Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي اوريفليم لشركة اوريفليم السويدية في مصر لارقي منتجات التجميل الطبيعية والعناية بالبشرة (منتدي خاص بالدايريكتور رشا محمد)

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

التجربة الشخصية مع المنتجات

dr/nanh
Boboss elshaky
souma
Salma12
بريتي توتة
monmon mony
د ورده
ليه لأ
دعاء الكروان
dr mena
nermin abdalla2000
semo
سـآرة
dinaali
فلفله2006
مرمر غالى
نسمة عبد الحميد السيد
rose_elmansoura
manooo_82
little duck
lola21
lolly
bembem
شيماء طه
hend_dodo
ساندي
scorpio2810
Lanosha
sad angel
غاده احمد شرف
mitsuki
Ran
marmar2011
mshmsh
mony angle
ام سمسومة
zara__89
yasmiena
majoann
Pure Snow
remo25988
م.هالة
Banoota2011
هابيتاتو
Kokoo
صيدلانية
مورى مورى
marwa86
rehabhamza30
h.m.h.m
عاليا
55 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
mony angle
عضو جديد
عضو جديد
mony angle

انثى

التجربة الشخصية مع المنتجات - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: التجربة الشخصية مع المنتجات   التجربة الشخصية مع المنتجات - صفحة 2 Emptyالجمعة أغسطس 05, 2011 1:24 pm

السلام عليك , انا لسة عضوة جديد ومش اشتريت حاجات كتير من اورفليم بس انا اشتريت برفان ميراج وعجبنى

بس اي البرفانات التانية الكويسة نازلة فى كتالوج 8 بس يكون ثابت وريحته واضحة ؟؟؟

ونازل فى كتالوج 8 اوه دوتواليت فاير واير وايس اللى جرب حاجة فيهم ياريت يساعدنى برايه وايه الاحسن فيهم ؟؟

وسؤال كمان اية احصل تونر موجود فى الكتالوج ويكون للبشرة الدهنية اللى بتطلع حبوب بسرعة ؟؟؟؟

واشكركم جداااااااااااااااااااا على المنتدى الهاااااااااااااااايلالتجربة الشخصية مع المنتجات - صفحة 2 70634

التجربة الشخصية مع المنتجات - صفحة 2 155873
mshmsh
عضو نشيط
عضو نشيط
mshmsh

انثى

مُساهمةموضوع: رد: التجربة الشخصية مع المنتجات   التجربة الشخصية مع المنتجات - صفحة 2 Emptyالجمعة أغسطس 05, 2011 3:19 pm

بصى يا مونى انا بشرتى دهنية وبطلع حبوب بسرعة جدا واستعملت مجموعة بيور سكين (الغسول الاسكرب كود 20164 والتونر كود 20620 ومصحح البشرة بتاعه كود 20176 بس هو مش نازل الشهر ده والمجموعة دى حلوة اوى وضيعت الحبوب خالص بس سايه اثر الحبوب مكانها فحد اقترح عليه اجرب مجموعة اوبتيمالز بالنس عشان تفتح وتضيع اثر الحبوب وسالت عليها هنا فى المنتدى بس للاسف محدش اهتم وجاوبنى بس عموما انا اشتريتها ولسه هجربها وان شاء الله اقول لك على النتيجة لانى عارفة ان مشكلة الحبوب دى مضيقاكى اقوى يارب كل اللى عندها المشكلة دى تقدر تتغلب عليها
marmar2011
ملكي نشيط
ملكي نشيط
marmar2011

انثى

مُساهمةموضوع: رد: التجربة الشخصية مع المنتجات   التجربة الشخصية مع المنتجات - صفحة 2 Emptyالإثنين أغسطس 08, 2011 3:32 am

موضوع جميل وانا عن نفسى جربت اغلب المنتجات بجد كلها حلوة الا حاجات بسيطة هى اللى معجبتنيش س بجد الحاجات اللى جابت نتائج مذهلة معايا مجموعة الهيراكس الصفرا للشعر وكمان التندر كير تحفة وكمان كريم علاج تشققات القدم الفضى بجد بجد مذهل وكمان كريمات البشرة زى كريم اوبتيمالز الاكسجين للعين وكرم البايوكلينك الليلى
Ran
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
Ran

