Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي اوريفليم لشركة اوريفليم السويدية في مصر لارقي منتجات التجميل الطبيعية والعناية بالبشرة (منتدي خاص بالدايريكتور رشا محمد)

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

يعنى ايه كريم لليل ونهار حد يقولى

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
رومانسيه وحيده
عضو جديد
عضو جديد
رومانسيه وحيده

انثى

يعنى ايه كريم لليل ونهار حد يقولى Empty
مُساهمةموضوع: يعنى ايه كريم لليل ونهار حد يقولى   يعنى ايه كريم لليل ونهار حد يقولى Emptyالجمعة يونيو 22, 2012 3:51 pm

يابنات انا بشرتى مختطله واوقا بيطلع حبوب وبتروح مش مهم الاهم من ده ان ملمس بشرتى مش ناعم كده يعنى بمشى ايدى على بشرتى بحس ان كأن فى حبوب تحت الجلد

المهم عايزه اعرف كريمات الليل والنهار بتعمل ايه يعنى فى البشره وايه الاحسن ليا انا بشوف ميت نوع ومش عارفه بيعملو ايه

الى جرب حاجه وجابت نتيجه يقولى ويقولى عملت ايه فى بشرتها
نانا ناننا
عضو vip
عضو vip
نانا ناننا

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يعنى ايه كريم لليل ونهار حد يقولى   يعنى ايه كريم لليل ونهار حد يقولى Emptyالجمعة يونيو 22, 2012 5:09 pm

كريمات الليل و النهار دي يا قمر عشان نضاره البشره

كريمات دي كمان بتساعد في تأخير الشيخوخه للبشره ع المدي الطويل

كريمات النهار منها فيه اس بي اف واقي من الشمس بيحجب الاشعه الفوق بنفسجيه
و بيكون فيها مضادات للاكسده
بيساعد ع الحيويه

كريم الليل بيكون سميك اكتر من النهار

ده عشان يريح البشره من اجهاد طول اليوم و ينقيها
من الضرر اللي حصلها طول اليوم و يرطبها

Very Happy
marooz
عضو نشيط
عضو نشيط
marooz

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يعنى ايه كريم لليل ونهار حد يقولى   يعنى ايه كريم لليل ونهار حد يقولى Emptyالجمعة يونيو 22, 2012 5:12 pm

معلومات حلووة يانانا لو فى موضوع عن مجموعة اوبتيمال بتاعة اللليل والنهار بتاعة الشهر دة بتاعة الانرجى ياريت تجيبى اللينك
نانا ناننا
عضو vip
عضو vip
نانا ناننا

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يعنى ايه كريم لليل ونهار حد يقولى   يعنى ايه كريم لليل ونهار حد يقولى Emptyالجمعة يونيو 22, 2012 5:44 pm

marooz كتب:
معلومات حلووة يانانا لو فى موضوع عن مجموعة اوبتيمال بتاعة اللليل والنهار بتاعة الشهر دة بتاعة الانرجى ياريت تجيبى اللينك

المشكله يا قمر اني مش عارفه المجموعه اللي تقصديها ممكن تبعتي صورتها حتي ؟؟

Laughing Laughing Laughing

Sleep Sleep Sleep
رومانسيه وحيده
عضو جديد
عضو جديد
رومانسيه وحيده

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يعنى ايه كريم لليل ونهار حد يقولى   يعنى ايه كريم لليل ونهار حد يقولى Emptyالجمعة يونيو 22, 2012 11:29 pm

شكرا نانا طيب اقرى تانى كلامى وقوليلى ايه يناسبنى
souma
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
souma

انثى
العمل/الترفيه : هبأة باش محاسبة اد الدنيا D:

مُساهمةموضوع: رد: يعنى ايه كريم لليل ونهار حد يقولى   يعنى ايه كريم لليل ونهار حد يقولى Emptyالسبت يونيو 23, 2012 12:13 am

رومانسيه وحيده كتب:
يابنات انا بشرتى مختطله واوقا بيطلع حبوب وبتروح مش مهم الاهم من ده ان ملمس بشرتى مش ناعم كده يعنى بمشى ايدى على بشرتى بحس ان كأن فى حبوب تحت الجلد

المهم عايزه اعرف كريمات الليل والنهار بتعمل ايه يعنى فى البشره وايه الاحسن ليا انا بشوف ميت نوع ومش عارفه بيعملو ايه

الى جرب حاجه وجابت نتيجه يقولى ويقولى عملت ايه فى بشرتها

انا كان عندي نفس المشكل بتاعة الحبوب اللي تحت الجلد دي

و روحت للدكتور و كتابلي علي كريمات وقالي ماتستخدمي اي حاجة من كريمات التجميل طول فترة العلاج لحد ما تروح خالص لأنها ممكت تزيد

و استمرت فترة العلاج 3 شهور تقريبا

فاالأفصل يا قمر طلما عندك مشكلة لازم تروحي للدكتور في الاخر كل المنتجات دي للنضارة و كدا مش علاج يعنى ايه كريم لليل ونهار حد يقولى 855315
رومانسيه وحيده
عضو جديد
عضو جديد
رومانسيه وحيده

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يعنى ايه كريم لليل ونهار حد يقولى   يعنى ايه كريم لليل ونهار حد يقولى Emptyالسبت يونيو 23, 2012 2:52 pm

لا استحاله اروح تانى لدكتور جلدى انا روحت قبل كده وكتبتلى حاجات وبشرتى التهبت خالص وظهرلتى حبوب استحاله هيا مش ميفانى ومش باينه بس كملمس مش صافى غير كده بشرتى حلوه وصافيه الا لو فين وفين تطلع كام حبايه وتروح
sandrala
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
sandrala

انثى

مُساهمةموضوع: رد: يعنى ايه كريم لليل ونهار حد يقولى   يعنى ايه كريم لليل ونهار حد يقولى Emptyالسبت يونيو 23, 2012 6:47 pm

بلاش دكتور جلديه يا قمر ومحدش يجيب سيرته بقى يا جماعه I love you confused عشان شكلها متعقده من الدكتور ده معلش هى اصلا كريمات حب الشباب اضرارها وحشه هاقولك ع حاجه احسن ابعدى خالص عن الصابون العادى واستخدمى صابونه اسمها اسرار او سلين كير للبشره ودايما رطبى بشرتك Laughing
souma
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
souma

انثى
العمل/الترفيه : هبأة باش محاسبة اد الدنيا D:

مُساهمةموضوع: رد: يعنى ايه كريم لليل ونهار حد يقولى   يعنى ايه كريم لليل ونهار حد يقولى Emptyالأحد يونيو 24, 2012 1:05 am

ههههههههههههههههههههه و الله و انا كمان متعقدة مالكريمات والأدوية اللي كنت اخدها كانت بتنشفلي كل حاجة تقريبا حتي الماية اللي في عيني يعنى ايه كريم لليل ونهار حد يقولى 461734 بس اهه جابت نتيجة المهم الدكتور يكون كويس و معروف و حد تعرفية يكون مجربة و زي ما سندريلا قالتلك يا قمر ابعدي عن الصابون خااااااااااالص و اتخدمي غسول او صابونة طبية

يعنى ايه كريم لليل ونهار حد يقولى 855315

يعنى ايه كريم لليل ونهار حد يقولى
صفحة 1 من اصل 1