Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي اوريفليم لشركة اوريفليم السويدية في مصر لارقي منتجات التجميل الطبيعية والعناية بالبشرة (منتدي خاص بالدايريكتور رشا محمد)

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

عايزة رأيكم ضروري ضروري ضروري :(

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Pure Snow
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
Pure Snow

انثى

عايزة رأيكم ضروري ضروري ضروري :( Empty
مُساهمةموضوع: عايزة رأيكم ضروري ضروري ضروري :(   عايزة رأيكم ضروري ضروري ضروري :( Emptyالسبت يوليو 14, 2012 11:50 pm

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

إزيكم يا قمرات معلشي انا مقصرة معكم شويتين بس النت عندي بيقطع من فترة مش عارفة ليه .. كنت عايزة اخد رأيكم في حاجة ضروري .. طبعاً إنتوا عارفين ان الدنيا اليومين دول معايا زي الفل و متنفضة أحلى تنفيض عايزة رأيكم ضروري ضروري ضروري :( 4698 كمان عندي مجاملات بالهبل اليومين دول لناس اقاربي في ثانوية عامة و كمان في التخرج من الجامعة عايزة رأيكم ضروري ضروري ضروري :( 386631 و اللي زاد و غطى واحدة صحبتي كانت مسافرة دبي من 4سنين و نزلت من كام يوم و كلمتني عشان اروحلها بصراحة أنا محتارة و محتاسة كنت ناوية اشتري لبنتها الصغيرة (3سنوات) دبدوب أو اللعب الديزني تكون في حدود لا تزيد عن 150ج لإني هجيبهم زي مبيقولوا في وسط الظروف دي من لحم الحي بس هي قاليتلي تعالي و هاتي لميرا فانوس رمضان عايزة رأيكم ضروري ضروري ضروري :( 156602 .. هما بسم الله ما شاء الله مستواهم عالي جداً و أنا مش عارفة هل محلات لعب الأطفال المحترمة بيكون فيها فوانيس محترمة باين إنها غالية و الا كله صيني و أبو 2.5 زي أبو 200ج و هل اشتري للبت فانوس لعبة و الا فانوس حجمه كويس من اللي بيكون صاج و زجاج زي اللي في الصورة و اشتري بوكيه ورد لصاحبتي و أنا رايحة خاصة إنها قاعدة عند والدتها عشان زوجها مش نازل السنة دي
يا ريت تقولولي اقتراحتكم يا حلوين احسن المفروض اروحلها اليومين دول قبل رمضان

https://2img.net/r/ihimizer/img841/6095/28451610150267262278881.jpg
Pure Snow
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
Pure Snow

انثى

مُساهمةموضوع: رد: عايزة رأيكم ضروري ضروري ضروري :(   عايزة رأيكم ضروري ضروري ضروري :( Emptyالسبت يوليو 14, 2012 11:57 pm

الصورة ايه يا حلويين عايزة رأيكم ضروري ضروري ضروري :( 429658 معلشي مظهرتش فوق

عايزة رأيكم ضروري ضروري ضروري :( 28451610150267262278881
sandrala
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
sandrala

انثى

مُساهمةموضوع: رد: عايزة رأيكم ضروري ضروري ضروري :(   عايزة رأيكم ضروري ضروري ضروري :( Emptyالأحد يوليو 15, 2012 12:04 am

بورصى يا بيور يا حبيتى انا من رايى تجيبى فانوس عادى موش غالى اووى وموش رخيص اوووى يعنى شكلوه حلو وبيعيش ويغنى وكده ووبباقى الفوس تجيبى حاجه لصحبتك بردو يعنى بوكيه ورد رقيق اووى او علبه شيكولاته او تاخدلها برفيوم حريمى ليها وانتى ورايك ف الاخر بردو وانتى يا بيور اكيد تشرفى اى حد من غير ولا هديه Laughing Arrow Arrow
souma
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
souma

انثى
العمل/الترفيه : هبأة باش محاسبة اد الدنيا D:

مُساهمةموضوع: رد: عايزة رأيكم ضروري ضروري ضروري :(   عايزة رأيكم ضروري ضروري ضروري :( Emptyالأحد يوليو 15, 2012 12:38 am

انا رأيي من رأي سندريلاا برضة يا بيور عايزة رأيكم ضروري ضروري ضروري :( 855315
mahmoha21
عضو نشيط
عضو نشيط
mahmoha21

انثى

مُساهمةموضوع: رد: عايزة رأيكم ضروري ضروري ضروري :(   عايزة رأيكم ضروري ضروري ضروري :( Emptyالأحد يوليو 15, 2012 12:39 am

انا برضه مع سندريلا هاتي فعلا للبنت فانوس تعرف تلعب بيه لان الكبير ده هيحطوه ديكور و بالتالي الهدية مش ليها.... و هاتي لصحبتك زي ما قولتي بوكيه ورد شيك او هاتي علبة شيكولاتة احسن... فيريرو روشيه الكبيرة او جالاكسي جيولس(جواهر) كده تمام اوي و الله....
mahmoha21
عضو نشيط
عضو نشيط
mahmoha21

انثى

مُساهمةموضوع: رد: عايزة رأيكم ضروري ضروري ضروري :(   عايزة رأيكم ضروري ضروري ضروري :( Emptyالأحد يوليو 15, 2012 12:50 am

و بصي هي بنفسها قالتلك هاتي لميرا فانوس رمضان و كمان عندها 3 سنين صغيرة يعني و الاطفال بيحبوا اللعب.... اكيد هتلاقي فانوس لعبة و يكون شيك
Pure Snow
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
Pure Snow

انثى

مُساهمةموضوع: رد: عايزة رأيكم ضروري ضروري ضروري :(   عايزة رأيكم ضروري ضروري ضروري :( Emptyالأحد يوليو 15, 2012 1:01 am

sandrala تسلميلي يا قمر كلك ذوق عايزة رأيكم ضروري ضروري ضروري :( 20726 ربنا يبارك فيكي .. بجد مش عارفة أشكرك إزاي إنتي و souma وmahmoha21 بجد تسلملي ايديكم كلكم و تمام كده يا قمرات إن شاء الله هشتري فانوس لعبة زي مقولتوا و هشتري بوكيه أو علبة شيكولاته لصاحبتي زي مقولتوا ربنا يخليكوا ليه عايزة رأيكم ضروري ضروري ضروري :( 530346 عايزة رأيكم ضروري ضروري ضروري :( 530346 عايزة رأيكم ضروري ضروري ضروري :( 530346
mahmoha21 جريتي ريقي على الشيكولاته أول مقولتي فيروروشيه أنا بموووووووت فيها بتهيألي لو جيبتهالها هستنى أكلها قبل مامشي عايزة رأيكم ضروري ضروري ضروري :( 424858

عايزة رأيكم ضروري ضروري ضروري :(
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» حنة بناتي .. عايزة رأيكم ضروري
» عايزة رأيكم
» عايزة رأيكم
» عايزة رأيكم ضرورى ،،،،
» عايزة رأيكم في الإيكلا