: رد: احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!!   احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!! - صفحة 2 Emptyالجمعة يونيو 10, 2011 2:09 am

ياجماعه بالله عليكوا تساعدونى انا جبت الكريم ده
http://eg.oriflame.com/products/product-detail.jhtml?prodCode=12310

ومكنتش اعرف انه لسن فوق 45
اعمل ايه ومين ممكن تاخده منى
هدايه1
عضو نشيط
عضو نشيط
هدايه1

انثى

مُساهمةموضوع: رد: احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!!   احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!! - صفحة 2 Emptyالجمعة يونيو 10, 2011 2:12 am

ولو محدش هياخدو منى ممكن انا استخدمه ولا مينفعش

انا عندي 28
د ورده
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
د ورده

انثى
العمل/الترفيه : dentist

مُساهمةموضوع: رد: احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!!   احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!! - صفحة 2 Emptyالسبت يونيو 11, 2011 12:12 am

ازيكم جيعا يابنوتات المنتد وحشتونى اووووووووووى لسه جايبه الاوردر من يومين ويك اند جميله جدا وهاديه تناسب اوى الصيف بالنهار وكريم فيرى مى المرطب جميل جدا الماسكرا الجديده جميله جبتها لمرات اخويا عجبتها وافتر شيف امباكت عجب اخويا وملمع اللى فى معامل حمايه جميل وهادى سنجتور ودى برفيوم ووووووووعه ومفيشاتنن اختلفو عليه كنت طالبه فول مون بس خلصانه وجبت من الشهر اللى قبله مجموعتها الكريم والصابونه ومزيل العرق حلوين وصابون للاطفال بصراحه مجموعه الاطفال كلها جامده جداااااااااا
manooo_82
ملكي نشيط
ملكي نشيط
manooo_82

انثى

مُساهمةموضوع: رد: احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!!   احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!! - صفحة 2 Emptyالسبت يونيو 11, 2011 1:15 pm

amirayehia كتب:
احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!! - صفحة 2 245310 احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!! - صفحة 2 268362 الباور شاين الملمع تحفة_الويك اند رقيقة جدا_كريم سيلك للايدى حلو جدا_مزيل المكياج حلو جدا_مبيض اظافر القدم عجبنى اوى_غسول اللافندر جميل وريحتة حلوة_المسكرا جوردانى رائعة_المسكرا الجديدة الحمرا معجبتنيش خالص كنت فاكرة هتبقى احلى من كدة_كريم الكعب كل ما اطلبة مش موجود _سكرب ميلك اند هنى تحفة بحبة جدا
ممكن يا قمر تقوليلى مبيض الاظافر ده انهى واحد فيهم او تدينى كوده
Kokoo
عضو جديد
عضو جديد
Kokoo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!!   احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!! - صفحة 2 Emptyالسبت يونيو 11, 2011 1:45 pm

سبراي لوشن سول للحمايه من الشمس حلو جدا وخفيف على البشره ومناسب جدا للبشره الدهنيه
amirayehia
عضو جديد
عضو جديد
amirayehia

انثى

مُساهمةموضوع: رد: احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!!   احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!! - صفحة 2 Emptyالسبت يونيو 11, 2011 2:04 pm

manooo_82 كتب:
amirayehia كتب:
ممكن يا قمر تقوليلى مبيض الاظافر ده انهى واحد فيهم او تدينى كوده

كود مفتح الاظافر 22495 واى خدمة يا قمر
هدايه1
عضو نشيط
عضو نشيط
هدايه1

انثى

مُساهمةموضوع: رد: احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!!   احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!! - صفحة 2 Emptyالسبت يونيو 11, 2011 2:27 pm

محدش عبرنى ماااااااشي

زحلالالانه
Kokoo
عضو جديد
عضو جديد
Kokoo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!!   احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!! - صفحة 2 Emptyالسبت يونيو 11, 2011 9:36 pm

هدايه1 كتب:
ولو محدش هياخدو منى ممكن انا استخدمه ولا مينفعش

انا عندي 28

لأ مينفعش انتي تستخدميه ده بيبقى للتجاعيد ولشد البشره فممكن يضر بشرتك
yasmiena
عضو جديد
عضو جديد
yasmiena

انثى

مُساهمةموضوع: رد: احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!!   احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!! - صفحة 2 Emptyالإثنين يونيو 20, 2011 10:33 pm

samar_smsm كتب:
د-ريهام كتب:
حد يعرف اقل سعر بتنزل بيه مجموعه الاوبتيمالز الخضرا عشان انا عوزه اجيبها واشيلها فهل سعرها كده كويس فكتالوج يوليو ولا استنى ممكن تنزل ارخص

انا كمان كنت عايزه اجيبها واشيلها بس هى كده سعرها غالى وهى كده عليها خصم 20 % بس اكيد هتنزل اقل من كده لان كده غاليه جدااااااا استنى شويه يا ريهام ان شاء الله تنزل اقل من كده

لو قصدك مجموعة الاوبتيمالز الخضراء بتاعت البشرة الدهنية والمركبة دي كانت نازلة في فبراير اللي فات عليها 40 % خصم الفالنتين

كريم النهار 77 والليل 62 سعر الكاتلوج
yasmiena
عضو جديد
عضو جديد
yasmiena

انثى

مُساهمةموضوع: رد: احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!!   احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!! - صفحة 2 Emptyالثلاثاء يونيو 21, 2011 12:54 pm

يابنات من فضلكم حد جرب الماسكات اللي في كتاوج 6 صفحة31 الازرق احلى ولا الروز ولا الاتنين حلوين؟؟
بحب أهلى
عضو جديد
عضو جديد
بحب أهلى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!!   احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!! - صفحة 2 Emptyالثلاثاء يونيو 21, 2011 5:01 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

أنا أشتريت كريم الجسم روعة بجد من جيوردانى وايت

وكريم الأيد كوده 11287

وكريم حماية الايدى 2*1 كوده 11288 بصراجة روعة جدااااااااااااا

لدرجة أن زوجى بيقولى هى دى أيدك ولا أيد حد تانى ههههه رائع بجد

وغسول المنطقة الحساسة بجد مفيش قلق بعد كده رائع جدا

وكوده 13181 والمعطر برضه رائع

ومزيل رائحة العرق من سيلك كوده 21462 رووووعة وريحته جميلة جدا

ومبرد الرجل جميل برضه وتندر كير روعة

طب بالنسبة للروج اللى فى العرض اللى هو 3 ألوان
حلو وأنهى لون أجمل
Ran
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
Ran

انثى

مُساهمةموضوع: رد: احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!!   احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!! - صفحة 2 Emptyالثلاثاء يونيو 21, 2011 5:50 pm

يا بنات معلش كنت عايزة اعرف رأي اللي جرب الشامبو المغذي للشعر صفحة 102 في كتالوج شهر 6 كود 21422
و معجون المبيض للأسنان صفحة 106 كود 20572
scratch
tefa
عضو جديد
عضو جديد
tefa

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!!   احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!! - صفحة 2 Emptyالثلاثاء يونيو 21, 2011 6:28 pm

احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!! - صفحة 2 835125

احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!!
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
 مواضيع مماثلة
-
» احلى المنتجات فى كتالوج 6
» أحلى المنتجات فكتالوج شهر 8من sad angel
» حنشترى اية من كاتلوج شهر 6
» كاتلوج شهر ديسمبر
» احلى ماسكارا