Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي اوريفليم لشركة اوريفليم السويدية في مصر لارقي منتجات التجميل الطبيعية والعناية بالبشرة (منتدي خاص بالدايريكتور رشا محمد)

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

تغطية كتالوج مايو

masaboda
diva_faraona
أنوش
poto
how2be
miss bi rain
cordelia
mitsuki
aya yoya
NOREEN
أم عبد الله
فراشة الدنيا
fatma hisham
soraya90
Susan Tarek Ali
sara.hosny
nona mido
souma
asd1234
rose_elmansoura
دودو أورفليم
Mostafa
ساندي
emy star
بسمة علاء الدين
مصطفى خروب
بيوتي ليلي
marobader
monmon mony
د ورده
dinaali
rain
36 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
د ورده
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
د ورده

انثى
العمل/الترفيه : dentist

تغطية كتالوج مايو - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: تغطية كتالوج مايو   تغطية كتالوج مايو - صفحة 2 Emptyالسبت أبريل 21, 2012 4:23 pm

Mostafa كتب:
مساء الخير عليكم

انا عن نفسي ناوي ان شاء الله اجيب

urban lovers for him ياريت لو في حد جربها يقولي رايه فيها حلو ولا لا بتثبت ولا لا

وهجيب كمان السول نازل عليها نفس عرض ابريل

بخصوص البرفان الرجالي الجديد اخباره ايه في حد عارف عنه حاجه يعني ريحة الخشب دي حلوه ولا ايه

وميرسي ليكم كلكم

مجبتش حاجه من البرفانات دى غير سول وجميل جداا

بالنسبه للثبات عندك سجنتشور وارتكشيكت وجيوردانى دولسى فيتا الخضرا دول ثباتهم كويس

والبرفانات اللى تناسب النهار وريحتها حلوة جلاسير الايس وبعدها الزرقا وفرى اتيتيود ثباتهم متوسط
ودى ماركو وايكلا سبورت وااس 8 حلوين برضو وثباتهم اعلى من متوسط
دول اللى اخويا جربهم بالنسبه للثبات
rain
عضو مميز
عضو مميز
rain

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطية كتالوج مايو   تغطية كتالوج مايو - صفحة 2 Emptyالسبت أبريل 21, 2012 7:29 pm

ساندي كتب:
ليه يابناات قلبتوا عليا المواجع انا مش هجيب حاجه من 5 عشان مش هبقي هنا
حتي انا كنت عامله عضويه جديده عشان الميدنايت مش هعرف اخدها ولا اخد هدية الشهر ده بعد ماكملت نقطها
اهئ اهئ اهئ انتحر بقي
تغطية كتالوج مايو - صفحة 2 649663

اه يارانيا فونديشن الديوال كور لو بشرتك مش دهنيه وبتزيت متجبيهوش هتكرهيه هو عاوز بشره يتزفلط عليها تغطية كتالوج مايو - صفحة 2 374892

ويابسمه انا بفضل غسول بيور سكين عن شجرة الشاي لانه مش بينشف الوش اوي كده
مساء الخير يا ساندى
انا اسمى آيه affraid
هو انا مشكلتى ان وشى بيعرق ف الصيف جدا فهل هينفعه ولا المات كنترول احسن ؟
وكبسولات الاكسجين محدش قالى رايه فيها

هو فيه كريم للايد فيه حماية من الشمس
لو هو قولولى عليه لحسن انا كف ايدى لون وبقيةى دراعى كله لون تانى rabbit
د ورده
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
د ورده

انثى
العمل/الترفيه : dentist

مُساهمةموضوع: رد: تغطية كتالوج مايو   تغطية كتالوج مايو - صفحة 2 Emptyالسبت أبريل 21, 2012 7:43 pm

اها ياايه كريم اللى فيه حمايه اللى فى اخر صفحه عليه خصم 60% افضل سعر ليه ومش هيتكرر
rain
عضو مميز
عضو مميز
rain

