Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي اوريفليم لشركة اوريفليم السويدية في مصر لارقي منتجات التجميل الطبيعية والعناية بالبشرة (منتدي خاص بالدايريكتور رشا محمد)

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

ياترى المكافأه اللى على ال 200 نقطه بتنزل لى امتى ؟؟

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Salma12
عضو جديد
عضو جديد
Salma12

انثى

ياترى المكافأه اللى على ال 200 نقطه بتنزل لى امتى ؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: ياترى المكافأه اللى على ال 200 نقطه بتنزل لى امتى ؟؟   ياترى المكافأه اللى على ال 200 نقطه بتنزل لى امتى ؟؟ Emptyالجمعة ديسمبر 14, 2012 10:48 pm

مساء الخير

انا كان عندى استفسار صغير ياريت تساعدونى

انا لسه عضوه جديده فى اوريفليم و دا تانى شهر ليا عملت اوردر من عضويتى و كملت 100 نقطه فى نفس الاوردر و فى نفس اليوم عملت عضويه تانيه لاختى تحت عضويتى و عملت منها اوردر ب 100 نقطه يعنى عملت 200 نقطه من عضويتى و عضويه اختى اللى انا ابقى العضوه الراعيه بتاعتها و فى بنات قالولى ان كده احسن من انى اعمل ال 200 نقطه من عضويتى و الاحسن انى اعمل عضويه تانيه تحتى و اعمل منها 100 نقطه و من عضويتى 100 نقطه و قالولى ان فى مكافأه

السؤال بقى انا مش عارفه المكافأه دى بتبقى مبلغ ولا خصم على الاوردر ؟

لو مبلغ هاخده امتى او لو خصم هينزل على اى اوردر اعمله فى نفس الشهر اللى عملت فيه الى 200 نقطه ولا على اول اوردر اعمله الشهر الجاى ؟؟

و ميرسى اوى ليكم مقدما
Salma12
عضو جديد
عضو جديد
Salma12

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ياترى المكافأه اللى على ال 200 نقطه بتنزل لى امتى ؟؟   ياترى المكافأه اللى على ال 200 نقطه بتنزل لى امتى ؟؟ Emptyالسبت ديسمبر 15, 2012 4:16 am

فينكم ؟؟؟؟
khaiall
عضو جديد
عضو جديد
khaiall

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ياترى المكافأه اللى على ال 200 نقطه بتنزل لى امتى ؟؟   ياترى المكافأه اللى على ال 200 نقطه بتنزل لى امتى ؟؟ Emptyالإثنين ديسمبر 17, 2012 9:27 pm

السلام عليكم
ردا على سؤالك يا سلمى.. بعد اذن اعضاء المنتدى .. بناء على تجربة شخصية (على فكرة انا كمان لسه جديدة بقالى 3 شهور تقريبا) ..المكافأة بتنزل بعد خامس يوم من تاريخ بداية الكتالوج التالى ..يعنى لو الكتالوج بدأ يوم 1 يبقى المكافأة بعد يوم 5 ولو الكتالوج بدأ يوم 9 يبقى المكافأة بعد يوم 14 وهكذا
اما بالنسبة لكيفية القبض فلو المكافأة اقل من 40 ج بتتخصم من اول اوردر تعمليه بعد نزول المكافأة يعنى لو عملتى الشهر ده مكافأة هتنزلك الشهر الجاى بعد يوم 5 فى الشهر ولو هى مبلغ اقل من 40 ج تتخصم منه اما لو اكثر من كده يبقى لازم تروحى بنفسك الفرع اللى انتى تابعة ليه وتقبضيها من هناك
ونا لحد دلوقتى مش عارفه اقبض المكافأة بتاعة الشهر اللى قبل اللى فات علشان الفرع بعيد عنى وفى نفس الوقت رفضوا يخصموا لى المبلغ من الاوردر الاون لاين لانه مبلغ اكبر من 40 ج
انا بأه اللى بسأل أعضاء المنتدى لو حد عنده حل لمشكلتى يقولى

الموظف اللى فى الفرع بيجى الساعة 1 وانا ميعاد شغلى من الساعة 12 واصلا الفرع بعيد عنى وهما اجازة الجمعه ....مش عارفه اخد مكافأتى

اعمل ايه؟؟؟؟؟؟ والمكافأة تضيع عليا بعد اد ايه؟؟؟؟.....حد يعرف؟؟؟؟؟؟؟
Salma12
عضو جديد
عضو جديد
Salma12

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ياترى المكافأه اللى على ال 200 نقطه بتنزل لى امتى ؟؟   ياترى المكافأه اللى على ال 200 نقطه بتنزل لى امتى ؟؟ Emptyالسبت يناير 05, 2013 12:36 am

khaiall كتب:
السلام عليكم
ردا على سؤالك يا سلمى.. بعد اذن اعضاء المنتدى .. بناء على تجربة شخصية (على فكرة انا كمان لسه جديدة بقالى 3 شهور تقريبا) ..المكافأة بتنزل بعد خامس يوم من تاريخ بداية الكتالوج التالى ..يعنى لو الكتالوج بدأ يوم 1 يبقى المكافأة بعد يوم 5 ولو الكتالوج بدأ يوم 9 يبقى المكافأة بعد يوم 14 وهكذا
اما بالنسبة لكيفية القبض فلو المكافأة اقل من 40 ج بتتخصم من اول اوردر تعمليه بعد نزول المكافأة يعنى لو عملتى الشهر ده مكافأة هتنزلك الشهر الجاى بعد يوم 5 فى الشهر ولو هى مبلغ اقل من 40 ج تتخصم منه اما لو اكثر من كده يبقى لازم تروحى بنفسك الفرع اللى انتى تابعة ليه وتقبضيها من هناك
ونا لحد دلوقتى مش عارفه اقبض المكافأة بتاعة الشهر اللى قبل اللى فات علشان الفرع بعيد عنى وفى نفس الوقت رفضوا يخصموا لى المبلغ من الاوردر الاون لاين لانه مبلغ اكبر من 40 ج
انا بأه اللى بسأل أعضاء المنتدى لو حد عنده حل لمشكلتى يقولى

الموظف اللى فى الفرع بيجى الساعة 1 وانا ميعاد شغلى من الساعة 12 واصلا الفرع بعيد عنى وهما اجازة الجمعه ....مش عارفه اخد مكافأتى

اعمل ايه؟؟؟؟؟؟ والمكافأة تضيع عليا بعد اد ايه؟؟؟؟.....حد يعرف؟؟؟؟؟؟؟

ميرسى يا قمر كلك ذوق و انا سالت الدايركتور و قالتلى ان المكافاه هتنزلى خصم على تمن الاوردر بعد اسبوع من بدايه الكتالوج

و يارب حد يفيدك لانى جديده و مش عندى فكره عن حكايه المكافاه

ياترى المكافأه اللى على ال 200 نقطه بتنزل لى امتى ؟؟
صفحة 1 من اصل 1