Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي اوريفليم لشركة اوريفليم السويدية في مصر لارقي منتجات التجميل الطبيعية والعناية بالبشرة (منتدي خاص بالدايريكتور رشا محمد)

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

استشارات مجانية مع خبيرة التجميل

oriflamist
memo_hussein
prettyrose
نانا ناننا
mitsuki
marooz
Rowayda
أم عبد الله
asd1234
masaboda
ليه لأ
herps zoster
د مروه
monmon mony
مون24
marwa86
د ورده
نوار
cute.girl
ايمان فاروق
nada ma7md
سـآرة
neamamohamed
نادر الحداد
أريف
eldalo3a
شيماء طه
asmaa_amin
hend_dodo
ملكه القانون
غاده احمد شرف
marmar2011
ice_girl
cotton candy
مورى مورى
amonty
سندريلا2011
فرح
lala.mm
مارو
berom
smsma
نهى2
nona84
bembem
هنودة
yamin
نهلة
سارة قدرى فهمى
rojey
بسنت
*الاستاذة ميمى*
سوفي
SHEARY
waleedlion
ايه جبر
habiba_200888
جنات
maro81
جبروت إمرأه
manooo_82
mishmisha
شوق مجنون
دينتكو
smah2
totatota
marwa adel
سمرمر
زهرة الفل
SHADEN
هبه عمارة
crazy girl
emmy
ايمان صلاح عبد المجيد
سارة صلاح الدين
w_m
دنيا محمد
samsam85
MeTo
الملتزمة
MoGa888
اميرة امير
لميا
meero
مامى
ابتسام الجندى
&soso&
heba nasser
AKlove
lolly
rehab76
ice cream
لؤلؤة البحور
sad angel
fatenista
dr sara nasr
rony7abeby
ياسمينا
ديدي
kromba
بسملة الرحمن
اميرة محمود محمد
فرولاية
dina mohamed taha
sandy
donasha
تغريد
YASMEEIN
michael
زمـــزم
monia205
مي _lost
heba_ali
madonaahmad
Doaa Hanafi Mahmoud
بسمه عثمان
mangom75
roya
luccia
sony17
rehamremo
gana
اورفليم الحبيبة
Mayoya
beroanna
uoosha
مونى مونى
shimo 9
rody_md
رشا عبد العزيز
شوشو؟؟
باسنت صابر
علم قلبي
زينب الجلبي
R_Oriflame
سجود
Mannoun
رحاب
ingod
BonBon
اسماء وجيه
mmnnoo
توتو
ساره مدين
ميريام
ملك
دينا عمر
fulla
rania
sunshinewhy
رشا محمد
155 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
شوق مجنون
عضو جديد
عضو جديد
شوق مجنون

انثى

استشارات مجانية مع خبيرة التجميل - صفحة 13 Empty
مُساهمةموضوع: ممكن الرد هو محدش رد ليه   استشارات مجانية مع خبيرة التجميل - صفحة 13 Emptyالسبت يونيو 05, 2010 4:10 pm

شوق مجنون كتب:
ممكن تسعدونى فى اختيار الاسبراى لخالى موجود فى الكتلوج صفحه 72واصفحه13 اسبراى مزيل لرائحه العرق وانا مش عرفه اختار ما بينهم ممكن مسعده

وكمان فى العرض ال60 فى الميه فى برفان هما نوعين واحد اسمه اوه دو تواليت اكسيت كود 17585 والتانى اوه دو تواليت اس 8نايت كود 17586 ممكن برده مسعده فى الاختيار الافضل

وكنت عوزه كريم للقدم لخالتى كعب رجليها بها تشقوقات بس خفيفه وخشنه ممكن اسم كريم
شوق مجنون
عضو جديد
عضو جديد
شوق مجنون

انثى

مُساهمةموضوع: رد: استشارات مجانية مع خبيرة التجميل   استشارات مجانية مع خبيرة التجميل - صفحة 13 Emptyالسبت يونيو 05, 2010 4:13 pm

ممكن الرد على سؤال الاسبراى والبرفان قياريت حد يجوابنى
maro81
عضو جديد
عضو جديد
maro81

