Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي اوريفليم لشركة اوريفليم السويدية في مصر لارقي منتجات التجميل الطبيعية والعناية بالبشرة (منتدي خاص بالدايريكتور رشا محمد)

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

عيد ميلاد اوريفليم

سعيدمحمدابراهيم
dinaali
sandrala
monmon mony
diva_faraona
9 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
sara.hosny
عضو ملكي
عضو ملكي
sara.hosny

انثى

عيد ميلاد اوريفليم - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: عيد ميلاد اوريفليم    عيد ميلاد اوريفليم - صفحة 2 Emptyالخميس مارس 15, 2012 10:33 pm

عيد ميلاد اوريفليم - صفحة 2 71234  عيد ميلاد اوريفليم - صفحة 2 71234  عيد ميلاد اوريفليم - صفحة 2 71234  عيد ميلاد اوريفليم - صفحة 2 71234  عيد ميلاد اوريفليم - صفحة 2 71234  عيد ميلاد اوريفليم - صفحة 2 71234
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: عيد ميلاد اوريفليم    عيد ميلاد اوريفليم - صفحة 2 Emptyالخميس مارس 15, 2012 11:22 pm

sandrala كتب:
ههههههههههههههههههههههههههههههه ده انا بشوف مواقف وبلاوى والله يا دينا السواقين اتهبلوا خلالالاص لا الترام كنت عاملين اضطراب يوم الاحد والاتوبيسات ورجعت تانى وبقيت بنص جنيه قولنا ماااشى واما كنت ف محطه الرمل امبارح وانا مروحه ركبتها مع اصحابى الدور التانى كمان ومكنش فيه حاجه خالص وانا راجعه من الكليه بقى نزلت محطه الرمل بشترى هدوم لاقينا راجل كده بيقول ع المحطه يا جماعه مفيش ترام ولا مواصلات النهارده انا بلغت اهو قعدت كتير استنيت ملقيتش روحت طلعت ع البحر انا وصاحبتى عشان اروح رشدى لاقينا بالعافيه وبعدين بردو مفيش تراام والبنات طالعين من المدرسه روحت رايحه شارع ابو قير عشان اركب وربنا ما يوريكى بقى زحمه قد ايه والناس ايه ومفيش مواصلات خااالص وبهدله ومازال بردو الترام عاملين اضطراب اللى يضربوا ف قلبهم
حرام والله موقفين حال الناس كده وشغلهم عايزين ايه تانى موش زودها عايزين الترام ملاكى بقى يلا ربنا ع المفتررررى وكمان حصلت حادثه من كام يوم موش عارفه انهى قطر طلع من القضيب ف باكوس او ابو قير وخبط تاكسى والسواق مصاب وبنتين ماتوا يعنى ووحده صاحبه صاحبتى ربنا يرحمهم ويكفينا شر المصايب دى يا رب (تقى حوداث صح  عيد ميلاد اوريفليم - صفحة 2 140564  عيد ميلاد اوريفليم - صفحة 2 140564 )
للأسف يا تقي الحادث بتاع القطار ده حصل عندنا فعلا لأني قريبة من مكان الحادث وكانت عربيات الأسعاف ايه بالجملة ةاللي راحوا 7
عربية تاكسي كان فيها مع السواق اتنين مخطوبين ووالد العروسة وامها
توك توك وعربية كارو
حادث مؤسف انا اتشاهدت لما سمعت بيه
ربنا يسامحهم ويرجمهم ويرحمنا جميعا ويحسن ختامنا
sandrala
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
sandrala

انثى

مُساهمةموضوع: رد: عيد ميلاد اوريفليم    عيد ميلاد اوريفليم - صفحة 2 Emptyالخميس مارس 15, 2012 11:26 pm

يارب اغفر لهم انا زعلت اوى كل يوم مصيبه كده انا تعبت والله يعنى كان قطر يا دينا موش كده ده فين بقى\ف ابو قير ولا باكوس
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: عيد ميلاد اوريفليم    عيد ميلاد اوريفليم - صفحة 2 Emptyالخميس مارس 15, 2012 11:30 pm

قبل مزلقان محطه اسمها محطة السوق في باكوس الحادث حصل عند شارع اسمه سينما ليلي تعرفيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
sandrala
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
sandrala

انثى

مُساهمةموضوع: رد: عيد ميلاد اوريفليم    عيد ميلاد اوريفليم - صفحة 2 Emptyالخميس مارس 15, 2012 11:41 pm

اها اعرف السوق بتاع باكوس والقطر ف الشارع كده سكه السوق ع طول كنت باخد درس هناك ايام الثانوى ايوووو فعلا وانا بقول ياربى القطر طلع ازاى ووصل لتاكسى عشان كده المزلقان ده ع السكه
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: عيد ميلاد اوريفليم    عيد ميلاد اوريفليم - صفحة 2 Emptyالخميس مارس 15, 2012 11:42 pm

Shocked بالضبط كده هو بقي كان في الشارع اللي قبل الشارع اللي بتوصفيه ومحلات كتير على القطر اتكسرت وحاجه بهدلة
ربنا يعفي عننا كلنا
sandrala
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
sandrala

انثى

مُساهمةموضوع: رد: عيد ميلاد اوريفليم    عيد ميلاد اوريفليم - صفحة 2 Emptyالخميس مارس 15, 2012 11:48 pm

ايوووووووووو الله يصبرهم ع اكل عيشهم ده اللى ضاع ده وربنا يرحمهم انا قلبى بيوجعينى والله ع اللى مالهمش ذنب دول وف الاخر بنقول قدر (وهكذا تمضى الايام  عيد ميلاد اوريفليم - صفحة 2 156602 study )
ليه لأ
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
ليه لأ

