Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي اوريفليم لشركة اوريفليم السويدية في مصر لارقي منتجات التجميل الطبيعية والعناية بالبشرة (منتدي خاص بالدايريكتور رشا محمد)

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

الحقوووووووووونى يابناااااااااااااااااااااات حد صاحى دلوقتى !!!

Roraa
rere941983
قلبي ملك ربي
Ran
قمر المنصورة
rose_elmansoura
lola21
maryam
نادر الحداد
hend_dodo
marmar2011
ساندي
Heba Abdo
17 مشترك
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
Heba Abdo
عضو جديد
عضو جديد
Heba Abdo

انثى

الحقوووووووووونى يابناااااااااااااااااااااات حد صاحى دلوقتى !!! Empty
مُساهمةموضوع: الحقوووووووووونى يابناااااااااااااااااااااات حد صاحى دلوقتى !!!   الحقوووووووووونى يابناااااااااااااااااااااات حد صاحى دلوقتى !!! Emptyالخميس أغسطس 25, 2011 4:51 am

أولا : السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
ثانيا : أنا لسه جديدة معاكم هنا فى المنتدى فياريت حد يجاوب عليا بأسرع وقت لأنى مسافرة بكره

الموضوع : أنا عضوة جديدة فى الشركة وفى البرنامج الترحيبى التالت بتاعى .. يعنى شهر سبتمبر بإذن الله هكون من الأعضاء القدامى .. المهم أنا اتخدعت من واحدة الله يسهلها كدبت عليا وخلتنى أعمل معاها عضوية غير اللى كنت عملتها الأول مع واحدة غيرها عشان بس كان فيها مشكلة فى تالت اسم .. وكمان عشان أنا كنت عملت أول عضوية دى تحت راعى مش أعرفها مجرد اخت كودها من النت .. وهى أقنعتنى انى اعمل عضوية جديدة معاها عشان مشكلة الاسم وعشان هى تقوللى على العروض الداخلية اللى فى الشركة أول بأول وكمان قالتلى انى لما أعمل كل شهر 100 نقطة وادخل تحتى أعضاء بيبقالى هدايا منها .. المهم عملتها معاها وياريتنى ماكنت عملتها لأنها قالتلى العضوية بنص التمن لما تشتركى معايا .. واشتركت ومفيش حاجة حصلت من الكلام ده وقالتلى ليكى هدايا لما تكملى 100 نقطة وتدخلى تحتك اعضاء يعملوا 100 نقطة .. والحمد لله كنت بكمل كل شهر أكتر من 100 نقطة ودخلت الشهر ده تحتى أعضاء جدد ومجموعتى عملت 500 نقطة .. وهى مازالت مش بتساعدنى وأنا مش بعرف العروض غير بنفسى وحاسة انى شغالة مع نفسى ..

المهم عشان أنا طولت عليكم .. أنا بصراحة اتخنقت جدا لأن كلامها كله طلع كدب .. وكمان مش بترد عليا لما بتصل بيها خالص .. اتصلت بخدمة العملاء وقالولى عشان تغيرى الليدر لازم تروحى الفرع وتقدمى طلب .. وأنا بإذن الله مسافرة بكره عشان أعمل كده .. بس مش عارفة ايه نظام الطلب ده وبينجح فعلا ولا لأ .. ولا عارفة اذا كان ليه تأثير على اعضائى ونقاطى ولا ايه ؟؟؟؟ وتنصحونى أدخل باسم الشركة ولا لازم يكون ليا ليدر وايه فايدة الشركة لو دخلت تحتها على طول ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ساندي
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
ساندي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الحقوووووووووونى يابناااااااااااااااااااااات حد صاحى دلوقتى !!!   الحقوووووووووونى يابناااااااااااااااااااااات حد صاحى دلوقتى !!! Emptyالخميس أغسطس 25, 2011 4:57 am

بصي ياقمر الموضوع مش مستاهل تسافري
خلاص استعوضي ربنا في اللي فات
واعملي عضويه جديده باسم اخوكي مثلا اوحد قريبك
والبنات اللي تحتك نفس الوضع لو هما اصحابك كلميهم واشرحيلهم الكلام ده وخليهم يحولوا معاكي
وانسي كودك القديم خالص
وربنا يوفقك
marmar2011
ملكي نشيط
ملكي نشيط
marmar2011