انثى

مُساهمةموضوع: رد: استشارات مجانية مع خبيرة التجميل   استشارات مجانية مع خبيرة التجميل - صفحة 13 Emptyالأحد يونيو 06, 2010 10:15 am

انا بشرتى دهنية جدا جدا وفيها بقع من مكان الحبوب ونفسى البقع دى تروع حد يعرف منتج من كتالوج شهر 6 اجيبه.
monia205
عضو vip
عضو vip
monia205

انثى

مُساهمةموضوع: رد: استشارات مجانية مع خبيرة التجميل   استشارات مجانية مع خبيرة التجميل - صفحة 13 Emptyالأحد يونيو 06, 2010 1:23 pm

يا شوق انتي سؤالك بخصوص اسبراي ص 72 الاسبراي دا مفيش عليه عرض يعني هيبقي سعره غالي قوي انصحك تشتريه لما يكون عليه خصم واللي في صفحة 13 حلو قوي بس لازم تشتري البرفان عشان تاخدي الاسبراي والمرطب بتاع الحلاقة يعني لازم التلاتة مع بعض
بالنسبة للعروض 60 % البرفانين الاتننين ريحتهم خفيفة قوي بس الأفضل اكزيت لان اس 8 خفيف جدا ومش ثابت
كنتي كمان عايزة كريم قدم في كريم قدم نازل في العرض تحفة قوي لونه زيتي و ب 11 جنيه هو بالافوكادو وفي نوع تاني انا شخصيا بستخدمه بالكاموميل لونه اخضر ممتاز جدا عموما منتجات العناية بالقدمين من اوريفليم كلها حلوة
manooo_82
ملكي نشيط
ملكي نشيط
manooo_82

انثى

مُساهمةموضوع: رد: استشارات مجانية مع خبيرة التجميل   استشارات مجانية مع خبيرة التجميل - صفحة 13 Emptyالثلاثاء يونيو 08, 2010 7:31 am

يا جماعة كنت عاوز اسال على حاجه انا لو عاوزه اشترك عضوة تحت مدام رشا اعمل ايه وهل العضوية فعلا بتوصلنى لحد البيت ولا ايه وشكرا ليكوا كتيييييييييير
manooo_82
ملكي نشيط
ملكي نشيط
manooo_82

انثى

مُساهمةموضوع: رد: استشارات مجانية مع خبيرة التجميل   استشارات مجانية مع خبيرة التجميل - صفحة 13 Emptyالثلاثاء يونيو 08, 2010 8:19 am

اعتقد يا مارو ان كريم النهار اوبتيمالز اللى فى صفحة 15 مناسب ليكى بس برضه مش متاكده استنى حد يكون عارف اكتر منى يرد على سؤالك
maro81
عضو جديد
عضو جديد
maro81

انثى

مُساهمةموضوع: رد: استشارات مجانية مع خبيرة التجميل   استشارات مجانية مع خبيرة التجميل - صفحة 13 Emptyالثلاثاء يونيو 08, 2010 8:26 am

شكرا يا مانو انا قريت فى الموضوع ده و اظاهر ان فى اعضاء كتير ليهم نفس المشكلة للبشرة الدهنية و الحبوب وعرفت بعض المنتجات المناسبة.
manooo_82
ملكي نشيط
ملكي نشيط
manooo_82

انثى

مُساهمةموضوع: رد: استشارات مجانية مع خبيرة التجميل   استشارات مجانية مع خبيرة التجميل - صفحة 13 Emptyالخميس يونيو 10, 2010 7:32 am

يا جماعة هو غسول الوجه بالافندر اللى نازل الشهر ده ينفع اغسل بيه منطقة العين برضه ولا ايه
لميا
عضو فعال
عضو فعال
لميا

انثى

مُساهمةموضوع: رد: استشارات مجانية مع خبيرة التجميل   استشارات مجانية مع خبيرة التجميل - صفحة 13 Emptyالخميس يونيو 10, 2010 1:35 pm

