Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي اوريفليم لشركة اوريفليم السويدية في مصر لارقي منتجات التجميل الطبيعية والعناية بالبشرة (منتدي خاص بالدايريكتور رشا محمد)

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

نقاطى بالسالب ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
khaiall
عضو جديد
عضو جديد
khaiall

انثى

نقاطى بالسالب ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: نقاطى بالسالب ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   نقاطى بالسالب ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالخميس يناير 03, 2013 8:31 pm

يا بنات المنتدى
افيدونى
فتحت صفحتى النهارده على موقع اوريفليم لاقيت مكتوب فيه الاتى
Group BP: -6
Group BV: -17

يعنى ايه النقط تبقى بالسالب ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
انا مش فاهمه
ممكن حد يوضح لى
khaiall
عضو جديد
عضو جديد
khaiall

انثى

مُساهمةموضوع: رد: نقاطى بالسالب ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   نقاطى بالسالب ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالخميس يناير 03, 2013 8:43 pm

وكمان الحاجات اللى كنت حاجزاها الشهر اللى فات واللى كانت كتير جدا مفيش منها اى حاجه موجوده حجز قديم واللى مكتوب انه حجز قديم اللى كان الشهر اللى قبل اللى فات

هو ده تهنيج من الموقع ولا انا فى حاجه غلط فى الصفحة بتاعتى ع الموقع واحلها ازاى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
souma
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
souma

انثى
العمل/الترفيه : هبأة باش محاسبة اد الدنيا D:

مُساهمةموضوع: رد: نقاطى بالسالب ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   نقاطى بالسالب ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالخميس يناير 03, 2013 11:04 pm

متهيألي موضوع النقط اللي بالسالب انك طلبتي اوردر و ماخدتيهوش

بس يا رب حد يفيدك احسن مني
khaiall
عضو جديد
عضو جديد
khaiall

انثى

مُساهمةموضوع: رد: نقاطى بالسالب ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   نقاطى بالسالب ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالجمعة يناير 04, 2013 9:37 am

ميرسى يا سوما على الرد بس انا محتاجه تأكيد للموضوع ده

وكمان الحاجات الكتير اللى كانت محجوزة الشهر اللى فات ( 6 منتجات)

واللى منها هدايا بادى كريم وبادى سبراى على برفان واتسلم لى البرفان انما البادى كريم والبادى سبراى كان غير متوفر

وباقى الحاجات اللى منها كان فى الكتالوج ومنها اللى كان فى العرض

وكل ده مش موجود فى صفحة الطلبية بتاعتى اللى على النت ولا اى سيرة عنه

الناس تقول ايه عليا بعد ما قلت لهم حجزت الحاجه ..يقولوا انى نصابه ولا اجيب لهم الحاجات بسعرها الجديد وادفع انا ثمنهم والحاجات اللى كانت هدايا على البرفان اقول لهم ايه عليها
حد يقولى يا بنات اعمل ايه
لو حصل مع حد تانى منكم حد يقولى اعمل ايه
انا تايهه اوى

souma
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
souma

انثى

مُساهمةموضوع: رد: نقاطى بالسالب ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   نقاطى بالسالب ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالسبت يناير 05, 2013 12:37 am

لو المنتجات اللي انتي كنتي حجزاها دي من العروض الداخلية فا مش هتلاقيها لأن المنتجات في العروض مش بتتحجز

بصي انتي احسن حل تكلمي الفرع بتاعك و هما يفيدوكي

كمان لو ليكي هدايا ان شاء الله هتخديها

بس مفيش مشكله لو حد طلب منك حاجة في الكتالوج و ماتوفرتش دا عادي لأن اصلا منتجات اوريفليم بتخلص علي طول و حاولي بعد كدا لما تطلبي اوردر اعمليه في اول الشهر عشان تلاقي كل حاجة متوفرة

