Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي اوريفليم لشركة اوريفليم السويدية في مصر لارقي منتجات التجميل الطبيعية والعناية بالبشرة (منتدي خاص بالدايريكتور رشا محمد)

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

عملت اوردر النهارده

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
sandrala
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
sandrala

انثى

عملت اوردر النهارده Empty
مُساهمةموضوع: عملت اوردر النهارده   عملت اوردر النهارده Emptyالسبت مارس 10, 2012 9:23 pm

بنات انا روحت الشركه النهارده كان عندى كورس وروحت ع الساعه 4 ونص كده الشركه طبعا زحمه جداااا فعملت عضويه جديده باسم بابا وكنت البنت اللى هناك موش طايقه حد هى كده ع طول ربنا يهديها بس معملتيش حاجه ولا كلميتنى باسلوب وحش زى الباقى الحمد للهعملت اوردر النهارده 424858 وكان عندها عضويات كتير جدا المهم عملت العضويه وعرفت النهارجه انا بقيت ب36 حنيه ادتهملها والمهم المفروض كنت اديها الاوردر بس كنت مستنيه اصحابى يجولى الشركه عشان ف حاجات كانوا عايزانها قولت اعمل مره واحده وخلاص المهم اتاخروا هم اوى روحت جايبه حاجاتى انا وصاحبتى ف الكليه كنت طالبها منى وجبت اللوشن الل ىكنت بقولكم عليه ده ومسخوط اووى 50 ملى عملت اوردر النهارده 424858 والصابونه دى بتاعت المساج اللى لونها اخضر بس شكلها غريب وكمان الكحل الكاجال حلو اوى وعامل زى الاى لاينر وكمان جبت الكحل الورل لونه رصاصى غامق بس عجبينى لونه اووى وبلسم الحلاقه سيجنتشور وملقتيش الشامبو اللى بالليمون اللى ب14 جنيه بس انا كنت هاجيبه كده موش عارفه حلو ولا وعقبال ما اصحابى جالولى كنت الساعه 7 والسيتسم كان هيقفل خلاص وعملت 41 نقطه بس وماخدتش فلوش العضويه تانى وهكمل بقى يوم التلاتاء انشاؤ الله وسالت البنات هناك امتى هينزل عرض عيد الام كله ميعرفش واهاا نسيت اقولكم كمان الكتالوج بقى ب 4 ونص وموش بينزل اتوماتيك ع الاوردر انتى بتاخدى من عم فؤاد ده وكمان مصاريف الادرايه بقيت 1 جنيه واحد بس بدل 2.5 مكتوبلى كده ف الفاتوره بس يابنات هو المفروض ادى تبس اللى بيعملى اوردر ولا حاجه واديلوه كام ولا مادلهوش انا كنت عايزه اديلوه النهارده والله بس خوفت يقولى يلا يا بت العبى بعيدعملت اوردر النهارده 424858 وشكل الكتالوج ابريل كده جامد اوى وف كذا حاجه عجبينى واى حاجه عايزنها ف الكتالوج اى اى حاجه انا معاكم يا قمرات بس كان يوم متعب النهارده بس والله كان حلو جداا رغم انى كنت مخنوقه بس ضحكت كتير اووووى ع اصحابى ورجلى غرست كلها ف طينه كده ولا معرفش اسمنت لدرجه مكنتش عارفه اطلع والبلرينه اتقلعت كان يوم حلو والله... وباقى الحاجات اللى هجبها يوم اتلاتاء هقولكم عليها بقى راغيه اوووى موش كده عملت اوردر النهارده 424858 عملت اوردر النهارده 27231 عملت اوردر النهارده 27231
sandrala
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
sandrala

انثى

مُساهمةموضوع: رد: عملت اوردر النهارده   عملت اوردر النهارده Emptyالسبت مارس 10, 2012 9:31 pm

والبرفان الجديد بريشوس ريحته حلوه اووى
monmon mony
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
monmon mony

انثى
العمل/الترفيه : teacher

مُساهمةموضوع: رد: عملت اوردر النهارده   عملت اوردر النهارده Emptyالسبت مارس 10, 2012 9:40 pm

