Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي اوريفليم لشركة اوريفليم السويدية في مصر لارقي منتجات التجميل الطبيعية والعناية بالبشرة (منتدي خاص بالدايريكتور رشا محمد)

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

مين وصله الاوردر و ايه اخبار كتالوج 11 و المنتجات اللى اشتراها؟

شيماء طه
د ورده
AnnoGe
eno
سمرمر
sasooo
sendrella
bascota
lola21
Pure Snow
emy star
م.هالة
nada ma7md
rannonaaa
hend_dodo
mitsuki
مرمر غالى
majoann
maryam
Jumana
مازن ميزو
دعاء الكروان
Hana sayed
dinaali
moshera
ساندي
امراة من الزمان دا
نادر الحداد
dr mena
33 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
emy star
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
emy star

انثى

مين وصله الاوردر و ايه اخبار كتالوج 11 و المنتجات اللى اشتراها؟ - صفحة 3 Empty
مُساهمةموضوع: رد: مين وصله الاوردر و ايه اخبار كتالوج 11 و المنتجات اللى اشتراها؟   مين وصله الاوردر و ايه اخبار كتالوج 11 و المنتجات اللى اشتراها؟ - صفحة 3 Emptyالإثنين أكتوبر 03, 2011 1:45 pm

انا كنت عايزة اعرف مجموعة الشعر هير اكس الاصفر والشعر المصبوغ نزلة ولا لأوبكام والبودر الجديدة الى هيا 84 نزلة الشهر الجاى وبكام ؟؟؟؟؟؟
ساندي
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
ساندي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مين وصله الاوردر و ايه اخبار كتالوج 11 و المنتجات اللى اشتراها؟   مين وصله الاوردر و ايه اخبار كتالوج 11 و المنتجات اللى اشتراها؟ - صفحة 3 Emptyالإثنين أكتوبر 03, 2011 1:51 pm

ياريت ياجماعه نقرا الموضوع قبل مانسال علي اي سؤال علشان مش نتعب البنات
معظم الحاجات دي اسعارها اتكتبت قبل كده دوري بس في الصفحتين
emy star
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
emy star

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مين وصله الاوردر و ايه اخبار كتالوج 11 و المنتجات اللى اشتراها؟   مين وصله الاوردر و ايه اخبار كتالوج 11 و المنتجات اللى اشتراها؟ - صفحة 3 Emptyالإثنين أكتوبر 03, 2011 2:09 pm

انا دورة الحجات دى مش مكتوبة ولا حد سال عليها قبل كدة
Pure Snow
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
Pure Snow

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مين وصله الاوردر و ايه اخبار كتالوج 11 و المنتجات اللى اشتراها؟   مين وصله الاوردر و ايه اخبار كتالوج 11 و المنتجات اللى اشتراها؟ - صفحة 3 Emptyالإثنين أكتوبر 03, 2011 4:25 pm

emy star كتب:
انا كنت عايزة اعرف مجموعة الشعر هير اكس الاصفر والشعر المصبوغ نزلة ولا لأوبكام والبودر الجديدة الى هيا 84 نزلة الشهر الجاى وبكام ؟؟؟؟؟؟

أنا كمان عايزة أعرف مجموعة هير أكس الصفرا نازلة شهر 11 بكام عشان كنت عايزة اشتري الماسك و البلسم
و كمان لو سمحتو الجيورداني وايت نازلة شهر11 و الا لأ و بكام
مين وصله الاوردر و ايه اخبار كتالوج 11 و المنتجات اللى اشتراها؟ - صفحة 3 705119
moshera
عضو جديد
عضو جديد
moshera

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مين وصله الاوردر و ايه اخبار كتالوج 11 و المنتجات اللى اشتراها؟   مين وصله الاوردر و ايه اخبار كتالوج 11 و المنتجات اللى اشتراها؟ - صفحة 3 Emptyالإثنين أكتوبر 03, 2011 5:27 pm

Pure Snow كتب:
emy star كتب:

أنا كمان عايزة أعرف مجموعة هير أكس الصفرا نازلة شهر 11 بكام عشان كنت عايزة اشتري الماسك و البلسم
بصي ياقمر جيورداني وايت مش موجودة ولا البودرة ولا الشامبو
في شامبو لونه برتقالي تبع هير اكس ده 42 والبلسم بتاعه 49 والماسك 64
وفي انواع تانيه من هير اكس لو ليكي سؤال تاني تحت مرك ياقمر
dr mena
ملكي نشيط
ملكي نشيط
dr mena

