Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي اوريفليم لشركة اوريفليم السويدية في مصر لارقي منتجات التجميل الطبيعية والعناية بالبشرة (منتدي خاص بالدايريكتور رشا محمد)

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

عضوة جديدة وبتشرف بوجودي في احلى منتدى ودي تجاربي مع اوريفليم

nona mido
dinaali
ساندي
emy star
د ورده
monmon mony
loma
11 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
loma
عضو نشيط
عضو نشيط
loma

انثى

عضوة جديدة وبتشرف بوجودي في احلى منتدى ودي تجاربي مع اوريفليم Empty
مُساهمةموضوع: عضوة جديدة وبتشرف بوجودي في احلى منتدى ودي تجاربي مع اوريفليم   عضوة جديدة وبتشرف بوجودي في احلى منتدى ودي تجاربي مع اوريفليم Emptyالثلاثاء ديسمبر 06, 2011 4:14 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
انا يا بنات عضوة جديدة معاكم بس كنت متابعاكم من فترة طويلة بوبجد استفدت كتير جدااااااااا من ارائكم ومشاركاتكم وكل اللي كنتوا بتقولوا عليه كويس كان بيبقى كده فعلا بجد جزاكم الله كل خير

بالنسبة لتجاربي مع اوريفليم فانا عضوة فيها من شهرين تقريبا وجربت فيها حاجات كتيرة ميكب وبرفانات وكريمات وهقول الحاجات اللي عجبتني واللي معجبتنيش

الحاجات اللي عجبتني هي تقريبا كل حاجات جورداني ودي فعلا احلى واجود منتجات اوريفليم واللي جربته منها كريم اساس جورداني اللي بالمعادن ده تحفة بجد وبيدي لوك طبيعي جدااااااا للوجه وكمان الكونسيلر بتاع جورداني كلمة رائعة قليلة عليه وروج جورداني انا جبت الدرجة البينك منه اللي هي اول درجة في الكتالوج وطلعت زي الكتالوج بالضبط وناعم جداااا على الشفايف بس غالي اوي وبالنسبة لجورداني جبت كمان برفان جورداني جولد ووايت وهما الاتنين تقال جداااا خاصة جورداني جولد بس الميزة الحلوة اللي فيهم ان هم ثابتين جدااااااااااااااااا واللي عجبني منهم اكتر جورداني وايت لانه اهدى شوية من جورداني جولد هما اول ما تحطيهم تحسي انهم مركزين بس بعد فترة بيخفوا وبيبقوا حلوين وثابتين وكمان جربت بوردة التلك جورداني وديت احلى نوع بودرة من حيث الريحة بالنسبة للبرفانات حبيت جدااااااااااااا برشيوس مومنت جاااااااااااامدة جدااااااااااااااااا لانها هادية وبريحة التفاح وانا بحب البرفانات الهادية اللي بريحة الفواكه والورود في البرفانات وميس اوه البينك خطيرة بس مشكلتها انها مش ثابته اما ديفين الزرقة فرهييييييييييييييييييبة هادية وحلوة وثباتها معقول

كمان جربت مزيل الميكب الجديد الموف حلو بس بينشف الوش يعني لازم يتحط بعده كريم ترطيب وانا بحط التندر كيروهو طبعا مش محتاج كلام وعندي منه الفانيليا والشوكلت والعادي واحلاهم بالنسبة لي الفانيليا وهو رحته على جوز هند كده.وجربت كمان مزيل الميكب اسينشيال ده خطيرة لانه بيزيل الميكب و بيرطب في نفس الوقت

الحاجات اللي معجبتنيش بقى فمعظمها حاجات فري مي زي الماسكرا مش حلوة خالص صحيح بتطول الرموش لكن مبتتشلش بسهولة من العين ورموش كتيرة اتشالت مني وانا بشيلها وكمان الايلينر بتاع فري مي عادي وبيتقشر بسرعة ومرة جبت اللون الموف اللي كان نازل جديد منه ولاقيته بينك!!!!!! والكونسيلر خفيف جداااااااا عاوز حد مش عنده هالات جامدة فمنفعش معايا واوحش حاجة جبتها من فري مي كانت كريم الاساس مش قادرة اقولكم عمل ايه في عيني لمجرد ان حتة صغيرة دخلت في عيني احمرت يومين والاقلام المزدوجة بتاعة فري مي مش اوي احلاهم الازرق والاخضر لكن الموف والبني وحشين جداااااااااااااااااا مش ناعمين ولازم تكحتي في عينيك عشان يتحطوا وبرضة مش بيبانه وكان في اقلام كمان بس صغيرة جداااااااااااا عينات وللاسف كمان مش ناعمين خالص ولو ضغطتي عليهم ممكن يتكسروا طبعا انا بتكلم عن راي انا لان ممكن يكون غيري ارتاح مع الحاجات دي. بس الحاجات اللي عجبتني في فري مي الاي شادو وطلاء الاظافر الفضي والروج والملمع بجد تحفففففففففففففة الروج ناعم اوي ومش تقيل وانا بحب الروج اللي مش تقيل والملمع الوانه حلوة خاصة البينك والاحمر. وكمان معجبنيش بودرة الوجه بيوتي حسيت انها باينة اوي في وشي مش طبيعية. وكمان ندمت اني جبت بوردة التلج فولار وديفين بشعين خاصة فولار ريحتها بشعة... دي الحاجات اللي فاكراها دلوقت يا بنات وان شاء الله لما افتكر حاجات تانية هقول عليها وبجد انا مبسوطة جداااا اني انضميت ليكم
monmon mony
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
monmon mony

