Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي اوريفليم لشركة اوريفليم السويدية في مصر لارقي منتجات التجميل الطبيعية والعناية بالبشرة (منتدي خاص بالدايريكتور رشا محمد)

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

مساعدة الله يكرمكوا

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
marobader
ملكي نشيط
ملكي نشيط
marobader

انثى

مساعدة الله يكرمكوا  Empty
مُساهمةموضوع: مساعدة الله يكرمكوا    مساعدة الله يكرمكوا  Emptyالسبت أكتوبر 08, 2011 9:39 pm

بنات + نادر و مينا
انا بقالي فترة مدخلتش و عايزة اعمل اوردر و صابونة سودش سبا مهمة عندي قوووي هي موجودة دلوقتي بس الوان الروج الجديد الي عايزاها خلصانة و العرض الي اول الكتالوج هو و بديله مش موجودين في امل يوصلوا و لا اطلب و خلاص؟
و كمان حاجة عايزة اجيب كريم اساسا جورداني انا عندي بتاع تقدم السن و خلص و كنت عايزة اجيب بتاع المعادن اجيب و لا في عروض افضل في كتالوج 11 ؟
انا خلصت برنامج الترحيب و هيجيلي في الاوردر هدية الشهر التالت و مختش البرنامج الترحيبي الاول كان خلاص لما طلبت لسه في امل اخده و لا كده راح عليه ؟
lola21
عضو مطرووووود
عضو مطرووووود
lola21

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مساعدة الله يكرمكوا    مساعدة الله يكرمكوا  Emptyالسبت أكتوبر 08, 2011 9:45 pm

الى فهمته انك ليكى هديه فى اول شهر ترحيبى واما طلبتيها كانت خلصت من الشركه طيب اتصلى بالشركه قوليلهم انك ليكى هديه ولحد الان مخدتيهاش
نادر الحداد
عضو مطرووووود
عضو مطرووووود
نادر الحداد

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: مساعدة الله يكرمكوا    مساعدة الله يكرمكوا  Emptyالسبت أكتوبر 08, 2011 9:53 pm

بخصوص الهدية ما دام انتى بتقولى انك خلصتى البرنامج الترحيبى يبقا عملتى 100 نقطة لمدة 3شهور متتالية صح يبقى هدية الشهر الاول من حقك لأنك طلبتى اوردر فى الشهر اللى بعديه وبما انها مكنتش موجودة يبقى من حقك تاخديها اول ما تيجى وطبعا عدى عليها شهرين يعنى اكيد جت يبقى تتصلى بيهم وتخليهم يبعتوهالك مع اول اوردر تعمليه وبخصوص المنتجات اللى مش موجودة فى منها بييجى وفى منها بينزلوله بديل وانتى وحظك بقا
cute.girl
عضو ملكي
عضو ملكي
cute.girl

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مساعدة الله يكرمكوا    مساعدة الله يكرمكوا  Emptyالسبت أكتوبر 08, 2011 10:36 pm

بلنسبة للهدية هتاخديها ان شاء الله وحقك كدة محفوظ بس انتى اطلبيها ومتسكوتيش وممكن تاخدى البديل لو مش موجودة وهتتاخر كتير انا كان ليا هدية ترحيب باليتة ميكب واخدت البديل بتاعها بعد شهرين بيبى ليس وان شاء الله حد يفيدك اكتر
فراشة الدنيا
عضو فعال
عضو فعال
فراشة الدنيا

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مساعدة الله يكرمكوا    مساعدة الله يكرمكوا  Emptyالأحد أكتوبر 09, 2011 6:14 am

ومنكم نستفيييييييييييد

مساعدة الله يكرمكوا
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» ممكن مساعدة ضرورى بارك الله فيكم
» باركولى جبت الفوووووووووون اللى انا عايزاه النهارده هيييييييييييه p:D:
» الا الاساءة لرسول الله (صلى الله عليه وسلم)
» مساعدة عاجلة
» ممكن مساعدة