ذكر
العمل/الترفيه : vet medicine

مُساهمةموضوع: رد: مين وصله الاوردر و ايه اخبار كتالوج 11 و المنتجات اللى اشتراها؟   مين وصله الاوردر و ايه اخبار كتالوج 11 و المنتجات اللى اشتراها؟ - صفحة 3 Emptyالإثنين أكتوبر 03, 2011 5:31 pm

انا وصلنى الاوردر و لقيت كريم الاساس اللى بطحلب بيعمل اسود بعد ما خليت البيت كله رمى القديم و اشترى الطحالب و طلع بالرصاص؟؟؟؟؟؟
مين اللى قال انه مش بيطلع Sad
نادر الحداد
عضو مطرووووود
عضو مطرووووود
نادر الحداد

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: مين وصله الاوردر و ايه اخبار كتالوج 11 و المنتجات اللى اشتراها؟   مين وصله الاوردر و ايه اخبار كتالوج 11 و المنتجات اللى اشتراها؟ - صفحة 3 Emptyالإثنين أكتوبر 03, 2011 5:41 pm

dr mena كتب:
انا وصلنى الاوردر و لقيت كريم الاساس اللى بطحلب بيعمل اسود بعد ما خليت البيت كله رمى القديم و اشترى الطحالب و طلع بالرصاص؟؟؟؟؟؟
مين اللى قال انه مش بيطلع مين وصله الاوردر و ايه اخبار كتالوج 11 و المنتجات اللى اشتراها؟ - صفحة 3 209889

ههههههه انا لو منهم ارميك ورا الكريم القديممين وصله الاوردر و ايه اخبار كتالوج 11 و المنتجات اللى اشتراها؟ - صفحة 3 747496
dr mena
ملكي نشيط
ملكي نشيط
dr mena

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: مين وصله الاوردر و ايه اخبار كتالوج 11 و المنتجات اللى اشتراها؟   مين وصله الاوردر و ايه اخبار كتالوج 11 و المنتجات اللى اشتراها؟ - صفحة 3 Emptyالإثنين أكتوبر 03, 2011 5:48 pm

moshera كتب:
dr mena كتب:
بليز حد يقولى انهى جوردانى بالظبط و السلك بيوتى و الهير اكس الجديدة

لا يا دكتور مينا دة كريم اساس تقدم العمر والسلك بيوتي كريم جسم 54 في الكتالوج وكريم الاستحمام 32 ومفيش خصم في الصابونه والمزيل وكريم الايدي ده سيلك بيوتي الروز
الهير اكس الفضي الشامبو 39 في الكتالوج والبلسم 59 والتونك 84
لو عايز اي حاجه يادكتور مينا تاني انت او اي حد اسال وانا اقوله السعر

مرسى اوى يا مشيرة لذوقك الحمدلله وصلنى الكتالوج النهاردة Suspect
dr mena
ملكي نشيط
ملكي نشيط
dr mena

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: مين وصله الاوردر و ايه اخبار كتالوج 11 و المنتجات اللى اشتراها؟   مين وصله الاوردر و ايه اخبار كتالوج 11 و المنتجات اللى اشتراها؟ - صفحة 3 Emptyالإثنين أكتوبر 03, 2011 5:51 pm

نادر الحداد كتب:
dr mena كتب:
مين اللى قال انه مش بيطلع مين وصله الاوردر و ايه اخبار كتالوج 11 و المنتجات اللى اشتراها؟ - صفحة 3 209889

ههههههه انا لو منهم ارميك ورا الكريم القديممين وصله الاوردر و ايه اخبار كتالوج 11 و المنتجات اللى اشتراها؟ - صفحة 3 747496
انا خايف يعملوا فيا كده rabbit
moshera
عضو جديد
عضو جديد
moshera

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مين وصله الاوردر و ايه اخبار كتالوج 11 و المنتجات اللى اشتراها؟   مين وصله الاوردر و ايه اخبار كتالوج 11 و المنتجات اللى اشتراها؟ - صفحة 3 Emptyالإثنين أكتوبر 03, 2011 6:15 pm

اولا لاشكر علي واجب احنا اخوات مش انا لو طلبت انك تشوفلي حاجه هتشفهولي برضو انت ونادر ولولو
وماتخافش انشاء الله مش هيرموك بره
هيقطعوك بس : Basketball Basketball Basketball
ساندي
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
ساندي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مين وصله الاوردر و ايه اخبار كتالوج 11 و المنتجات اللى اشتراها؟   مين وصله الاوردر و ايه اخبار كتالوج 11 و المنتجات اللى اشتراها؟ - صفحة 3 Emptyالإثنين أكتوبر 03, 2011 6:56 pm