و ربنا يوفقك
Salma12
عضو جديد
عضو جديد
Salma12

انثى

مُساهمةموضوع: رد: نقاطى بالسالب ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   نقاطى بالسالب ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالسبت يناير 05, 2013 12:49 am

souma كتب:
لو المنتجات اللي انتي كنتي حجزاها دي من العروض الداخلية فا مش هتلاقيها لأن المنتجات في العروض مش بتتحجز

بس مفيش مشكله لو حد طلب منك حاجة في الكتالوج و ماتوفرتش دا عادي لأن اصلا منتجات اوريفليم بتخلص علي طول و حاولي بعد كدا لما تطلبي اوردر اعمليه في اول الشهر عشان تلاقي كل حاجة متوفرة

و ربنا يوفقك

بعد اذن صاحبه الموضوع اهلا يا سوما انا مبسوطه اوى انك من المنصوره زيى منوره يا قمر
khaiall
عضو جديد
عضو جديد
khaiall

انثى

مُساهمةموضوع: رد: نقاطى بالسالب ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   نقاطى بالسالب ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالسبت يناير 05, 2013 8:40 am

شكرا ليكى اوى يا سوما ..ربنا يكرمك ...
بس انتى تقصدى بالعروض الداخلية اللى هى ايه
الحاجات اللى المفروض محجوزه منها فى العروض اللى كانت اخر الشهر اللى فات نازله على النت (مش عارفه دى اسمها عروض داخليه ولا لأ؟) ومنها حاجات فى الكتالوج زى بارفان سباركل باريس واللوشن بتاعه
بس حتى لو كده كانوا كتبوا لى المحجوز من الكتالوج

انا المفروض تبع فرع المهندسين .. حد معاه رقم الفرع لأن الخط الساخن مش عنده الرقم ؟؟؟؟
الخط الساخن اصلا بيخرف كذا مرة اتصل على حاجت ويجوبونى على نفس السؤال بكذا اجابة

souma
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
souma

انثى

مُساهمةموضوع: رد: نقاطى بالسالب ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   نقاطى بالسالب ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالسبت يناير 05, 2013 6:18 pm

khaiall كتب:
شكرا ليكى اوى يا سوما ..ربنا يكرمك ...
بس انتى تقصدى بالعروض الداخلية اللى هى ايه
الحاجات اللى المفروض محجوزه منها فى العروض اللى كانت اخر الشهر اللى فات نازله على النت (مش عارفه دى اسمها عروض داخليه ولا لأ؟) ومنها حاجات فى الكتالوج زى بارفان سباركل باريس واللوشن بتاعه
بس حتى لو كده كانوا كتبوا لى المحجوز من الكتالوج

انا المفروض تبع فرع المهندسين .. حد معاه رقم الفرع لأن الخط الساخن مش عنده الرقم ؟؟؟؟
الخط الساخن اصلا بيخرف كذا مرة اتصل على حاجت ويجوبونى على نفس السؤال بكذا اجابة

ايوة يا جميل العروض اللي بتنزل علي النت مش في الكتالوج بيكون اسمها عروض داخلية و دي مش بتتحجز للأسف

و يا رب حد يفيدك بالرقم لأني مش عارفاه

ممكن تدوري علي النت ممكن تلاقيه او كلمي العضو الراعي بتاعك و اسأليه لو مش عارفة توصلي لرقم الفرع

نقاطى بالسالب ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 855315
souma
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
souma

انثى

مُساهمةموضوع: رد: نقاطى بالسالب ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   نقاطى بالسالب ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالسبت يناير 05, 2013 6:20 pm

Salma12 كتب:
souma كتب:

و ربنا يوفقك

بعد اذن صاحبه الموضوع اهلا يا سوما انا مبسوطه اوى انك من المنصوره زيى منوره يا قمر

اهلااااااا بيكي يا سلمي انا كمان مبسوطة اوي انك من المنصورة نقاطى بالسالب ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 332753نقاطى بالسالب ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 332753نقاطى بالسالب ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 20726

نقاطى بالسالب ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
صفحة 1 من اصل 1