Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي اوريفليم لشركة اوريفليم السويدية في مصر لارقي منتجات التجميل الطبيعية والعناية بالبشرة (منتدي خاص بالدايريكتور رشا محمد)

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

اسألوني وانا اجيب..!!

Pure Snow
نادر الحداد
rose_elmansoura
dr mena
rannonaaa
اكا
دودو أورفليم
marmar2011
mshmsh
نسمة عبد الحميد السيد
mshamisho
rina
hend_dodo
kotymn
lovely dody
ice_girl
bascota
fayrouz_egypt
bose cat
amirayehia
alism
نيفين فتحى
Saso ahmed
هدايه1
omhana01
Ran
yasmiena
dinahoney
nour3
مورى مورى
asmaa ahmed
مينو مينو
samar_smsm
remo25988
بيوتي ليلي
nona84
samsam85
koki morad
بثينه محمد
sara123
دنيا محمد
almoslema
bassma saad
صيدلانية
دعاء عبد الحميد
dona nody
بولاريس
نهى2
amonty
rehabhamza30
h.m.h.m
marwa86
manooo_82
رشا محمد
sama w bas
secret.whisper
قلبي ملك ربي
marobader
Roraa
meshmesha
غاده احمد شرف
م.هالة
منة الله علاء
د ورده
sad angel
69 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 13 ... 18  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
sad angel
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
sad angel

الاوسمة : وسام الحضور المميز
انثى
العمل/الترفيه : ليدر أوريفلاميه مبتدئة

اسألوني وانا اجيب..!! - صفحة 9 Empty
مُساهمةموضوع: رد: اسألوني وانا اجيب..!!   اسألوني وانا اجيب..!! - صفحة 9 Emptyالثلاثاء يونيو 21, 2011 7:42 pm

دلوقت بقى أتكلم معاكم شوية يوم السبت اللى فات كانت خطوبة واحدة جارت ماما يعنى فبيت بابا وكنا متربيين مع بعض من الاخر المهم البنت أتصلت بيا عشان اجى فشبكتها بتعزمنى وطلبت منى أى بدرى شوية عشان ألفلها الطرحة زى مبعملها ليا كدة والمهم قلتلها من عنيا(عرفين أنا مبصدق Very Happy ) ورحت سألتا هتعمل ميكب فين قالتلى أنا هلطش كدة شوية قلتلها لا انا هعملك
وبالفعل رحتلها قبل الشبكة ب3 ساعات بس البنت دى كانت جديدة عليا جدا لأن لقيت فوشها حبوب حمرا ووشها مقشر يعنى الحكاية بايظة وكمان عندها ديفوة أن عنيها من النوع الجاحظ بس على مين
الحمد للة صحبتكم كانت واخدة شنطة الميكب الخضرة بتاعت أوريفلام ومليانة بقى كل حاجة من منظف لتونر لكريمات الحمد لله كنت جهزة
أول حاجة غسلت وشها بالسكرب ونشفناه وبعدة التونر وبعدة المرطب نص ساعة على مخلصت بدى كير للأيد كنا تمام
والحمد لله داريت الحبوب بكونسيلر الأخضر والغمقان بالبيج والهلات بالاصفر بس طبعا كل دة قبلة الاسس الجورديانى المحترم والعين نورنا الحاجب وغمقنا فوق العين والكحل وتحديد وماسكرا وكانت البنت زى الوردة بجد بأمانة وشها الحمد لله كان رايق جدا جدا والطرحة فتها سبانش وجبتها على جنب وحطيت وردة عشان وشها صغير وتمام جهزة وعدى اليوم وبصراحة أنا قاعدة على نار عشان الصور كمان هتثبت جمالها فعنيا لما تيجى الصور هقولكم بجد تعليقات الناس عليها مش هحمرق بجد
manooo_82
ملكي نشيط
ملكي نشيط
manooo_82

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اسألوني وانا اجيب..!!   اسألوني وانا اجيب..!! - صفحة 9 Emptyالثلاثاء يونيو 21, 2011 8:13 pm

برافو عليكى يا ساد وياريت تبقى توريلنا الصور
sad angel
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
sad angel

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اسألوني وانا اجيب..!!   اسألوني وانا اجيب..!! - صفحة 9 Emptyالثلاثاء يونيو 21, 2011 9:09 pm

ممكن أبقى أقطع عنيها من الصورة وأوريهالكم لأنها عمرها متوافق على رفع الصور
nour3
عضو نشيط
عضو نشيط
nour3

