Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي اوريفليم لشركة اوريفليم السويدية في مصر لارقي منتجات التجميل الطبيعية والعناية بالبشرة (منتدي خاص بالدايريكتور رشا محمد)

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!!

Kokoo
manooo_82
د ورده
amirayehia
م.هالة
marwa86
دعاء الكروان
dona nody
bembem
eng_koka
samar_smsm
هدايه1
nour3
eng.soha
little duck
د-ريهام
Banoota2011
مورى مورى
22 مشترك
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
مورى مورى
عضو نشيط
عضو نشيط
مورى مورى

انثى

احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!! Empty
مُساهمةموضوع: احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!!   احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!! Emptyالجمعة يونيو 03, 2011 1:40 am

احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!! 565743 ازيكوااااااااااااااا يا احلى بنوتات فى احلى واجمل منتدى .....يلاااااااااا بسرعه عاوزين نستفيد مع بعض والى جاب حاجه من كتالوج 6 او جرب حاجه حلوه فيه واحلى العروض الشهر ده نقول لبعض عشان نفيد ونستفيد من بعض ياحبايبى..................................انا اول ما اجيب حاجه هقولكم على طول.............انتظرونى وانا كمااااااام مستنياكوااااا عشان نفيد بعض بارائنا وتجربنا مع الكتالوج الجديد.............والله ولى التوفيق باذن الله.........................................................................................................................................................................................اختكم::مورى احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!! 565743
Banoota2011
عضو جديد
عضو جديد
Banoota2011

انثى

مُساهمةموضوع: رد: احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!!   احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!! Emptyالجمعة يونيو 03, 2011 6:35 am

انا جربت بلسم الشفايف 13875 كنت اشتريته من شهر 5 ونازل بخصم 40% الشهر ده

هو بصراحه حلو اوي بس عيبه الوحيد انه جامد شويه لازم تحطيه كذا مره لحد ما يعطي

النتيجه اللي انتي عاوزاها...بس هو فعلا بيرطب جدااا
د-ريهام
عضو vip
عضو vip
د-ريهام

انثى

مُساهمةموضوع: رد: احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!!   احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!! Emptyالجمعة يونيو 03, 2011 7:23 am

انا جربت اللوشن المضىء بتاع فيرى مى ده باه تحفه بحطه من غير اى حاجه تانى وجبت جريس حكااااااااايه طبعا بس جبتها فالعرض اللى فات وطلبت فالاوردر الجديد الروج اللى نازل عليه واحد تانى مجانا ده والله اعلم باه حلو ولا ايه
مورى مورى
عضو نشيط
عضو نشيط
مورى مورى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!!   احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!! Emptyالسبت يونيو 04, 2011 4:54 am

ازيكواااا ياحبايبى يااحلى بنوتات شكرا لردكم عليا يابنوته 2011 انتى والديكتوره ريهام ولسه الشهر طويل لو استخدمتم حاجات تانيا حلو ولا وحشه عرفونا ونستفيد كلنا.......... لمل عنى انا بقى استخدمت التونر بتاع مجموعه الحبوب الازرق بس جميل اووووووووووووووى وجميل مع بشرتى عشان دهنيه وبقالى فتره بستخدمه بصراااحه بس الى عاوزه اقوله انه نازل الشهر ده بسعر راااااااااااااااااااااااائع جدا ودا اقل سعر جبته بيه بجد... احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!! 8398
د-ريهام
عضو vip
عضو vip
د-ريهام

انثى

مُساهمةموضوع: رد: احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!!   احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!! Emptyالسبت يونيو 04, 2011 4:51 pm

انتى قصدك على بيور سكن؟
little duck
عضو فعال
عضو فعال
little duck

انثى

مُساهمةموضوع: رد: احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!!   احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!! Emptyالسبت يونيو 04, 2011 5:56 pm

لو قصدك على مجموعه بيور سكين .. تقصدى تونر البثور السودا ولا التونر التانى ....؟؟؟؟؟
بالنسبه للماسكرا الجديده اللى فرشتها عامله زى المشط دى ... ها حد جابها ...؟؟؟؟ يقولنا اخبارها ايييييييييه ..؟؟
وديب امباكت لسه مافيش اخبار عنو ..؟؟؟؟؟؟؟
eng.soha
عضو مميز
عضو مميز
eng.soha