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الحقوووووووووونى يابناااااااااااااااااااااات حد صاحى دلوقتى !!!   الحقوووووووووونى يابناااااااااااااااااااااات حد صاحى دلوقتى !!! Emptyالخميس أغسطس 25, 2011 5:02 am

مش عارفه اقولك ايه لانى فى نفس المشكله وعايزة اغير الدايركتور ومش عارفة برده اصرف ازاى
Heba Abdo
عضو جديد
عضو جديد
Heba Abdo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الحقوووووووووونى يابناااااااااااااااااااااات حد صاحى دلوقتى !!!   الحقوووووووووونى يابناااااااااااااااااااااات حد صاحى دلوقتى !!! Emptyالخميس أغسطس 25, 2011 5:12 am

ساندي كتب:
بصي ياقمر الموضوع مش مستاهل تسافري
خلاص استعوضي ربنا في اللي فات
واعملي عضويه جديده باسم اخوكي مثلا اوحد قريبك
والبنات اللي تحتك نفس الوضع لو هما اصحابك كلميهم واشرحيلهم الكلام ده وخليهم يحولوا معاكي
وانسي كودك القديم خالص
وربنا يوفقك

اولا شكرا لردك ياحبيبتى وجزاك الله الف خير .. بس فعلا انا اتصلت بالشركة وسالتهم عن الوضع .. وقالولى فى خدمة العملا ان ده مش حاجة صعبة وبس تروحى الفرع وتقدمى طلب للرئيس بتاع الفرع .. وبصراحة فيه مشكلة ان مش كل الأعضاء أصحابى ومستحرمة بصراحة اعمل كده معاهم لان فيهم ناس عملوا 2 برنامج ترحيبى .. انا بس عايزة حد يكون عملها وجربها ويقوللى اذا كانت هتنفع ولا لا
Heba Abdo
عضو جديد
عضو جديد
Heba Abdo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الحقوووووووووونى يابناااااااااااااااااااااات حد صاحى دلوقتى !!!   الحقوووووووووونى يابناااااااااااااااااااااات حد صاحى دلوقتى !!! Emptyالخميس أغسطس 25, 2011 5:14 am

marmar2011 كتب:
مش عارفه اقولك ايه لانى فى نفس المشكله وعايزة اغير الدايركتور ومش عارفة برده اصرف ازاى

شكرا حبيبتى على الرد .. وان شاء الله لحد بكره لو محدش عارف ايه النظام ده هروح بنفسى اورجع اقولك ايه اللى حصل معايا .. بس تفتكروا اكون تحت الشركة على طول ولا أختار ليدر غيرها ليا ؟
marmar2011
ملكي نشيط
ملكي نشيط
marmar2011

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الحقوووووووووونى يابناااااااااااااااااااااات حد صاحى دلوقتى !!!   الحقوووووووووونى يابناااااااااااااااااااااات حد صاحى دلوقتى !!! Emptyالخميس أغسطس 25, 2011 5:18 am

العفو يا هبه

وانا مستنياكى تطمنينى

بس فى حاجة كمان انك لما حتعملى تحت الشركة على طول حيدوكى مجموعة ورق تختارى منه اسم ليدر تبقى تحته وده اللى حصل مهايا بس طلعت مش كويسه كانت بتنصب عليا يلا الحمد لله حنعمل ايه
Heba Abdo
عضو جديد
عضو جديد
Heba Abdo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الحقوووووووووونى يابناااااااااااااااااااااات حد صاحى دلوقتى !!!   الحقوووووووووونى يابناااااااااااااااااااااات حد صاحى دلوقتى !!! Emptyالخميس أغسطس 25, 2011 5:28 am

marmar2011 كتب:
العفو يا هبه

وانا مستنياكى تطمنينى

بس فى حاجة كمان انك لما حتعملى تحت الشركة على طول حيدوكى مجموعة ورق تختارى منه اسم ليدر تبقى تحته وده اللى حصل مهايا بس طلعت مش كويسه كانت بتنصب عليا يلا الحمد لله حنعمل ايه

يعنى انتى جربيتها قبل كده يامرمر ؟! .. طيب بالله عليكوا اللى تعرف كود ليدر كويسة تلحقنى بيه عشان اروح بيه بكره
hend_dodo
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
hend_dodo

الاوسمة : وسام التميز
انثى

مُساهمةموضوع: رد: الحقوووووووووونى يابناااااااااااااااااااااات حد صاحى دلوقتى !!!   الحقوووووووووونى يابناااااااااااااااااااااات حد صاحى دلوقتى !!! Emptyالخميس أغسطس 25, 2011 5:31 am