مبروك عليكى حجاتك ياسندرلا تتهنى بيهم ياقمر عقبال باقى الحجات وابقى جربى بقا الحجات دى وقوليلنا الاخبار
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: عملت اوردر النهارده   عملت اوردر النهارده Emptyالأحد مارس 11, 2012 9:10 am

مبروك يا تقي الأوردر اي كتالوج اللي بتاخديه من عم فؤاد-يااااااااااااه الراجل ده من معالم اوريفليم -احنا بنوصف اوريفليم اسكندرية كده-اسالوا على عم فؤاد حتلاقيه قاعد في مكان هو ده اوريفيليم!!!!!!!!!!!-
ماعلينا يعني هو بيبيع اي كتالوج الشهر الحالي ولا الشهر اللي جاي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وبيبيعه بكامن ب4.5 ولا 5عشان هو بيزود 5.ج دايما
ياااااااااااه فكرتيني بالذي مضي ايام ماكنت بروح اعمل الأوردر في الشركة الأخت بتاعه السيستم دي دايما خلقها ضيق بس الصبح بيبقي واسع شوية عشان بداية النهار
وحاطين كام على الأوريكو دايما بروح الاقي واحد بس قاعد يارب يكونوا بقيوا 3زي زمان
sara.hosny
عضو ملكي
عضو ملكي
sara.hosny

انثى

مُساهمةموضوع: رد: عملت اوردر النهارده   عملت اوردر النهارده Emptyالأحد مارس 11, 2012 4:50 pm

مبروك عليكى الاوردر وتتهنى بيهم وعقبال ما تكملى باقى حاجتك
sandrala
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
sandrala

انثى

مُساهمةموضوع: رد: عملت اوردر النهارده   عملت اوردر النهارده Emptyالأحد مارس 11, 2012 6:19 pm

هههههههههههههه اها يا دينا كله دوقتى بيدخل عضويات وبقيت الدنيا زحمه بس حكايه البنات بتحط ميكب وبتجيب حاجاتها وكده بس حكايه بيع وشراء بقى مكسب يعنى مع انى بحب التجاره والله والحاجات دى بس المشلكه موش فاهمه اوى حكايه الشجره دى العضو الراعى بتاع العضوالراعى عليا دايما تتصل بيا وتقولى دخلى 4 اعضاء تحتيكى ومتظهريش بكذا شخصيه علشان ااما برنامج الترحيب عجبينى فبعمل عضويه تحتى وسيب العضويه القديمه وعمل ع الجديده المهم يا دودو عم فؤاد الكتالوجات الشهر ده والشهر الجاى عنده بس هو المفروض الكتالوج ابريل ينزل ع الاوردر بس شكلها لغوها كده ولو عايزه الكتالوج بقى من عم فؤاد ب 4.5 هو المفروض ب 4 واهاالمصاريف الادرايه دى بقيت جنيه واحد بدل ما 2.5 انتى موش بتروحى الشركه ليه ده ف ناس هناك بيجيبوا اكلهم معاهم من صبحيه ربنا وبيكونوا مخلصين اوردهم ويمشوا بعد 7 والله ويقشروا يوسفى وبرتقال واديها عملت اوردر النهارده 424858 عملت اوردر النهارده 424858 بستغرب عليهم اوووى يلا دنياااا المهند تبقى تروحى يوم بقى لو انتى قريبه بدل حرام ال30 جنيه الشحن ع الهواء
sandrala
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
sandrala

انثى

مُساهمةموضوع: رد: عملت اوردر النهارده   عملت اوردر النهارده Emptyالأحد مارس 11, 2012 6:21 pm

الله يبارك فيكى يا ايمى ويا ساره ودينا ربنا يخليكو وميرسى ع ردكم وانشاء الله هجرب الحاجه واقولكم ع الاخبار عملت اوردر النهارده 565743
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: عملت اوردر النهارده   عملت اوردر النهارده Emptyالإثنين مارس 12, 2012 8:29 am

