Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي اوريفليم لشركة اوريفليم السويدية في مصر لارقي منتجات التجميل الطبيعية والعناية بالبشرة (منتدي خاص بالدايريكتور رشا محمد)

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

لوشن الشعر

souma
emy star
sara.hosny
suzan abdelkader
marobader
mayya
dinaali
diva_faraona
12 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
د ورده
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
د ورده

انثى
العمل/الترفيه : dentist

لوشن الشعر - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: لوشن الشعر   لوشن الشعر - صفحة 2 Emptyالجمعة مايو 11, 2012 10:38 pm

انا عندى بروان وهى شغاله برضو بس بفكر اجيب وحده تانيه تكون اعلى واحسن Evil or Very Mad
sara.hosny
عضو ملكي
عضو ملكي
sara.hosny

انثى

مُساهمةموضوع: رد: لوشن الشعر   لوشن الشعر - صفحة 2 Emptyالسبت مايو 12, 2012 1:32 am

انا برضه عندى براون بس صينى ونفسى اجيب الالمانى بس لما كنت بشتريها الراجل قالى ان دى زى دى مش فارقه
د ورده
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
د ورده

انثى
العمل/الترفيه : dentist

مُساهمةموضوع: رد: لوشن الشعر   لوشن الشعر - صفحة 2 Emptyالسبت مايو 12, 2012 2:32 am

ازيك يساره عامله ايه ؟؟؟؟ Arrow

اللى عندى الالمانى اشتريتها من التوكيل بس سمعت ان فى افضل منها والله اعلم Wink
diva_faraona
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
diva_faraona

انثى
العمل/الترفيه : جعلونى دكتورة

مُساهمةموضوع: رد: لوشن الشعر   لوشن الشعر - صفحة 2 Emptyالسبت مايو 12, 2012 3:24 am

بس انا وقعت م السما وانتوا استلقوتنى انا همووووووووت على مكواة جديدة يا بنات بس خايفة ينضحك عليا وانا مش بفهم فى انواعها خااالص
rain
عضو مميز
عضو مميز
rain

انثى

مُساهمةموضوع: رد: لوشن الشعر   لوشن الشعر - صفحة 2 Emptyالسبت مايو 12, 2012 7:45 am

marobader كتب:
mayya كتب:
w maroo ana wa7da sa7bty gabt mara elshambo elmov w 7mam elcream w elblsm elbyfdal flsha3r da w 3agbhaaa w lma elmask 5ls gabto tany .. bs bsra7a sha3rha 8ery 5als f 2olt as2l aktrr w fy nas 2alet zayk we7sha awee
انا كنت جايبة المجموعة الصفراء و كريم الي بيفضل في الشعر بتاع الهيشان وحش قوووي معرفش يمكن شعر صحبتك ليس انا شعري كيرلي معجنيش خالص
انا شغالة دلوقتي بزيت جوزالهند و زيرو فريز السرم و محبتوش عادي ميستهلش 45 جنية خالص

بالنسبة لسيرم زيرو فريز
هو شعرك نوعه ايه وليه معجبكيش
emy star
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
emy star

انثى

مُساهمةموضوع: رد: لوشن الشعر   لوشن الشعر - صفحة 2 Emptyالسبت مايو 12, 2012 9:17 am

انا كمان عندى براون للشعر المصبوغ وشغالة معايا كويس بش هيا بردوا صينى
secret.whisper
عضو ملكي
عضو ملكي
secret.whisper

انثى

مُساهمةموضوع: رد: لوشن الشعر   لوشن الشعر - صفحة 2 Emptyالسبت مايو 12, 2012 1:12 pm

marobader كتب:
secret.whisper كتب:
سائل الحرير من ماركة chi حلو جدااااااااااا

بس كنت عايزه اسأل بقى اللى بيستخدم مكواة سيراميك للشعر
أى ماركة حلوة انا عملت سيرش كتير على النت
وأكتر ناس شكرت فى ماركة chi و ماركة ghd
إيه رأيكم إنتم ؟؟
بالنسبة لسائل الحرير يا سكرت سرعه مش ممكن ابدا انت كنتي جيباه بكام الراجل قالي ال 50 مللي ب 98 جنية علبه اصغر من علبه زيت الخروع الي بنجبها من الصيدليه دي مفيش منتجات شعر بيتعمل بالحجم ده اصلا
و 150 مللي صغير ة برضوا و 229 جنية
انا عندي مكوة شعر بيبي ليس الحمرا هي شغالة معايا يعني حلوتها انها بالبخار بتفع لما حالة شعري تبقا صعبة بترطبة بس بتهالي chi بس اغلي طبعا

بصراحة يا مارو كان جايلى هدية وقرب يخلص
ومش عارفه سعره إيه هنا لأنه كان جايلى من بره وكان حجم العبوة متوسطة

بس سعره كده هنا غالى جدااااااا بس تحفففففففففففة
أنا إسمى نهى على فكرة لوشن الشعر - صفحة 2 20726

وميرسى على ردك يا جميل فى ناس بتشكر فى بيبى ليس بس chi و ghd أعلى وأحلى منها كان نفسى يكون حد مجرب حاجه منهم
marobader
ملكي نشيط
ملكي نشيط
marobader

