Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي اوريفليم لشركة اوريفليم السويدية في مصر لارقي منتجات التجميل الطبيعية والعناية بالبشرة (منتدي خاص بالدايريكتور رشا محمد)

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

كلمة من قلبى..

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
sad angel
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
sad angel

الاوسمة : وسام الحضور المميز
انثى
العمل/الترفيه : ليدر أوريفلاميه مبتدئة

كلمة من قلبى.. Empty
مُساهمةموضوع: كلمة من قلبى..   كلمة من قلبى.. Emptyالخميس مايو 19, 2011 10:37 pm

[center]
مــااصعب أن تندم وقد فات الأوان

مــااصعب أن تبني الأمل على شيء مجهول

مــااصعب أن يقســى عليـك القدر

مــااصعب أن تحب شخص ويأتي القدر بكل سهوله ويفرق بينكم

مــااصعب أن ترى كل أحلامك تتحطم أمام عينك

مــااصعب أن تفقد شخص كـان هو كل أحلامك

مــااصعب أن تتمنـى المــوت من شدة ماتحس به من ألم

مــااصعب أن يأتيك خبر مـوت من هو حياتك

مــااصعب أن يجبرك الزمن علـى شيء لم تكن تتصور فعلــه في حياتك...

منقول لكنة من قلبى Exclamation
sad angel
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
sad angel

انثى

كلمة من قلبى.. Empty
مُساهمةموضوع: رد: كلمة من قلبى..   كلمة من قلبى.. Emptyالخميس أغسطس 04, 2011 9:02 pm

كلمة من قلبى.. 27231
hend_dodo
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
hend_dodo

الاوسمة : وسام التميز
انثى

كلمة من قلبى.. Empty
مُساهمةموضوع: رد: كلمة من قلبى..   كلمة من قلبى.. Emptyالخميس أغسطس 04, 2011 9:35 pm

تسلم ايدك ياقمر روعة الكلام

وكله اصعب من بعض

بس في الاول والاخر بيكون ده اختيار ربنا لينا اي حاجة تحصلنا
Ran
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
Ran

انثى

كلمة من قلبى.. Empty
مُساهمةموضوع: رد: كلمة من قلبى..   كلمة من قلبى.. Emptyالخميس أغسطس 04, 2011 9:59 pm

جمييييييييييييييييل جدا يا ساد
Razz
بس ربنا دايما بيعمل للصالح يعني مثلا كان في قصة حقيقية بتقول ان واحد كان مجتهد جدا جدا في الدراسة وجايب امتياز 3 سنين جه في السنة الرابعة سقط وعاد السنة مع انه كان مذاكر كويس قعد يقول ليه يا رب عملت فيا كدة و السنة اللي بعديها و هو لسة في رابعة كانت دفعته اتخرجت ودخلت الجيش وقامت حرب في بلده ومعظم دفعته ماتوا فيها فشكر ربنا واتأكد ان الحاجة مهما الانسان شايفها وحشة هي لمصلحته cheers
sad angel
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
sad angel

انثى

كلمة من قلبى.. Empty
مُساهمةموضوع: رد: كلمة من قلبى..   كلمة من قلبى.. Emptyالجمعة أغسطس 05, 2011 1:39 am

Ran كتب:
جمييييييييييييييييل جدا يا ساد
كلمة من قلبى.. 835125
بس ربنا دايما بيعمل للصالح يعني مثلا كان في قصة حقيقية بتقول ان واحد كان مجتهد جدا جدا في الدراسة وجايب امتياز 3 سنين جه في السنة الرابعة سقط وعاد السنة مع انه كان مذاكر كويس قعد يقول ليه يا رب عملت فيا كدة و السنة اللي بعديها و هو لسة في رابعة كانت دفعته اتخرجت ودخلت الجيش وقامت حرب في بلده ومعظم دفعته ماتوا فيها فشكر ربنا واتأكد ان الحاجة مهما الانسان شايفها وحشة هي لمصلحته cheers

كلامك مظبوط ياقمر أنا شخصيا طلعت بمادة فلابعة وبابا زعل وماما بس لولاها كان ترقيتى فالشغل دلوقت اتأجلت7سنين عشان تعينى ;]m d;,k [i جهة قبل النتيجة والامتحان عجة وانا لسة اخر شهادة هى الثانوية مش البكلوريوس
Ran
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
Ran

انثى

كلمة من قلبى.. Empty
مُساهمةموضوع: رد: كلمة من قلبى..   كلمة من قلبى.. Emptyالجمعة أغسطس 05, 2011 8:42 am

ربنا يزيديك يا ساد انتي تستاهلي كل خير Embarassed
غاده احمد شرف
عضو ملكي فعال
عضو ملكي فعال
غاده احمد شرف

انثى

كلمة من قلبى.. Empty
مُساهمةموضوع: رد: كلمة من قلبى..   كلمة من قلبى.. Emptyالجمعة أغسطس 05, 2011 1:52 pm

كلمة من قلبى.. 763156 كلمة من قلبى.. 763156
mshmsh
عضو نشيط
عضو نشيط
mshmsh

انثى

كلمة من قلبى.. Empty
مُساهمةموضوع: رد: كلمة من قلبى..   كلمة من قلبى.. Emptyالجمعة أغسطس 05, 2011 3:25 pm

شكرا جدا يا ساد على عدم اهتمامك وعدم ردك على كل سؤال ببعتهولك
sad angel
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
sad angel