السلام عليكم اظن ان الموضوع ده مفروض يتقفل لان م فيش حد بيرد على اسئله الاعضاء فين خبيره التجميل وفين الردود احنا الى بنرد على بعض لما هو ما فيش حد متابع الاسئله ولا حد مهتم الموضوع ده مثبت ليه وطبعا كلامى فى الهوى لان ما فيش حد من المسؤلين عن الموقع بيدخل على الصفحه دى اساسا وفرو على نفسكم الاسئله وشوفو خبيره تجميله فى اى حته تانيه او دكتوره امراض جلديه تسئلوها الاستشارات اتعملت شويه وبعدين زهقو عفوا هذا الموضوع خارج نطاق الخدمه استشارات مجانية مع خبيرة التجميل - صفحة 13 747496 استشارات مجانية مع خبيرة التجميل - صفحة 13 424858
manooo_82
ملكي نشيط
ملكي نشيط
manooo_82

انثى

مُساهمةموضوع: رد: استشارات مجانية مع خبيرة التجميل   استشارات مجانية مع خبيرة التجميل - صفحة 13 Emptyالخميس يونيو 10, 2010 1:57 pm

طيب لميا انتى تعرفى حاجه عن موضوعى اصلى بجد جبت الغسول وخايفه استعمله على منطقة العين
SHADEN
عضو مميز
عضو مميز
SHADEN

انثى

مُساهمةموضوع: رد: استشارات مجانية مع خبيرة التجميل   استشارات مجانية مع خبيرة التجميل - صفحة 13 Emptyالخميس يونيو 10, 2010 3:45 pm

بصي يالميا هو اكيد في الاول كان فيه خبيره بترد
انا مراجعتش الموضوع ولا شفت
بس بجد انا استفدت جدا من ردود بعض الاعضاء عليا فيهم ناس كتير عندهم خبره طويله عن منتجات اوريفلام وعن اساليب التجميل عموما
زي ايمي حبيبتي مثلا
وانتي لو رجعتي لورا شويه في الموضوع وحاولتي تقري حتلاقي ان الموضوع ده بالذات مهم جدا وفيه معلومات ثريه جدا عن حاجات احنا كلنا بنسأل عليها
انا متأكده انك حتغيري رأيك وحتعرفي هم ليه سايبينه لحد الوقت
وياستي اهي الناس اللي بترد علينا بتفيدنا برضه اكيد لما كنتي مش عضوه معانا ماكنتيش بتلاقي حد تسأليه عن منتجات اوريفلام دلوقتي انتي بتلاقي بدل الواحده عشره يردو عليكي
المهم اني عايزه اوصل لك ليه القايمين عالمنتدي مش بيقفلوه يعني مش مطنشين ولا حاجه
samsam85
عضو ملكي
عضو ملكي
samsam85

انثى
العمل/الترفيه : بكالوريوس إدارة اعمال

مُساهمةموضوع: رد: استشارات مجانية مع خبيرة التجميل   استشارات مجانية مع خبيرة التجميل - صفحة 13 Emptyالجمعة يونيو 11, 2010 5:24 am

manooo_82 كتب:
يا جماعة هو غسول الوجه بالافندر اللى نازل الشهر ده ينفع اغسل بيه منطقة العين برضه ولا ايه

لأ يامانو العين بيبقى ليها حاجات مخصوص وده على حد علمى
samsam85
عضو ملكي
عضو ملكي
samsam85

انثى
العمل/الترفيه : بكالوريوس إدارة اعمال

مُساهمةموضوع: رد: استشارات مجانية مع خبيرة التجميل   استشارات مجانية مع خبيرة التجميل - صفحة 13 Emptyالجمعة يونيو 11, 2010 5:38 am

maro81 كتب:
انا بشرتى دهنية جدا جدا وفيها بقع من مكان الحبوب ونفسى البقع دى تروع حد يعرف منتج من كتالوج شهر 6 اجيبه.
فى كريم optimals even out صفحة15 فى كتالوج6 ده حلو اوى للبقع وفى شهر7 نزل منه نوع مخصص للحبوب لأن به كره دوره انا سألت عنه خبيرة التجميل فى الشركة وقالتلى انه حلو وبيجيب نتيجة حلوه اوى
manooo_82
ملكي نشيط
ملكي نشيط
manooo_82

انثى

مُساهمةموضوع: رد: استشارات مجانية مع خبيرة التجميل   استشارات مجانية مع خبيرة التجميل - صفحة 13 Emptyالجمعة يونيو 11, 2010 12:34 pm