انا مش خايفه من موضوع الرصاص ده بصراحه
اكيد هما مش اغبيه وحاطينه بنسب معينه غير ضاره
والمفروض ان الواحد مش يحط ميكب كتير اصلا
وانا لما باجي احط اي مكياج علي بشرتي سواء حلو او وحش لازم احط كريم مرطب قبل اي حاجه عشان يحمي بشرتي
من اي تاثير للمكياج حتي لو كان المكياج نضيف جدا
وعشان بشرتي مختلطه بستعمل كريم مزدوج الفاعليه بتاع كلين اند كلير البشره بتمتصه في ثواني وبيحميها فعلا وبينعمها ويغذيها
نادر الحداد
عضو مطرووووود
عضو مطرووووود
نادر الحداد

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: مين وصله الاوردر و ايه اخبار كتالوج 11 و المنتجات اللى اشتراها؟   مين وصله الاوردر و ايه اخبار كتالوج 11 و المنتجات اللى اشتراها؟ - صفحة 3 Emptyالإثنين أكتوبر 03, 2011 7:05 pm

اقتباس :
وبيحميها فعلا وبينعمها ويغذيها

ههههه بيحميها وبينعمها وبيغذيها وبيأكلها ويشربها و بيحّميها ويغطيها وينيمها فى سريرها

مين وصله الاوردر و ايه اخبار كتالوج 11 و المنتجات اللى اشتراها؟ - صفحة 3 71234 مين وصله الاوردر و ايه اخبار كتالوج 11 و المنتجات اللى اشتراها؟ - صفحة 3 71234 مين وصله الاوردر و ايه اخبار كتالوج 11 و المنتجات اللى اشتراها؟ - صفحة 3 71234
ساندي
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
ساندي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مين وصله الاوردر و ايه اخبار كتالوج 11 و المنتجات اللى اشتراها؟   مين وصله الاوردر و ايه اخبار كتالوج 11 و المنتجات اللى اشتراها؟ - صفحة 3 Emptyالإثنين أكتوبر 03, 2011 7:06 pm

اه يابني ده بتاع كله
وممكن يضربها بالبوكس كمان
اي خدمه
نادر الحداد
عضو مطرووووود
عضو مطرووووود
نادر الحداد

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: مين وصله الاوردر و ايه اخبار كتالوج 11 و المنتجات اللى اشتراها؟   مين وصله الاوردر و ايه اخبار كتالوج 11 و المنتجات اللى اشتراها؟ - صفحة 3 Emptyالإثنين أكتوبر 03, 2011 7:08 pm

هههههههههه ماشى يا لماضة هانممين وصله الاوردر و ايه اخبار كتالوج 11 و المنتجات اللى اشتراها؟ - صفحة 3 424858
lola21
عضو مطرووووود
عضو مطرووووود
lola21

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مين وصله الاوردر و ايه اخبار كتالوج 11 و المنتجات اللى اشتراها؟   مين وصله الاوردر و ايه اخبار كتالوج 11 و المنتجات اللى اشتراها؟ - صفحة 3 Emptyالإثنين أكتوبر 03, 2011 7:29 pm

الاورد لسه موصلنيش اول ما يوصل هقولك يا مينا
dr mena
ملكي نشيط
ملكي نشيط
dr mena

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: مين وصله الاوردر و ايه اخبار كتالوج 11 و المنتجات اللى اشتراها؟   مين وصله الاوردر و ايه اخبار كتالوج 11 و المنتجات اللى اشتراها؟ - صفحة 3 Emptyالإثنين أكتوبر 03, 2011 7:39 pm

اكيد يا لولا
انا مش على كده انا مستغرب ان كان فى موضوع و ناس كتير قالت انه مش بيعمل اسود ده عمل اسود اكتر من الماركات التانية اللى كانت معاهم
نسيت اقولكم الراجل اللى جابلى الاوردر لسه هيقولى البيت بعيد ولا لا قلتله مش بعيد و انا مش هاجى استلم حاجة و مش قاعد اصلا و خليته يسيبه فى الصيدلية /c;
emy star
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
emy star