انثى
العمل/الترفيه : teacher

مُساهمةموضوع: رد: عضوة جديدة وبتشرف بوجودي في احلى منتدى ودي تجاربي مع اوريفليم   عضوة جديدة وبتشرف بوجودي في احلى منتدى ودي تجاربي مع اوريفليم Emptyالثلاثاء ديسمبر 06, 2011 4:35 pm

اهلا بيكى يالوما معانا ف المنتدى
loma
عضو نشيط
عضو نشيط
loma

انثى

مُساهمةموضوع: رد: عضوة جديدة وبتشرف بوجودي في احلى منتدى ودي تجاربي مع اوريفليم   عضوة جديدة وبتشرف بوجودي في احلى منتدى ودي تجاربي مع اوريفليم Emptyالثلاثاء ديسمبر 06, 2011 4:43 pm

ربنا يخليكي حبيبتي Embarassed
د ورده
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
د ورده

انثى
العمل/الترفيه : dentist

مُساهمةموضوع: رد: عضوة جديدة وبتشرف بوجودي في احلى منتدى ودي تجاربي مع اوريفليم   عضوة جديدة وبتشرف بوجودي في احلى منتدى ودي تجاربي مع اوريفليم Emptyالثلاثاء ديسمبر 06, 2011 5:11 pm

Shocked Shocked Shocked

نوريتنا يالوما وتشرفنا بيكى Idea
وتسلم اديكى ياقمر على الحاجات اللى قولتيها بالنسبه للى عجبتك وللى معجبتكيش واللى هتفيد كتير مننا Embarassed
بالنسبة للبرفان فزوءك قريب لزوء كتير مننا فى المنتدى Evil or Very Mad
emy star
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
emy star

انثى

مُساهمةموضوع: رد: عضوة جديدة وبتشرف بوجودي في احلى منتدى ودي تجاربي مع اوريفليم   عضوة جديدة وبتشرف بوجودي في احلى منتدى ودي تجاربي مع اوريفليم Emptyالثلاثاء ديسمبر 06, 2011 5:13 pm

منورة المنتدىعضوة جديدة وبتشرف بوجودي في احلى منتدى ودي تجاربي مع اوريفليم 51508 وشكرااا على تجاربك
ساندي
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
ساندي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: عضوة جديدة وبتشرف بوجودي في احلى منتدى ودي تجاربي مع اوريفليم   عضوة جديدة وبتشرف بوجودي في احلى منتدى ودي تجاربي مع اوريفليم Emptyالثلاثاء ديسمبر 06, 2011 5:18 pm

منورانا يالوما

نورتي المنتدي
dinaali
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
dinaali

انثى

مُساهمةموضوع: رد: عضوة جديدة وبتشرف بوجودي في احلى منتدى ودي تجاربي مع اوريفليم   عضوة جديدة وبتشرف بوجودي في احلى منتدى ودي تجاربي مع اوريفليم Emptyالثلاثاء ديسمبر 06, 2011 8:03 pm

منورانا يا لوما بجد وماشاء الله في فترة قصيرة عرفتي حاجات كتير من اوريفليم اتفق معاكي في كل اللي قلتية وخاصه على موضوع اقلام فري مي مقلب مقلب مقلب بجد ناشفه جدا

لكن اختلف معاكي على كريم الأساس والماكسارا بجد انا جربتهم والناس عندي مش بتاخد غيرهم لكن دي حظوظ بجد لقمة عيش زي ماتقولي

المهم يارب تستفيدي معانا هنا في المنتدي وتقضي وقت مفيد
nona mido
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
nona mido

انثى
العمل/الترفيه : DoCtOr

مُساهمةموضوع: رد: عضوة جديدة وبتشرف بوجودي في احلى منتدى ودي تجاربي مع اوريفليم   عضوة جديدة وبتشرف بوجودي في احلى منتدى ودي تجاربي مع اوريفليم Emptyالثلاثاء ديسمبر 06, 2011 8:15 pm

منورنا يا جميل Embarassed
hend_dodo
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
hend_dodo

