Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي اوريفليم لشركة اوريفليم السويدية في مصر لارقي منتجات التجميل الطبيعية والعناية بالبشرة (منتدي خاص بالدايريكتور رشا محمد)

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

كيف نعرف تركيز العطر وكيف نعرف اذا كان أصلي أو لا

امراة من الزمان دا
Ran
نادر الحداد
dr mena
8 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
Pure Snow
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
Pure Snow

انثى

كيف نعرف تركيز العطر وكيف نعرف اذا كان أصلي أو لا - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: كيف نعرف تركيز العطر وكيف نعرف اذا كان أصلي أو لا   كيف نعرف تركيز العطر وكيف نعرف اذا كان أصلي أو لا - صفحة 2 Emptyالإثنين سبتمبر 12, 2011 3:19 am

dr mena كتب:
marmar2011 كتب:
ههههههههههه عسل يا بيور ماشى انا موافقه

شوفتى النداله بعتهم قدام شويه مكسرات كيف نعرف تركيز العطر وكيف نعرف اذا كان أصلي أو لا - صفحة 2 747496

حتى انتى يا مريم خلاص انا ممكن منزلش و اقعد معاكم بس تدونى مكسرات كيف نعرف تركيز العطر وكيف نعرف اذا كان أصلي أو لا - صفحة 2 842319 كيف نعرف تركيز العطر وكيف نعرف اذا كان أصلي أو لا - صفحة 2 842319 كيف نعرف تركيز العطر وكيف نعرف اذا كان أصلي أو لا - صفحة 2 842319 كيف نعرف تركيز العطر وكيف نعرف اذا كان أصلي أو لا - صفحة 2 842319 كيف نعرف تركيز العطر وكيف نعرف اذا كان أصلي أو لا - صفحة 2 842319

إيه ده أنا و مرمر هنقعد و أنت كمان أمال هنبلغ عن مين كيف نعرف تركيز العطر وكيف نعرف اذا كان أصلي أو لا - صفحة 2 156602 في الحالة دي أنا مضطرة أعمل بلاغين بلاغ للناس اللي هتروح التحرير و بلاغ في الناس اللي مش هتروح أما أنا فهسافر بره أحسن مع حسين سالم كيف نعرف تركيز العطر وكيف نعرف اذا كان أصلي أو لا - صفحة 2 71234
marmar2011
ملكي نشيط
ملكي نشيط
marmar2011

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كيف نعرف تركيز العطر وكيف نعرف اذا كان أصلي أو لا   كيف نعرف تركيز العطر وكيف نعرف اذا كان أصلي أو لا - صفحة 2 Emptyالإثنين سبتمبر 12, 2011 3:21 am

طيب ماشى تعالى اقعد معانا وكل اللى يجى نديله مكسرات ...........اممممممم والله يا جماعة حل حلو جدا كل اللى نازل مظاهرة نغريه بالمكسرات فميروحش والبلد تهدىشويه بدل البلطجيه ما هما لاقيين حد يداروا فيه ويخربوا براحتهم وقتها الناس كلها تيجى تاكل مكسرات والبلطجيه يتكشفوا ويتقبض عليهم

ههههههههههه ايه رايكم بقى فى الفكرة دى
dr mena
ملكي نشيط
ملكي نشيط
dr mena

ذكر
العمل/الترفيه : vet medicine

مُساهمةموضوع: رد: كيف نعرف تركيز العطر وكيف نعرف اذا كان أصلي أو لا   كيف نعرف تركيز العطر وكيف نعرف اذا كان أصلي أو لا - صفحة 2 Emptyالإثنين سبتمبر 12, 2011 3:21 am

لا عندك حق فى دى بس هما كده كده هيكونوا معايا حتى شوفيهم we
dr mena
ملكي نشيط
ملكي نشيط
dr mena

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: كيف نعرف تركيز العطر وكيف نعرف اذا كان أصلي أو لا   كيف نعرف تركيز العطر وكيف نعرف اذا كان أصلي أو لا - صفحة 2 Emptyالإثنين سبتمبر 12, 2011 3:22 am

marmar2011 كتب:
طيب ماشى تعالى اقعد معانا وكل اللى يجى نديله مكسرات ...........اممممممم والله يا جماعة حل حلو جدا كل اللى نازل مظاهرة نغريه بالمكسرات فميروحش والبلد تهدىشويه بدل البلطجيه ما هما لاقيين حد يداروا فيه ويخربوا براحتهم وقتها الناس كلها تيجى تاكل مكسرات والبلطجيه يتكشفوا ويتقبض عليهم