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطية كتالوج مايو   تغطية كتالوج مايو - صفحة 2 Emptyالسبت أبريل 21, 2012 8:52 pm

انتى قصدك اللى هو تو ان وان صح؟
دة عندى بس محسيتوش بيعمل حاجة اوى
monmon mony
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
monmon mony

انثى
العمل/الترفيه : teacher

مُساهمةموضوع: رد: تغطية كتالوج مايو   تغطية كتالوج مايو - صفحة 2 Emptyالسبت أبريل 21, 2012 9:17 pm

انا لقيته عادى بس لما غير ت واستعملت غيره عرفت هو كان بيعمل ايه
هو فعلا بيحمى من الشمس وبيفتح الايدين
rain
عضو مميز
عضو مميز
rain

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطية كتالوج مايو   تغطية كتالوج مايو - صفحة 2 Emptyالسبت أبريل 21, 2012 9:32 pm

هممم تمام خلاص ارجع اواظب عليه يا رب يجيب نتيجة

بالنسبة لل dual core foundation بقى
اقتباس :
هو انا مشكلتى ان وشى بيعرق ف الصيف جدا فهل هينفعه ولا المات كنترول احسن ؟
وكبسولات الاكسجين محدش قالى رايه فيها
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطية كتالوج مايو   تغطية كتالوج مايو - صفحة 2 Emptyالسبت أبريل 21, 2012 11:34 pm

كبسولات الأكسجين I love you ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هو لسه في حد بيسأل عليها تاني انا حسي اتنبح وانا بشكر في المجموعه كلها ده اسراء كانت مسمياني دينا اكسجين Basketball
marobader
ملكي نشيط
ملكي نشيط
marobader

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطية كتالوج مايو   تغطية كتالوج مايو - صفحة 2 Emptyالسبت أبريل 21, 2012 11:52 pm

ايوه يا دينا الفدائية مين قالت انا بقا انا جالي هسهس من الكونسيلر الصراحة
بالنسبة بقا لمجموعة الحواجب من الواضح ان محدش جبها غيري و البتاعة دي معايا بحالات احيانا بحبها و احيانا بكرها انا حاليا بموت فيها و حاسة انها تساهل ال80جنية الي دفعتهم فيها لانها مكنتش بتزل و اول ما نزلت بسعرها اشترها نزلت بعدها بشهر 52 سعر كتالوج كان احساس رائع الصراحة المهم
بصوا البودر ناعم جدا و لون بيج فاتح و لو بني غامق رايح للاسود و الشمع جامد حبتين
الفرش مش لطيفة و شعرها منفوش لو واحدة حوجبها رفيعة مش هتعرف تستخدمها انا بقالي سنه سايبة حواجي علي طبيعتهم فكويسة معايا حاليا و بتدي لوك حلو بس خت وقت علي ما عرفت اخلت اللونين ازاي عشان اوصل للي انا عايزه انا دخت ادور علي فرشاة مايلة للاسف مش لاقيه و اوريفليم مجموعة فرشها مفهاش الشمع بقا مكنش مفيد خالص لحد مالاقتله استخدام بنكش بيت الشعر عند طرف الحاجب من عند العين و بيفضل منكوش و حلو و ممكن لو شعراية بتتلوي و تطلع برا و لا حاجة تلزقيها بيه بس هو مش عملي قوي
marobader
ملكي نشيط
ملكي نشيط
marobader

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطية كتالوج مايو   تغطية كتالوج مايو - صفحة 2 Emptyالسبت أبريل 21, 2012 11:57 pm

في استخدام ليها تاني اكتشفته اخيرا بستخدم اللون الغامق علي خفيف كشادو بس مش علي الجفن لا زي الكحل حولين كل العين لو حد بياخد باله من مكياج الممثلة التركية بيرن او فاطمة بتعملة معظم الوقت بيحد العين بس ولا كانها حاطة مكياج
و دينا عندي سؤال بالنسبة للبنات الي جبتلهم كبسولات التفتيح قولي قالولك اية عشان الحاجات الغالية دي لازم الواحد يحضر نفسه يبقا حاسس انه فرصة مش هتكرر و يا ريت متكونش كانت نازلة لفترة محدوده و بح
emy star
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
emy star

