Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي اوريفليم لشركة اوريفليم السويدية في مصر لارقي منتجات التجميل الطبيعية والعناية بالبشرة (منتدي خاص بالدايريكتور رشا محمد)

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

ياااا حلوين قصيت شعرى

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
sandrala
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
sandrala

انثى

ياااا حلوين قصيت شعرى Empty
مُساهمةموضوع: ياااا حلوين قصيت شعرى   ياااا حلوين قصيت شعرى Emptyالثلاثاء مارس 13, 2012 9:13 pm

عاملين ايه يا قمرات انشالله تكونوا بخير يا رب انا كذا مره اقول هاكتب الموضوع وانسى وادينى افتكرت اهوو بصوا بقى انا قصيت شعرى الجمعه اللى فاتت دى لا اللى قبليها يعنى يوم 2_3 ف الشهر قولت من اول الشهر عشان العلاج قصيتوا يا بنات بعد ما كان طويل ياااا حلوين قصيت شعرى 649663 ياااا حلوين قصيت شعرى 429658 بس للاسف كل ما يطول كل ما يخس كان والله مفيش زى شعرى ده اتنحل بقى خصله المهم روحت للدكتوره قالتلى حللى صوره دم كامله وطلعت الانيميا 10 % وقالتلى قصى انا عايزه يتقل زى زمان المهند روحت قصيته قصير مدرج بس شكلوه حلو حبيته ياااا حلوين قصيت شعرى 424858 ياااا حلوين قصيت شعرى 81252 وخدت علاج لى وقولت بقى يا قمرات لازم اقولكم ومبخلش عليكم والعلاج هو عباره عن كبسولات بانتوجار علبه كامله 9 شرائط ودى بتتاخد 3 مرات ف اليوم وكمان كبسولات فروسانول ودى 3 شرائط وبتتاخد كبسوله وحده بعد الافطار واسبراى ليندو وده بيتدلك ع جذور الشعر لعده دقائق وع شعر نظيف وكريم مقوى مافيل بعد ما اغسل شعرى بالشامبو ادلك بيه فروه راسى والاطراف بردو ومستعملش اى زيت او كريم تانى خلال فتره العلاج وقالتلى هتستمرى 3 شهور ع العلاج واشوفك بعد شهر وربنا يستر ويتقل تانى بس الحمد لله هو تقيل من قدام فروه راسى وملى مركزه المشكله ف رفع من وراء يلا الحمد لله حبيت اقولكم ع العلاج يمكن تسيفدوا بيا وهاقولكم ع النتيجه بقى بس المشكله انا موش مواظبه بردو ع العلاج حتى الدواء بتاع العمليه موش باخدوا انا عايزه الضرب صح ياااا حلوين قصيت شعرى 326989 ياااا حلوين قصيت شعرى 820935 ياااا حلوين قصيت شعرى 649663 ياااا حلوين قصيت شعرى 429658 ياااا حلوين قصيت شعرى 649663
Pure Snow
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
Pure Snow

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ياااا حلوين قصيت شعرى   ياااا حلوين قصيت شعرى Emptyالثلاثاء مارس 13, 2012 9:22 pm

أولاً ألف سلامة عليكي يا قمر أنا معرفش إنك تعبانة و عاملة عملية ربنا يتم شفائك على خير ياااا حلوين قصيت شعرى 855315 ومبروك القصة الجديدة و كويس إنها عجباكي و مبسوطة و إن شاء الله شعرك يتقل تاني و يبقى أحسن من الأول و ربنا يجازيكي كل خير على الموضوع بصراحة جيه في وقته ياااا حلوين قصيت شعرى 255408 لإني متدمرة من الأنيميا و باين جداً على وشي و شعري
sandrala
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
sandrala

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ياااا حلوين قصيت شعرى   ياااا حلوين قصيت شعرى Emptyالثلاثاء مارس 13, 2012 9:30 pm