الاوسمة : وسام التميز
انثى

مُساهمةموضوع: رد: عضوة جديدة وبتشرف بوجودي في احلى منتدى ودي تجاربي مع اوريفليم   عضوة جديدة وبتشرف بوجودي في احلى منتدى ودي تجاربي مع اوريفليم Emptyالثلاثاء ديسمبر 06, 2011 8:44 pm

اهلا بيكي ياجميل نورتينا ومعظم كلامك انا معاكي فيه

بس البادي باوردر الديفين جميلة جدا

والماسكرا وكريم الاساس الفري مي بالتوت حلوين جدا

وزوقك قريب اوي مني في البارفانات

واي استفسارات احنا معاكي
loma
عضو نشيط
عضو نشيط
loma

انثى

مُساهمةموضوع: رد: عضوة جديدة وبتشرف بوجودي في احلى منتدى ودي تجاربي مع اوريفليم   عضوة جديدة وبتشرف بوجودي في احلى منتدى ودي تجاربي مع اوريفليم Emptyالثلاثاء ديسمبر 06, 2011 9:03 pm

ربنا يخليكوا يا بنات وانا كمان مبسوطة جداااااا اني معاكم

Laughing
م.هالة
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
م.هالة

الاوسمة : وسام تكريم وتقدير
انثى

مُساهمةموضوع: رد: عضوة جديدة وبتشرف بوجودي في احلى منتدى ودي تجاربي مع اوريفليم   عضوة جديدة وبتشرف بوجودي في احلى منتدى ودي تجاربي مع اوريفليم Emptyالثلاثاء ديسمبر 06, 2011 9:06 pm

اهلا بيك يا لوما
نورتى المنتدى
عضوة جديدة وبتشرف بوجودي في احلى منتدى ودي تجاربي مع اوريفليم 8398
و فكرة موضوعك عن تجربتك مع المنتجات جميلة قوى
عضوة جديدة وبتشرف بوجودي في احلى منتدى ودي تجاربي مع اوريفليم 835125
loma
عضو نشيط
عضو نشيط
loma

انثى

مُساهمةموضوع: رد: عضوة جديدة وبتشرف بوجودي في احلى منتدى ودي تجاربي مع اوريفليم   عضوة جديدة وبتشرف بوجودي في احلى منتدى ودي تجاربي مع اوريفليم Emptyالثلاثاء ديسمبر 06, 2011 9:57 pm

Embarassed Arrow
rose_elmansoura
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
rose_elmansoura

انثى

مُساهمةموضوع: رد: عضوة جديدة وبتشرف بوجودي في احلى منتدى ودي تجاربي مع اوريفليم   عضوة جديدة وبتشرف بوجودي في احلى منتدى ودي تجاربي مع اوريفليم Emptyالأربعاء ديسمبر 07, 2011 7:42 am

اهلا بيكى يا لوما ونورانا يا حبيبتى عضوة جديدة وبتشرف بوجودي في احلى منتدى ودي تجاربي مع اوريفليم 51508 وان شاء الله تستفيدى مننا ونستفاد من تجاربك عضوة جديدة وبتشرف بوجودي في احلى منتدى ودي تجاربي مع اوريفليم 27231 عضوة جديدة وبتشرف بوجودي في احلى منتدى ودي تجاربي مع اوريفليم 27231 عضوة جديدة وبتشرف بوجودي في احلى منتدى ودي تجاربي مع اوريفليم 27231
ليه لأ
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
ليه لأ

انثى

مُساهمةموضوع: رد: عضوة جديدة وبتشرف بوجودي في احلى منتدى ودي تجاربي مع اوريفليم   عضوة جديدة وبتشرف بوجودي في احلى منتدى ودي تجاربي مع اوريفليم Emptyالأربعاء ديسمبر 07, 2011 10:23 am

اهلا يالوما عضوة جديدة وبتشرف بوجودي في احلى منتدى ودي تجاربي مع اوريفليم 793671 نورتى المنتدى زوقك حلو قوى فى البرفانات وأن شاء الله تبسطى معانا احنا هنا أسرة واحدة مع بعضينا

عضوة جديدة وبتشرف بوجودي في احلى منتدى ودي تجاربي مع اوريفليم 255408 عضوة جديدة وبتشرف بوجودي في احلى منتدى ودي تجاربي مع اوريفليم 255408 عضوة جديدة وبتشرف بوجودي في احلى منتدى ودي تجاربي مع اوريفليم 255408

عضوة جديدة وبتشرف بوجودي في احلى منتدى ودي تجاربي مع اوريفليم
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» برنامج ترحيب رائع من اوريفليم في شهر ديسمبر
» انا عضوة جديدة في اوريفليم
» النت ليه شهرين بس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
» دعوووووووووة للضحك اضحكوا يا بنات احلى منتدى
» عضوة جديدة