ممكن تعمليها تحت مدام رشا

صاحبة المنتدي ده

انسانة قمة الاحترام واتصلي بيها في اي وقت هتساعدك

وكودها موجود في اول المنتدي واسمها رشام حمد
marmar2011
ملكي نشيط
ملكي نشيط
marmar2011

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الحقوووووووووونى يابناااااااااااااااااااااات حد صاحى دلوقتى !!!   الحقوووووووووونى يابناااااااااااااااااااااات حد صاحى دلوقتى !!! Emptyالخميس أغسطس 25, 2011 5:35 am

صح يا هبه زى ما دودو قالت لك مدام رشا
انا برده عايزة اغير تبع مدام رشا ومش عارفة ازاى ............بليز بليز قوليلى بكرة ان شاء الله عملتى ايه
معلش سوال انتى تبع فرع ايه ؟
اصل انا من اسكندريه والموظفين هناك تبتين جدا ومش عايزة ادخل مهاهم فى حوارات فاشله عشان متعصبش زيادة
hend_dodo
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
hend_dodo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الحقوووووووووونى يابناااااااااااااااااااااات حد صاحى دلوقتى !!!   الحقوووووووووونى يابناااااااااااااااااااااات حد صاحى دلوقتى !!! Emptyالخميس أغسطس 25, 2011 5:38 am

815962 ده كود رشا محمد

وربنا يوفقك وان شاء الله يامرمر تغيرها

وارجعي قوليلنا عملتي ايه ياهبة
نادر الحداد
عضو مطرووووود
عضو مطرووووود
نادر الحداد

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: الحقوووووووووونى يابناااااااااااااااااااااات حد صاحى دلوقتى !!!   الحقوووووووووونى يابناااااااااااااااااااااات حد صاحى دلوقتى !!! Emptyالخميس أغسطس 25, 2011 10:48 am

فعلا موظفين إسكندرية تنكين أوى لما بروح ببقى عايز أحدف البناتاللى هناك بأى حاجة فى دماغهم بس الراجل العجوز اللى قاعد على المكتب محترم جدا وخدومالحقوووووووووونى يابناااااااااااااااااااااات حد صاحى دلوقتى !!! 961412

المهم تتابعى معانا فى المنتدى وإنتى هتعرفى العروض أول بأول
maryam
عضو مميز
عضو مميز
maryam

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الحقوووووووووونى يابناااااااااااااااااااااات حد صاحى دلوقتى !!!   الحقوووووووووونى يابناااااااااااااااااااااات حد صاحى دلوقتى !!! Emptyالخميس أغسطس 25, 2011 11:18 am

بس خلى باللك لو رضىو ىغىروللك العضويه مش هينقلوا حد من اللى تحتك وعلى فكره الموضوع مش سهل علشان تغيرى الراعى لازم طلب باسباب مقنعه ليهم و بموافقه الدايركتور
lola21
عضو مطرووووود
عضو مطرووووود
lola21

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الحقوووووووووونى يابناااااااااااااااااااااات حد صاحى دلوقتى !!!   الحقوووووووووونى يابناااااااااااااااااااااات حد صاحى دلوقتى !!! Emptyالخميس أغسطس 25, 2011 3:11 pm

لا يا حبيبتى خساره لان كده انتى هتنقلى نفسك بس البنات الى تحتك هيفضلو مع الراعى بتاعتك زى ما هما وهيا هتستفيد من نقطهم خلاص اصبرى وخليكى زى منتى لان لو نقلتى هتضطرى تتعبى تانى لحد ما تدخلى ناس تحتك وبعدين انتى عايزه الراعى فى ايه منتى بتقولى بتعرفى العروض وكله تماما اهو خليكى حبيبتى واعرفى مننا احنا االاخبار كلنا هنا بنساعد بعض وعلى فكره اهم حاجه لازم تعرفيها ان البنات الى تحتك دول بنقطهم وبنقطك بيطلعلك مكافئه من الشركه فلوس اوعى تكونى مش بتاخديها او بتخى الخط الساخن يخصمهالك من الاوردر الجديد فهمتى
hend_dodo
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
hend_dodo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الحقوووووووووونى يابناااااااااااااااااااااات حد صاحى دلوقتى !!!   الحقوووووووووونى يابناااااااااااااااااااااات حد صاحى دلوقتى !!! Emptyالخميس أغسطس 25, 2011 11:27 pm