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطية كتالوج مايو   تغطية كتالوج مايو - صفحة 2 Emptyالأحد أبريل 22, 2012 9:53 am

marobader كتب:
ايوه يا دينا الفدائية مين قالت انا بقا انا جالي هسهس من الكونسيلر الصراحة
بالنسبة بقا لمجموعة الحواجب من الواضح ان محدش جبها غيري و البتاعة دي معايا بحالات احيانا بحبها و احيانا بكرها انا حاليا بموت فيها و حاسة انها تساهل ال80جنية الي دفعتهم فيها لانها مكنتش بتزل و اول ما نزلت بسعرها اشترها نزلت بعدها بشهر 52 سعر كتالوج كان احساس رائع الصراحة المهم
بصوا البودر ناعم جدا و لون بيج فاتح و لو بني غامق رايح للاسود و الشمع جامد حبتين
الفرش مش لطيفة و شعرها منفوش لو واحدة حوجبها رفيعة مش هتعرف تستخدمها انا بقالي سنه سايبة حواجي علي طبيعتهم فكويسة معايا حاليا و بتدي لوك حلو بس خت وقت علي ما عرفت اخلت اللونين ازاي عشان اوصل للي انا عايزه انا دخت ادور علي فرشاة مايلة للاسف مش لاقيه و اوريفليم مجموعة فرشها مفهاش الشمع بقا مكنش مفيد خالص لحد مالاقتله استخدام بنكش بيت الشعر عند طرف الحاجب من عند العين و بيفضل منكوش و حلو و ممكن لو شعراية بتتلوي و تطلع برا و لا حاجة تلزقيها بيه بس هو مش عملي قوي
Razz
يعنى الواحد يتهور ويجيبها ولا ملهاش اى لزمة
Mostafa
عضو جديد
عضو جديد
Mostafa

ذكر
العمل/الترفيه : Tourism

مُساهمةموضوع: رد: تغطية كتالوج مايو   تغطية كتالوج مايو - صفحة 2 Emptyالأحد أبريل 22, 2012 11:07 am

د ورده كتب:
Mostafa كتب:
مساء الخير عليكم

انا عن نفسي ناوي ان شاء الله اجيب

urban lovers for him ياريت لو في حد جربها يقولي رايه فيها حلو ولا لا بتثبت ولا لا

وهجيب كمان السول نازل عليها نفس عرض ابريل

بخصوص البرفان الرجالي الجديد اخباره ايه في حد عارف عنه حاجه يعني ريحة الخشب دي حلوه ولا ايه

وميرسي ليكم كلكم

مجبتش حاجه من البرفانات دى غير سول وجميل جداا

بالنسبه للثبات عندك سجنتشور وارتكشيكت وجيوردانى دولسى فيتا الخضرا دول ثباتهم كويس

والبرفانات اللى تناسب النهار وريحتها حلوة جلاسير الايس وبعدها الزرقا وفرى اتيتيود ثباتهم متوسط
ودى ماركو وايكلا سبورت وااس 8 حلوين برضو وثباتهم اعلى من متوسط
دول اللى اخويا جربهم بالنسبه للثبات
ميرسي ليكي يا دكتوره ورده لردك انا فعلا جبت سيحنتشر وجربتها وهايله جدا بس جورداني الخضرا واركتكت لسه مش جربتهم مستني ينزل بس عرض عليهم وهجربهم
اما عن s8 فانا جربت النايت وتحفه بجد وجربت كمان الاسيندنت الاتنين حلوين
اما الجلاسير فانا مش جربت الايس جربت الزرقا وهي كريحه تحفه اما الثبات مفيش اخرها ساعتين
انا بس نفسي اجرب الاوربان لوفيرز بيقولوا عليه حلو ناويه اشتريه الشهر اللي جاي ان شاء الله وهقولكم راي فيه
اما عن البرفان الجدبد فانا خايف اجيبه لاني مش بحب ريحة الخشب واللي جربه يقول
rose_elmansoura
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
rose_elmansoura

