Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي اوريفليم لشركة اوريفليم السويدية في مصر لارقي منتجات التجميل الطبيعية والعناية بالبشرة (منتدي خاص بالدايريكتور رشا محمد)

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

ارجو الرد بليز

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
فلفله2006
عضو جديد
عضو جديد
فلفله2006

انثى

ارجو الرد بليز Empty
مُساهمةموضوع: ارجو الرد بليز   ارجو الرد بليز Emptyالخميس نوفمبر 22, 2012 2:48 am

بتكون نسبة الخصم كام علي الاوردر وسعر الشحن لغير الاعضاء
فراشة الدنيا
عضو فعال
عضو فعال
فراشة الدنيا

انثى

ارجو الرد بليز Empty
مُساهمةموضوع: رد: ارجو الرد بليز   ارجو الرد بليز Emptyالجمعة نوفمبر 23, 2012 12:06 pm

الخصم بيكون على كل منتج 23%والاسعار لغير العضاء المفروض بياخدو منك بسعر الكتالوج
فراشة الدنيا
عضو فعال
عضو فعال
فراشة الدنيا

انثى

ارجو الرد بليز Empty
مُساهمةموضوع: رد: ارجو الرد بليز   ارجو الرد بليز Emptyالجمعة نوفمبر 23, 2012 12:09 pm

سعر الشحن تبع منطقتك وبعدها عن منفذ البيع والشركه مش بتبيع لغير الاعضاء لازم تكونى عضوه فيها لتستفادى من الخصم وتعملى طلبيه خاصه بيكى وانا تحت امرك فى اى استفسار
souma
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
souma

انثى
العمل/الترفيه : هبأة باش محاسبة اد الدنيا D:

ارجو الرد بليز Empty
مُساهمةموضوع: رد: ارجو الرد بليز   ارجو الرد بليز Emptyالجمعة نوفمبر 23, 2012 5:11 pm

فراشة الدنيا فلفلة تقريبا قصدها علي نسبة الخصم و سعر الشحن لغير الاعضاء للي عاوزين يطلبوا اوردر من اللينك اللي مدام رشا كانت كتبتة قبل كدا

انا بصراحة مش عارفة لازم مدام رشا هيا اللي تقولك

ارجو الرد بليز 855315
فلفله2006
عضو جديد
عضو جديد
فلفله2006

انثى

ارجو الرد بليز Empty
مُساهمةموضوع: رد: ارجو الرد بليز   ارجو الرد بليز Emptyالسبت نوفمبر 24, 2012 2:26 am

شكرا ليكو يا جماعة بس انا فعلا محتاجة رد مدام رشا ليا لاني كنت محتاجة حاجات اجيبها

ارجو الرد بليز
صفحة 1 من اصل 1