الله يسلمك ربنا يخليكى يا قمر ويبعد عنك كا شر معلش يا بيور احنا كلنا عندنا انيميا حاولى تاكلى الحاجات اللى فيها حديد زى السبانخ والكبده والعسل الاسود وابعدى عن الشاى الفتره دى ولو بتحبيه ولازم تشربى يبقى بعد الاكل بساعه عشان جسمك يستفيد ويبقى كل اللى اكلتى يروح ع الفاضى والانيميا تزيد وكلى خضار كتيرررررررررر وبادنجان انا بموت فيه من صغرى وموش بقول عليه بادنجان وانا صغيره منمان بس الحمد لله فيه حروف بايظه وكلام اتصلح ياااا حلوين قصيت شعرى 424858 ياااا حلوين قصيت شعرى 424858 ياااا حلوين قصيت شعرى 417400
ساندي
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
ساندي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ياااا حلوين قصيت شعرى   ياااا حلوين قصيت شعرى Emptyالثلاثاء مارس 13, 2012 9:47 pm

عقبالي انا مش قادره اخد الخطوه دي
انا شعري زي مابتوصفي بالظبط
والهميجلوبين عندي 6 Sad
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ياااا حلوين قصيت شعرى   ياااا حلوين قصيت شعرى Emptyالثلاثاء مارس 13, 2012 9:58 pm

انا قصيته بعد الولاده لأنه بقي قش مش شعر
متفكرنيش بفروسانول اخدته حقن في المحلول وكبسولات بعد السقطة الأولي بعد الزواج مباشرة وكانت ايام !!!!!!!!!!!!كنت بعيط منه
بيجيب امساك فظيييييييييييييييييييييييييييع
متفكرنيييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييش
sandrala
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
sandrala

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ياااا حلوين قصيت شعرى   ياااا حلوين قصيت شعرى Emptyالثلاثاء مارس 13, 2012 10:12 pm

معلش يا دينا وانا اقول ياربى الامساك ده جاى منينننن؟؟؟ ياااا حلوين قصيت شعرى 424858 ياااا حلوين قصيت شعرى 747496 ياااا حلوين قصيت شعرى 71234 ياااا حلوين قصيت شعرى 71234
sandrala
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
sandrala

انثى

مُساهمةموضوع: معلش يا ساندى خلاص اعملى زيه وقصى وخدى العلاج ده ومتلقيش انا بخده    ياااا حلوين قصيت شعرى Emptyالثلاثاء مارس 13, 2012 10:14 pm

ساندي كتب:
عقبالي انا مش قادره اخد الخطوه دي
انا شعري زي مابتوصفي بالظبط
والهميجلوبين عندي 6 ياااا حلوين قصيت شعرى 209889
Pure Snow
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
Pure Snow

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ياااا حلوين قصيت شعرى   ياااا حلوين قصيت شعرى Emptyالثلاثاء مارس 13, 2012 10:55 pm

sandrala كتب:
الله يسلمك ربنا يخليكى يا قمر ويبعد عنك كا شر معلش يا بيور احنا كلنا عندنا انيميا حاولى تاكلى الحاجات اللى فيها حديد زى السبانخ والكبده والعسل الاسود وابعدى عن الشاى الفتره دى ولو بتحبيه ولازم تشربى يبقى بعد الاكل بساعه عشان جسمك يستفيد ويبقى كل اللى اكلتى يروح ع الفاضى والانيميا تزيد وكلى خضار كتيرررررررررر وبادنجان انا بموت فيه من صغرى وموش بقول عليه بادنجان وانا صغيره منمان بس الحمد لله فيه حروف بايظه وكلام اتصلح ياااا حلوين قصيت شعرى 424858 ياااا حلوين قصيت شعرى 424858 ياااا حلوين قصيت شعرى 417400

هههههههههههه حلو المنمان دا
ياااا حلوين قصيت شعرى 424858 ههههههههههههههه بس أنا عايزة أقولك إن المنمان دا بموت فيه في المصقعة باللحمة المفرومة أنا ممكن أكل فيها اسبوع مملش بس قولوني بحس إنه هيخرج يشتمني هههههههههه
أنا فعلاً مشكلتي في الشاي أنا لو مشربتش على الأقل كوباية بعد الفطار بيجيلي صداع فظيع و ضغطي بينزل جداً جداً حتى إني في رمضان قبل اللي فات كان ضغطي بصفة مستمرة 80/50 و كنت بموت و كنا خايفين جداً ياثر على الكلى و الدكاترة كانوا مصممين إني أفطر ومش قادرة إقولك كنت تعبانة قد إيه
كمان للأسف معظم أدوية الحديد معدتي مش بتستحملها نهائي و عشان كدة بضطر أخد أنواع معينة اللي أقدر أستحملها ولأنها مستوردة أحياناً مش بلاقيها ياااا حلوين قصيت شعرى 173375
ساندي حبيبتي إن شاء الله متحتاجيش تقصيه بس حاولي لو تقدري تدلكيه بالليل بزيت خروع يكون كويس عشان يتقلهولك و يقلل تساقطه و شوفي حل في موضوع الانيميا لإن النسبة كدة صعبة أوي و دا أكيد اللي مخليكي حاسة إنك مهدودة و تعبانة زيادة خاصة إنك داخلة على عملية و لازم تكون صحتك أحسن ... ربنا يعجل بشفائك
sandrala
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
sandrala