ههههههههههه ايه رايكم بقى فى الفكرة دى

هههههههههههههه فكرة هايلة بس فى الحالة دى البلطجية هيسرقوا المكسرات و هتبقى مشكلة jocolor
dr mena
ملكي نشيط
ملكي نشيط
dr mena

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: كيف نعرف تركيز العطر وكيف نعرف اذا كان أصلي أو لا   كيف نعرف تركيز العطر وكيف نعرف اذا كان أصلي أو لا - صفحة 2 Emptyالإثنين سبتمبر 12, 2011 3:25 am

Pure Snow كتب:
dr mena كتب:
marmar2011 كتب:
ههههههههههه عسل يا بيور ماشى انا موافقه

شوفتى النداله بعتهم قدام شويه مكسرات كيف نعرف تركيز العطر وكيف نعرف اذا كان أصلي أو لا - صفحة 2 747496

حتى انتى يا مريم خلاص انا ممكن منزلش و اقعد معاكم بس تدونى مكسرات كيف نعرف تركيز العطر وكيف نعرف اذا كان أصلي أو لا - صفحة 2 842319 كيف نعرف تركيز العطر وكيف نعرف اذا كان أصلي أو لا - صفحة 2 842319 كيف نعرف تركيز العطر وكيف نعرف اذا كان أصلي أو لا - صفحة 2 842319 كيف نعرف تركيز العطر وكيف نعرف اذا كان أصلي أو لا - صفحة 2 842319 كيف نعرف تركيز العطر وكيف نعرف اذا كان أصلي أو لا - صفحة 2 842319

إيه ده أنا و مرمر هنقعد و أنت كمان أمال هنبلغ عن مين كيف نعرف تركيز العطر وكيف نعرف اذا كان أصلي أو لا - صفحة 2 156602 في الحالة دي أنا مضطرة أعمل بلاغين بلاغ للناس اللي هتروح التحرير و بلاغ في الناس اللي مش هتروح أما أنا فهسافر بره أحسن مع حسين سالم كيف نعرف تركيز العطر وكيف نعرف اذا كان أصلي أو لا - صفحة 2 71234

خلاص يا بيور انا و مرمر هناكل المكسرات و نبلغ عنك و بكده نكون انقذنا كل اللى هيروحوا التحرير و متقلقيش انا هجبلك عيش من سوهاج و مرمر تجيب حلاوة من اسكندرية Very Happy
Pure Snow
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
Pure Snow

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كيف نعرف تركيز العطر وكيف نعرف اذا كان أصلي أو لا   كيف نعرف تركيز العطر وكيف نعرف اذا كان أصلي أو لا - صفحة 2 Emptyالإثنين سبتمبر 12, 2011 3:27 am

dr mena كتب:

هههههههههههههه فكرة هايلة بس فى الحالة دى البلطجية هيسرقوا المكسرات و هتبقى مشكلة كيف نعرف تركيز العطر وكيف نعرف اذا كان أصلي أو لا - صفحة 2 71234

هههههههههههههه تمام كدة اروح انا اتفق مع البلطجية و اقسم معاهم كيف نعرف تركيز العطر وكيف نعرف اذا كان أصلي أو لا - صفحة 2 71234 كيف نعرف تركيز العطر وكيف نعرف اذا كان أصلي أو لا - صفحة 2 71234 كيف نعرف تركيز العطر وكيف نعرف اذا كان أصلي أو لا - صفحة 2 71234
dr mena
ملكي نشيط
ملكي نشيط
dr mena

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: كيف نعرف تركيز العطر وكيف نعرف اذا كان أصلي أو لا   كيف نعرف تركيز العطر وكيف نعرف اذا كان أصلي أو لا - صفحة 2 Emptyالإثنين سبتمبر 12, 2011 3:29 am

ههههههههههههه jocolor
marmar2011
ملكي نشيط
ملكي نشيط
marmar2011

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كيف نعرف تركيز العطر وكيف نعرف اذا كان أصلي أو لا   كيف نعرف تركيز العطر وكيف نعرف اذا كان أصلي أو لا - صفحة 2 Emptyالإثنين سبتمبر 12, 2011 3:30 am