انثى

مُساهمةموضوع: رد: التجربة الشخصية مع المنتجات   التجربة الشخصية مع المنتجات - صفحة 2 Emptyالإثنين أغسطس 08, 2011 7:24 am

mshmsh كتب:
بصى يا مونى انا بشرتى دهنية وبطلع حبوب بسرعة جدا واستعملت مجموعة بيور سكين (الغسول الاسكرب كود 20164 والتونر كود 20620 ومصحح البشرة بتاعه كود 20176 بس هو مش نازل الشهر ده والمجموعة دى حلوة اوى وضيعت الحبوب خالص بس سايه اثر الحبوب مكانها فحد اقترح عليه اجرب مجموعة اوبتيمالز بالنس عشان تفتح وتضيع اثر الحبوب وسالت عليها هنا فى المنتدى بس للاسف محدش اهتم وجاوبنى بس عموما انا اشتريتها ولسه هجربها وان شاء الله اقول لك على النتيجة لانى عارفة ان مشكلة الحبوب دى مضيقاكى اقوى يارب كل اللى عندها المشكلة دى تقدر تتغلب عليها
بس مجموعة بيور سكين موجودة في كتالوج 8 صفحة 103
انا جبت منها امبارح
mony angle
عضو جديد
عضو جديد
mony angle

انثى

مُساهمةموضوع: رد: التجربة الشخصية مع المنتجات   التجربة الشخصية مع المنتجات - صفحة 2 Emptyالإثنين أغسطس 08, 2011 11:26 am

التجربة الشخصية مع المنتجات - صفحة 2 855315 متشكرة جدا ليكى يا مشمش على ردك الجميل وان شاء الله اجربها وتكون معايا كويسة

ويا رب فعلا كل اللى عنده مشكلة الحبوب يقدر يتخلص منها
mitsuki
عضو vip
عضو vip
mitsuki

انثى

مُساهمةموضوع: رد: التجربة الشخصية مع المنتجات   التجربة الشخصية مع المنتجات - صفحة 2 Emptyالإثنين أغسطس 08, 2011 11:39 am

لو سمحتم انا عندى جبهتى بتعمل خطوط رفيعه بالعرض .. مش عارفة دى تجاعيد و لا ايه؟؟؟

فياريت لوحد يعرف متج بيعالج الخطوط دى ؟؟؟
غاده احمد شرف
عضو ملكي فعال
عضو ملكي فعال
غاده احمد شرف

انثى

مُساهمةموضوع: رد: التجربة الشخصية مع المنتجات   التجربة الشخصية مع المنتجات - صفحة 2 Emptyالإثنين أغسطس 08, 2011 12:46 pm

يا بنات حد جرب الكريم بتاع الدوالى والام الرجلين التجربة الشخصية مع المنتجات - صفحة 2 10882 التجربة الشخصية مع المنتجات - صفحة 2 10882 التجربة الشخصية مع المنتجات - صفحة 2 10882
mitsuki
عضو vip
عضو vip
mitsuki

انثى

مُساهمةموضوع: رد: التجربة الشخصية مع المنتجات   التجربة الشخصية مع المنتجات - صفحة 2 Emptyالثلاثاء أغسطس 09, 2011 11:53 am

لو سمحتم انا عندى جبهتى بتعمل خطوط رفيعه بالعرض .. مش عارفة دى تجاعيد و لا ايه؟؟؟

غاده احمد شرف
عضو ملكي فعال
عضو ملكي فعال
غاده احمد شرف

انثى

مُساهمةموضوع: رد: التجربة الشخصية مع المنتجات   التجربة الشخصية مع المنتجات - صفحة 2 Emptyالثلاثاء أغسطس 09, 2011 3:04 pm

محدش جرب الكريم التجربة الشخصية مع المنتجات - صفحة 2 209889 التجربة الشخصية مع المنتجات - صفحة 2 209889
sad angel
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
sad angel