طمنينا عملتي ايه
rose_elmansoura
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
rose_elmansoura

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الحقوووووووووونى يابناااااااااااااااااااااات حد صاحى دلوقتى !!!   الحقوووووووووونى يابناااااااااااااااااااااات حد صاحى دلوقتى !!! Emptyالجمعة أغسطس 26, 2011 12:42 am

عملتى ايه؟؟؟
قمر المنصورة
عضو فعال
عضو فعال
قمر المنصورة

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الحقوووووووووونى يابناااااااااااااااااااااات حد صاحى دلوقتى !!!   الحقوووووووووونى يابناااااااااااااااااااااات حد صاحى دلوقتى !!! Emptyالجمعة أغسطس 26, 2011 1:05 am

نفس مشكلتى فى العضويه الاولى

عملت البحر طحينه وهساعدك وكل اللى عاوزه تعرفيه معاكى

يادوب عملت عضويه

مش هقولك بقى مش بشوفها لا بشوفها ع الميل اون لاين

ومش بترد تليفونها يدينى ويتنج استنى عشر دقايق متردش فييييييين بعد اسبوع

تقولى ظروفى طب ردى قوليلى معلش عندى ظروف وانا كنت فى البدايه

مش عارفه اى حاجه فى اى اتجاه

وعملت عضويه جديده والمنسقه بتساعدنى فى اسألتى

ومدام رشا برده كويسه بس عرفت المنتدى بعد ما عملت العضويه

يلا الحمد لله

Heba Abdo
عضو جديد
عضو جديد
Heba Abdo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الحقوووووووووونى يابناااااااااااااااااااااات حد صاحى دلوقتى !!!   الحقوووووووووونى يابناااااااااااااااااااااات حد صاحى دلوقتى !!! Emptyالجمعة أغسطس 26, 2011 5:50 am

أنا متشكرة ليكم كلكم يا بنااااااااااااااااات وطبعا أ/ نادر .. ردودكم الكتيرة وبسرعة كده ماكنتش متوقعاها بصراحة الحقوووووووووونى يابناااااااااااااااااااااات حد صاحى دلوقتى !!! 332753 الحقوووووووووونى يابناااااااااااااااااااااات حد صاحى دلوقتى !!! 855315 اه كان فيها شوية احباط خصوصا ان خدمة العملا فهمونى عكس كده واتخيلت ان الموضوع سهل بس مطلعش كده .. واضطريت انى ماأسافرش النهاردة لظروفى .. بس انا الحمد لله كلمت مدام رشا وهى دلتنى بعدها ع أ/ سلامة فى قسم الشحن .. وهو قاللى تعالى وهنشوف هنعمل ايه فى فرع القاهرة .. وان شاء الله أنا هروح يوم الأحد عشان ظروف شغلى ومش هيأس وهحاول .. اهى تجربة جات يا ماجتش .. ولو مانفعتش هعمل عضوية جديدة وامرى لله .. وبصراحة اللى شوفته من الليدر بتاعتى خلانى هروح وأحاول مع انى مش واثقة انى ممكن اعمل حاجة .. بس أهى تجربة وادعولى وان شاء الله تعدى .. وبجد شكر خاص جدا لمدام رشا لأنها ساعدتنى من غير ماتعرفنى وحقيقى هى انسانة محترمة وخدومة جدا .. الحقوووووووووونى يابناااااااااااااااااااااات حد صاحى دلوقتى !!! 255408 الحقوووووووووونى يابناااااااااااااااااااااات حد صاحى دلوقتى !!! 255408 .. وان شاء الله أول ما أعمل الخطوة دى هاجى على طول وأقولكم ايه اللى حصل .. شكرا بجد ليكم
Heba Abdo
عضو جديد
عضو جديد
Heba Abdo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الحقوووووووووونى يابناااااااااااااااااااااات حد صاحى دلوقتى !!!   الحقوووووووووونى يابناااااااااااااااااااااات حد صاحى دلوقتى !!! Emptyالجمعة أغسطس 26, 2011 6:15 am

حبيت أقولكم حاجة كمان طمنتنى من كلام أ/ سلامة يا بنات ان الموضوع ده بيكون نسبى حسب كل حالة .. يعنى لو أقنعتى مدير الفرع فعلا ان الليدر بتاعتك مش بتساعدك واتثبت ليه الكلام ده بيغيرها على طول .. فيارب أكون ذرة أمل لحد اتخنق من الشركة وكرهها بسبب الليدر بتاعه ومش عارف يعمل حاجة ومالقاش أى حل .. ويارب يبارك لكل واحد كان مسئول عن جماعة من الناس وعرف ايه معنى مسئولية واتقى ربنا فى عمله وفى الناس اللى معاه
Ran
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
Ran