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطية كتالوج مايو   تغطية كتالوج مايو - صفحة 2 Emptyالأحد أبريل 22, 2012 2:33 pm

emy star كتب:
انا شايف ان كتالوج مايو مش قد كدة بتاع شهر ابريل كان احل كتير ولا اية رايكم يا بنات
بس انا ناوية انشاء الله مبدايا كدة هجيب مجموعة الحواجب اية رايكم فيها وعايزة اجيب كريم اساس فيري مى انا جبت الجورديانى الادابتيف الشهر الى فات فعيزا امشى الاتنين مع بعض وطبعا كريم الى باللوز لان سعرة حلو جداااا مع انى لسة عاندى واحدة فتحتها بس كدة

انا كمان بخلط اللونين مع بعض وجميل اوى
asd1234
ملكي نشيط
ملكي نشيط
asd1234

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطية كتالوج مايو   تغطية كتالوج مايو - صفحة 2 Emptyالأحد أبريل 22, 2012 10:37 pm

انا عاوزة اسال علي
الكحل بتاع العين اللي في ص 9 ؟؟؟؟
انا مش بحط كحل ودي هتبقي اول مرة بس شكل العين وفي الصورة بيه حلو
رايكم فيه ايه ؟؟؟؟؟

حد هيجيب مجموعة الجديدة في ص13؟؟؟؟

بودرة التلك اشتري واحدة وخد التانية هدية رائحة الفواكه حلوة ؟؟؟؟؟ والغابات الاستوائية ؟؟؟؟واللي بالورد ؟؟؟؟ انهي احلي اتنين ؟؟؟؟

ماسك منقي للبثور السوداء ايه رايكم فيه ؟؟؟؟؟؟

ماكينة الحلاقة للسيدات ايه رايكم فيها ؟؟؟ وايه الفرق بين اللي في ص 90 واللي في ص 106؟؟؟؟ وانهي احلي ؟؟؟؟

اقلام العيون بتاعة فرمي في ص107 الوانها زاهية وحلوة كده زي الكاتلوج ؟؟؟؟

استيك مصحح للبشرة بتاع شجرة الشاي استخدامه ازاي وهل حلو ؟؟؟؟؟

souma
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
souma

انثى
العمل/الترفيه : هبأة باش محاسبة اد الدنيا D:

مُساهمةموضوع: رد: تغطية كتالوج مايو   تغطية كتالوج مايو - صفحة 2 Emptyالأحد أبريل 22, 2012 11:04 pm

انا لسة جديدة ف المنتدي و كنت حابة اسألكو و استفيد منكو في حاجلت عاوزة اجبها في كتالوج 5 و كنت عاوزة اعرف رأيكو فيها

بالنسبة لكحل كاجال كنت عاوزة اعرف حد جربه ولا لأ و يا تري ثابت ولاهيسيح لما احطة و انا نازلة الكلية الصبح خصوصا ان الجو بدأ بأه حر و خايفة اجيبه يبهدل الدنيا :]

و كما برفيوم سول الرجالي كنت عاوزة اعرف درجة ثباتة و رحته عاملة ازاي ؟؟ يعني هادية ولا قوية و ظاهرو ولا اية ؟؟؟؟

و لوشن حماية اشعر من الحرارة اللي نازل ب 29 سعر العميل حلو ولا اية ؟؟؟؟؟

و انا بشرتي دهنية و فيها اثار حب شباب ممكن تطلعلي حبايو ولا اتنين بس مش علي طول و كمان بحس انها بتلمع بعد ساعة ولا اتنين لما بنزل ,,فا انا حيرانة بين مجموعة بيور سكن و التي تري مش عارفة انهي احن ؟؟؟ اجيب غشول تي تري و المصحح ,,ولا اجيب غسول بيور سكين و كريم التحكم في اللمعان و الستيك من نفس المجموعة ؟؟