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مين وصله الاوردر و ايه اخبار كتالوج 11 و المنتجات اللى اشتراها؟   مين وصله الاوردر و ايه اخبار كتالوج 11 و المنتجات اللى اشتراها؟ - صفحة 3 Emptyالإثنين أكتوبر 03, 2011 7:53 pm

طيب شامبو هير اكس للشعر المصبوغ موجود وبكام؟ معلش انا بتعبك معايا
نادر الحداد
عضو مطرووووود
عضو مطرووووود
نادر الحداد

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: مين وصله الاوردر و ايه اخبار كتالوج 11 و المنتجات اللى اشتراها؟   مين وصله الاوردر و ايه اخبار كتالوج 11 و المنتجات اللى اشتراها؟ - صفحة 3 Emptyالإثنين أكتوبر 03, 2011 8:48 pm

dr mena كتب:
اكيد يا لولا
انا مش على كده انا مستغرب ان كان فى موضوع و ناس كتير قالت انه مش بيعمل اسود ده عمل اسود اكتر من الماركات التانية اللى كانت معاهم
نسيت اقولكم الراجل اللى جابلى الاوردر لسه هيقولى البيت بعيد ولا لا قلتله مش بعيد و انا مش هاجى استلم حاجة و مش قاعد اصلا و خليته يسيبه فى الصيدلية مين وصله الاوردر و ايه اخبار كتالوج 11 و المنتجات اللى اشتراها؟ - صفحة 3 726842

يا جامد يا مينا لعيب والله لعيب يا ابنى انت طلعت عليه المقلب القديم اللى عملوه فيك الشهر اللى فات
نادر الحداد
عضو مطرووووود
عضو مطرووووود
نادر الحداد

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: مين وصله الاوردر و ايه اخبار كتالوج 11 و المنتجات اللى اشتراها؟   مين وصله الاوردر و ايه اخبار كتالوج 11 و المنتجات اللى اشتراها؟ - صفحة 3 Emptyالإثنين أكتوبر 03, 2011 8:49 pm

يلا يا حلوين اللى معاه الكتالوج يروح يجيبه بسرعة ويقولى اسعار البرفانات دى فى شهر 11 ايه

جيوردانى وايت

فولار مجنوليا

شيفون

روك آنجل

مين وصله الاوردر و ايه اخبار كتالوج 11 و المنتجات اللى اشتراها؟ - صفحة 3 20726 مين وصله الاوردر و ايه اخبار كتالوج 11 و المنتجات اللى اشتراها؟ - صفحة 3 20726 مين وصله الاوردر و ايه اخبار كتالوج 11 و المنتجات اللى اشتراها؟ - صفحة 3 20726
نادر الحداد
عضو مطرووووود
عضو مطرووووود
نادر الحداد

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: مين وصله الاوردر و ايه اخبار كتالوج 11 و المنتجات اللى اشتراها؟   مين وصله الاوردر و ايه اخبار كتالوج 11 و المنتجات اللى اشتراها؟ - صفحة 3 Emptyالإثنين أكتوبر 03, 2011 9:24 pm

مين وصله الاوردر و ايه اخبار كتالوج 11 و المنتجات اللى اشتراها؟ - صفحة 3 332753 مين وصله الاوردر و ايه اخبار كتالوج 11 و المنتجات اللى اشتراها؟ - صفحة 3 332753 مين وصله الاوردر و ايه اخبار كتالوج 11 و المنتجات اللى اشتراها؟ - صفحة 3 332753 مين وصله الاوردر و ايه اخبار كتالوج 11 و المنتجات اللى اشتراها؟ - صفحة 3 332753 مين وصله الاوردر و ايه اخبار كتالوج 11 و المنتجات اللى اشتراها؟ - صفحة 3 332753

انتو فين اختى بتزززززززززززن عليا ريحونى منها بقى

مين وصله الاوردر و ايه اخبار كتالوج 11 و المنتجات اللى اشتراها؟ - صفحة 3 649663 مين وصله الاوردر و ايه اخبار كتالوج 11 و المنتجات اللى اشتراها؟ - صفحة 3 649663 مين وصله الاوردر و ايه اخبار كتالوج 11 و المنتجات اللى اشتراها؟ - صفحة 3 649663
dr mena
ملكي نشيط
ملكي نشيط
dr mena