انثى

كلمة من قلبى.. Empty
مُساهمةموضوع: رد: كلمة من قلبى..   كلمة من قلبى.. Emptyالجمعة أغسطس 05, 2011 4:50 pm

mshmsh كتب:
شكرا جدا يا ساد على عدم اهتمامك وعدم ردك على كل سؤال ببعتهولك

اكتر حاجة أكرها أن حد يزعل منى فبجد أبعتية تانى فموضوعى وأنا هرد دا أنا عنيا للبنوتات بس
بجد أنا عندى ظروف هتجننى قريب معلش
mshmsh
عضو نشيط
عضو نشيط
mshmsh

انثى

كلمة من قلبى.. Empty
مُساهمةموضوع: رد: كلمة من قلبى..   كلمة من قلبى.. Emptyالجمعة أغسطس 05, 2011 5:17 pm

انا كنت بسالك عن مجموعة اوبتيمالز بالنس للبشرة الدهنية لانى انا بشرتى دهنية وكنت بقولك انى فضلت اتعالج من الحبوب اكتر من 5 سنوات ورحت لدكاترة كتير وكنت بواظب على العلاج وكانت فعلا الحبوب بتروح فترة وترجع تانى اكتر من الاول ولما اشتركت فى اوريفليم استعملت مجموعة بيور سكين وجابت نتيجة هايلة والحبوب راحت فعلا بس سايبة بقع غامقة مكانها وكمان بدات تتجمع حبيبات دهون منتشرة فى وجهى كله واكتر فى الاماكن اللى مكنش بيطلع فيها حبوب اصلا مع العلم انى لسه بستعمل البيور سكين مبطلتهاش بس عموما انا خلاص اشتريت مجموعة الاوبتيمالز بالنس بس لسه مجربتهاش المنظف والاسكرب وجيل النهار والليل
فايه رايك استعملها ولا اجيب حاجة تانيه احسن ولا اعمل ايه الضبط
ارجو الرد سريعا ضرورى جدا
sad angel
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
sad angel

انثى

كلمة من قلبى.. Empty
مُساهمةموضوع: رد: كلمة من قلبى..   كلمة من قلبى.. Emptyالجمعة أغسطس 05, 2011 10:58 pm

mshmsh كتب:
انا كنت بسالك عن مجموعة اوبتيمالز بالنس للبشرة الدهنية لانى انا بشرتى دهنية وكنت بقولك انى فضلت اتعالج من الحبوب اكتر من 5 سنوات ورحت لدكاترة كتير وكنت بواظب على العلاج وكانت فعلا الحبوب بتروح فترة وترجع تانى اكتر من الاول ولما اشتركت فى اوريفليم استعملت مجموعة بيور سكين وجابت نتيجة هايلة والحبوب راحت فعلا بس سايبة بقع غامقة مكانها وكمان بدات تتجمع حبيبات دهون منتشرة فى وجهى كله واكتر فى الاماكن اللى مكنش بيطلع فيها حبوب اصلا مع العلم انى لسه بستعمل البيور سكين مبطلتهاش بس عموما انا خلاص اشتريت مجموعة الاوبتيمالز بالنس بس لسه مجربتهاش المنظف والاسكرب وجيل النهار والليل
فايه رايك استعملها ولا اجيب حاجة تانيه احسن ولا اعمل ايه الضبط
ارجو الرد سريعا ضرورى جدا

شوفى ياقمر وشك شكلة كدة حساس وكل اللى حصل ان الحبوب فضيت وسابت أثر مكنها ودة ممكن يروح بالسكرب والتفقسشير بس المشكله فالحبوب اجديدة ومن الاخر لو أنتى قدامى من تخيلى تبقى زى واحدة صحبتى كانت بتاخد جحجات منى ولما أتخطبت قلتلها تكشف عند دكتور جلدية كويس رغم أنى كنت بقلها قبل متاخد الحاجة انها محتاجة جلسلات ليزر مش منظفات وانتى ياقمر عيزة دكتور كويس شوفى أقربلك مصر أو اسكندرية وسألى على دكتر كويس وروحى وأن شاء اللة تيجى من عندة وشك زيها بجد عامل زى الرخام فلمعتة كانه حاجة جديدة زى البيبى كدة وعالعموم حاجة أوريفلام عمرها متضر بس هى ممكن متجيبش نتيجة فكفياكى مصاريف وأعلى للى بقلك علية لأن أصعب تعامل هو مع البشرة الدهنية
وأتمنى أنك متكونيش زعلانة منى وأدعيلى ربنا يفك ضيقتى بس من قلبك
mshmsh
عضو نشيط
عضو نشيط
mshmsh

انثى

كلمة من قلبى.. Empty
مُساهمةموضوع: رد: كلمة من قلبى..   كلمة من قلبى.. Emptyالجمعة أغسطس 05, 2011 11:13 pm

شكرا على الرد بس والله انا رحت لدكاترة كتير فى بلدى وكمان رحت لدكاترة فى القاهرة واخرهم كان دز حسام اللى طلع فى دقيقة وقالى لما ومعمليش حاجة عموما شكرا ومعلش تعبتك معايا بس ممكن اتقل عليكى وتقوليلى اسم الدكتور اللى راحتله صاحبتك وفى اى بلد لو سمحتى بليززززززززززززز
ومعلش تقلت عليكى اوى سورى
واخيرا ربنا يفك ضقيتى وضقيتك وهم كل المهمومين والله انتى ما تعرفى الهم اللى الواحد فيه بس اهو بنفس عن نفسنا فى لمنتدى بننسى الهم شوية ووالله بدعيلك من قلبى واتمنى انت كمان وكل اللى يقرا السالة دى يدعيلى ويدعيلك من قلبه يفرج كربنا
الهم امين

كلمة من قلبى..
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» كلمة من كل عضو
» يعنى ايه كلمة اتحجزوا ؟
» معنى كلمة ياخراشى
» كلمة صغيرةإذا قلتها تكون آثما
» كيف تعرف كلمة السر لإميل صديقك !!!.