شكرا سمسم بس انا عاوزه اعرف طيب اغسل العين بأيه
Mayoya
ملكي نشيط
ملكي نشيط
Mayoya

انثى
العمل/الترفيه : Professeur de francais/Oriflame

مُساهمةموضوع: رد: استشارات مجانية مع خبيرة التجميل   استشارات مجانية مع خبيرة التجميل - صفحة 13 Emptyالسبت يونيو 12, 2010 2:03 am

samsam85 كتب:
manooo_82 كتب:

لأ يامانو العين بيبقى ليها حاجات مخصوص وده على حد علمى

manooo_82
أي نوع غسول رغوي أو منظف ميلكي بيكون لكل الوش حتى العين لانه ببساطة بديل الصابون

samsam85
كلامك صح فعلا عن منطقة العين ولكن ف الجزء الخاص بالكريمات المرطبة للمنطقة دي وطريقة وضعها
Mayoya
ملكي نشيط
ملكي نشيط
Mayoya

انثى

مُساهمةموضوع: رد: استشارات مجانية مع خبيرة التجميل   استشارات مجانية مع خبيرة التجميل - صفحة 13 Emptyالسبت يونيو 12, 2010 2:22 am

[quote="samsam85"]
maro81 كتب:
فى كريم optimals even out صفحة15 فى كتالوج6 ده حلو اوى للبقع وفى شهر7 نزل منه نوع مخصص للحبوب لأن به كره دوره انا سألت عنه خبيرة التجميل فى الشركة وقالتلى انه حلو وبيجيب نتيجة حلوه اوى[/

تمام يا مارو كلام سمسمة صح
Mayoya
ملكي نشيط
ملكي نشيط
Mayoya

انثى

مُساهمةموضوع: رد: استشارات مجانية مع خبيرة التجميل   استشارات مجانية مع خبيرة التجميل - صفحة 13 Emptyالسبت يونيو 12, 2010 2:35 am

maro81

بس خدي بالك يا مارو لانه ما دام بشرتك دهنية اوي كده ممكنن يسببلك حبوب
فلو هتستعمليه يبقى عالجزء المصاب بس مش ع الوش كله لمدة شهر ع الافل الصبح وبالليل
لانه معمول اصلا لعلاق البقع الداكنة الناتجة عن الشمس والتقدم ف العمر ودول غالبا الحالات فيهم بتكون بشرتهم جافة او عادية
Mayoya
ملكي نشيط
ملكي نشيط
Mayoya

انثى

مُساهمةموضوع: رد: استشارات مجانية مع خبيرة التجميل   استشارات مجانية مع خبيرة التجميل - صفحة 13 Emptyالسبت يونيو 12, 2010 2:38 am

manooo_82 كتب:
يا جماعة كنت عاوز اسال على حاجه انا لو عاوزه اشترك عضوة تحت مدام رشا اعمل ايه وهل العضوية فعلا بتوصلنى لحد البيت ولا ايه وشكرا ليكوا كتيييييييييير

تقدري تتواصلي معاها عن طريق
الرقم والميل اللي ف اعلى المنتدى
وهي فعلا هتبعتلك العضوية لحد البيت ان شاء الله
جنات
عضو مميز
عضو مميز
جنات

انثى

مُساهمةموضوع: رد: استشارات مجانية مع خبيرة التجميل   استشارات مجانية مع خبيرة التجميل - صفحة 13 Emptyالأحد يونيو 13, 2010 2:26 am

كريم seeing is believing كيفيه وضعه هل علي العين كلها ولا من تحت بس يعني ممكن يوضع علي الجفن من فوق يا ريت حد يفيدني ضروري وشكرا
Mayoya
ملكي نشيط
ملكي نشيط
Mayoya

انثى

مُساهمةموضوع: رد: استشارات مجانية مع خبيرة التجميل   استشارات مجانية مع خبيرة التجميل - صفحة 13 Emptyالأحد يونيو 13, 2010 4:36 pm

جنات كتب:
كريم seeing is believing كيفيه وضعه هل علي العين كلها ولا من تحت بس يعني ممكن يوضع علي الجفن من فوق يا ريت حد يفيدني ضروري وشكرا

