Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي اوريفليم لشركة اوريفليم السويدية في مصر لارقي منتجات التجميل الطبيعية والعناية بالبشرة (منتدي خاص بالدايريكتور رشا محمد)

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

حاجه ضرورى يا بنات يريت تدخلوا وتساعدونى

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
دودو93
عضو جديد
عضو جديد
دودو93

انثى
العمل/الترفيه : Faculity of science

حاجه ضرورى يا بنات يريت تدخلوا وتساعدونى Empty
مُساهمةموضوع: حاجه ضرورى يا بنات يريت تدخلوا وتساعدونى   حاجه ضرورى يا بنات يريت تدخلوا وتساعدونى Emptyالسبت سبتمبر 08, 2012 1:43 am

السلام عليكم ...دلوقتى انا لو حعمل عضويه لواحده وانا حكون العضو الراعى بتاعها بس انا معملتش ال100 نقطه بتاعتى وهيا عملت 200 نقطه مثلا انا كدا مخودش برنامج الترحيب بتاعى مع ملاحظه ان دا تانى شهر ليا ولا حتى اى مستوى ولا اى مكافاه من الشركه ؟؟؟؟

ارجو الرد بسرعه
دودو93
عضو جديد
عضو جديد
دودو93

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حاجه ضرورى يا بنات يريت تدخلوا وتساعدونى   حاجه ضرورى يا بنات يريت تدخلوا وتساعدونى Emptyالسبت سبتمبر 08, 2012 3:18 pm

ايه يا جماعه محدش راضى يجاوب ليه
souma
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
souma

انثى
العمل/الترفيه : هبأة باش محاسبة اد الدنيا D:

مُساهمةموضوع: رد: حاجه ضرورى يا بنات يريت تدخلوا وتساعدونى   حاجه ضرورى يا بنات يريت تدخلوا وتساعدونى Emptyالسبت سبتمبر 08, 2012 4:46 pm

علي حد علمي يا دودو لازم تعملي 100 نقطة علي عضويتك عشان تاخدي هدية الترحيب بتاعتك او حتي المكافأه
Roraa
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
Roraa

انثى
العمل/الترفيه : Sales Executive Secretary

مُساهمةموضوع: رد: حاجه ضرورى يا بنات يريت تدخلوا وتساعدونى   حاجه ضرورى يا بنات يريت تدخلوا وتساعدونى Emptyالسبت سبتمبر 08, 2012 5:18 pm

دودو93 كتب:
السلام عليكم ...دلوقتى انا لو حعمل عضويه لواحده وانا حكون العضو الراعى بتاعها بس انا معملتش ال100 نقطه بتاعتى وهيا عملت 200 نقطه مثلا انا كدا مخودش برنامج الترحيب بتاعى مع ملاحظه ان دا تانى شهر ليا ولا حتى اى مستوى ولا اى مكافاه من الشركه ؟؟؟؟

ارجو الرد بسرعه

طالما بقيتي عضو راعي يا جميل
علشان تستفادي بمكافاءة او هدية ادخال اعضاء
او اي ميزة من مميزات العضو الراعي
لازم 100 نقطة علي كودك الشخصي
دودو93
عضو جديد
عضو جديد
دودو93

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حاجه ضرورى يا بنات يريت تدخلوا وتساعدونى   حاجه ضرورى يا بنات يريت تدخلوا وتساعدونى Emptyالسبت سبتمبر 08, 2012 8:53 pm

اوكى طب دلوقتى انا كنت عملت 100 نقطه الشهر الللى فات وهديه ترحيب لسه مخدتهاش بس المشكله ان مافيش حد راضى ياخد حاجه وانا مقدرش اعمل ال100 نقطه لوحدى ..حد عنده طريقه اعمل بيها نقط ..مع انى عملت بيدج على الفيس وبردو محدش خد حاجه منى وخايفه هديه الترحيب تروح عليا
souma
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
souma

انثى
العمل/الترفيه : هبأة باش محاسبة اد الدنيا D:

مُساهمةموضوع: رد: حاجه ضرورى يا بنات يريت تدخلوا وتساعدونى   حاجه ضرورى يا بنات يريت تدخلوا وتساعدونى Emptyالأحد سبتمبر 09, 2012 1:17 am

ممكن يا دودو تخلي العضوة اللي تحتك تكملك النقط يعني مثلا لو زي ما بتقولي هيا هتعمل 200 نقطة ممكن تعمل علي كودها علي الاقل 100 نقطة عشان تضمن هدية الترحيب

و باقي الحاجات تشتريها علي عضويتك انتي
دودو93
عضو جديد
عضو جديد
دودو93

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حاجه ضرورى يا بنات يريت تدخلوا وتساعدونى   حاجه ضرورى يا بنات يريت تدخلوا وتساعدونى Emptyالإثنين سبتمبر 10, 2012 8:26 pm

اوكى يا قمر ميرسى اوى
Emy Rose
عضو مميز
عضو مميز
Emy Rose

انثى
العمل/الترفيه : بحب اوريفليم

مُساهمةموضوع: رد: حاجه ضرورى يا بنات يريت تدخلوا وتساعدونى   حاجه ضرورى يا بنات يريت تدخلوا وتساعدونى Emptyالثلاثاء سبتمبر 11, 2012 8:51 pm

ايوة فعلا زى سوما ماقالت خلى العضوة اللى تحتك تعمل 100 نقطة بس على كودها لانها مش هتستفيد اى حاجة زيادة لو عملت فوق ال100 نقطة وكملى انت وخدى هديتك وممكن علشان ترضيها اديلها هدية من عندك حتى لو ملمع شفايف مثلا نظير انها عملتلك نقاط وساعدتك flower

حاجه ضرورى يا بنات يريت تدخلوا وتساعدونى
صفحة 1 من اصل 1