Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي اوريفليم لشركة اوريفليم السويدية في مصر لارقي منتجات التجميل الطبيعية والعناية بالبشرة (منتدي خاص بالدايريكتور رشا محمد)

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

جربتوا البرفانات الاوريجينالز...

ammy
souma
emy star
nada ma7md
asd1234
د ورده
secret.whisper
ليه لأ
NOREEN
medo
hend_dodo
Houpy
rehabhamza30
nona mido
monmon mony
achina37
diva_faraona
dinaali
rose_elmansoura
23 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3 ... 8 ... 15  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
diva_faraona
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
diva_faraona

انثى
العمل/الترفيه : جعلونى دكتورة

جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: جربتوا البرفانات الاوريجينالز...   جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 2 Emptyالأربعاء فبراير 15, 2012 8:04 pm

هو تقيل شوية بس جميل يعنى سويتى بس على اجمد بكتييييييير من نينا ريتشى اعتقد الترا فيولت من باكو ريبان برضه ممكن يكون شبابى اكتر للى ف سننا شميته ف المحل وعجبنى هو على ورد اكتر وانا بحب الفلورال كنت هجيبه بس يوميها كنت مقشفرة هههههههه
اهو اللينك بتاعه:
http://www.fragrantica.com/perfume/Pac-Rabanne/Ultraviolet-519.html
واى خدمة يا نيرة اؤمرى بس Suspect Arrow
rose_elmansoura
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
rose_elmansoura

انثى

مُساهمةموضوع: رد: جربتوا البرفانات الاوريجينالز...   جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 2 Emptyالأربعاء فبراير 15, 2012 9:07 pm

الله يخليكى يا جميل الامر لله
جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 2 855315

انا استبعدت CH بيقولوا عليه خفيف اوى على الموقع ونينا ريتش انا بومت فيه التفاحه الحمرا دى

وكوكو شانيل بيقولوا جامد وتقيل بس التقل الى ممكن يجيب صداع ومش عارفه هايناسبنى ولا ء مع انى استبعدت كمان ليدى مليون بس هاجربه برضه طالما انتى شكرتى فيه طالما هايبقى احلى من نينا ريتشى
rose_elmansoura
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
rose_elmansoura

انثى

مُساهمةموضوع: رد: جربتوا البرفانات الاوريجينالز...   جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 2 Emptyالأربعاء فبراير 15, 2012 9:09 pm

بس كاتبين انه قريب من امتيس فيتال الى باوريفليم وانا بكره جدا ريحته بشعه بمعنى الكلمه
جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 2 461734 جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 2 461734 جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 2 461734
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: جربتوا البرفانات الاوريجينالز...   جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 2 Emptyالأربعاء فبراير 15, 2012 9:18 pm

مش بقولكم موسوعه انا نظرتي متخيبش ابدا Arrow
ازاي مش تعرفي يا نيرة موضوع القاعده والكلام ده ده حتي بيبقي مرسوم على اغلب بارفانات اوريفليم في الكتالوج وهما برضه اللي كانوا بيصنفوا البارفانات على اساس دافي وبارد
rose_elmansoura
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
rose_elmansoura

انثى

مُساهمةموضوع: رد: جربتوا البرفانات الاوريجينالز...   جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 2 Emptyالأربعاء فبراير 15, 2012 9:58 pm

والله مكنتش اعرف يا دينا بس ماشاء الله عليها ماريان عرفتنى
rose_elmansoura
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
rose_elmansoura

انثى

مُساهمةموضوع: رد: جربتوا البرفانات الاوريجينالز...   جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 2 Emptyالأربعاء فبراير 15, 2012 9:59 pm

انا كنت بشوف فى اوريفليم البرفان مكون من ايه وبس ومش حاطه فى دماغى بس مكنوش بيقولوا قاعده ولا حاجة ههههههههه
nona mido
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
nona mido