يا ريت تفيدوني و ماتكسفونيش بأة :$
Mostafa
عضو جديد
عضو جديد
Mostafa

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: تغطية كتالوج مايو   تغطية كتالوج مايو - صفحة 2 Emptyالإثنين أبريل 23, 2012 12:22 am

[quote="souma"]انا لسة جديدة ف المنتدي و كنت حابة اسألكو و استفيد منكو في حاجلت عاوزة اجبها في كتالوج 5 و كنت عاوزة اعرف رأيكو فيها

بالنسبة لكحل كاجال كنت عاوزة اعرف حد جربه ولا لأ و يا تري ثابت ولاهيسيح لما احطة و انا نازلة الكلية الصبح خصوصا ان الجو بدأ بأه حر و خايفة اجيبه يبهدل الدنيا :]

و كما برفيوم سول الرجالي كنت عاوزة اعرف درجة ثباتة و رحته عاملة ازاي ؟؟ يعني هادية ولا قوية و ظاهرو ولا اية ؟؟؟؟

و انا بشرتي دهنية و فيها اثار حب شباب ممكن تطلعلي حبايو ولا اتنين بس مش علي طول و كمان بحس انها بتلمع بعد ساعة ولا اتنين لما بنزل ,,فا انا حيرانة بين مجموعة بيور سكن و التي تري مش عارفة انهي احن ؟؟؟ اجيب غشول تي تري و المصحح ,,ولا اجيب غسول بيور سكين و كريم التحكم في اللمعان و الستيك من نفس المجموعة ؟؟

يا ريت تفيدوني و ماتكسفونيش بأة :$[اهلا/quote]

اهلا بيكي يا سومه ومنوره بصي انا اقدر افيدك في السول الرجالي علشان انا مجربه اقدر اقولك انه بجد تحفه وبالاخص لما بحطه بالنهار لانه بجد مناسب جدا لفصل الصيف ريحته حلوه اوي ومحبوب من ناس كتير ولما بحطه باخد كومنتات عليه حلوه اوي انا انصحك لو هتجبيه لحد بس هو ملائم لسن الشباب دا من وجهة نظري بالنسبه لثباته فهو بيقعد معايا ممكن لاكتر من 6 ساعات وهو مش تقيل ومش خفيف يعني وسط ويارب اكون كدا قدرت افيدك
souma
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
souma

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطية كتالوج مايو   تغطية كتالوج مايو - صفحة 2 Emptyالإثنين أبريل 23, 2012 1:18 am

[quote="Mostafa"]
souma كتب:
انا لسة جديدة ف المنتدي و كنت حابة اسألكو و استفيد منكو في حاجلت عاوزة اجبها في كتالوج 5 و كنت عاوزة اعرف رأيكو فيها

اهلا بيكي يا سومه ومنوره بصي انا اقدر افيدك في السول الرجالي علشان انا مجربه اقدر اقولك انه بجد تحفه وبالاخص لما بحطه بالنهار لانه بجد مناسب جدا لفصل الصيف ريحته حلوه اوي ومحبوب من ناس كتير ولما بحطه باخد كومنتات عليه حلوه اوي انا انصحك لو هتجبيه لحد بس هو ملائم لسن الشباب دا من وجهة نظري بالنسبه لثباته فهو بيقعد معايا ممكن لاكتر من 6 ساعات وهو مش تقيل ومش خفيف يعني وسط ويارب اكون كدا قدرت افيدك

ميرسي كتير ليك انا ناوية اجيبه لأخويا ان شاء الله وانت كدا شجعتني اني اجيبه :):$
nona mido
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
nona mido

انثى
العمل/الترفيه : DoCtOr

مُساهمةموضوع: رد: تغطية كتالوج مايو   تغطية كتالوج مايو - صفحة 2 Emptyالإثنين أبريل 23, 2012 9:16 am