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اسألوني وانا اجيب..!!   اسألوني وانا اجيب..!! - صفحة 9 Emptyالثلاثاء يونيو 21, 2011 10:05 pm

قوليلى يا ساد هو فى جيوردانى بالطحالب وكريم اساس بالطحالب تانى وانهى احسن؟؟
omhana01
عضو جديد
عضو جديد
omhana01

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اسألوني وانا اجيب..!!   اسألوني وانا اجيب..!! - صفحة 9 Emptyالثلاثاء يونيو 21, 2011 10:28 pm

لو سمحتي يا ساد كنت عايزة اسأل عن الكريم لشد القدم صفحة 21 . كود 21595
مكتوب انه يقلل من ظهور العروض بالقدم .. يا ترى حد جربه ولا لأ وهل هو فعلا بيقلل العروق الظاهرة بالقدم
هدايه1
عضو نشيط
عضو نشيط
هدايه1

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اسألوني وانا اجيب..!!   اسألوني وانا اجيب..!! - صفحة 9 Emptyالثلاثاء يونيو 21, 2011 11:12 pm

ايوه جربته ولسه مفيش نتيجه وده تانى اسبوع
sad angel
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
sad angel

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اسألوني وانا اجيب..!!   اسألوني وانا اجيب..!! - صفحة 9 Emptyالأربعاء يونيو 22, 2011 12:13 am

nour3 كتب:
قوليلى يا ساد هو فى جيوردانى بالطحالب وكريم اساس بالطحالب تانى وانهى احسن؟؟

ماهو جورديانى بالطحالب هو الوحيد اللى بالطحالب وممتاز بجد
sad angel
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
sad angel

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اسألوني وانا اجيب..!!   اسألوني وانا اجيب..!! - صفحة 9 Emptyالأربعاء يونيو 22, 2011 12:15 am

omhana01 كتب:
لو سمحتي يا ساد كنت عايزة اسأل عن الكريم لشد القدم صفحة 21 . كود 21595
مكتوب انه يقلل من ظهور العروض بالقدم .. يا ترى حد جربه ولا لأ وهل هو فعلا بيقلل العروق الظاهرة بالقدم

والله أنا شفتة وأنا عندى المشكله دى بس محولتش أجيبة مش عرفة لية بس أنا معنديش حد جربة
nour3
عضو نشيط
عضو نشيط
nour3

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اسألوني وانا اجيب..!!   اسألوني وانا اجيب..!! - صفحة 9 Emptyالأربعاء يونيو 22, 2011 8:42 pm

شكرا ليكى يا ساد هو نازل فى شهر سبعة ب62 تمام كده
وان شاء الله هاجيبه ...
remo25988
عضو جديد
عضو جديد
remo25988

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اسألوني وانا اجيب..!!   اسألوني وانا اجيب..!! - صفحة 9 Emptyالخميس يونيو 23, 2011 2:02 am

يا ساد بليز عندى سؤال دلوقتى انا جبت مجموعه البيور سكين انا عندى 22 سنه وهما قالو انها ل19 سنه انا حستخدمها وخلاص بما انى جبتها واديها فرصه يكمن تجيب نتيجه هما للرؤوس السودا السكرب اللى هو غسول فى نفس الوقت للرؤوس السودا وكمان جبت التونر وكمان عندى ماسك الشاى الابيض اللى بيرطب اللى هو الصغير اللى كان عرض واحد وعليه واحد مجانا
دلوقتى عايزه اعرف السكرب اغسل بيه كل يوم ولا كده يضعف بشرتى عشان هو مقشر وممكن يكون قاسى على البشره انى استخدمه كل يوم وايه رايك اجيب الغسول العادى بتاع نفس المجموعه عشان ده اقدر استخدمه يومى وبالنسبه للتونر استخدمه كل يوم وامتى افضل وقت ليه قبل ماانام ولا قبل ما انزل الصبح بعد ما اغسل بالغسول
وكام مره يوميا ولا اسبوعيا اقدر استخدم الماسك المرطب او اى ماسك عموما
ومعلش حطول عليكى انا بشرتى دهنيه حساسه فى الصيف وبيطلعلها حبوب بسرعه تنصحينى بغسول يومى ايه غير مجموعه البيور سكين لو فيه افضل يعنى لتنظيف البشره وتقليل الحبوب وحمايتها
وشكرا ليك ومستنيه ردك المفيد كما عودتينا دائما
dinahoney
عضو جديد
عضو جديد
dinahoney