انثى
العمل/الترفيه : DoCtOr

مُساهمةموضوع: رد: جربتوا البرفانات الاوريجينالز...   جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 2 Emptyالخميس فبراير 16, 2012 3:48 am

ايه ده يا بنات خلاص عملتو انقلاب على برفنات اورفليم confused

انا كنت مش من عشاق البرفنات بس كدا شكلى حبيتها خلاص والبركه ف ماريان
ونيره اللى بيتنا هيتخرب بسبب انه هى الى حرضتنا Basketball
diva_faraona
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
diva_faraona

انثى

مُساهمةموضوع: رد: جربتوا البرفانات الاوريجينالز...   جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 2 Emptyالخميس فبراير 16, 2012 6:15 am

rose_elmansoura كتب:

انا استبعدت CH بيقولوا عليه خفيف اوى على الموقع ونينا ريتش انا بومت فيه التفاحه الحمرا دى

وكوكو شانيل بيقولوا جامد وتقيل بس التقل الى ممكن يجيب صداع ومش عارفه هايناسبنى ولا ء مع انى استبعدت كمان ليدى مليون بس هاجربه برضه طالما انتى شكرتى فيه طالما هايبقى احلى من نينا ريتشى
على فكرة شميت برضه الكوكو شانيل حسيته ستاتى شوية وليدى مليون حلوة بس اتقل كتييييييير من نينا ريتشى تحسى انها لمرحلة عمرية اكبر شوية تلاتينات مثلا وخلى بالك البرفانات اذواق برضه يا قمر وانا ذوقى متنوع جدا وممكن احب كذا نوع ف وقت واحد فمش تعتمدى على رايى اوى وتشمى الحاجة على قد ما تقدرى يا قمر
diva_faraona
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
diva_faraona

انثى

مُساهمةموضوع: رد: جربتوا البرفانات الاوريجينالز...   جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 2 Emptyالخميس فبراير 16, 2012 6:19 am

rose_elmansoura كتب:
بس كاتبين انه قريب من امتيس فيتال الى باوريفليم وانا بكره جدا ريحته بشعه بمعنى الكلمه
جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 2 461734 جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 2 461734 جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 2 461734
انا شميتش الاميستيت فاتال لسه فمش هقدر اقولك شبه الترا فيولت ولا لا بس فى واحدة صاحبتى بتمووووووت فيه شميه برضه لو قدرتى يا نيرة
diva_faraona
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
diva_faraona

انثى

مُساهمةموضوع: رد: جربتوا البرفانات الاوريجينالز...   جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 2 Emptyالخميس فبراير 16, 2012 6:24 am

dinaali كتب:
مش بقولكم موسوعه انا نظرتي متخيبش ابدا Arrow
ازاي مش تعرفي يا نيرة موضوع القاعده والكلام ده ده حتي بيبقي مرسوم على اغلب بارفانات اوريفليم في الكتالوج وهما برضه اللي كانوا بيصنفوا البارفانات على اساس دافي وبارد
الله يجبر بخاطرك يا دينا انتى ونيرة ما انتوا كمان جااااااااااااامدين اوى فى اوريفليم وساعدتونى كتير لما ما كنتش اعرف حاجة ربنا يعوض تعبكم معايا Arrow Arrow
diva_faraona
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
diva_faraona

انثى

مُساهمةموضوع: رد: جربتوا البرفانات الاوريجينالز...   جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 2 Emptyالخميس فبراير 16, 2012 6:27 am

nona mido كتب:
ايه ده يا بنات خلاص عملتو انقلاب على برفنات اورفليم confused

ونيره اللى بيتنا هيتخرب بسبب انه هى الى حرضتنا Basketball
Basketball هههههههههههههههه اهو تغيير يا نونا وبعد الشر عليكى من خراب البيوت جربى حاجة هاى كوبى الاول بدل ما تتدبسى ف حاجة غالية Evil or Very Mad
rehabhamza30
عضو فعال
عضو فعال
rehabhamza30