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الحقوووووووووونى يابناااااااااااااااااااااات حد صاحى دلوقتى !!!   الحقوووووووووونى يابناااااااااااااااااااااات حد صاحى دلوقتى !!! Emptyالجمعة أغسطس 26, 2011 8:41 am

ربنا معاكي يا هبة وتقدري تقنعيه
نادر الحداد
عضو مطرووووود
عضو مطرووووود
نادر الحداد

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: الحقوووووووووونى يابناااااااااااااااااااااات حد صاحى دلوقتى !!!   الحقوووووووووونى يابناااااااااااااااااااااات حد صاحى دلوقتى !!! Emptyالجمعة أغسطس 26, 2011 11:42 am

مادام هتحاولى إن شاء الله ربنا يوفقك
قلبي ملك ربي
عضو فعال
عضو فعال
قلبي ملك ربي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الحقوووووووووونى يابناااااااااااااااااااااات حد صاحى دلوقتى !!!   الحقوووووووووونى يابناااااااااااااااااااااات حد صاحى دلوقتى !!! Emptyالجمعة أغسطس 26, 2011 3:00 pm

هبه على فكرة الموضوع ساهل ان شاء الله
كان ليا واحدة صاحبتى وعاملة شجرة تحتها مع اتنين صحابها
وراحوا نقولوا الشجرة كلها بس مش متأكدة اذا كانوا سافروا ولا راحوا الفرع هنا فى اسكندرية

بس متقلقيش الموضوع ساهل انك تغيرى الليدر ان شاء االله
وحسبى الله ونعم الوكيل فى الليدرز الانانيين واللى بيضروا الاعضاء اللى تحتهم
rere941983
عضو جديد
عضو جديد
rere941983

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الحقوووووووووونى يابناااااااااااااااااااااات حد صاحى دلوقتى !!!   الحقوووووووووونى يابناااااااااااااااااااااات حد صاحى دلوقتى !!! Emptyالجمعة أغسطس 26, 2011 8:55 pm

امال انا يا بنات اعمل ايه اللى اتضحك عليا عملت عضويه مع ديركتور واقنعتنى انى ابلغها الاولدر بتاعى و هية توصلهولى لحد البت و تطلبوا على كودى واكتشفت انى عضويتنى اتلغت علشان انا مش بعمل عليها اى طلبيات وانا اقل شهر كنت عمله 200 نقطة ولسه مكتشفة الكلام دا من كلم يوم عن طريق النت لما الكود كان مش اكتف فالخلى بالكوا يابنات
Roraa
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
Roraa

انثى
العمل/الترفيه : Sales Executive Secretary

مُساهمةموضوع: رد: الحقوووووووووونى يابناااااااااااااااااااااات حد صاحى دلوقتى !!!   الحقوووووووووونى يابناااااااااااااااااااااات حد صاحى دلوقتى !!! Emptyالجمعة أغسطس 26, 2011 9:21 pm

ربنا يوفقك يا هبة في مشوارك
صحيح انا اول مرة اشارك في الموضوع بس انا متابعة من نصه تقريبا
ا / سلامة راجل محترم جدا الي ابعد الحدود و خدوم جدا جدا
و كمان ا / اشرف مدير فرع مصر الجديدة
و روشا كمان احسن من الاتنين ربنا يجازيها كل خير
ان شاء الله ربنا يصلح حالك و تنقلي عضويتك معاها
و معلش هاقولك علي حاجة و ماتزعليش منها و لا مني
لو الموضوع ماتمش زي مانتي عاوزة ماتزعليش نفسك يكفيكيي شرف المحاولة
و بالتوفيق ان شاء الله
بس معلش انتي هتسافري منين ؟
Roraa
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
Roraa