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اسألوني وانا اجيب..!!   اسألوني وانا اجيب..!! - صفحة 9 Emptyالخميس يونيو 23, 2011 3:11 am

عندى سوال ليكى يا ساد صحبتى عندها مشكلة جامدة جدا فى بشرتها فيها حبوب من اللى ليها راس بيضة بصورة بشعة لدرجة ان فى اثار حفر كمان فى وشها وراحت لدكترة كتير وتعبت اوى وانا نفسى اساعدها اوى اية اللى ممكن تنصحينى بية اعملة ليها وشكرا ليكى اوى يا حبيبة قلبى alb2
remo25988
عضو جديد
عضو جديد
remo25988

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اسألوني وانا اجيب..!!   اسألوني وانا اجيب..!! - صفحة 9 Emptyالخميس يونيو 23, 2011 3:35 am

هيا دى صوره جارت مامتك اللى انتى حاطاها يا ساد اللى انتى ظبتيها يوم خطوبتها اصل انا عندى فضول اشوفها بصراحه يا بختها بيك ربنا يجازيكى كل خير حستنى بقى ردك على اسئلتى
اسألوني وانا اجيب..!! - صفحة 9 855315
Ran
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
Ran

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اسألوني وانا اجيب..!!   اسألوني وانا اجيب..!! - صفحة 9 Emptyالخميس يونيو 23, 2011 8:20 am

بليز عايزة اعرف رسوم العضوية كام ؟ وبتدفع كل اد ايه ؟ وادفعها ازاي لو عملت العضوية من علي النت ؟
وعايزة اعرف يعني ايه برنامج الترحيب ؟؟؟؟؟؟؟ albino
Saso ahmed
عضو فعال
عضو فعال
Saso ahmed

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اسألوني وانا اجيب..!!   اسألوني وانا اجيب..!! - صفحة 9 Emptyالجمعة يونيو 24, 2011 4:14 am

Ran كتب:
بليز عايزة اعرف رسوم العضوية كام ؟ وبتدفع كل اد ايه ؟ وادفعها ازاي لو عملت العضوية من علي النت ؟
وعايزة اعرف يعني ايه برنامج الترحيب ؟؟؟؟؟؟؟ اسألوني وانا اجيب..!! - صفحة 9 705119

رسم العضويه الشهر ده 30 جنيه وبتدفعيه مره واحده اول مابتعملى العضويع والعضويه بتتجدد كل سنه وبتدفعى 15 جنيه تجديد وبتدفعى تمن العضويه لما بتعمليها لو طلبتى اوردر هتضاف على حساب الاوردر ولو عملتى العضويه بس من غير ماتطلبى حاجه حيجيلك الكتالوج بس وهتحاسبى على تمن العضويه وبرنامج الترحيب ده برنامج لمده 3 شهور بتاخدى فيه الهدايا اللى الشركه بتحددها لاشتراك كل شهر يعنى لو اشتركتى الشهر ده حتاخدى هديه اول شهر التندر كير وشاور جيل وكريم جيوردانى للجسم وتانى شهر بلسم شفايف وشامبو وكريم تايم ريسيرفنج للتجاعيد وتالت شهر روج وماسكرا وبرفان بريشوس مومنتس
Ran
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
Ran

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اسألوني وانا اجيب..!!   اسألوني وانا اجيب..!! - صفحة 9 Emptyالجمعة يونيو 24, 2011 10:39 am

يعني السنة كاملة ب 30 جنيه بس وبعد كدة كل سنة ب 15 معقولة دي ؟!!!!!
وطبعا الهدية بتبقي حاجة واحدة من الحاجات دي كل شهر صح ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!
بليز عايزة رد انا حاسة ان أنا فهمت غلط monkey
samar_smsm
عضو vip
عضو vip
samar_smsm

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اسألوني وانا اجيب..!!   اسألوني وانا اجيب..!! - صفحة 9 Emptyالجمعة يونيو 24, 2011 4:07 pm

sad angel كتب:

ميرسى جدااااااااااا بجد على ردك عليا وانا ان شاء الله الشهر ده هجيب كل الا انتى قولتلي عليه بس الا يكون سعره كويس وهستنى المنتجات الغاليه تكون نزله عروض الشهور الا بعد كده شكراااااا جداااااا ليكى يا ساد يا قمر انا باستفاد جدا من مواضيعك كلها احلى من بعض ربنا يوفقك ان شاء الله وتحققى كل الا انتى بتتمنيه يااااارب ويسعدك يا قمر وانا هفضل اتابع مواضيعك كلها علشان استفاد من خبراتك