يوضع الكريم ع عظام العين فوق وتحت لكن لا تقتربي من الجلد تحت العين مباشرة
ضعي فقط ع العظام فوق العين بالطبطبة بالاصبع قبل الاخير (الخنسر) من الداخل للخارج وتحت العين من الخارج للداخل
جنات
عضو مميز
عضو مميز
جنات

انثى

مُساهمةموضوع: رد: استشارات مجانية مع خبيرة التجميل   استشارات مجانية مع خبيرة التجميل - صفحة 13 Emptyالإثنين يونيو 14, 2010 9:23 pm

شكرا ليكي ياmayoya علي اجابتك جزاكي الله خيرا
Mayoya
ملكي نشيط
ملكي نشيط
Mayoya

انثى

مُساهمةموضوع: رد: استشارات مجانية مع خبيرة التجميل   استشارات مجانية مع خبيرة التجميل - صفحة 13 Emptyالثلاثاء يونيو 15, 2010 12:17 am

جنات كتب:
شكرا ليكي ياmayoya علي اجابتك جزاكي الله خيرا

العفو يا قمر ع ايه
أي خدمة
habiba_200888
عضو جديد
عضو جديد
habiba_200888

انثى

مُساهمةموضوع: رد: استشارات مجانية مع خبيرة التجميل   استشارات مجانية مع خبيرة التجميل - صفحة 13 Emptyالسبت يوليو 03, 2010 8:53 pm

انا بشرتى دهنية جدا جدا وفيها بقع بنية ومسام واسعه وموجود كمان حبوب وعندى عالات سوداء حوالين العين ارجوكى عايزة حل لدا كله مش عارفه اجيب مجموعة اوبتملز كلها ولا ايفن اوت للبقع ولا اجيب ايه وعاوزة كمان اسال على مجموعة التقشير الديرمو بروفيشنال ايه رايك فيها وتنصحينى بيها ولا لا
ايه جبر
عضو جديد
عضو جديد
ايه جبر

انثى

مُساهمةموضوع: رد: استشارات مجانية مع خبيرة التجميل   استشارات مجانية مع خبيرة التجميل - صفحة 13 Emptyالخميس يوليو 29, 2010 10:52 pm

انا اشكوا من النمش
waleedlion
عضو جديد
عضو جديد
waleedlion

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: استشارات مجانية مع خبيرة التجميل   استشارات مجانية مع خبيرة التجميل - صفحة 13 Emptyالسبت يوليو 31, 2010 3:07 pm

ما هو علاج ترهلات البطن بعد الولادة
emmy
عضو مميز
عضو مميز
emmy

الاوسمة : وسام النشاط
انثى

مُساهمةموضوع: رد: استشارات مجانية مع خبيرة التجميل   استشارات مجانية مع خبيرة التجميل - صفحة 13 Emptyالأحد أغسطس 01, 2010 12:08 am

habiba_200888 كتب:
انا بشرتى دهنية جدا جدا وفيها بقع بنية ومسام واسعه وموجود كمان حبوب وعندى عالات سوداء حوالين العين ارجوكى عايزة حل لدا كله مش عارفه اجيب مجموعة اوبتملز كلها ولا ايفن اوت للبقع ولا اجيب ايه وعاوزة كمان اسال على مجموعة التقشير الديرمو بروفيشنال ايه رايك فيها وتنصحينى بيها ولا لا
حبيبتى انتى لازم تعملى تنضيف بشره بالبخار الاول عند حد متخصص عشان تنضفى مسام البشره وتقللى الدهون وتعمليه بأنتظام كل شهر عند خد متخصص وكل اسبوع تعملى سكرب واعملى ماسك الطمى المغربى وميه الورد حلو اوى للبشره الدهنيه بيمتص الدهون وبيبيض لو عايزه الطريقه قوليلى
وجيبى مجموعه الاوبتمالز اهم حاجه الغسول والتونر والاسكرب عشان عمر المسام الواسعه ما هتتقفل او تقل وهى مش نضيفه والحبوب كمان بتيجى نتيجه الدهون الكتير اللى على البشره فبتتكون بكتريا يعنى انتى يا قمر تغسلى وشك تلات مرات على الاقل فى اليوم
وفى كمان غسور بيور سكن حلو للحبوب وغسول شجره الشاى تحفه بس لازم تجيبى معاهم تونر وياريت تجيبى صابونه طبيه تغسلى بيها وشك تلات مرات فى اليوم مع الغسول زى سنيو بار او سموزفيس دى تحفه هتقلل الحبوب وتمشى البقع انا بغسل وشى بيها كويس وبسبيها زى ماسك لحد ما تنشف وبعدين بغسل بغسول الشاى على المناطق الدهنيه وبالتدريج هتلاقى البقع قلت عشان انتى بتنضفى بشرتك وبالسكرب بتشيلى الجلد الميت وهتلاقى بشرتك جميله اوى ونضره
واى استفسار انا تحت امرك يا قمر
SHEARY
عضو جديد
عضو جديد
SHEARY