انثى

مُساهمةموضوع: رد: عيد ميلاد اوريفليم    عيد ميلاد اوريفليم - صفحة 2 Emptyالسبت مارس 17, 2012 10:37 am

ساندي كتب:
انيجما برائحه الحشيش هههههههههههههههههههههههه

انا مش عارفه يابنات انتوا بتشربوا ايه وانتوا فاتحين المنتدي ههههههههههه

لا ياشيماء هما يقصدو برائحه الحشائش بتاعت الارض اللى زيها زى البودر بتاع الجسم الاخضر
متوديناش فى دهيه يا أختى كده هيتقبض علينا
نحن مراقبون من الطرف التالت
ليه لأ
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
ليه لأ

انثى

مُساهمةموضوع: رد: عيد ميلاد اوريفليم    عيد ميلاد اوريفليم - صفحة 2 Emptyالسبت مارس 17, 2012 10:39 am

dinaali كتب:
بنات انا حلمت ان الآنيجما عملوا منها اخضر يمكن عشان المحافظة على البيئة؟؟؟؟؟؟؟؟؟  عيد ميلاد اوريفليم - صفحة 2 10882
ه

ههههههههههههههههههههههههههههههه يادودو الانيجما فى الحلم خيييييييييييييييييييييييييييييير
أكيد ان أ ش ا هتجوز
هههههههههههههههههههه
diva_faraona
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
diva_faraona

انثى
العمل/الترفيه : جعلونى دكتورة

مُساهمةموضوع: رد: عيد ميلاد اوريفليم    عيد ميلاد اوريفليم - صفحة 2 Emptyالسبت مارس 17, 2012 12:09 pm

لا بلاش نحلم اووووى كده يا هبة الانيجما الخضرا يعنى هنتكسى بس ههههههههه  عيد ميلاد اوريفليم - صفحة 2 424858
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: عيد ميلاد اوريفليم    عيد ميلاد اوريفليم - صفحة 2 Emptyالسبت مارس 17, 2012 12:33 pm

كده بتالسوا على احلامي
طيب مش ححكيلكم على حاجة تانية
هه وابقوا شوفوا بقي حتجيبوا الأنيجما الخراء من مين
ليه لأ
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
ليه لأ

انثى

مُساهمةموضوع: رد: عيد ميلاد اوريفليم    عيد ميلاد اوريفليم - صفحة 2 Emptyالسبت مارس 17, 2012 12:37 pm

ليه ياميرو كده زعلتينى
طيب بلاش اكيد دودو بكره هتحلم بالانيجما الزرقا او الفحلوقى او الخوخى او التومى او اى لون وخلاص
وهيبقى معناه أ ش ا كلنا هنتجوز ونعمل فرح جماعى فى الاستاد ههههههههههه
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: عيد ميلاد اوريفليم    عيد ميلاد اوريفليم - صفحة 2 Emptyالسبت مارس 17, 2012 12:43 pm

What a Face scratch استاد ايه بقي يا هبه القاهرة ولا اسيوط؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ليه لأ
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
ليه لأ

انثى

مُساهمةموضوع: رد: عيد ميلاد اوريفليم    عيد ميلاد اوريفليم - صفحة 2 Emptyالسبت مارس 17, 2012 12:44 pm

بورسعيد طبعاااااااااااااااااااااااااااااااااااا
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: عيد ميلاد اوريفليم    عيد ميلاد اوريفليم - صفحة 2 Emptyالسبت مارس 17, 2012 12:51 pm

albino albino دي مش حيبقي فرح حيبقي حاجات تانية
عوااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
ليه لأ
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
ليه لأ

انثى

مُساهمةموضوع: رد: عيد ميلاد اوريفليم    عيد ميلاد اوريفليم - صفحة 2 Emptyالسبت مارس 17, 2012 12:54 pm

لا المره دى لا لا لا
كل عروسة وعريس هيعملوا حسابهم ويخدو معاهم دبابة اهو يتزفوا عليها ويمكن يحتاجوها فى الدفاع عن النفس ولا حاجة
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: عيد ميلاد اوريفليم    عيد ميلاد اوريفليم - صفحة 2 Emptyالسبت مارس 17, 2012 1:15 pm

wwe wwe wwe
يعني على رأي هنيدي
حتجوز تحت النار!!!!!!!!!!!!!!!!!!
diva_faraona
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
diva_faraona

انثى

مُساهمةموضوع: رد: عيد ميلاد اوريفليم    عيد ميلاد اوريفليم - صفحة 2 Emptyالسبت مارس 17, 2012 3:25 pm

ليه لأ كتب:
ليه ياميرو كده زعلتينى
طيب بلاش اكيد دودو بكره هتحلم بالانيجما الزرقا او الفحلوقى او الخوخى او التومى او اى لون وخلاص
وهيبقى معناه أ ش ا كلنا هنتجوز ونعمل فرح جماعى فى الاستاد ههههههههههه
 عيد ميلاد اوريفليم - صفحة 2 747496  عيد ميلاد اوريفليم - صفحة 2 747496  عيد ميلاد اوريفليم - صفحة 2 747496
diva_faraona
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
diva_faraona

انثى

مُساهمةموضوع: رد: عيد ميلاد اوريفليم    عيد ميلاد اوريفليم - صفحة 2 Emptyالسبت مايو 12, 2012 3:51 pm

نسيتوا النضال ولا ايييييييييية؟ اعتصام اعتصام لا تراجع ولا استسلام عايزين عرض يا رجااااااااااااااااالة

عيد ميلاد اوريفليم
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2