وكنت عايزه اطلب منك طلب ممكن بعد اذنك كل شهر تقوليه على المنتجات الكويسه الا بتنزل فى الكتالوج او العروض الداخليه الا ممكن استفاد منها

والله يبارك فيكى يا حبيبتى

تحت أمرك ياسكر ومن عنيا بس طلب صغير فكرينى عشان أختك دماغها فالتراوة معلش اسألوني وانا اجيب..!! - صفحة 9 747496
[/quote]

ازيك يا ساد انا بفكرك بس عايزكى تقوليا المنتجات الكويسه الا فى كتالوج شهر 7 كريمات ومكياج واى حاجه تكون حلوة وبالنسبة للكريمات انا بشرتى مركبة ودهنية
almoslema
عضو نشيط
عضو نشيط
almoslema

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اسألوني وانا اجيب..!!   اسألوني وانا اجيب..!! - صفحة 9 Emptyالجمعة يونيو 24, 2011 6:31 pm

انا كنت عايزة اجيب التونر اللى باللافندر اللى لونه موف بس مش عارفة انا بشرتى حساسة و دهنية و اول مرة اجيبه هستعمله ازاى و امتى و هل هو كويس ؟
sad angel
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
sad angel

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اسألوني وانا اجيب..!!   اسألوني وانا اجيب..!! - صفحة 9 Emptyالسبت يونيو 25, 2011 2:28 pm

remo25988 كتب:
يا ساد بليز عندى سؤال دلوقتى انا جبت مجموعه البيور سكين انا عندى 22 سنه وهما قالو انها ل19 سنه انا حستخدمها وخلاص بما انى جبتها واديها فرصه يكمن تجيب نتيجه هما للرؤوس السودا السكرب اللى هو غسول فى نفس الوقت للرؤوس السودا وكمان جبت التونر وكمان عندى ماسك الشاى الابيض اللى بيرطب اللى هو الصغير اللى كان عرض واحد وعليه واحد مجانا
دلوقتى عايزه اعرف السكرب اغسل بيه كل يوم ولا كده يضعف بشرتى عشان هو مقشر وممكن يكون قاسى على البشره انى استخدمه كل يوم وايه رايك اجيب الغسول العادى بتاع نفس المجموعه عشان ده اقدر استخدمه يومى وبالنسبه للتونر استخدمه كل يوم وامتى افضل وقت ليه قبل ماانام ولا قبل ما انزل الصبح بعد ما اغسل بالغسول
وكام مره يوميا ولا اسبوعيا اقدر استخدم الماسك المرطب او اى ماسك عموما
ومعلش حطول عليكى انا بشرتى دهنيه حساسه فى الصيف وبيطلعلها حبوب بسرعه تنصحينى بغسول يومى ايه غير مجموعه البيور سكين لو فيه افضل يعنى لتنظيف البشره وتقليل الحبوب وحمايتها
وشكرا ليك ومستنيه ردك المفيد كما عودتينا دائما

معلش على التاخير فالرد ياقمر فى موضوع شاغلنى شوية اليومين دول بصى المجموعة دى تحفة وأنا بجبها لبنات عندهم 25 كمان عادى بالنسبة للسكرب خلية يوم وسيبى 2 أو خلية مرتين فالاسبوع
والتونر كل يوم عادى دة تنضيف قبل متنامى احسن وقت والمسكات عموما سواء منظف أو اى حاجة بحبها مرة فالاسبوع ونوعى بس مترهقيش بشرتك بحجات كتير البشرة الدهنية مش متعبة ولا حاج بس استعملى الحاجة الصح والمجموعة اللى بالشاى الاخضر للبشرة الدهنيو جميلة وهتريحك بس بعد متخلصى البيور ولو البيور مريحاكى خليكى عليها هى ممتازة بجد بس ياريت متنسيش الكريم قبل متنامى وتحت أمرك يا قمر
sad angel
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
sad angel