الاوسمة : وسام الحضور المميز
انثى
العمل/الترفيه : ليدر أوريفلاميه مبتدئة

مُساهمةموضوع: رد: التجربة الشخصية مع المنتجات   التجربة الشخصية مع المنتجات - صفحة 2 Emptyالثلاثاء أغسطس 09, 2011 3:37 pm

mitsuki كتب:

دى علامات ضحك ياقمر أو تكشير مش تجاعيد بس أنتى ممكن تستشيرى متخصص وليكر حجات موضعية وممكن تاخدى حمنتجات سن30 اللى فأوريفلام بالايكولاجين
sad angel
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
sad angel

الاوسمة : وسام الحضور المميز
انثى
العمل/الترفيه : ليدر أوريفلاميه مبتدئة

مُساهمةموضوع: رد: التجربة الشخصية مع المنتجات   التجربة الشخصية مع المنتجات - صفحة 2 Emptyالثلاثاء أغسطس 09, 2011 3:48 pm

غاده احمد شرف كتب:
يا بنات حد جرب الكريم بتاع الدوالى والام الرجلين التجربة الشخصية مع المنتجات - صفحة 2 10882 التجربة الشخصية مع المنتجات - صفحة 2 10882 التجربة الشخصية مع المنتجات - صفحة 2 10882

بصى ياقمر أنا مجربتوش بس كل واحدة وحالتها ودة المفروض سيحدده دكتور أما لو الحكاية شوية خطوط فممكن هو كويس
غاده احمد شرف
عضو ملكي فعال
عضو ملكي فعال
غاده احمد شرف

انثى

مُساهمةموضوع: رد: التجربة الشخصية مع المنتجات   التجربة الشخصية مع المنتجات - صفحة 2 Emptyالثلاثاء أغسطس 09, 2011 5:35 pm

التجربة الشخصية مع المنتجات - صفحة 2 835125 التجربة الشخصية مع المنتجات - صفحة 2 835125
mitsuki
عضو vip
عضو vip
mitsuki

انثى

مُساهمةموضوع: رد: التجربة الشخصية مع المنتجات   التجربة الشخصية مع المنتجات - صفحة 2 Emptyالأربعاء أغسطس 10, 2011 9:13 am

شكرااااااااااااا sad Angel Arrow
Lanosha
عضو جديد
عضو جديد
Lanosha

انثى

مُساهمةموضوع: رد: التجربة الشخصية مع المنتجات   التجربة الشخصية مع المنتجات - صفحة 2 Emptyالأربعاء أغسطس 10, 2011 8:04 pm

mony angle كتب:
السلام عليك , انا لسة عضوة جديد ومش اشتريت حاجات كتير من اورفليم بس انا اشتريت برفان ميراج وعجبنى

بس اي البرفانات التانية الكويسة نازلة فى كتالوج 8 بس يكون ثابت وريحته واضحة ؟؟؟

ونازل فى كتالوج 8 اوه دوتواليت فاير واير وايس اللى جرب حاجة فيهم ياريت يساعدنى برايه وايه الاحسن فيهم ؟؟

وسؤال كمان اية احصل تونر موجود فى الكتالوج ويكون للبشرة الدهنية اللى بتطلع حبوب بسرعة ؟؟؟؟

واشكركم جداااااااااااااااااااا على المنتدى الهاااااااااااااااايلالتجربة الشخصية مع المنتجات - صفحة 2 70634

التجربة الشخصية مع المنتجات - صفحة 2 155873

فاير و ايس و اير افضلهم اير بس سعرهم غالي الشهر ده

البرفانات الحلوه اللي نازله في كتالوج 8

ديفين الزرقا ؛ فليسيتي ؛ امبير اليكسير ؛ دانسينج ليدي ؛ جيورداني جولد و جيورداني وايت
Ran
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
Ran

انثى

مُساهمةموضوع: رد: التجربة الشخصية مع المنتجات   التجربة الشخصية مع المنتجات - صفحة 2 Emptyالأربعاء أغسطس 10, 2011 9:12 pm

هاي يا جماعة ازيكم
حد جرب جيل شد البطن اللي في صفحة 129
في كتالوج 8
scorpio2810
عضو نشيط
عضو نشيط
scorpio2810