فعلا انا اشتغلت هناك فترة كنت سكرتيرة احدي الليدرات هناك وكنت بشوف الناس تيجي تفضل قاعده طول النهار وسندوتشات وترمس شاي وعيشة
كمان تلاقي الواحده جايبة بنتها او ابنها من الحضانه ويفضل يدبدب في الأرض انا عايز اروح انا جعان انا عايز انام مش عايز يدخل لأنه عارف ان مامته حتقضيها في الشركة وحتنساه
كانت ايام!!!!!!!!!!!!!!!
بس كنت بزهق قوي وانا قاعده فسبت الشغل
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
انا مش بروح عشان مش بلاقي مكان اسيب فيه انس ده غير اني لازم انزل بدري عشان اخلص حالي بدري وارجع بدري قبل الزحمه
وفي نفس الوقت ببقي ساعات محتاجه حاجات من التست فلازم اروح بعد 12 عشان الأنسة بتاعه السيستم تكون جت
فكبرت دماغي وقعدت في بيتنا لما بلاقي في فرصه بروح ولما مش بلاقي بدفع وانا ساكته I love you
sandrala
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
sandrala

انثى

مُساهمةموضوع: رد: عملت اوردر النهارده   عملت اوردر النهارده Emptyالإثنين مارس 12, 2012 5:33 pm

ههههههههههههه اها يا دينا انا اما بعمل تيست ع البرفانات بس وبتبقى كمان الانسه اللى هناك ساعات كده بتبرد وتقولك مفيش وموش عندى والحاجه قدامها بس انا موش عارفه هو ف تيست للبلاشر ولا لا بس انا والله نفسى اشتغل هناك عشان بحب المكياج والحاجات دى بس لو حد اتنطط عليه ليلته سودا عشان ف هناك بردو بيتكلموا بطريقه وحشه مع اللى بيعملهم الاوردر موش عارفه ليه يعنى يلا ما علينا عملت اوردر النهارده 255408
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: عملت اوردر النهارده   عملت اوردر النهارده Emptyالإثنين مارس 12, 2012 9:02 pm

Evil or Very Mad
هو ده اللي خلاني اسيب الشغل عم فؤاد زعقلي مرة عشان كنت عايزة ادخل الشركة ادي الليدر حاجه وقعد يبرطم ويزعق احرجني جدا وحسيت بكرامتي انهانت انا برده خريجة جامعية
كمان حسيت انه حابب ياخد بونط على حسابي والموضوع كلة كان يتحل بكلمتين واخد اكبرمن حجمه
sandrala
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
sandrala

انثى

مُساهمةموضوع: رد: عملت اوردر النهارده   عملت اوردر النهارده Emptyالإثنين مارس 12, 2012 9:52 pm

معلش يا دينا وبلاها بقى حكايه الشغل دى هو صح تحسى بيتكلم بيزعق كده موش فاهمه ع اساس انو ايه يعنى ف الشركه كلمينى بصوت عالى بردو قبل كده كنت بسالوا ع حاجه ومن ساعتهاا بقى يلا ما علينااا نا رايحه الشركه بكره انشاء الله ياا دينا وهسالك ع الكبسولات جت ولا لا عملت اوردر النهارده 793671
rose_elmansoura
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
rose_elmansoura

انثى

مُساهمةموضوع: رد: عملت اوردر النهارده   عملت اوردر النهارده Emptyالإثنين مارس 12, 2012 11:17 pm

مبروووووك ياتقى وتتهنى بحاجاتك يا حبيبتى
sandrala
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
sandrala

انثى

مُساهمةموضوع: رد: عملت اوردر النهارده   عملت اوردر النهارده Emptyالإثنين مارس 12, 2012 11:18 pm

الله يبارك فيكى يا نيره يا حبيتى انتى عامله ايه واخبار العمليه معاكى ايه انشالله تكونى بقيتى احسن
rose_elmansoura
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
rose_elmansoura

انثى

مُساهمةموضوع: رد: عملت اوردر النهارده   عملت اوردر النهارده Emptyالإثنين مارس 12, 2012 11:21 pm

انا الحمد لله بخير يا حبيبتى
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: عملت اوردر النهارده   عملت اوردر النهارده Emptyالثلاثاء مارس 13, 2012 8:51 am

تسلميلي يا تقي اسالي كمان على عرض عيد الأم حينزل امتي؟؟؟؟؟؟؟؟؟

عملت اوردر النهارده
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» ارجو الرد انا عملت اوردر
» باركولى جبت الفوووووووووون اللى انا عايزاه النهارده هيييييييييييه p:D:
» عملت اوردر وعايزة اكنسله ضروري
» عملت اوردر ع النت بس هما ليه مش بيضيفوا الهدايا
» العشاء النهارده عندى