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اسألوني وانا اجيب..!!   اسألوني وانا اجيب..!! - صفحة 9 Emptyالسبت يونيو 25, 2011 2:34 pm

dinahoney كتب:
عندى سوال ليكى يا ساد صحبتى عندها مشكلة جامدة جدا فى بشرتها فيها حبوب من اللى ليها راس بيضة بصورة بشعة لدرجة ان فى اثار حفر كمان فى وشها وراحت لدكترة كتير وتعبت اوى وانا نفسى اساعدها اوى اية اللى ممكن تنصحينى بية اعملة ليها وشكرا ليكى اوى يا حبيبة قلبى alb2

أول حاجة غلط فهمتها انها بتلعب فالحبوب وبتفحرها ودة أولا بيسيب أثر وبعدين بتنقل البكتيريا لمكان تانى فالوش فالمشكلة بتبقى 2 أول حاجة التنضيف بتونر وغسول والمفروض يكونو طبى مش تجميل لأن مشكلتها محتاجة علاج طبى واهم حاجة متلمسش الحبوب ومتفضهاش وتسيب دة لمتخصص لأن الموضوع ممكن يكون هرمونات أو حاجة زى كدة وممكن الحل يكون جلستين ليزر أو حاجة بس هى تسأل على دكتور كويس متخصص فأمراض الجلدية وبأذن الله تتحل المشكلة
sad angel
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
sad angel

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اسألوني وانا اجيب..!!   اسألوني وانا اجيب..!! - صفحة 9 Emptyالسبت يونيو 25, 2011 2:37 pm

remo25988 كتب:
هيا دى صوره جارت مامتك اللى انتى حاطاها يا ساد اللى انتى ظبتيها يوم خطوبتها اصل انا عندى فضول اشوفها بصراحه يا بختها بيك ربنا يجازيكى كل خير حستنى بقى ردك على اسئلتى
اسألوني وانا اجيب..!! - صفحة 9 855315

لا ياقمر دى صورة عجباتنى الصور لسة مجتش بجد الاستوديو اللى متصورة فية أقل وقت أسبوعين أنا فرحى أخدت شهر بجد وهنزلكم صورة العنين زى ماقولت مش هنسى
sad angel
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
sad angel

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اسألوني وانا اجيب..!!   اسألوني وانا اجيب..!! - صفحة 9 Emptyالسبت يونيو 25, 2011 2:38 pm

Ran كتب:
وعايزة اعرف يعني ايه برنامج الترحيب ؟؟؟؟؟؟؟ albino

لسة شوية ياقمر
sad angel
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
sad angel

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اسألوني وانا اجيب..!!   اسألوني وانا اجيب..!! - صفحة 9 Emptyالسبت يونيو 25, 2011 2:41 pm

samar_smsm كتب:
sad angel كتب:

ميرسى جدااااااااااا بجد على ردك عليا وانا ان شاء الله الشهر ده هجيب كل الا انتى قولتلي عليه بس الا يكون سعره كويس وهستنى المنتجات الغاليه تكون نزله عروض الشهور الا بعد كده شكراااااا جداااااا ليكى يا ساد يا قمر انا باستفاد جدا من مواضيعك كلها احلى من بعض ربنا يوفقك ان شاء الله وتحققى كل الا انتى بتتمنيه يااااارب ويسعدك يا قمر وانا هفضل اتابع مواضيعك كلها علشان استفاد من خبراتك

وكنت عايزه اطلب منك طلب ممكن بعد اذنك كل شهر تقوليه على المنتجات الكويسه الا بتنزل فى الكتالوج او العروض الداخليه الا ممكن استفاد منها

والله يبارك فيكى يا حبيبتى

تحت أمرك ياسكر ومن عنيا بس طلب صغير فكرينى عشان أختك دماغها فالتراوة معلش اسألوني وانا اجيب..!! - صفحة 9 747496

ازيك يا ساد انا بفكرك بس عايزكى تقوليا المنتجات الكويسه الا فى كتالوج شهر 7 كريمات ومكياج واى حاجه تكون حلوة وبالنسبة للكريمات انا بشرتى مركبة ودهنية[/quote]

تسلمى ياقمر بكرة ان شاء اللة هجبلك كل حاجة عشان الكتالوج فالمكتب عندى هذاكرة وأجى اقولم Embarassed
sad angel
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
sad angel

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اسألوني وانا اجيب..!!   اسألوني وانا اجيب..!! - صفحة 9 Emptyالسبت يونيو 25, 2011 2:42 pm

almoslema كتب:
انا كنت عايزة اجيب التونر اللى باللافندر اللى لونه موف بس مش عارفة انا بشرتى حساسة و دهنية و اول مرة اجيبه هستعمله ازاى و امتى و هل هو كويس ؟