انثى

مُساهمةموضوع: رد: جربتوا البرفانات الاوريجينالز...   جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 2 Emptyالخميس فبراير 16, 2012 8:03 am

جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 2 M.4

علي فكره يا بنات برفان مارسيل اللي عاجبني هو برفان اورجانزا انديسانس وهو برفان تقيل وراقي يعني زي ما بيقولوا كدا معتق انا شايفه انه يجنن ودي وجهه نظري انا مش بحب البرفانات الخفيفه لاني متجوزه وكمان كل خروجاتي بتبقي بليل ومش كل البرفانات الخفيفه بتعجبني
diva_faraona
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
diva_faraona

انثى

مُساهمةموضوع: رد: جربتوا البرفانات الاوريجينالز...   جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 2 Emptyالخميس فبراير 16, 2012 8:58 am

Razz Shocked
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: جربتوا البرفانات الاوريجينالز...   جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 2 Emptyالخميس فبراير 16, 2012 9:08 am

تسلم ايديكم يا بنات انا ححاول لما انزل اشوف البارفانات دي وححاول الاقي ليها كوبي بس ادعولي متدبسش
الأميتست فاتال ريحتها على بنفسج شوية وهو بارفان تقيل فخيم كده دسم عارفة النوعية دي نوعيه الناس اللي بتحب تحط روايح تقيلة شبه العنبر والمسك السوداء دول اللي بيبقوا في المحلات في ازايز صغيرة شبه الروليت بتاع افون
الأميتست عايزة تترش على الهدوم بقي قبل الخروج بكام يوم على ما تهدي كنت جايباها قبل كده ايام ما كنت بكمل البرنامج الترحيبي بتاعي من زماااااااااااااااااان واديتها هدية مقدرتش استحملها
diva_faraona
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
diva_faraona

انثى

مُساهمةموضوع: رد: جربتوا البرفانات الاوريجينالز...   جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 2 Emptyالخميس فبراير 16, 2012 9:15 am

dinaali كتب:
تسلم ايديكم يا بنات انا ححاول لما انزل اشوف البارفانات دي وححاول الاقي ليها كوبي بس ادعولي متدبسش
الأميتست فاتال ريحتها على بنفسج شوية وهو بارفان تقيل فخيم كده دسم عارفة النوعية دي نوعيه الناس اللي بتحب تحط روايح تقيلة شبه العنبر والمسك السوداء دول اللي بيبقوا في المحلات في ازايز صغيرة شبه الروليت بتاع افون
الأميتست عايزة تترش على الهدوم بقي قبل الخروج بكام يوم على ما تهدي كنت جايباها قبل كده ايام ما كنت بكمل البرنامج الترحيبي بتاعي من زماااااااااااااااااان واديتها هدية مقدرتش استحملها
اتقل من انيجما يعنى يادينا?ولو على كلامك كده تبقى ثابتة موووووووت
وربنا يوفقك تلاقى احلى حاجة باحلى سعر Very Happy
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: جربتوا البرفانات الاوريجينالز...   جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 2 Emptyالخميس فبراير 16, 2012 9:18 am

اتقل بكتير على الأقل بالنسبة لي
diva_faraona
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
diva_faraona

انثى

مُساهمةموضوع: رد: جربتوا البرفانات الاوريجينالز...   جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 2 Emptyالخميس فبراير 16, 2012 9:28 am

Razz Shocked Shocked
Houpy
عضو فعال
عضو فعال
Houpy

انثى

مُساهمةموضوع: رد: جربتوا البرفانات الاوريجينالز...   جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 2 Emptyالخميس فبراير 16, 2012 10:49 am

بصراحه موضوع هاااااايل جدا ومفيد جدا جدا
انا اول مرة اقرا كل الردود لانها كلها مفيده بجد
وانا زيك يا نيرة اول مرة اسمع عم موضوع القاعده ده
Cool Cool Cool
diva_faraona
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
diva_faraona

انثى

مُساهمةموضوع: رد: جربتوا البرفانات الاوريجينالز...   جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 2 Emptyالخميس فبراير 16, 2012 11:07 am