ههههههههههههههههه

بس خلى بالك لاحسن ياكلو المكسرات وبعدين ياكلوكى بعدها

لالالالا بلاش المشوار ده احسن
hend_dodo
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
hend_dodo

الاوسمة : وسام التميز
انثى

مُساهمةموضوع: رد: كيف نعرف تركيز العطر وكيف نعرف اذا كان أصلي أو لا   كيف نعرف تركيز العطر وكيف نعرف اذا كان أصلي أو لا - صفحة 2 Emptyالإثنين سبتمبر 12, 2011 3:35 am

Razz
marmar2011
ملكي نشيط
ملكي نشيط
marmar2011

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كيف نعرف تركيز العطر وكيف نعرف اذا كان أصلي أو لا   كيف نعرف تركيز العطر وكيف نعرف اذا كان أصلي أو لا - صفحة 2 Emptyالإثنين سبتمبر 12, 2011 3:37 am

كيفك يادودو ايه اخبارك

مالك كدة ردودك مقفله انتى زعلانه من حاجة والا ايه

مش بطبيعتك
Pure Snow
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
Pure Snow

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كيف نعرف تركيز العطر وكيف نعرف اذا كان أصلي أو لا   كيف نعرف تركيز العطر وكيف نعرف اذا كان أصلي أو لا - صفحة 2 Emptyالإثنين سبتمبر 12, 2011 3:40 am

dr mena كتب:

خلاص يا بيور انا و مرمر هناكل المكسرات و
نبلغ عنك و بكده نكون انقذنا كل اللى هيروحوا التحرير و متقلقيش انا هجبلك
عيش من سوهاج و مرمر تجيب حلاوة من اسكندرية كيف نعرف تركيز العطر وكيف نعرف اذا كان أصلي أو لا - صفحة 2 332753

مرمر في اسكندرية هتجيبلي سمك و جمبري و أنا هبعتلك الحلاوة سوهاج عشان تعرف إني جدعة و مش حرماكم في المنتدى من حاجة كيف نعرف تركيز العطر وكيف نعرف اذا كان أصلي أو لا - صفحة 2 429658

marmar2011 كتب:
ههههههههههههههههه

بس خلى بالك لاحسن ياكلو المكسرات وبعدين ياكلوكى بعدها

لالالالا بلاش المشوار ده احسن

خلاص يا مرمر عشان خاطرك إنتِ بس يا قمر مش هروح كيف نعرف تركيز العطر وكيف نعرف اذا كان أصلي أو لا - صفحة 2 20726 و بكرة نفكر في حل تاني غير مضر لكل الأطراف (و الأطراف دي طبعاً هتكون كلها أنا غالباً كيف نعرف تركيز العطر وكيف نعرف اذا كان أصلي أو لا - صفحة 2 747496 بس تعرفي عشان وفائك ده خليكي معايا و بكرة نتفق عليهم كلهم و ناخد إحنا المكسرات و يارب يكون في شيكولاته كمان كيف نعرف تركيز العطر وكيف نعرف اذا كان أصلي أو لا - صفحة 2 424858 )
Pure Snow
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
Pure Snow

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كيف نعرف تركيز العطر وكيف نعرف اذا كان أصلي أو لا   كيف نعرف تركيز العطر وكيف نعرف اذا كان أصلي أو لا - صفحة 2 Emptyالإثنين سبتمبر 12, 2011 3:42 am

تصبحوا على خير يا حلويين أنا مضطرة اسيبكم عشان يدوب كدة نتوضى و نصلي الفجر و نتقلب ننام كيف نعرف تركيز العطر وكيف نعرف اذا كان أصلي أو لا - صفحة 2 138995

كيف نعرف تركيز العطر وكيف نعرف اذا كان أصلي أو لا - صفحة 2 103841
marmar2011
ملكي نشيط
ملكي نشيط
marmar2011

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كيف نعرف تركيز العطر وكيف نعرف اذا كان أصلي أو لا   كيف نعرف تركيز العطر وكيف نعرف اذا كان أصلي أو لا - صفحة 2 Emptyالإثنين سبتمبر 12, 2011 3:43 am

ماشى يا بيور انا معاكى وتعالى انتى بس اسكندريه وعلى فكرة بتبقى فى الشتا تحفة عن الصيف وكمان بيكون موسم الكابوريا المقلبظه المبطرخة تعالى انتى بس وانا اعزمك على كل ملذ وطاب
marmar2011
ملكي نشيط
ملكي نشيط
marmar2011