انا مش بحبة استنى لبكرة اشوف الكتالوج وأقولك عالاحسن
sad angel
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
sad angel

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اسألوني وانا اجيب..!!   اسألوني وانا اجيب..!! - صفحة 9 Emptyالسبت يونيو 25, 2011 7:23 pm

لا تكن للعيش مجروح الفؤاد ==== انما الرزق على رب العباد
sad angel
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
sad angel

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اسألوني وانا اجيب..!!   اسألوني وانا اجيب..!! - صفحة 9 Emptyالسبت يونيو 25, 2011 7:34 pm

لكل شيء اذا ما تم نقصان
فلا يغر بطيب العيش انسان هي الامور كما شاهدتها دول
من سره زمان سائته ازمان
almoslema
عضو نشيط
عضو نشيط
almoslema

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اسألوني وانا اجيب..!!   اسألوني وانا اجيب..!! - صفحة 9 Emptyالسبت يونيو 25, 2011 10:45 pm

sad angel كتب:
almoslema كتب:

هو وحش

هو وحش ممكن يأثر على بشرتى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
sad angel
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
sad angel

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اسألوني وانا اجيب..!!   اسألوني وانا اجيب..!! - صفحة 9 Emptyالسبت يونيو 25, 2011 11:14 pm

almoslema كتب:
sad angel كتب:
almoslema كتب:

هو وحش

هو وحش ممكن يأثر على بشرتى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

لا ياقمر ميناللى قال وحش بالعكس الافندر بيهدى البشرة بس فية أحسن منة مش أكتر
نيفين فتحى
عضو مميز
عضو مميز
نيفين فتحى

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اسألوني وانا اجيب..!!   اسألوني وانا اجيب..!! - صفحة 9 Emptyالأحد يونيو 26, 2011 12:22 am

حد يعرف ايه شروط المرتجع لو انا مش من القاهره والمنتج مفهوش عيب هل ينفع يرجع واخد حاجه مكانه بنفس السعر؟
م.هالة
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
م.هالة

الاوسمة : وسام تكريم وتقدير
انثى

مُساهمةموضوع: رد: اسألوني وانا اجيب..!!   اسألوني وانا اجيب..!! - صفحة 9 Emptyالأحد يونيو 26, 2011 1:06 am

ينفع بإذن الله يتبدل هو الاستبدال او المرتجع بيكون خلال خمس ايام بس فى حالة الشحن ممكن يكون بعد كده وممكن تعمليه مع الاوردر الجاى بتاعك يعنى اللى هيجيب لك الاوردر بيكون متسجل عنده أن فيه مرتجع بياخده منك بس بما ان المنتج مضبوط هتبقى مصاريف الشحن عليك مش على الشركة
و عموما اتصلى بخدمة العملاء و اطمنى منهم بكرة و ربنا يرزقك بحد ذوق فى خدمة العملاء
و طمنينا عملت إيه يا نيفين
flower بالتوفيق يا جميل
اسألوني وانا اجيب..!! - صفحة 9 703134 الموضوعين دول ممكن يفيدوكى يا نيفين لو تحبى تشوفيهم
omhana01
عضو جديد
عضو جديد
omhana01

انثى

مُساهمةموضوع: رد: اسألوني وانا اجيب..!!   اسألوني وانا اجيب..!! - صفحة 9 Emptyالأحد يونيو 26, 2011 10:24 am

طيب انا فعلا عملت مرتجع بالشحن وقالتلي لما كلمت الخط الساخن ان فلوس الحجات اللي رجعت اتضافت لحسابي لما اطلب المرة الجاية

طيب هو لازم اشتري بيهم خلال شهر 6ولا ممكن عادي اخليهم لاوردر شهر 7 .. لأني الشهر دا خلاص مش محتاجة حاجه تاني .. فهل فلوس المرتجع المضافه في حسابي بتفضل عادي للشهر اللي بعده ولا لازم اجيب بيهم خلال الشهر دا ولا ايه ؟؟

ارررررررجو الافاده

اسألوني وانا اجيب..!!
صفحة 9 من اصل 18انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 13 ... 18  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» اجيب دى ولا دى؟؟؟؟؟
» اجيب مين فيهم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
» ازاى اجيب اعضاء ؟؟
» انا لله وانا اليه راجعون
» عايزة اجيب موبيل