Houpy كتب:
Cool Cool Cool
القاعدة اللى هيا قاعدة البرفان لحد يفهم انها القاعدة بتاعة افغانستان wwe wwe wwe ونروح ف داهية هههههه
شكرا لمرورك نورتى الموضوع يا هوبى Embarassed
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: جربتوا البرفانات الاوريجينالز...   جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 2 Emptyالخميس فبراير 16, 2012 12:30 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههههه
اه وامريكا اليومين دول بتخرج من العراق يعني الجيش بتاعها فاضي موراهوش شغلة
يا جماعه مبتاخدوش بالكم ازاي من رسمة المثلث اللي بتكون جنب البارفانات وبيكون مرسوم فيها مكوناته زي ما الموسوعه -ماريان سابقا- شرحت لنا
فعلا الموضوع مفيد وجميل وكفاية انه عرفني ببارفانات كنت بسمع عنها في التليفزيون وبس وكنت بحقد على مني زكي في فيلم احكي يا شهرزدا لكا دخلت وسالت على البارفانات بالأسم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
rose_elmansoura
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
rose_elmansoura

انثى

مُساهمةموضوع: رد: جربتوا البرفانات الاوريجينالز...   جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 2 Emptyالخميس فبراير 16, 2012 12:39 pm

nona mido كتب:
ايه ده يا بنات خلاص عملتو انقلاب على برفنات اورفليم جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 2 747496

ونيره اللى بيتنا هيتخرب بسبب انه هى الى حرضتنا جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 2 424858
لا والله ولا انقلاب ولا حاجة انا عندى حوالى 80 % من برفانات اوريفليم بس انا معرفش كتير عن البرفانات الاوريجنال وبعدين لاقيت المحل الى بشترى منه اكسسوراتى جايبين علب تيسترات العلبه 15 مللى للبرفانات الاوريجنال فحبيت اجرب منهم بس انا بقا معرفش غير نينا ريتشر واسكادا و212 سكسى واروجانزا وبس فقلت اسالكم ههههههههههه

شفتى بقا ولا انقلاب ولا حاجة اهو جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 2 424858 جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 2 424858 جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 2 424858
diva_faraona
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
diva_faraona

انثى

مُساهمةموضوع: رد: جربتوا البرفانات الاوريجينالز...   جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 2 Emptyالخميس فبراير 16, 2012 12:41 pm

dinaali كتب:
يا جماعه مبتاخدوش بالكم ازاي من رسمة المثلث اللي بتكون جنب البارفانات وبيكون مرسوم فيها مكوناته زي ما الموسوعه -ماريان سابقا- شرحت لنا
فعلا الموضوع مفيد وجميل وكفاية انه عرفني ببارفانات كنت بسمع عنها في التليفزيون وبس وكنت بحقد على مني زكي في فيلم احكي يا شهرزدا لكا دخلت وسالت على البارفانات بالأسم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
هههههههههههههههه Basketball عسل يا دندونة بامانة انتى اللى عاملة روح للمنتدى Arrow Arrow ومن هنا ورايح اتفخشرى براحتك واسالى ع اللى انتى عايزاه بس بلاش موسوعة دى لحسن اصدق
rose_elmansoura
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
rose_elmansoura

انثى

مُساهمةموضوع: رد: جربتوا البرفانات الاوريجينالز...   جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 2 Emptyالخميس فبراير 16, 2012 12:44 pm

rehabhamza30 كتب:
جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 2 M.4

علي فكره يا بنات برفان مارسيل اللي عاجبني هو برفان اورجانزا انديسانس وهو برفان تقيل وراقي يعني زي ما بيقولوا كدا معتق انا شايفه انه يجنن ودي وجهه نظري انا مش بحب البرفانات الخفيفه لاني متجوزه وكمان كل خروجاتي بتبقي بليل ومش كل البرفانات الخفيفه بتعجبني