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كيف نعرف تركيز العطر وكيف نعرف اذا كان أصلي أو لا   كيف نعرف تركيز العطر وكيف نعرف اذا كان أصلي أو لا - صفحة 2 Emptyالإثنين سبتمبر 12, 2011 3:44 am

وانتى من اهل الخير يا قمر وان كمان اول ما الفجر ياذن هنا حاقوم اصليه وانام عشان الصبح اعرف افطر جوزى والعيال هههههههههههههههه
Pure Snow
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
Pure Snow

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كيف نعرف تركيز العطر وكيف نعرف اذا كان أصلي أو لا   كيف نعرف تركيز العطر وكيف نعرف اذا كان أصلي أو لا - صفحة 2 Emptyالإثنين سبتمبر 12, 2011 3:49 am

ميرسي يا مرمر ربنا يخليكي يا قمر فعلاً اسكندرية تحفة في الشتا أنا أصلاً جدتي الله يرحمها كانت من اسكندرية و أعرف ناس كتير هناك و بحبها كتيـــــــــــــــــر
ربنا يسعدك و يخليلك أولادك و تفرحي بيهم يا قمر كيف نعرف تركيز العطر وكيف نعرف اذا كان أصلي أو لا - صفحة 2 20726
dr mena
ملكي نشيط
ملكي نشيط
dr mena

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: كيف نعرف تركيز العطر وكيف نعرف اذا كان أصلي أو لا   كيف نعرف تركيز العطر وكيف نعرف اذا كان أصلي أو لا - صفحة 2 Emptyالإثنين سبتمبر 12, 2011 3:50 am

تصبحوا على خير وانا كمان اقوم انام اشوفكم بكرة Twisted Evil
dr mena
ملكي نشيط
ملكي نشيط
dr mena

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: كيف نعرف تركيز العطر وكيف نعرف اذا كان أصلي أو لا   كيف نعرف تركيز العطر وكيف نعرف اذا كان أصلي أو لا - صفحة 2 Emptyالإثنين سبتمبر 12, 2011 9:50 pm

هو انتواااا لسه نايمين ولا ايه؟؟؟؟؟؟ Rolling Eyes
hend_dodo
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
hend_dodo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كيف نعرف تركيز العطر وكيف نعرف اذا كان أصلي أو لا   كيف نعرف تركيز العطر وكيف نعرف اذا كان أصلي أو لا - صفحة 2 Emptyالإثنين سبتمبر 12, 2011 10:09 pm

marmar2011 كتب:
كيفك يادودو ايه اخبارك

مش بطبيعتك

انا تمام الحمد الله يامرمر

معلش مخنوقة شوية
dr mena
ملكي نشيط
ملكي نشيط
dr mena

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: كيف نعرف تركيز العطر وكيف نعرف اذا كان أصلي أو لا   كيف نعرف تركيز العطر وكيف نعرف اذا كان أصلي أو لا - صفحة 2 Emptyالإثنين سبتمبر 12, 2011 10:13 pm

hend_dodo كتب:
marmar2011 كتب:
كيفك يادودو ايه اخبارك

مش بطبيعتك

معلش مخنوقة شوية

مع منتدى اوريفليم مفيش حد يبقى مخنوق No No santa santa
bosy_eng2005
عضو vip
عضو vip
bosy_eng2005

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كيف نعرف تركيز العطر وكيف نعرف اذا كان أصلي أو لا   كيف نعرف تركيز العطر وكيف نعرف اذا كان أصلي أو لا - صفحة 2 Emptyالثلاثاء سبتمبر 13, 2011 3:11 am

hend_dodo كتب:
marmar2011 كتب:
كيفك يادودو ايه اخبارك

مش بطبيعتك

معلش مخنوقة شوية

مخنوقه ليه بس يادودو مفيش حاجه تستاهل

استهدى بالله كده بس وصلى على النبى وان شاء الله كله هيبقى تمام 2dg
hend_dodo
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
hend_dodo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كيف نعرف تركيز العطر وكيف نعرف اذا كان أصلي أو لا   كيف نعرف تركيز العطر وكيف نعرف اذا كان أصلي أو لا - صفحة 2 Emptyالثلاثاء سبتمبر 13, 2011 4:46 am

dr mena كتب:
hend_dodo كتب:
marmar2011 كتب:
كيفك يادودو ايه اخبارك

مش بطبيعتك

معلش مخنوقة شوية

مع منتدى اوريفليم مفيش حد يبقى مخنوق كيف نعرف تركيز العطر وكيف نعرف اذا كان أصلي أو لا - صفحة 2 215510 كيف نعرف تركيز العطر وكيف نعرف اذا كان أصلي أو لا - صفحة 2 215510 كيف نعرف تركيز العطر وكيف نعرف اذا كان أصلي أو لا - صفحة 2 705110 كيف نعرف تركيز العطر وكيف نعرف اذا كان أصلي أو لا - صفحة 2 705110