انثى
العمل/الترفيه : Sales Executive Secretary

مُساهمةموضوع: رد: الحقوووووووووونى يابناااااااااااااااااااااات حد صاحى دلوقتى !!!   الحقوووووووووونى يابناااااااااااااااااااااات حد صاحى دلوقتى !!! Emptyالجمعة أغسطس 26, 2011 9:26 pm

rere941983 كتب:
امال انا يا بنات اعمل ايه اللى اتضحك عليا عملت عضويه مع ديركتور واقنعتنى انى ابلغها الاولدر بتاعى و هية توصلهولى لحد البت و تطلبوا على كودى واكتشفت انى عضويتنى اتلغت علشان انا مش بعمل عليها اى طلبيات وانا اقل شهر كنت عمله 200 نقطة ولسه مكتشفة الكلام دا من كلم يوم عن طريق النت لما الكود كان مش اكتف فالخلى بالكوا يابنات

حبيبتي قدر الله و ماشاء فعل معلش
بس ده يعلمك الاعتماد علي النفس و انك تعملي حاجتك بنفسك
في كل حاجة مش اوريفليم و بس
عرفينا بقي عملتي ايه بعد ماتضحك عليكيي كده ؟
اهو احنا كلنا يا بنات بنتعلم من بعد
نادر الحداد
عضو مطرووووود
عضو مطرووووود
نادر الحداد

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: الحقوووووووووونى يابناااااااااااااااااااااات حد صاحى دلوقتى !!!   الحقوووووووووونى يابناااااااااااااااااااااات حد صاحى دلوقتى !!! Emptyالجمعة أغسطس 26, 2011 10:51 pm

الحقوووووووووونى يابناااااااااااااااااااااات حد صاحى دلوقتى !!! 429658
hend_dodo
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
hend_dodo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الحقوووووووووونى يابناااااااااااااااااااااات حد صاحى دلوقتى !!!   الحقوووووووووونى يابناااااااااااااااااااااات حد صاحى دلوقتى !!! Emptyالسبت أغسطس 27, 2011 12:49 am

ان شاء الله هتغيرها ياهبة وهتبقي معانا

ومستنينك تطمنينا واتاكدي ان الاعضاء تحتك هيفضلو تحتك
قمر سيد
عضو فعال
عضو فعال
قمر سيد

انثى

مُساهمةموضوع: رد:الحقووووووووووووووونى يا بنات حد صاحى دلوقت   الحقوووووووووونى يابناااااااااااااااااااااات حد صاحى دلوقتى !!! Emptyالسبت أغسطس 27, 2011 1:03 am

انا مصدومة من الكلام اللى انا بقراه ده معقول فى ناس كدة طب اذاى مبيفكروش فى ربنا واخرتهم لاحول ولا قوة الا بلله العلى العظيم ميعرفوش ان ده شىء مردود عليهم ذى الحديث ما بيقول (افعل ما شئت كما تدين تدان )الحقوووووووووونى يابناااااااااااااااااااااات حد صاحى دلوقتى !!! 682635
hend_dodo
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
hend_dodo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الحقوووووووووونى يابناااااااااااااااااااااات حد صاحى دلوقتى !!!   الحقوووووووووونى يابناااااااااااااااااااااات حد صاحى دلوقتى !!! Emptyالسبت أغسطس 27, 2011 1:09 am

ياقمر دي ناس مش بيفرق معاها اي حاجة اصلا

ومش بيفكرو في حاجة غير مصلحتهم

علي فكرة انا شوفت ناس بعيني بتحلف وبيكون كل حلفانها كدب

استغفر الله العظيك الذي لا اله الا هو الحي القيوم واتوب اليه
قمر سيد
عضو فعال
عضو فعال
قمر سيد

انثى

مُساهمةموضوع: رد:الحقووووووووووووووونى يا بنات حد صاحى دلوقت   الحقوووووووووونى يابناااااااااااااااااااااات حد صاحى دلوقتى !!! Emptyالسبت أغسطس 27, 2011 1:13 am

اقولك ايه يا دودو الحمد لله الذى عافانا مما ابتلى به غيرنا وفضلنا على كثير ممن خلق تفضيلا
hend_dodo
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
hend_dodo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الحقوووووووووونى يابناااااااااااااااااااااات حد صاحى دلوقتى !!!   الحقوووووووووونى يابناااااااااااااااااااااات حد صاحى دلوقتى !!! Emptyالسبت أغسطس 27, 2011 3:01 am

الحمد الله

الحقوووووووووونى يابناااااااااااااااااااااات حد صاحى دلوقتى !!!
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» اية العمل دلوقتى؟؟؟؟؟؟
» عايزه اعرف دلوقتى
» اللى من اسكندرية يرد على دلوقتى
» ينفع اشترى كتالوج 11 دلوقتى؟؟؟
» سؤال عن ماسكرا ارجوالرد دلوقتى