البرفان الرجالى الجديد لكل اللى بيسال خفييييييف جدا ميه بالزبط اللى بالجرام افضل منه مثلا وريحته اقل من العاديه وحشه جدا كانها حبهان بالزبط : D
والجوردانى البنى احلى من الخضرا
asd1234
ملكي نشيط
ملكي نشيط
asd1234

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطية كتالوج مايو   تغطية كتالوج مايو - صفحة 2 Emptyالإثنين أبريل 23, 2012 1:00 pm

asd1234 كتب:
انا عاوزة اسال علي
رايكم فيه ايه ؟؟؟؟؟

بودرة التلك اشتري واحدة وخد التانية هدية رائحة الفواكه حلوة ؟؟؟؟؟ والغابات الاستوائية ؟؟؟؟واللي بالورد ؟؟؟؟ انهي احلي اتنين ؟؟؟؟

ماكينة الحلاقة للسيدات ايه رايكم فيها ؟؟؟ وايه الفرق بين اللي في ص 90 واللي في ص 106؟؟؟؟ وانهي احلي ؟؟؟؟

محدش رد عليا
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطية كتالوج مايو   تغطية كتالوج مايو - صفحة 2 Emptyالإثنين أبريل 23, 2012 4:34 pm

asd1234 كتب:
انا عاوزة اسال علي
رايكم فيه ايه ؟؟؟؟؟

اسفة يا جيجي اتاخرت على ما لقيت الكتالوج
بصي يا جميل
الكحل الهرم جميل جدا انا عندي الناسس بتشكر فيه بس اهم حاجه انك تستخدمية بميل شوية عشان ما يتخنش الخط منك مع الأستعمال
لايا جميل انا مش ناوية اجيب المجموعه دي عشان انا مستريحه في الأكسجين
ولسه عندي وما خلصش
بودره التلك انا عندي اللي بالورد هي جايه على جورداني جولد شوية وريحتها ثابته جدا وفواحه
اما الأتنين التانيين انا فاكرة حد هنا كان جاب اللي بالغابات وقال ريحتها غابات بجد وشجر وحاجات من دي Basketball
اما الفواكهه معرفشعنها حاجه ياريت حد يفيدك
والماسك الجدي برضه حد هنا قال انه جابهه وعجبه او جابة لحد وعجبهه مش فاكرة
الماكينة بتاعه ص90 دي حريمي اما التانية رجالي
الفرق معرفهوش الحقيقة لأني مجربتهاش بس في ناس بتقول ان الرجالي بتبقي حامية شوية انسب للرجالة يعني كمان احنا ممكي نستعملها في اماكن غير الرجالة يعني البعض بيفضل يستخدم الحريمي احسن
مجربتش اقلام العين بس اللي اعرفه انها صغيييييييييييييييييييييييييييييييييرة جداااااااااااااااااااااااا على الحب albino
استيك الشاي جميل جدا وحيعجبك قوي الجزء الاخضر ده بتستخدميه كمعالج على الحبوب والبثور والجزي التاي البيج ده شبه الكونسيلر على اماكن الحبوب وكده وبيداري جدا وكانك طبيعيه ومفيش حاجة ومش حاطة حاجة
اتمني اني اكون افدتك واسفه على اني اتاخرت عليكي
Idea
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطية كتالوج مايو   تغطية كتالوج مايو - صفحة 2 Emptyالإثنين أبريل 23, 2012 4:39 pm

souma كتب:

