Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي اوريفليم لشركة اوريفليم السويدية في مصر لارقي منتجات التجميل الطبيعية والعناية بالبشرة (منتدي خاص بالدايريكتور رشا محمد)

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز

dinaali
nona mido
فراشة الدنيا
diva_faraona
8 مشترك
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
diva_faraona
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
diva_faraona

انثى
العمل/الترفيه : جعلونى دكتورة

اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز Empty
مُساهمةموضوع: اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز   اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز Emptyالسبت مايو 05, 2012 7:39 am

هااااااااااااااااااااااى عليكم كلكم وحشتونى مع انى عارفة انى ما وحشتكمش طبعا اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز 747496 اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز 747496 اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز 747496
المنتدى كمان وحشنى جدا
من غير لت وعجن كتير انا محتاجة مساعدتكم يا احلى بنات دلوقت انا لسه مركبة برفان جديد من كام يوم وعجبنى جدا ولقيت ان التركيب فكرة احسن بكتير من شرا الكوبى لانه ارخص واختيارته اكتر وبيبقى عجب عينك انا ركبت حاجة اسمها جيس guess 50 ml ب 15 ج الراجل قالى ده تقريبا 17 جرام وريحته طلعت تحففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففة موت بس الثبات متوسط يعنى مثلا يعمل ساعين ع الجلد و من 3 ل 4 ساعات ع الهدوم يعنى معقول على سعره واهو اللينك بتاعه اللى يحب يشوف
http://www.fragrantica.com/perfume/Guess/Guess-for-Women-1591.html

امال فين المشكلة المشكلة ان اختكم جاهلة مووووووووت ف الليلة دى عشان اول مرة اركب الراجل قالى لو عايزة تركيز اعلى جرامات اكتر ب20 ج ماما بقى قاعدة تذل فيا وتقولى هنعرف منين ان دول كذا جرام ما يمكن بيغش او حتى مخفف الزيت نفسه وبابا بيقول الحاجات دى بتطير وبتبوظ وانا اول مرة اركب مش عارفة ارد عليهم وانتوا طبعا عارفين ان حكاية التركيب اللى بالجرام دى عاملة زى الدهب يعنى كل واحد وضميره وبرضه هينضحك عليكى مهما كنتى شاطرة وهما هنا ف اسيوط نادرييييين جدا ما صدقت ما لقيت واحد هو ركبها قدامى عملت زيت تقريبا تلت القزازة بس حد يكون بيركب بليييييييييز يقولى بتعرفوا الجرامات ازاى عشان ما ينضحكش علياااااااااااا لانى محتاسة موووووووووووووووووووووت
مستنياكم يا احلى بنات وخصوصا هبة الخبيرة بتاعة رحلة الرعب
لان هيا صاحبة النصييييييييييييييييييييييحة الحلوة دى انتى فين يا هبةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةة؟ اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز 424858 اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز 424858
diva_faraona
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
diva_faraona

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز   اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز Emptyالسبت مايو 05, 2012 9:19 am

خلى بالكم لو مافيش ردود الصابونة اياها موجودة ةقد اذعررررررررررررر من انذر اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز 326989 اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز 747496
فراشة الدنيا
عضو فعال
عضو فعال
فراشة الدنيا

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز   اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز Emptyالسبت مايو 05, 2012 11:02 am

الجرام تقريبا مللى يعنى هو المفروض يضع الزيت بحقنه او كاس مدرج وبتبقى قدامك وبيكمل سبرتو وبيضع نقطتين مثبت ويرج الزجاجه جيدا وعلشان تثبت فتره طويله ضعيها فى الفريزر اسبع ملفوفه فى كيس اسود واستعمليها بعد كده وابقى ادعيلى
nona mido
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
nona mido

انثى
العمل/الترفيه : DoCtOr

مُساهمةموضوع: رد: اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز   اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز Emptyالسبت مايو 05, 2012 11:34 am

نورررررررتى المنتدى من جديد يا ماريانا بس انا زعلانه منك rabbit
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز   اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز Emptyالسبت مايو 05, 2012 5:21 pm

ماري موحشتنيش انا معاها على طول -بغيظكم مش اكتر-
بصي يا قمراية انا بعرف مش من التدريج بتاع الكاس لأنه عندنا ممسوح
لكن البنوته وهي بتعد لي البارفان بتملي الزجاجه -وانا بختار دايما ازايز 50مللي عشان اسباب كتير منها اني ببقي خايفة ان البارفان بعد مايهدي يعجبني واني كمان اتعودت على البارفانات ال50مللي ولأني بزهق وبمل ولأني ببقي خايفة المحل يخدعني زيك كده بالضبط