انثى

مُساهمةموضوع: رد: احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!!   احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!! Emptyالسبت يونيو 04, 2011 6:54 pm

tonar el bsor el soda helw ??? had garabo??
nour3
عضو نشيط
عضو نشيط
nour3

انثى

مُساهمةموضوع: رد: احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!!   احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!! Emptyالسبت يونيو 04, 2011 7:17 pm

هو التونر ده فى صفحة كام او كوده كام
هدايه1
عضو نشيط
عضو نشيط
هدايه1

انثى

مُساهمةموضوع: رد: احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!!   احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!! Emptyالسبت يونيو 04, 2011 8:20 pm

اللوشن المضئ صفحة كام
د-ريهام
عضو vip
عضو vip
د-ريهام

انثى

مُساهمةموضوع: رد: احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!!   احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!! Emptyالسبت يونيو 04, 2011 9:24 pm

اللوشن المضىء موجود فالملحق الصغير اللى فوسط الكتالوج فهوه مش مترقم صفحاته بس هوه غطاه اورانج نازل ب 34للعميل والصفحه اللى فوشه فيها مجموعه الحبوب بتاعه بيور سكن
د-ريهام
عضو vip
عضو vip
د-ريهام

انثى

مُساهمةموضوع: رد: احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!!   احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!! Emptyالسبت يونيو 04, 2011 10:01 pm

حد يعرف اقل سعر بتنزل بيه مجموعه الاوبتيمالز الخضرا عشان انا عوزه اجيبها واشيلها فهل سعرها كده كويس فكتالوج يوليو ولا استنى ممكن تنزل ارخص
samar_smsm
عضو vip
عضو vip
samar_smsm

انثى

مُساهمةموضوع: رد: احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!!   احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!! Emptyالسبت يونيو 04, 2011 10:24 pm

د-ريهام كتب:
حد يعرف اقل سعر بتنزل بيه مجموعه الاوبتيمالز الخضرا عشان انا عوزه اجيبها واشيلها فهل سعرها كده كويس فكتالوج يوليو ولا استنى ممكن تنزل ارخص

انا كمان كنت عايزه اجيبها واشيلها بس هى كده سعرها غالى وهى كده عليها خصم 20 % بس اكيد هتنزل اقل من كده لان كده غاليه جدااااااا استنى شويه يا ريهام ان شاء الله تنزل اقل من كده
د-ريهام
عضو vip
عضو vip
د-ريهام

انثى

مُساهمةموضوع: رد: احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!!   احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!! Emptyالسبت يونيو 04, 2011 10:30 pm

اصل انا قلبت فكتالوجات من مارس لحد يوليو لقيت ده اقل سعر نزلت بيه معرفش قبل كده نزلت ارخص ولا ايه
samar_smsm
عضو vip
عضو vip
samar_smsm

انثى

مُساهمةموضوع: رد: احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!!   احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!! Emptyالسبت يونيو 04, 2011 10:41 pm

طب يا ريهام فى الكتالوجات الا قبل كده بتكون نفس السعر ولا اغلى ؟؟؟؟؟
د-ريهام
عضو vip
عضو vip
د-ريهام

انثى

مُساهمةموضوع: رد: احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!!   احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!! Emptyالسبت يونيو 04, 2011 10:47 pm

لا اغلى
samar_smsm
عضو vip
عضو vip
samar_smsm

انثى

مُساهمةموضوع: رد: احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!!   احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!! Emptyالسبت يونيو 04, 2011 10:50 pm

انا كده احترت ياريت حد ينصحنا اذا كنا نجيبها فى شهر 7 ولا نستنى شويه
مورى مورى
عضو نشيط
عضو نشيط
مورى مورى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!!   احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!! Emptyالأحد يونيو 05, 2011 2:41 am