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ياااا حلوين قصيت شعرى   ياااا حلوين قصيت شعرى Emptyالثلاثاء مارس 13, 2012 11:06 pm

هههههههههههههه انا بردو بعشق المنمان بكل انواعه شوفتى بقى كنت حاسه انك متدمنه شاى يا بيور وموش عايز يجيلك انيما لا حاولى تقلقى عشان كل دى منبهات او اشربى شاى اخضر بلاش التانى وحاولى تحطى عليه لبن حتى انا بابا بيشرب ولا ولا جردلين كبر ف اليوم ده انا بطنى بتوجعينى من اى حاجه سخنه بشربها تخيلى بقى بقى مدمن شاى وكمان السجاير وع حكايه الفطار دى وانك تعبانه خلاص افطرى واو عوضيهم اى ايام تانيه عشان متتعبيش حرام وطلعى حاجه لله انا بردو عندى القولون وعصبى كماااان جالى من العصبيه والله والزعل شكله وبردو كنت باخد فيتامينات الدكتور كان كتبلى عليها موش عايزه اقولك ايه اللى بيحصلى بموت قلبى تلقى بيجعينى جداا ودهرى كمان وموش عارفه اخد نفسى واحس انى هارجع وموش قادره خلالالاص وقولت يمكن موش من الفيتامينات الحديد دى بس لاحظتهاا كذا بس ورجعت منها قرفتك معلش هههههه ياااا حلوين قصيت شعرى 424858 ياااا حلوين قصيت شعرى 424858 لغيط ما كتبلى ع فيتامينات اقل شويه واهو الحمد لله ع كل شئ بس انا خسيت اوووى تخيلوا انا كام بقيت 46 ريشه ياااا حلوين قصيت شعرى 649663 ياااا حلوين قصيت شعرى 649663 ياااا حلوين قصيت شعرى 417400
Pure Snow
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
Pure Snow

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ياااا حلوين قصيت شعرى   ياااا حلوين قصيت شعرى Emptyالثلاثاء مارس 13, 2012 11:21 pm

sandrala كتب:
هههههههههههههه انا بردو بعشق المنمان بكل انواعه شوفتى بقى كنت حاسه انك متدمنه شاى يا بيور وموش عايز يجيلك انيما لا حاولى تقلقى عشان كل دى منبهات او اشربى شاى اخضر بلاش التانى وحاولى تحطى عليه لبن حتى انا بابا بيشرب ولا ولا جردلين كبر ف اليوم ده انا بطنى بتوجعينى من اى حاجه سخنه بشربها تخيلى بقى بقى مدمن شاى وكمان السجاير وع حكايه الفطار دى وانك تعبانه خلاص افطرى واو عوضيهم اى ايام تانيه عشان متتعبيش حرام وطلعى حاجه لله انا بردو عندى القولون وعصبى كماااان جالى من العصبيه والله والزعل شكله وبردو كنت باخد فيتامينات الدكتور كان كتبلى عليها موش عايزه اقولك ايه اللى بيحصلى بموت قلبى تلقى بيجعينى جداا ودهرى كمان وموش عارفه اخد نفسى واحس انى هارجع وموش قادره خلالالاص وقولت يمكن موش من الفيتامينات الحديد دى بس لاحظتهاا كذا بس ورجعت منها قرفتك معلش هههههه ياااا حلوين قصيت شعرى 424858 ياااا حلوين قصيت شعرى 424858 لغيط ما كتبلى ع فيتامينات اقل شويه واهو الحمد لله ع كل شئ بس انا خسيت اوووى تخيلوا انا كام بقيت 46 ريشه ياااا حلوين قصيت شعرى 649663 ياااا حلوين قصيت شعرى 649663 ياااا حلوين قصيت شعرى 417400