المهم انها بتملي لي حوالي اقل من النص بحبتين زيت يعني ما يعادل ال20جرام او ازريد شويتين
بس كده وبتكمل كحول بعدهم
وبكده ببقي عارفة حاولي وعمو ده بيعبيلك تاخدي بالك هو بيملي لحد فين وبعينك كده حتوصلي
متغيبيش عننا تاني لأنك بتوحشينا كتييييييييييييييييييييييييييييير ووحشتني بجد مواضيعك
diva_faraona
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
diva_faraona

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز   اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز Emptyالسبت مايو 05, 2012 11:05 pm

فراشة الدنيا كتب:
الجرام تقريبا مللى يعنى هو المفروض يضع الزيت بحقنه او كاس مدرج وبتبقى قدامك وبيكمل سبرتو وبيضع نقطتين مثبت ويرج الزجاجه جيدا وعلشان تثبت فتره طويله ضعيها فى الفريزر اسبع ملفوفه فى كيس اسود واستعمليها بعد كده وابقى ادعيلى
اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز 70634 اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز 70634 اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز 70634 اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز 835125
diva_faraona
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
diva_faraona

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز   اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز Emptyالسبت مايو 05, 2012 11:09 pm

nona mido كتب:
نورررررررتى المنتدى من جديد يا ماريانا بس انا زعلانه منك اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز 649663
لية بس يا نووووووووووور انا مقدرش على زعلك يا جميلة ؟ ده حتى نفسى اعرف الفيس بتاعك اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز 429658 اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز 429658
diva_faraona
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
diva_faraona

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز   اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز Emptyالسبت مايو 05, 2012 11:12 pm

dinaali كتب:
لكن البنوته وهي بتعد لي البارفان بتملي الزجاجه -وانا بختار دايما ازايز 50مللي عشان اسباب كتير منها اني ببقي خايفة ان البارفان بعد مايهدي يعجبني واني كمان اتعودت على البارفانات ال50مللي ولأني بزهق وبمل ولأني ببقي خايفة المحل يخدعني زيك كده بالضبط

المهم انها بتملي لي حوالي اقل من النص بحبتين زيت يعني ما يعادل ال20جرام او ازريد شويتين
بس كده وبتكمل كحول بعدهم
وبكده ببقي عارفة حاولي وعمو ده بيعبيلك تاخدي بالك هو بيملي لحد فين وبعينك كده حتوصلي
متغيبيش عننا تاني لأنك بتوحشينا كتييييييييييييييييييييييييييييير ووحشتني بجد مواضيعك
اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز 835125 اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز 835125ميرسى يا احلى دندونة بس انتى بتوحشينى بقى لان اللى ع الفيس ده مش انا اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز 139874 اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز 139874 اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز 139874 اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز 139874 اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز 835125
diva_faraona
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
diva_faraona

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز   اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز Emptyالسبت مايو 05, 2012 11:14 pm

الف شكر ليكم كلكم يا قمرات انا رحتله تانى النهاردة وقالى هاتيها وانا ملزم اتقلهالك حتى لو من غير فلوس كتر خيره طلع راجل ابن حلال ونصايحكم طبعا ف الجووووووووووووون كالعادة يارب ما انحرم يا احلى منتدى اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز 20726 اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز 20726 اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز 20726
diva_faraona
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
diva_faraona

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز   اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز Emptyالسبت مايو 05, 2012 11:19 pm

بس هيا فعلا الحاجات التركيب بتبوظ بعد شوية يا بنات؟ ولو كده بتبوظ بعد قد اية؟
rose_elmansoura
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
rose_elmansoura

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز   اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز Emptyالأحد مايو 06, 2012 12:18 am

هههههههههههههههههه
انا مش هارد عليكى هنا
المنتدى وحشك يا وحششششششه
diva_faraona
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
diva_faraona

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز   اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز Emptyالأحد مايو 06, 2012 1:00 am

يا نونا انتى بالذات هديكى اربع صابونات من اياهم هدية اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز 139874 عشان عمالة اكلمك ع الفيس ومنفضالى
Roraa
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
Roraa

انثى
العمل/الترفيه : Sales Executive Secretary

مُساهمةموضوع: رد: اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز   اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز Emptyالأحد مايو 06, 2012 3:00 am