ازيكوووووووووووووا يا حبيباتى كلكم..... احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!! 20726 ايو الى انا قصدى عليه التونر العادى بتاع بيور سكين مش بتاع ا لبوثور وفى كتالوج 6 نازل بسعر هاااااااااااااااااااااااااايل بجد دا ارخص سعر انا جبته بيه من فتره وبصراحه هو ممتاز وهو فى الملحق بتاع الكتالوج......مجموعه اوبتيملز فعلا غاليه اوى الشهر ده انا بنصحك يا حبيبتى تستنى تشوفى سعرها جايز ينزل فى شهور بعد كده......والمسكااااره الى هى كود 21647 نازله ب 54 فى صفحه58 تحففففففففففففففففه بجد انا كنت جيباها من الشهر الى فات بس بسعر اقل من ده بصراحه لو حد عاوزها ممكن سعرها ينزل تانى ....ويارب اكون افتكم يا حبايبى احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!! 103841
eng_koka
عضو جديد
عضو جديد
eng_koka

انثى

مُساهمةموضوع: رد: احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!!   احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!! Emptyالأحد يونيو 05, 2011 3:27 am

برفان انيجما النبيتى جامد جدا حلو اوى اوىولو حد عاوزه يلحق يشتريه الشهر ده عليه عرض هايلالمجموعة كلها البرفان وكريم الجسم ورول العرق كله كله ب 140 جنيهنازل الشهر اللى جاى لوحده ب 219 جنيه بجد الشهر ده فرصه لو حد عاوزه
مورى مورى
عضو نشيط
عضو نشيط
مورى مورى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!!   احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!! Emptyالأحد يونيو 05, 2011 4:03 am

احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!! 8398 شكرا ليكى ياحبيبتى كان نفسى اجرب برفن من اورفليليم
مورى مورى
عضو نشيط
عضو نشيط
مورى مورى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!!   احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!! Emptyالأحد يونيو 05, 2011 4:09 am

وكمان كنت عاوزه اقوال لكم ان ويك اند برفان جامد جدااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ونازال بسعر تحفه فى كتالوج 6 وغالى جدا فى كتالوج 7 وانا شمتها من واحدة صحبيبتى كان جاااااااااااااااااااااااامد بجد مووووووووووووووت لللى عاوز بجد يجيب عطر راقى وعلى ضمانتى احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!! 155873
samar_smsm
عضو vip
عضو vip
samar_smsm

انثى

مُساهمةموضوع: رد: احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!!   احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!! Emptyالأحد يونيو 05, 2011 1:23 pm

فعلا بجد برفان ويك اند خطير حلو اووووووووووووووى بجد وانا جبتها بصراحه عجبتنى جداااااااا وسعرها حلو اووووى وكمان ده جديدة واول مره تنزل الشهر ده انا انصح اى حد انا يجبها بجد جميلة اوووووووى
little duck
عضو فعال
عضو فعال
little duck

انثى

مُساهمةموضوع: رد: احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!!   احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!! Emptyالأحد يونيو 05, 2011 3:40 pm

على فكره انيجما بتنزل عروض داخليه بسعر حلووووووووووو اوووى ... اللى عاوز يجبها بس مش مستعجل يجبها من العروض الداخليه احسن ... كانت نازله فى عروض شهر 5 ب 99 جنيه بس ..!!
مورى مورى
عضو نشيط
عضو نشيط
مورى مورى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!!   احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!! Emptyالأحد يونيو 05, 2011 5:16 pm

احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!! 332753 ياااااااااااااااااااااااااااااااااااا بجد ب 99 بس ربنا يخليكم بجد يا احلى اصحاب
هدايه1
عضو نشيط
عضو نشيط
هدايه1

انثى

مُساهمةموضوع: رد: احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!!   احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!! Emptyالأحد يونيو 05, 2011 7:56 pm

طيب ياحلوين هو النونر بتاع بيور ده للبشره الدهنيه ولا الجافه اصل انا بشرتى جافه

وكنت عايزه درجه من ملمع الفواكه تكون بينك
مورى مورى
عضو نشيط
عضو نشيط
مورى مورى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!!   احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!! Emptyالأحد يونيو 05, 2011 11:27 pm

احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!! 793671 بصى يا هدايه يا حبيبتى التونر ده للبشره الى بيطلعلها حبوب وانا اظن انا البشره الى بيطلعلها حبوب دى لازم تكون دهنيه....لو انتى بشرتك جافه هاتى تونر للبشره الجافه او العاديه انا هشوفهولك وهرد عليك متقلقيش.....وهسالك على بتاع الفواكه دا اوكى احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!! 103841
مورى مورى
عضو نشيط
عضو نشيط
مورى مورى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!!   احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!! Emptyالأحد يونيو 05, 2011 11:46 pm

احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!! 565743 بصى يا حبيبتى يا هدايه انا جبتلك من الكتالوج 6 اكتر التونرات الى تناسب بشرتك بس انا معرفش انتى محتاجه يعمل ايه للبشره بالظبط فا انا هتكبهملك كلهم وهقولك على كل واحد فيهم..........1-تونر بتاع الصبار فى صفحه 7 نازل ب 34 جنيه كود 18919...........2-تونر اوبتميلز الا بيض ده منعش للبشره صفحه 32 نازل 49 كوده 14704 .................وفيه كمان تونر من اوبتميلز الابيض برده بس ده موازن للبشره فى نفس الصفحه 32 نازل 42 جنيه كوده 22469 ........................وفيه تونر حلو اوووووووووووووووووووووى اختى مجربه وبتشكر فيه جداااا بتاع الافندر هو مهدءى للبشره صفحه 37 ب 29 جنيه كوده 15948.........واتمنى اكون سعتدك يا هدايه وتختارى الى ينسبك صح وافيدك وتفدينى ونفيد كل البنوتات الحلوين الى معنا فى احلى منتدى..... احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!! 565743 احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!! 95245
هدايه1
عضو نشيط
عضو نشيط
هدايه1

انثى

مُساهمةموضوع: رد: احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!!   احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!! Emptyالأحد يونيو 05, 2011 11:51 pm

شكرا ياموري ياعثل

بس انا كده برده لسه معرفتش انه واحد يناسب بشرتى

وايه رأيك في تونر التوت
مورى مورى
عضو نشيط
عضو نشيط
مورى مورى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!!   احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!! Emptyالإثنين يونيو 06, 2011 2:11 am

احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!! 482835 صباح الخير يا هدايه يا حبيبتى لسه شايفه رسالتك...بصى انا هقولك لو انا مكانك وعاوزه تونر هختار ايه ؟ بصراحه هختار اى تونر من اوبتيميلز طبعاااااااااااااااا لان كل حاجاتها ممتازه وانا مجربها بجد حلوه والتونر بتعها اغلى شويه بس يستاهل ...وباذن الله يفيد بشرتك... اتوكلى على الله وجيبى واحد من تونرات اوبتميلز............ااما بالنسبه لبتاع التوت ده قوليلى هو فين فى كتالوج 6 انهى صفحه ...اوكى يا حبيبتى احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!! 255408 احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!! 7116
مورى مورى
عضو نشيط
عضو نشيط
مورى مورى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!!   احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!! Emptyالإثنين يونيو 06, 2011 2:18 am

sunny طلب من حبايبى sunny معلش هو طلب وياريت حد يجوبنى عليه بساله بقالى كتير ومحدش عبرنى خالص انا كنت عاوزه اى بنوته او حد يقولى ازى بنزل صور فى الموضيع للنى عاوزه انزل موضيع بصوره جامده ومش عارفه .............ياريت حد يفيدنى ..........ربنا يخليكوااااااااااااا يا حبايبى احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!! 820935
bembem
عضو vip
عضو vip
bembem

انثى

مُساهمةموضوع: رد: احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!!   احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!! Emptyالإثنين يونيو 06, 2011 5:52 pm

انا بقى طلبت نلسم الشفاة بتاع فرى مى حلو اوى بيدى لمعة وفى نفس الوقت بيطرى اوى
وطلبت كمان بلسم الشفاة الابيض حلو برضه وريحته جميلة
وكمان الاى شادو السموكى سعره جميل جدا جداااااااااا
ومصحح البشرة برضه جبت درجة غامقة عشان استخدمه للهالات السودا
وجبت الكريم المثبت بتاع هير اكس اللى نازل جديد بس معجبنيش

احلى المنتجات فى كاتلوج 6....!!!
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» احلى المنتجات فى كتالوج 6
» أحلى المنتجات فكتالوج شهر 8من sad angel
» حنشترى اية من كاتلوج شهر 6