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: مين وصله الاوردر و ايه اخبار كتالوج 11 و المنتجات اللى اشتراها؟   مين وصله الاوردر و ايه اخبار كتالوج 11 و المنتجات اللى اشتراها؟ - صفحة 3 Emptyالإثنين أكتوبر 03, 2011 10:14 pm

emy star كتب:
طيب شامبو هير اكس للشعر المصبوغ موجود وبكام؟ معلش انا بتعبك معايا
مش نازل
dr mena
ملكي نشيط
ملكي نشيط
dr mena

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: مين وصله الاوردر و ايه اخبار كتالوج 11 و المنتجات اللى اشتراها؟   مين وصله الاوردر و ايه اخبار كتالوج 11 و المنتجات اللى اشتراها؟ - صفحة 3 Emptyالإثنين أكتوبر 03, 2011 10:19 pm

نادر الحداد كتب:
يلا يا حلوين اللى معاه الكتالوج يروح يجيبه بسرعة ويقولى اسعار البرفانات دى فى شهر 11 ايه

جيوردانى وايت

فولار مجنوليا

شيفون

روك آنجل

مين وصله الاوردر و ايه اخبار كتالوج 11 و المنتجات اللى اشتراها؟ - صفحة 3 20726 مين وصله الاوردر و ايه اخبار كتالوج 11 و المنتجات اللى اشتراها؟ - صفحة 3 20726 مين وصله الاوردر و ايه اخبار كتالوج 11 و المنتجات اللى اشتراها؟ - صفحة 3 20726

127
179
139
مفيش روك اصلا
نادر الحداد
عضو مطرووووود
عضو مطرووووود
نادر الحداد

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: مين وصله الاوردر و ايه اخبار كتالوج 11 و المنتجات اللى اشتراها؟   مين وصله الاوردر و ايه اخبار كتالوج 11 و المنتجات اللى اشتراها؟ - صفحة 3 Emptyالإثنين أكتوبر 03, 2011 11:16 pm

dr mena كتب:
نادر الحداد كتب:

جيوردانى وايت

فولار مجنوليا

شيفون

روك آنجل

127
179
139
مفيش روك اصلا
الف شكر يا دكتور نردهالك فى الافراح ان شاء اللهمين وصله الاوردر و ايه اخبار كتالوج 11 و المنتجات اللى اشتراها؟ - صفحة 3 855315
bascota
عضو فعال
عضو فعال
bascota

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مين وصله الاوردر و ايه اخبار كتالوج 11 و المنتجات اللى اشتراها؟   مين وصله الاوردر و ايه اخبار كتالوج 11 و المنتجات اللى اشتراها؟ - صفحة 3 Emptyالإثنين أكتوبر 03, 2011 11:32 pm

ساندي كتب:
انا مش خايفه من موضوع الرصاص ده بصراحه
اكيد هما مش اغبيه وحاطينه بنسب معينه غير ضاره
والمفروض ان الواحد مش يحط ميكب كتير اصلا
وانا لما باجي احط اي مكياج علي بشرتي سواء حلو او وحش لازم احط كريم مرطب قبل اي حاجه عشان يحمي بشرتي
من اي تاثير للمكياج حتي لو كان المكياج نضيف جدا
وعشان بشرتي مختلطه بستعمل كريم مزدوج الفاعليه بتاع كلين اند كلير البشره بتمتصه في ثواني وبيحميها فعلا وبينعمها ويغذيها
بصى يا ساندى زى ما انتى بتقولى صحيح هو اكيد بنسب بس النسب دى معمولة ومختبرة على سيدات اجنبيات فى بولندا طبعا وانتى عارفة ان البرد عندهم عامل ازاى مش زى الحر اللى عندنا اللى بيخلى البشرة تشرب وتمتص بسرعة اى حاجة دة غير ان انا قريت مرة مثلا ان الخلايا السرطانية دى بتكون موجودة فى كل واحد منا بس فى اجسام عندها قابلية انها تنشط واجسام تانية لا دة غير الاكل المسرطن اللى بناكلة والبيئة الملوثة اللى حوالينا فكل دى عوامل ممكن تخلى الرصاص يؤثر علينا حتى ولو كان بالنسب الطبيعية فخلوا بالكم ارجوكم متجازفوش يا بنات وربنا يحمينا كلنا
ساندي
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
ساندي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مين وصله الاوردر و ايه اخبار كتالوج 11 و المنتجات اللى اشتراها؟   مين وصله الاوردر و ايه اخبار كتالوج 11 و المنتجات اللى اشتراها؟ - صفحة 3 Emptyالإثنين أكتوبر 03, 2011 11:34 pm