معقوله يا دكتورة
انتي ماتعرفيش ان التركيب ده بيبوظ البشرة
انا اللي هأقولك برضة ؟
ازيك بقي الاول
ثانيا عيب قوووووي اوريفليم و نستخدم تركيب
diva_faraona
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
diva_faraona

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز   اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز Emptyالأحد مايو 06, 2012 3:03 am

ما خلاص بقى يا رورا بعد ده التهزيق ده كله مافيهاش ازيك هههههههههههههه
بصى يا جميلة مبدائيا كده كلمة ورزقى على الله الحكول بتاع التكريب لا مسرطن ولا يحزنزن دى اشاعات كالعادة انا سالت دكتور استاذ جلدية عندنا وياستى اوريفليم على راسنا من فوق بس الحاجات الاوريجنالز الواحد نفسه بتروح عليها برضه ههههههههه
Roraa
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
Roraa

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز   اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز Emptyالأحد مايو 06, 2012 3:08 am

اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز 139874

مش مقتنعة

عدل سابقا من قبل Roraa في الأحد مايو 06, 2012 3:10 am عدل 1 مرات
diva_faraona
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
diva_faraona

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز   اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز Emptyالأحد مايو 06, 2012 3:10 am

احسن برضه اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز 747496 اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز 139874 اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز 139874
sara.hosny
عضو ملكي
عضو ملكي
sara.hosny

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز   اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز Emptyالأحد مايو 06, 2012 3:13 am

ازيك يا ماريان عامله ايه والشغل عامل معاكى ايه انا كمان كنت بركب بس من ساعه ما اشتركت فى اوريفليم وانا مابركبشى برفانات
diva_faraona
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
diva_faraona

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز   اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز Emptyالأحد مايو 06, 2012 3:15 am

ازيك يا سرور انا تمام الحمدلله هو انا قلت حاجة على اوريفليم يا جماعة ؟ بس بجد الواحد نفسه بتروح ع البرفانات الواو العالمية دى
Roraa
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
Roraa

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز   اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز Emptyالأحد مايو 06, 2012 3:17 am

ههههههههههههههههههههههههههههههههه
و لا يهمني

اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز 332753
rose_elmansoura
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
rose_elmansoura

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز   اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز Emptyالأحد مايو 06, 2012 4:03 am

اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز 332753 اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز 332753 اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز 332753
diva_faraona
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
diva_faraona

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز   اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز Emptyالأحد مايو 06, 2012 4:04 am

نيييييييييييييييرة يا قمر اسم على مسمى انتى نيرة المنتدى اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز 20726
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز   اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز Emptyالأحد مايو 06, 2012 8:04 pm

diva_faraona كتب:
dinaali كتب:

بس كده وبتكمل كحول بعدهم
اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز 835125 اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز 835125ميرسى يا احلى دندونة بس انتى بتوحشينى بقى لان اللى ع الفيس ده مش انا اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز 139874 اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز 139874 اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز 139874 اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز 139874 اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز 835125

كده مااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشي No Sad Sad انتي مبتجيش غير بعيشة الكيلاني انا حشكلي ليها منك وهي تتصرف بقي معاكي او عندي عقاب ليكي -ده حيبقي تعذيب سادي مني وسلاح اخير - ححطلك صورة جورج كلوني في كل حته عشان تتعذبي كده وانتي شايفه النواب عندك شكلهم يغم

انا اللي اعرفه ان طالما عتقتيها حلو مبتبوظش خالص الا لو شافت الهوا ازااااااااااااااااي لما الأتومايزر يتكسر لا قدرالله والبارفان يتعرض للهواء كام يوم يبوظ وده حصل معايا قبل كده في بارفان تركيب ومؤخرا في الالفي الخضراء rabbit

على فكرة نور عندي ممكن تضميها من عندي سهلة يعني
marobader
ملكي نشيط
ملكي نشيط
marobader

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز   اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز Emptyالأحد مايو 06, 2012 10:42 pm

رغم اني مبفهمش في موضوع تركيب ده خالص و معرفش ان انتي الي بتكرري انا فاكرة انه الراجل بيقعد يفتكس مع نفسه
بس لا طبعا 1 مللي مش واحد جرام خالص
كثافة الزيت العاديى 0.7 و كثافة الماية 1 عشان كده الزيت بيطفو يعني كمان الزيوت العطرية اخف بكتير فاكيد كثافتها اقل كمان
20 جرام زيت لو فرضنا كثافتة 0.7 هيبقوا 28.5 مللي يعني فرق التلت من الكمية الصحيحة تقريبا او النص من الي هو بيحطه و ده كبير جدا
marobader
ملكي نشيط
ملكي نشيط
marobader