انثى

مُساهمةموضوع: رد: التجربة الشخصية مع المنتجات   التجربة الشخصية مع المنتجات - صفحة 2 Emptyالسبت أغسطس 13, 2011 5:57 pm

ازيكو يا أحلى منتدى .. Shocked

انا كنت عايزة أسأل حد جرب بودرة التلك اللى عليها عرض فى كتالوج 8 صفحة 110؟؟؟

ايه رايكو فيها...ريحتها حلوة زى بتاعت الرفانات و لا لأ..اصل كنت عايزة اجيب منهم اللى بالزهورزززقلت استشيركو برضو Arrow
ساندي
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
ساندي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: التجربة الشخصية مع المنتجات   التجربة الشخصية مع المنتجات - صفحة 2 Emptyالسبت أغسطس 13, 2011 8:54 pm

يابنات هي اسيدنت بيور ثابته ولا لا؟؟
scorpio2810
عضو نشيط
عضو نشيط
scorpio2810

انثى

مُساهمةموضوع: رد: التجربة الشخصية مع المنتجات   التجربة الشخصية مع المنتجات - صفحة 2 Emptyالسبت أغسطس 13, 2011 9:33 pm

هو مفيييش حد هنا و لا ايه؟؟!!
hend_dodo
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
hend_dodo

الاوسمة : وسام التميز
انثى

مُساهمةموضوع: رد: التجربة الشخصية مع المنتجات   التجربة الشخصية مع المنتجات - صفحة 2 Emptyالأحد أغسطس 14, 2011 12:05 am

scorpio2810 كتب:
ازيكو يا أحلى منتدى .. Shocked

انا كنت عايزة أسأل حد جرب بودرة التلك اللى عليها عرض فى كتالوج 8 صفحة 110؟؟؟

ايه رايكو فيها...ريحتها حلوة زى بتاعت الرفانات و لا لأ..اصل كنت عايزة اجيب منهم اللى بالزهورزززقلت استشيركو برضو Arrow

ريحتها جميلة ياقمر انا جبتها
hend_dodo
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
hend_dodo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: التجربة الشخصية مع المنتجات   التجربة الشخصية مع المنتجات - صفحة 2 Emptyالأحد أغسطس 14, 2011 12:05 am

scorpio2810 كتب:
هو مفيييش حد هنا و لا ايه؟؟!!

مجربتهاش بس جربت جلاسير الزرقة وسجنتور وجيورداني دولسي فايتا كلهم احلي من بعض
scorpio2810
عضو نشيط
عضو نشيط
scorpio2810

انثى

مُساهمةموضوع: رد: التجربة الشخصية مع المنتجات   التجربة الشخصية مع المنتجات - صفحة 2 Emptyالأحد أغسطس 14, 2011 1:29 am

شكراااا يا هند...حاجيبها و توكل على الله Razz
hend_dodo
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
hend_dodo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: التجربة الشخصية مع المنتجات   التجربة الشخصية مع المنتجات - صفحة 2 Emptyالأحد أغسطس 14, 2011 3:38 am

العفو ياقمر
شيماء طه
عضو مميز
عضو مميز
شيماء طه

انثى

مُساهمةموضوع: رد: التجربة الشخصية مع المنتجات   التجربة الشخصية مع المنتجات - صفحة 2 Emptyالثلاثاء أغسطس 16, 2011 11:14 pm

هاى يا جماعة كل سنة وانتوا طيبين انا عايزة اسال عن المكياج والكريمات اجيبها قبل الجواز بقد اية يعنى الكحل وكريم الاساس والبودرة والبرفانات وكريمات الوجو عشان بيكون فى عروض حلوة قوى واسعارها بتكون كويسة بس بخاف اشيلها عشان مش تبوظ
زكمان لوحد شاف كتالوج 9 اية رايكوا فى قلم الكحل اللى واحد وعليه واحد حلو ولا لا وكمان فى ماسكرا زرقاء و خضراء ومعاها اقلام عينده كمان حد جربها قبل كدة
hend_dodo
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
hend_dodo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: التجربة الشخصية مع المنتجات   التجربة الشخصية مع المنتجات - صفحة 2 Emptyالثلاثاء أغسطس 16, 2011 11:39 pm