عندك حق وعلشان كده انا مش بحط برضه الا في المناسبات
sendrella
عضو مميز
عضو مميز
sendrella

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مين وصله الاوردر و ايه اخبار كتالوج 11 و المنتجات اللى اشتراها؟   مين وصله الاوردر و ايه اخبار كتالوج 11 و المنتجات اللى اشتراها؟ - صفحة 3 Emptyالإثنين أكتوبر 03, 2011 11:35 pm

مين وصله الاوردر و ايه اخبار كتالوج 11 و المنتجات اللى اشتراها؟ - صفحة 3 255408 الاوردر جالى مين وصله الاوردر و ايه اخبار كتالوج 11 و المنتجات اللى اشتراها؟ - صفحة 3 842319 مين وصله الاوردر و ايه اخبار كتالوج 11 و المنتجات اللى اشتراها؟ - صفحة 3 842319 مين وصله الاوردر و ايه اخبار كتالوج 11 و المنتجات اللى اشتراها؟ - صفحة 3 842319 مين وصله الاوردر و ايه اخبار كتالوج 11 و المنتجات اللى اشتراها؟ - صفحة 3 842319 ودى تانى مره اطلب شحن لا وايه المندوب رااااااااااااااااااااااااااااااااااااائع بيتصل بيه ويقولى العنوان فين واى مكان انا موجوده فيه بيجيلى عليهمين وصله الاوردر و ايه اخبار كتالوج 11 و المنتجات اللى اشتراها؟ - صفحة 3 424858 مين وصله الاوردر و ايه اخبار كتالوج 11 و المنتجات اللى اشتراها؟ - صفحة 3 424858 وممكن اتصل بيه واغير المكان اللى هيجيلى فيه يعنى مندوب زى العسل
ساندي
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
ساندي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مين وصله الاوردر و ايه اخبار كتالوج 11 و المنتجات اللى اشتراها؟   مين وصله الاوردر و ايه اخبار كتالوج 11 و المنتجات اللى اشتراها؟ - صفحة 3 Emptyالإثنين أكتوبر 03, 2011 11:36 pm

ناس واصله هههههههههههه
sendrella
عضو مميز
عضو مميز
sendrella

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مين وصله الاوردر و ايه اخبار كتالوج 11 و المنتجات اللى اشتراها؟   مين وصله الاوردر و ايه اخبار كتالوج 11 و المنتجات اللى اشتراها؟ - صفحة 3 Emptyالإثنين أكتوبر 03, 2011 11:47 pm

طبعا يا بنتى مش اى حدمين وصله الاوردر و ايه اخبار كتالوج 11 و المنتجات اللى اشتراها؟ - صفحة 3 440166
Pure Snow
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
Pure Snow

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مين وصله الاوردر و ايه اخبار كتالوج 11 و المنتجات اللى اشتراها؟   مين وصله الاوردر و ايه اخبار كتالوج 11 و المنتجات اللى اشتراها؟ - صفحة 3 Emptyالثلاثاء أكتوبر 04, 2011 12:13 am

moshera كتب:
Pure Snow كتب:
emy star كتب:

شكراً جداً جداً جداً يا مشيرة معلش تعبتك معايا يا قمر مين وصله الاوردر و ايه اخبار كتالوج 11 و المنتجات اللى اشتراها؟ - صفحة 3 20726
moshera
عضو جديد
عضو جديد
moshera

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مين وصله الاوردر و ايه اخبار كتالوج 11 و المنتجات اللى اشتراها؟   مين وصله الاوردر و ايه اخبار كتالوج 11 و المنتجات اللى اشتراها؟ - صفحة 3 Emptyالثلاثاء أكتوبر 04, 2011 12:16 am

Pure Snow كتب:
moshera كتب:
Pure Snow كتب:
emy star كتب:

شكراً جداً جداً جداً يا مشيرة معلش تعبتك معايا يا قمر مين وصله الاوردر و ايه اخبار كتالوج 11 و المنتجات اللى اشتراها؟ - صفحة 3 20726
لا شكر علي واجب ياقمر اسالي ولا يهمك تحت امرك ياقمر

مين وصله الاوردر و ايه اخبار كتالوج 11 و المنتجات اللى اشتراها؟
صفحة 3 من اصل 5انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» اخبار المنتجات المحجوزة
» المنتجات اللى خلصت
» المنتجات اللى مش موجودة؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
» ايه المنتجات اللى خلصت
» المنتجات اللى مش موجودة