انثى

مُساهمةموضوع: رد: لوشن الشعر   لوشن الشعر - صفحة 2 Emptyالسبت مايو 12, 2012 9:40 pm

rain كتب:
marobader كتب:
mayya كتب:
w maroo ana wa7da sa7bty gabt mara elshambo elmov w 7mam elcream w elblsm elbyfdal flsha3r da w 3agbhaaa w lma elmask 5ls gabto tany .. bs bsra7a sha3rha 8ery 5als f 2olt as2l aktrr w fy nas 2alet zayk we7sha awee
انا كنت جايبة المجموعة الصفراء و كريم الي بيفضل في الشعر بتاع الهيشان وحش قوووي معرفش يمكن شعر صحبتك ليس انا شعري كيرلي معجنيش خالص
انا شغالة دلوقتي بزيت جوزالهند و زيرو فريز السرم و محبتوش عادي ميستهلش 45 جنية خالص

بالنسبة لسيرم زيرو فريز
هو شعرك نوعه ايه وليه معجبكيش
انا شعري عادي لا ناعم و لا خشن لما بلمه كحه و هو مبلول او الفه بيتفد بس مشكلته الهيشان عشان هو طبيعته ناشف بس بقالي فتره بحاول اسيبع ينشف مفرود فبيعمل كريلي انا مكنش اعرف انه كيرلي كده غير لما شفت الطريقة دي في موقع للشعر الطويل عشان تعرفي نوعية شعرك صح
زيرو فريز مش سيء هو كويس بس ميستهلش 45 جنيه لما بحط قليل بيهبط الهيشان شويه لما بحط كتير بيلزق حبه انا مبحبش احساس الجيل ده
بس مشكلتي الحقيقة معاه انه بيتحط للشعر المبلول بس مبيعملش اي حاجة للشعر الناشف Sad
marobader
ملكي نشيط
ملكي نشيط
marobader

انثى

مُساهمةموضوع: رد: لوشن الشعر   لوشن الشعر - صفحة 2 Emptyالسبت مايو 12, 2012 9:51 pm

secret.whisper كتب:
marobader كتب:
secret.whisper كتب:
سائل الحرير من ماركة chi حلو جدااااااااااا

بس كنت عايزه اسأل بقى اللى بيستخدم مكواة سيراميك للشعر
أى ماركة حلوة انا عملت سيرش كتير على النت
وأكتر ناس شكرت فى ماركة chi و ماركة ghd
إيه رأيكم إنتم ؟؟
بالنسبة لسائل الحرير يا سكرت سرعه مش ممكن ابدا انت كنتي جيباه بكام الراجل قالي ال 50 مللي ب 98 جنية علبه اصغر من علبه زيت الخروع الي بنجبها من الصيدليه دي مفيش منتجات شعر بيتعمل بالحجم ده اصلا
و 150 مللي صغير ة برضوا و 229 جنية
انا عندي مكوة شعر بيبي ليس الحمرا هي شغالة معايا يعني حلوتها انها بالبخار بتفع لما حالة شعري تبقا صعبة بترطبة بس بتهالي chi بس اغلي طبعا

بصراحة يا مارو كان جايلى هدية وقرب يخلص
ومش عارفه سعره إيه هنا لأنه كان جايلى من بره وكان حجم العبوة متوسطة

بس سعره كده هنا غالى جدااااااا بس تحفففففففففففة
أنا إسمى نهى على فكرة لوشن الشعر - صفحة 2 20726

وميرسى على ردك يا جميل فى ناس بتشكر فى بيبى ليس بس chi و ghd أعلى وأحلى منها كان نفسى يكون حد مجرب حاجه منهم
تشرفنا يا نهي انا معرفش هو سعره في كل مكان كده و لا الراجل ده بيستهبل بس هو قالي موقع الشركة في مصر و بحث و لاقيت نفس الاسعار الي قالهي للاسف بس يا خوفي لا يطلع مش زي الي بره كمان انا عايزة اسالك هو كان بيعمل اية للشعرك بالظبط ؟
بالنسبة للمكواة ان اي منتج حد بيقول عليه حلو و هو مستورد ببحث عنه منتجات chi الوحيدة الي لاقتها فعلا مشهورة في امريكا و في بنات كتير عاملين عنها فديوهات علي يوتيوب لا بلمرز و لا زيرو فريز معرفين خالص شركات تعبانة جدا بره اصلا منتجات الشعر بالهبل اي حد ممكن يعمل خط منتجات في المطبخ بتاعه و يسوقها في المحالات و الكوفيرات و هو و حظه و احنا بنفرح بي حاجة مكتوب عليها صنع في الولايات المتحدة بس سعر سائل الحرير ده و اضعاف تمنه بره
يعني براون و بيبي ليس برضوا مش مشهورين هناك خالص يعني بيبي ليس الي حد ما بس شي اكتر حاجة معروفه

لوشن الشعر
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
 مواضيع مماثلة
-
» لوشن تقليل نمو الشعر.. ايه مدى فعاليته..أفيدونى
» لوشن مهدئ للبشرة
» لوشن التفتيح
» لوشن التفتيح
» لوشن التفتيح