الماسكارا الالوان دي مجربتش حاجة منها

قلم الكحل الواحد وعليه واحد احلي قلم كحل جربته في حياتي كلها وكل شهر بجيب منه واحد وبشيله

وان شاء الله في 9 هجيب 4 منه

ولونه زاهي موت وطري وبيثبت ومش بيسيح

ولو عاوزة تشتري اي بارفانات عشان الجهاز هاتي براحتك وشيلي دي عمرها ما بتبوظ
hend_dodo
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
hend_dodo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: التجربة الشخصية مع المنتجات   التجربة الشخصية مع المنتجات - صفحة 2 Emptyالثلاثاء أغسطس 16, 2011 11:40 pm

وهاتي كريمات الجسم بريحة البارفان واللوشن ميلك الشهر ده نازل عليهم عرض حلو جدا
شيماء طه
عضو مميز
عضو مميز
شيماء طه

انثى

مُساهمةموضوع: رد: التجربة الشخصية مع المنتجات   التجربة الشخصية مع المنتجات - صفحة 2 Emptyالأربعاء أغسطس 17, 2011 2:45 am

شكرا قوووووووووووى يا هند Razz
hend_dodo
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
hend_dodo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: التجربة الشخصية مع المنتجات   التجربة الشخصية مع المنتجات - صفحة 2 Emptyالأربعاء أغسطس 17, 2011 3:39 am

العفو ياشيماء
marmar2011
ملكي نشيط
ملكي نشيط
marmar2011

انثى

مُساهمةموضوع: رد: التجربة الشخصية مع المنتجات   التجربة الشخصية مع المنتجات - صفحة 2 Emptyالأربعاء أغسطس 17, 2011 5:25 am

بصى يا شيماء كريمات البشرة هاتيها بس تكون صلاحيتها فترة طويله وافتحيهم واحد ورا التانى يعنى مش كلهم مع بعض لان كريمات البشرة بتكون غير صالحة للاستخدام بعد فتحها بست او تمن شهور اما المكياج يستحسن يبقى اقبلها على طول لانك مش بتلحقى تخلصيهم بسرعة قبل انتهاء الصلاحيه
bembem
عضو vip
عضو vip
bembem

انثى

مُساهمةموضوع: رد: التجربة الشخصية مع المنتجات   التجربة الشخصية مع المنتجات - صفحة 2 Emptyالخميس أغسطس 18, 2011 1:07 am

طب انا عاوزة كر يم اساس للبشرة الدهنية بس غير الستيك لانه مش جامد شوية مش سايح وعاوزة اسأل حد جرب بلسم الشعر الاصفر اللى فى العرض اللى بيستخدم بالليل وياترى لازم يتغسل الصبح ولا عادى معلش يا جماعة بس بعشم
غاده احمد شرف
عضو ملكي فعال
عضو ملكي فعال
غاده احمد شرف

انثى

مُساهمةموضوع: رد: التجربة الشخصية مع المنتجات   التجربة الشخصية مع المنتجات - صفحة 2 Emptyالخميس أغسطس 18, 2011 1:33 am

bembem كتب:
طب انا عاوزة كر يم اساس للبشرة الدهنية بس غير الستيك لانه مش جامد شوية مش سايح وعاوزة اسأل حد جرب بلسم الشعر الاصفر اللى فى العرض اللى بيستخدم بالليل وياترى لازم يتغسل الصبح ولا عادى معلش يا جماعة بس بعشم
هاتى جوردانى بالطحالب حلو وكمان مات كنترول حلو ونازل شهر 9 بسعر حلو اما البلسم انا مجربتهوش يا رب حد يفيدك عليه التجربة الشخصية مع المنتجات - صفحة 2 103841

التجربة الشخصية مع المنتجات
صفحة 2 من اصل 4انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» التجربة الشخصية مع المنتجات
» قوة الشخصية
» مين جرب المنتجات دى
» شنطة ميكب sad angel الشخصية أخيرا
» هام جدا في اوريفليم لمن لم يكمل النقاط الشخصية للشهريناير 2011