والله أنا بحاول مفطرش بقدر المستطاع لإني لو مشيت ورا موضوع الضغط دا مش هصوم خاااالص ... أنا نقص الحديد عندي مخللي كرات الدم الحمرا حجمها صغير جداً و بالتالي مش بتنقل الاكسجين الكافي للمخ و عشان كدة في أفضل حالاتي بيكون ضغطي واطي و لو عطشت شوية أو جوعت شوية أو مشريبتش شاي الصبح أو عملت مجهود كبير ضغطي بينزل جداً مرة واحدة لدرجة إني من الألم بشد في شعري مش بكون قادرة أستحمل الوجع و الأسوء لو دوخت كمان و معدتي قلبت بترجيع مش قادرة أقولك بجد بتعذب في الموضوع دا قد إيه و عشان كدة بحاول جاهدة قبل رمضان أواظب على الحديد و الأكل الكويس و بحاول إني مفطرش لإني بالوضع دا مش هصوم خااااالص ياااا حلوين قصيت شعرى 820935 ياااا حلوين قصيت شعرى 820935 ياااا حلوين قصيت شعرى 820935
أما بالنسبة للحديد فمعروف إنه تقيل و مش اي معدة بتستحمله أنا كنت باخده من هنا و أقع من الدوخة و الترجيع و على فكرة أنا كمان قولوني عصبي لإني عصبية جداً متقوليش لحد بقى هههههه ياااا حلوين قصيت شعرى 424858
و ربنا يكرمك حاولي تخللي والدك يقلل من السجاير لإنها كارثة ربنا يحفظة يعني مش شاي و كمان سجاير اتكلمي معاه و خليه يحاول يقلل منها واحدة واحدة عشان صحته
sandrala
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
sandrala

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ياااا حلوين قصيت شعرى   ياااا حلوين قصيت شعرى Emptyالثلاثاء مارس 13, 2012 11:27 pm

ونبى عملنا ايه ومفيش فايده ودخل العنايه المركزه ف مركز القلب الدولى icc ومفيش فايده بردو رجعلها تانى رغم ان بقى سنه كبير بس ميبنش عليه والله اما يمشى معايا ف الشارع تقولوا انو اخويا موش بابا عن ماما يلا ربنا يهدى ويبطلها .مشكله بردو ف رمضان حكايه السجاير دى بس بيبقى احسن بيبعد عنها شويه ....ومين سمعك يا بيور انا كمان عصبيه جدااااا وبقيت بتنرفز بسرعه رغم والله انى طيبه اوووى بس خلاص مبقيتش طايقه اى كلام لحد موس عارفه ليه كده وانتى يا حبيتى حاولى بقى تاكلى وتضبطى ضغطتك وتاكلى شويه عشان مدوخيش عشان دخل علينا رمضان كل سنه وانتى طيبه وبخير يا رب عشان نصوموا كلنا سوا بقى ياااا حلوين قصيت شعرى 332753 ياااا حلوين قصيت شعرى 20726
sara.hosny
عضو ملكي
عضو ملكي
sara.hosny

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ياااا حلوين قصيت شعرى   ياااا حلوين قصيت شعرى Emptyالأربعاء مارس 14, 2012 11:37 am

اولا الف سلامه عليكى يا سيندرلا انتى وبيور انتوا فاكرتونى برمضان فعلا رمضان قرب انا لسه عليا 23 يوم صيام من رمضان اللى فات علشان انا كنت فاطره رمضان لانى كنت لسه ولده ادعولى اصومهم وربنا يقدرنى على صيامهم قبل رمضان ما يجى
sandrala
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
sandrala

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ياااا حلوين قصيت شعرى   ياااا حلوين قصيت شعرى Emptyالأربعاء مارس 14, 2012 10:39 pm

الله يسلمك يا ساره انشاء لله تقدرى تصوميهم يا حبيتى وانا والله عليا بردو بس هاصومهم انشاء الله وانتى لو مقدرتيش تصومى يا ساره تطلعى عليهم فلوس وربنا يسامحنا جميعا وربنا اهو خلاص قرب انا بحبه اوووى احلى ايام ف السنه والله ياااا حلوين قصيت شعرى 565743

ياااا حلوين قصيت شعرى
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» شعرى سابنى وراح الصومال
» شعرى قوى وكثيف وناعم كماااااان....!!
» مضىء البشرة very me
» خمسه بس حلوين
» حد يساعدنى بسرعة يا حلوين