لأ انا مخنوقة بقي كيف نعرف تركيز العطر وكيف نعرف اذا كان أصلي أو لا - صفحة 2 209889
hend_dodo
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
hend_dodo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كيف نعرف تركيز العطر وكيف نعرف اذا كان أصلي أو لا   كيف نعرف تركيز العطر وكيف نعرف اذا كان أصلي أو لا - صفحة 2 Emptyالثلاثاء سبتمبر 13, 2011 4:46 am

bosy_eng2005 كتب:
hend_dodo كتب:
marmar2011 كتب:
كيفك يادودو ايه اخبارك

مش بطبيعتك

معلش مخنوقة شوية

مخنوقه ليه بس يادودو مفيش حاجه تستاهل

استهدى بالله كده بس وصلى على النبى وان شاء الله كله هيبقى تمام كيف نعرف تركيز العطر وكيف نعرف اذا كان أصلي أو لا - صفحة 2 7392

اللهم صلي علي سيدنا محمد وعلي اله وصحبه وسلم
نادر الحداد
عضو مطرووووود
عضو مطرووووود
نادر الحداد

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: كيف نعرف تركيز العطر وكيف نعرف اذا كان أصلي أو لا   كيف نعرف تركيز العطر وكيف نعرف اذا كان أصلي أو لا - صفحة 2 Emptyالثلاثاء سبتمبر 13, 2011 1:10 pm

عليه افضل الصلاة والسلام
dr mena
ملكي نشيط
ملكي نشيط
dr mena

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: كيف نعرف تركيز العطر وكيف نعرف اذا كان أصلي أو لا   كيف نعرف تركيز العطر وكيف نعرف اذا كان أصلي أو لا - صفحة 2 Emptyالثلاثاء سبتمبر 13, 2011 10:58 pm

هاى شباب حد جرب جوردانى جولد شاين او امبير اليكسر ياريت تقولولى لو حلويين او لا؟
dr mena
ملكي نشيط
ملكي نشيط
dr mena

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: كيف نعرف تركيز العطر وكيف نعرف اذا كان أصلي أو لا   كيف نعرف تركيز العطر وكيف نعرف اذا كان أصلي أو لا - صفحة 2 Emptyالأربعاء سبتمبر 14, 2011 12:46 am

محدش جربهم ولا ايه؟
hend_dodo
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
hend_dodo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: كيف نعرف تركيز العطر وكيف نعرف اذا كان أصلي أو لا   كيف نعرف تركيز العطر وكيف نعرف اذا كان أصلي أو لا - صفحة 2 Emptyالأربعاء سبتمبر 14, 2011 5:07 am

انا جربت الاتنين

والاتنين احلي من بعض وبيثبتو وريحتهم جامدة موت

وعلي فكرة الجورداني جولد شاين ده ارخص سعر شوفته نازلة بيه في الشهر الجاي
dr mena
ملكي نشيط
ملكي نشيط
dr mena

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: كيف نعرف تركيز العطر وكيف نعرف اذا كان أصلي أو لا   كيف نعرف تركيز العطر وكيف نعرف اذا كان أصلي أو لا - صفحة 2 Emptyالأربعاء سبتمبر 14, 2011 10:12 am

تمام مرسى اوى يا هند انا كنت محتاج اعرف ضروررررى جدا عشان الشهر الجاى ممكن اطلبه طيب و امبير اليكسر نزلت عن كده ولا ده ارخص سعر؟

كيف نعرف تركيز العطر وكيف نعرف اذا كان أصلي أو لا
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
 مواضيع مماثلة
-
» الوجبات الذكية تزيد من تركيز طفلك
» ماذا نفعل للتثبيت العطر على الجسم مدة طويلة
» عطرك يعكس شخصيتك، دليلك لاختيار العطر الانسب
» العطر لغة المشاعر
» انتبهو عند رش العطر؟