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز   اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز Emptyالأحد مايو 06, 2012 10:47 pm

و طبعا نورتي يا مريان المنتدي اي حاجة من ريحة اسيوط حلوة
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز   اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز Emptyالإثنين مايو 07, 2012 12:25 am

Wink المنتدي حيقلب علمي قريب وحيكون ضمن البيانات اللي بنملاها في التسجيل انتي علمي ولا ادبي عشان الأدبي حيهش بره
rose_elmansoura
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
rose_elmansoura

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز   اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز Emptyالإثنين مايو 07, 2012 1:15 am

diva_faraona كتب:
نيييييييييييييييرة يا قمر اسم على مسمى انتى نيرة المنتدى اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز 20726

مرمر وحشاااااااااااانى
diva_faraona
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
diva_faraona

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز   اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز Emptyالإثنين مايو 07, 2012 5:15 am

dinaali كتب:
diva_faraona كتب:
dinaali كتب:

بس كده وبتكمل كحول بعدهم

كده مااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشي اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز 215510 اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز 209889 اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز 209889 انتي مبتجيش غير بعيشة الكيلاني انا حشكلي ليها منك وهي تتصرف بقي معاكي او عندي عقاب ليكي -ده حيبقي تعذيب سادي مني وسلاح اخير - ححطلك صورة جورج كلوني في كل حته عشان تتعذبي كده وانتي شايفه النواب عندك شكلهم يغم

انا اللي اعرفه ان طالما عتقتيها حلو مبتبوظش خالص الا لو شافت الهوا ازااااااااااااااااي لما الأتومايزر يتكسر لا قدرالله والبارفان يتعرض للهواء كام يوم يبوظ وده حصل معايا قبل كده في بارفان تركيب ومؤخرا في الالفي الخضراء اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز 649663

على فكرة نور عندي ممكن تضميها من عندي سهلة يعني
اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز 51508 اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز 363247 اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز 363247
diva_faraona
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
diva_faraona

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز   اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز Emptyالإثنين مايو 07, 2012 5:17 am

marobader كتب:
رغم اني مبفهمش في موضوع تركيب ده خالص و معرفش ان انتي الي بتكرري انا فاكرة انه الراجل بيقعد يفتكس مع نفسه
بس لا طبعا 1 مللي مش واحد جرام خالص
كثافة الزيت العاديى 0.7 و كثافة الماية 1 عشان كده الزيت بيطفو يعني كمان الزيوت العطرية اخف بكتير فاكيد كثافتها اقل كمان
20 جرام زيت لو فرضنا كثافتة 0.7 هيبقوا 28.5 مللي يعني فرق التلت من الكمية الصحيحة تقريبا او النص من الي هو بيحطه و ده كبير جدا
مانتى طلعتى فاهمة زى الفل يا مروة يا جميلة اهو ميرسى خااااااااااااااالص اهو ده الفرق بينا وبين الصيدالة هما بيحاولوا يعلموهم عن فهم احنا بيخلونا نحفظ وبس اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز 747496 شكرااااااااااااا يا قمر
اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز 855315
diva_faraona
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
diva_faraona

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز   اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز Emptyالإثنين مايو 07, 2012 5:19 am

marobader كتب:
و طبعا نورتي يا مريان المنتدي اي حاجة من ريحة اسيوط حلوة
تسلمى ده من ذووووووووووووووقك اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز 20726
اول مرة اشوف حد عاجباه اسيوط اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز 747496
diva_faraona
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
diva_faraona

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز   اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز Emptyالإثنين مايو 07, 2012 5:20 am

rose_elmansoura كتب:
diva_faraona كتب:

مرمر وحشاااااااااااانى
اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز 51508 اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز 424150 اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز 27231

اختكم محتاااااااااسة ادخلوااااااا يا بنات بليز
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» بليز يا بنات
» كود كتالوج 12 كام يا بنات بليز
» ممكن مساعده يا بنات بليز
» يا بنات ادخلو بسررررررررررعة بليز
» كـــــــــــــــلام بنات (بنات اورفليم اجمع :D )