Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي اوريفليم لشركة اوريفليم السويدية في مصر لارقي منتجات التجميل الطبيعية والعناية بالبشرة (منتدي خاص بالدايريكتور رشا محمد)

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

موضوعي راح فين؟؟؟؟؟؟؟

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
omnada
عضو فعال
عضو فعال
omnada

انثى
العمل/الترفيه : ربة منزل

موضوعي راح فين؟؟؟؟؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: موضوعي راح فين؟؟؟؟؟؟؟   موضوعي راح فين؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالسبت يناير 14, 2012 1:28 pm

أنا ياجماعه كنت حبيت أتعرف على بنات من المنصوره-علشان عندي منتجات عايزه أبدلها -يعني من الآخر نساعد بعض ولو واحده عندها منتجات مش محتاجاها أنا ممكن أحتاجها وتآخد منتجات من عندي -عايزه أعرف ايه المشكله في كده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ طيب ولو فيها مشكله ليه ماتقولوليش انه ماينفعش...........مش تشيل الموضوع اللي أنا كاتباه .....على فكره دي حاجه تضايق Sad Sad Sad Mad
Rooka
عضو جديد
عضو جديد
Rooka

انثى

مُساهمةموضوع: رد: موضوعي راح فين؟؟؟؟؟؟؟   موضوعي راح فين؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالسبت يناير 14, 2012 3:32 pm

ممنوع وضع عناوين أو أيميلات أو أى دلائل شخصية ون وجدت يحزف الموضوع المخالف ومتزعليش كدة أحسن ما الادارة ما كانت تحطلك أنذار
omnada
عضو فعال
عضو فعال
omnada

انثى
العمل/الترفيه : ربة منزل

مُساهمةموضوع: رد: موضوعي راح فين؟؟؟؟؟؟؟   موضوعي راح فين؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالإثنين يناير 16, 2012 11:08 pm

شكرآ ليكي ياروكا على الايضاح..........بس أنا عايزه أعرف ليه ممنوع؟؟؟؟أصل الواحده مننا ممكن تضطر تجيب منتجات علشان تكمل نقطها أو علشان المكافأه أو تكون ادبست في حاجات هيه مش عاوزاها.......ايه المانع ان يبقى في تبادل للمنتجات بين الأعضاء وبعض؟؟؟؟؟ويكون في المنتدى قسم خاص بكده لكل المحافظات بحيث نفيد بعض كلنا.وأنا متأكده ان في منكم كتير عاوز كده Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad pirat فياريت مدام رشا تستجيب للفكره دي علشان يبقى في تواصل بين الأعضاء أكتر....وتكون مشكوره لو طبقت الكلام ده زي ماهيه دايما سباقه بالخير Arrow
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: موضوعي راح فين؟؟؟؟؟؟؟   موضوعي راح فين؟؟؟؟؟؟؟ Emptyالثلاثاء يناير 17, 2012 10:57 am

الموضوع ده كان بيحصل في منتديات فتكات لكن هناك منعوه لأن للأسف اصحاب النوايا السيئه اكتر بكتير من اصحاب النوايا الحسنه بمعني تاني ولاد الحرام مسابوش لولاد الحلال حاجة

موضوعي راح فين؟؟؟؟؟؟؟
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» موضوعي راح فين؟؟؟؟؟؟؟