انثى

مُساهمةموضوع: رد: استشارات مجانية مع خبيرة التجميل   استشارات مجانية مع خبيرة التجميل - صفحة 13 Emptyالإثنين أغسطس 02, 2010 11:40 am

السلام عليكم
كنت عاوزة اسال هو الكراتين اللى بيتعمل فرد للشعر ده كويس
وممكن يتكلف فى حدود كام
ومين اللى بيعرف يعمله فى اسكندرية بس تكون واحده مش واحد علشان انا محجبة وممكن يضر الشعر فى ايه
وشكراا
rehab76
عضو جديد
عضو جديد
rehab76

انثى

مُساهمةموضوع: استشارات مجانية مع خبيرة التجميل   استشارات مجانية مع خبيرة التجميل - صفحة 13 Emptyالإثنين أغسطس 02, 2010 1:26 pm

انا كمان يا شيرى نفسى اعمل الكيراتين فى شعرى يعنى عشان يعطى للشعرة حيوية شوية وكنت عايزة اقولك على معلومة عرفتها يمكن تفيدك هى ان فى كيراتين فيه فورمالين، وكيراتين مفيهوش فورمالين والافضل لاى شعر هو اللى مفيهوش فورمالين بيقوى الشعر وكمان لو فى كسرة مش جامدة بيفكها.
SHEARY
عضو جديد
عضو جديد
SHEARY

انثى

مُساهمةموضوع: رد: استشارات مجانية مع خبيرة التجميل   استشارات مجانية مع خبيرة التجميل - صفحة 13 Emptyالثلاثاء أغسطس 03, 2010 9:17 am

ميرسى ليكى يا رحاب76 بس انا فعلا شعرى فيه كسرة خفيفة وبيهيش علشان كده كنت عاوزة اعمله مش هو اصلا بيفرد الشعر ولا مغذى فقط وكمان مش عارفه بيتعمل عند مين انا من اسكندرية وممكن يتكلف كام
سوفي
عضو فعال
عضو فعال
سوفي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: استشارات مجانية مع خبيرة التجميل   استشارات مجانية مع خبيرة التجميل - صفحة 13 Emptyالأربعاء أغسطس 04, 2010 4:11 pm

يا جماعة بلاش الكرياتين دة والله دكاترة كتير قالو انه بيجيب بعد الشر عننا كلنا سرطان فى المخ
عايزين ايه اكتر من كدة عشان مانفكرش اصلا اننا نعمله
كنت فى مرة عند الكوافيرة وبعدين لقيتهم بيوزعو علينا كمامات استغربت جدا قلت هما هايرشو ولا ايه؟ ليه هو احنا صومالين؟؟؟؟ المهم سالت هو فيه ايه قالولى لا دي واحدة هاتعمل كرياتين بس تخيلو

استشارات مجانية مع خبيرة التجميل
صفحة 13 من اصل 17انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» من كتاب خبيرة التجميل اللبنانية ليلى عبيد
» فيديو المنتجات الجديدة في كتالوج 13 مع خبيرة التجميل نرمين طارق.
» مدام رشا من فضلك نمرة تليفون نرمين طارف خبيرة التجميل
» استشارات تجميلية
» قاموس مصطلحات التجميل