اهلا بيكي معانا يا سوما واتمني انك تموني مبسوطة ومستفيده معانا
كحل الكاجال جميل جدا والناس عندي بتشكر فيه
اما بيرفيوم سول مفيش كلام يتقال بعد كلام مصطفي Shocked Shocked بصراحه والبارفان ده جميل فعلا كلاسيك كده وشيك
لوشن الشعر ده تقريبا اول مرة ينزل في الكتالوج يعني اني اللي حتكوني فدائية الشهر ونجربه فيكي Basketball ههههه انا بهزر طبعا
هي مجموعه البيور سكين ميزتها الوحيده انها مبتنشفش الوش لكن الأتنين استخدامهم واحد تقريبا وخاصه ان في كريم نازل لمجموعه الشاي وصابونه
اتمني اني اكون افدتك Embarassed
Mostafa
عضو جديد
عضو جديد
Mostafa

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: تغطية كتالوج مايو   تغطية كتالوج مايو - صفحة 2 Emptyالإثنين أبريل 23, 2012 4:45 pm

nona mido كتب:
البرفان الرجالى الجديد لكل اللى بيسال خفييييييف جدا ميه بالزبط اللى بالجرام افضل منه مثلا وريحته اقل من العاديه وحشه جدا كانها حبهان بالزبط : D
والجوردانى البنى احلى من الخضرا

ميرسي ليكي يا نونا بجد انا كنت محتار اححيبه ولا لا بس كدا يبقي خلاص مش هجيبه بس كنت بسال علي urban lovers اخباره ايه في حد جربه لاني في تخفيض نازل عليه وبفكر اجيبه
asd1234
ملكي نشيط
ملكي نشيط
asd1234

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطية كتالوج مايو   تغطية كتالوج مايو - صفحة 2 Emptyالإثنين أبريل 23, 2012 4:49 pm

شكرا يادينا ياعسل
يعن الاستيك ده ممكن اداري بيه الهالات ؟؟؟؟
انا جبت كريم الاكسجين امبارح الحمد لله اخيرا
بس انا مفتوح عندي علبة كريم ايفن اوت وكنت عاوزة اجرب الاكسجين
لو سبت الكريم مفتوح كده يبوظ ؟؟؟؟ ولا اخلصه الاول؟؟؟؟
sara.hosny
عضو ملكي
عضو ملكي
sara.hosny

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطية كتالوج مايو   تغطية كتالوج مايو - صفحة 2 Emptyالإثنين أبريل 23, 2012 6:12 pm

فعلا البرفان الرجالى الجديد انا جاتلى منه العينه وحشه جدااااااا ماعجابتنيش خالص لا انا ولا جوزى
souma
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
souma

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطية كتالوج مايو   تغطية كتالوج مايو - صفحة 2 Emptyالإثنين أبريل 23, 2012 8:10 pm

dinaali كتب:
souma كتب:

اهلا بيكي معانا يا سوما واتمني انك تموني مبسوطة ومستفيده معانا
كحل الكاجال جميل جدا والناس عندي بتشكر فيه
اما بيرفيوم سول مفيش كلام يتقال بعد كلام مصطفي تغطية كتالوج مايو - صفحة 2 70634 تغطية كتالوج مايو - صفحة 2 70634 بصراحه والبارفان ده جميل فعلا كلاسيك كده وشيك
لوشن الشعر ده تقريبا اول مرة ينزل في الكتالوج يعني اني اللي حتكوني فدائية الشهر ونجربه فيكي تغطية كتالوج مايو - صفحة 2 424858 ههههه انا بهزر طبعا
هي مجموعه البيور سكين ميزتها الوحيده انها مبتنشفش الوش لكن الأتنين استخدامهم واحد تقريبا وخاصه ان في كريم نازل لمجموعه الشاي وصابونه
اتمني اني اكون افدتك تغطية كتالوج مايو - صفحة 2 855315

ميرسي يا حبيبتي ,, انا اصلا استفدت كتير منكو و كنت بقرأ موضعتكو باستمرار :)

بس كنت عاوزه اسألك كريم التحكم في اللمعان اللي في مجموعة بيور سكين حلو و فعلن بيقلل اللمعان في البشرة ؟؟؟ و هو زي كريم النهار كدا يعني فية حماية من الشمس ولا زي اي كريم ؟؟؟؟؟؟؟؟
souma
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
souma