بجد دة انا عاجبنى باى مارسيل جدااا ومستنيه ينزل عرض لو كدة هاشمها
rose_elmansoura
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
rose_elmansoura

انثى

مُساهمةموضوع: رد: جربتوا البرفانات الاوريجينالز...   جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 2 Emptyالخميس فبراير 16, 2012 12:45 pm

diva_faraona كتب:
rose_elmansoura كتب:

على فكرة شميت برضه الكوكو شانيل حسيته ستاتى شوية وليدى مليون حلوة بس اتقل كتييييييير من نينا ريتشى تحسى انها لمرحلة عمرية اكبر شوية تلاتينات مثلا وخلى بالك البرفانات اذواق برضه يا قمر وانا ذوقى متنوع جدا وممكن احب كذا نوع ف وقت واحد فمش تعتمدى على رايى اوى وتشمى الحاجة على قد ما تقدرى يا قمر

مرسى يا حبيبتى على الاقل انتى حددتيلى افكارى فى 3 او 4 برفانات هاجربهم بقا لما انزل النهاردة وارد عليكم
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: جربتوا البرفانات الاوريجينالز...   جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 2 Emptyالخميس فبراير 16, 2012 12:45 pm

شوية حقد بقي خلي الواحد ينفس على اللي جواه confused affraid
ربنا يكرمك يا موسوعه وصدقي براحتك يا ستي وعيشي لك شوية كده خلينا انا وانت ينتفشخر سوا محدش واخد منها حاجة
rose_elmansoura
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
rose_elmansoura

انثى

Houpy كتب:

هههههههههههههه بصرة يعنى يا هوبى
rose_elmansoura
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
rose_elmansoura

انثى

مُساهمةموضوع: رد: جربتوا البرفانات الاوريجينالز...   جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 2 Emptyالخميس فبراير 16, 2012 12:46 pm

dinaali كتب:

ههههههههههههههه تصدقى يا دينا وانا كمان كنت متعقدة ساعتها برضه وحسيت انى جاهله فى عالم البرفانات

جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 2 424858 جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 2 424858 جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 2 424858
diva_faraona
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
diva_faraona

انثى

مُساهمةموضوع: رد: جربتوا البرفانات الاوريجينالز...   جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 2 Emptyالخميس فبراير 16, 2012 12:50 pm

dinaali كتب:
شوية حقد بقي خلي الواحد ينفس على اللي جواه confused affraid
ربنا يكرمك يا موسوعه وصدقي براحتك يا ستي وعيشي لك شوية كده خلينا انا وانت ينتفشخر سوا محدش واخد منها حاجة
Arrow Arrow Arrow Idea Idea
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: جربتوا البرفانات الاوريجينالز...   جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 2 Emptyالخميس فبراير 16, 2012 12:59 pm

rose_elmansoura كتب:
dinaali كتب:

ههههههههههههههه تصدقى يا دينا وانا كمان كنت متعقدة ساعتها برضه وحسيت انى جاهله فى عالم البرفانات

جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 2 424858 جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 2 424858 جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 2 424858
شوفتي بقي كسرنا حاجز الخوف من العالم الآخر بتاع الناس التانية العجيبة الغريبه دي
rose_elmansoura
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
rose_elmansoura

انثى

مُساهمةموضوع: رد: جربتوا البرفانات الاوريجينالز...   جربتوا البرفانات الاوريجينالز... - صفحة 2 Emptyالخميس فبراير 16, 2012 3:03 pm

بنات كانت وردة قالت فى مرة ان فى فى اوريفليم برفان قريب من الهوجو ايه هوا البرفان ده؟؟

وهو شبه هوجو ديب ريد ولا حاجة تانيه؟؟

جربتوا البرفانات الاوريجينالز...
صفحة 2 من اصل 15انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3 ... 8 ... 15  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» استفتاء على كل منتجات اوريفليم
» البرفانات جامده اوي
» سؤال عن البرفانات
» عينات البرفانات
» اختار ايه من البرفانات دي ؟