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطية كتالوج مايو   تغطية كتالوج مايو - صفحة 2 Emptyالإثنين أبريل 23, 2012 8:13 pm

[quote="Mostafa"]
souma كتب:

كنت حابة اسألك علي حاجة كمان بما انك عندك برفيوم سول ,,ممكن تقولي هي مكتوب عليها صنع فين و اكون شاكرة جداااااا :)
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطية كتالوج مايو   تغطية كتالوج مايو - صفحة 2 Emptyالإثنين أبريل 23, 2012 8:51 pm

جيجي الستيك جميل جدا على ضمانتي بيداري كل حاجه انتي مش عايزاها تبان بجد والله انا اللي شكرتلي فيه بني ادماية صعب ارضائها جدا -عارفاهم الناس دي؟- انا مصدقت انها شكرت بحاجه
وبالنسبة للأيفن اوت بصي تحت العلبة على الكتابة اللي تحت حتلاقي شكل علبة مفتوح نصها ومكتوب عليها رقم وجنبها حرف m
الرقم ده تاريخ صلاحية الكريم بعد فتح البرشمه
وانا نصيحتي عامة بغض النظر عن اي رقم على العلبة متفتحيش الجديد الا لما تخلصي القديم الأول
بصي يا سومة انا مجربتش من المجموعه دي غير الغسول والماسك اللي هو سكرب+ماسك
وبس لكن كريم اللمعان مجربتهوش
sara.hosny
عضو ملكي
عضو ملكي
sara.hosny

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطية كتالوج مايو   تغطية كتالوج مايو - صفحة 2 Emptyالإثنين أبريل 23, 2012 9:28 pm

برفان سول صنع فى فرنسا هو ع7ندى انا لسه جايبه من كتالوج 4
Susan Tarek Ali
عضو جديد
عضو جديد
Susan Tarek Ali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطية كتالوج مايو   تغطية كتالوج مايو - صفحة 2 Emptyالإثنين أبريل 23, 2012 10:40 pm

ان شاء الله انا ناوية اجيب كريم الايدى 2*1 لانه تحفة وبالذات للاظافر كمان الفيس برايمر كنت منتظراه ينزل من زمان لانه حلو جدا وبيرطب البشرة خصوصا قبل المكياج
asd1234
ملكي نشيط
ملكي نشيط
asd1234

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطية كتالوج مايو   تغطية كتالوج مايو - صفحة 2 Emptyالإثنين أبريل 23, 2012 10:41 pm

خلاص يادينا
اجيب الاستيك المصحح ده وكمان الماسك
انا رايي كده برده اخلص كريم الايفن اوت الاول وبعد كده ابقي افتح المجموعة الجديدة
ان شاء الله ناوية اجيبها
وكمان هجيب من الايكو بيوتي كريم العين
انا بستخدمه بقالي شوية بس لسه ماجبش نتيجة بس انا وراه لحد مايجيب اخره ونشوف
soraya90
عضو جديد
عضو جديد
soraya90

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تغطية كتالوج مايو   تغطية كتالوج مايو - صفحة 2 Emptyالإثنين أبريل 23, 2012 10:46 pm

السلام عليكم
Embarassed
ازيكم ...اخبركوا ايه

دي اول مشاركه ليا ف المنتدي ^_^

كنت عاوزه اسال عن الكولونيا اللي نازله باربع روايح …انهي واحد احلي لو حد جربه

وبرده ان شاء الله بودره التلك ناويه اجيبها بس محتاره انهي زاحده
الاحلي

وكريم الجسم بريشوس مومنت ايه نظامه

زيت جوز الهند اخباره ايه

قلم الروج اللي ب 19 جنيه

تغطية كتالوج مايو
صفحة 2 من اصل 9انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» تغطية كتالوج فبراير 2012
» كتالوج مايو
» كتالوج مايو السويدى
» سؤال في كتالوج مايو
» **اوريفليم كتالوج**مايو 2009 وصل