Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي اوريفليم لشركة اوريفليم السويدية في مصر لارقي منتجات التجميل الطبيعية والعناية بالبشرة (منتدي خاص بالدايريكتور رشا محمد)

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

شوفتو حصل معايا ايه فى الماسكرا الى كانت على الويت ليست

rogi
ayoya
saja eltantawy
7 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
saja eltantawy
عضو فعال
عضو فعال
saja eltantawy

انثى

شوفتو حصل معايا ايه فى الماسكرا الى كانت على الويت ليست Empty
مُساهمةموضوع: شوفتو حصل معايا ايه فى الماسكرا الى كانت على الويت ليست   شوفتو حصل معايا ايه فى الماسكرا الى كانت على الويت ليست Emptyالأربعاء أبريل 06, 2011 11:53 pm

كنت حاجزه الماسكرا المزدوجه الى كانت نازله جديده فى شهر
كنت حاجزه منها 3 الواحده ب 49
جيت اطلبها الشهر ده قالولى مفيش حاجه على الويت ليست وطبعا بطلو يكتبوا
الحاجه الى مش موجوده على الفاتوره فمنقدرش نثبت حقنا ولما قلتلهم ايه الحل قالولى....... مفيش حل ومفيش
حاجه متسجله على السيستم يرضى مين ده وناخد حقنا ازاى شوفتو حصل معايا ايه فى الماسكرا الى كانت على الويت ليست 649663 شوفتو حصل معايا ايه فى الماسكرا الى كانت على الويت ليست 649663
ayoya
ملكي نشيط
ملكي نشيط
ayoya

انثى
العمل/الترفيه : free lawyer

مُساهمةموضوع: رد: شوفتو حصل معايا ايه فى الماسكرا الى كانت على الويت ليست   شوفتو حصل معايا ايه فى الماسكرا الى كانت على الويت ليست Emptyالخميس أبريل 07, 2011 12:56 am

متزعليش قوي كدة وبطلي عياط الماسكرا نازلة في شهر 5 بنفس السعر ان شاء الله تجيبيها
rogi
عضو فعال
عضو فعال
rogi

انثى
العمل/الترفيه : ربة منزل /اوريفليم

مُساهمةموضوع: رد: شوفتو حصل معايا ايه فى الماسكرا الى كانت على الويت ليست   شوفتو حصل معايا ايه فى الماسكرا الى كانت على الويت ليست Emptyالخميس أبريل 07, 2011 1:02 am

الحاجة اللي بتقعد ويت بتعد شهر واحد بس فهية كانت في 2 يعني لو موجودة حجز هتبقى في شهر 3 بعد كده بتتشال
saja eltantawy
عضو فعال
عضو فعال
saja eltantawy

انثى

مُساهمةموضوع: رد: شوفتو حصل معايا ايه فى الماسكرا الى كانت على الويت ليست   شوفتو حصل معايا ايه فى الماسكرا الى كانت على الويت ليست Emptyالخميس أبريل 07, 2011 1:22 am

انا مش بعيط علشان مجبتهاش انا بعيط علشان معرفتش اخد حقى ومقدرتش اثبت ان ليا حق عندهم حقا القانون لا يحمى المغفلين الى زى حلاتى وكمان الحاجه بتروح من على الويت ليست بعد 3 شهور مش شهر واحد
rehabhamza30
عضو فعال
عضو فعال
rehabhamza30

انثى

مُساهمةموضوع: رد: شوفتو حصل معايا ايه فى الماسكرا الى كانت على الويت ليست   شوفتو حصل معايا ايه فى الماسكرا الى كانت على الويت ليست Emptyالخميس أبريل 07, 2011 2:14 am

علي فكره هما احيانا بيكون ليهم مواقف با يخه اوي والله انا كمان حصل معايا موقف رخم مشابه ليه بس الوضع مختلف
انا كنت اول مره اروح وقابلت راجل محترم اوي عمال يترجي البنات انهم يدخلو كود عليهم وعمال يترجي البنات علشان دوره 88 وانا كنت ال17 فاترجانبي ووالله صعب عليا يستني كل ده علشان علبه كريم كتبته واتاري ده غلط واللي حصل كان سخيف بس والله الاستاذ بتاع الريسبشن كان ارخم وعاملني بجد باسلوب مش كويس ولا محتر بجد جنني
وبجد انا اتضايقت اوي من الموظف ده
rehabhamza30
عضو فعال
عضو فعال
rehabhamza30

انثى

مُساهمةموضوع: رد: شوفتو حصل معايا ايه فى الماسكرا الى كانت على الويت ليست   شوفتو حصل معايا ايه فى الماسكرا الى كانت على الويت ليست Emptyالخميس أبريل 07, 2011 2:20 am

في حاجه كمان غريبه اوي قلولي عليها بس انا لسه مجربتهاش بس بصراحه بايخه اوي لو حقيقي
لما تطلبي طلب شحن النقط بتاعته متتحطش علي النقط الاساسيه اللي في الفرع
يعني دي نقط ودي نقط تفتكرو ده حقيقي
م.هالة
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
م.هالة

الاوسمة : وسام تكريم وتقدير
انثى

مُساهمةموضوع: رد: شوفتو حصل معايا ايه فى الماسكرا الى كانت على الويت ليست   شوفتو حصل معايا ايه فى الماسكرا الى كانت على الويت ليست Emptyالخميس أبريل 07, 2011 7:36 am

النقط تعمليها على كودك بأى طريقة سواء من أى فرع للشركة أو شحن أونت عادى
مفيش أى فرق هما الفرع أحيانا بيكون فى يوم فيه هدايا على 100 و 200 نقطة و سحب لهدايا متنوعة و دى ابتدت الشركة تحطها كمان على الشحن والنت اللى ممكن يفرق لو فيه سحب أعتقد السحب بيكون خاص بالفرع بس
ayoya
ملكي نشيط
ملكي نشيط
ayoya

انثى

مُساهمةموضوع: رد: شوفتو حصل معايا ايه فى الماسكرا الى كانت على الويت ليست   شوفتو حصل معايا ايه فى الماسكرا الى كانت على الويت ليست Emptyالخميس أبريل 07, 2011 8:45 am

saja eltantawy كتب:
انا مش بعيط علشان مجبتهاش انا بعيط علشان معرفتش اخد حقى ومقدرتش اثبت ان ليا حق عندهم حقا القانون لا يحمى المغفلين الى زى حلاتى وكمان الحاجه بتروح من على الويت ليست بعد 3 شهور مش شهر واحد

معلش ياجميل خيرها في غيرها كلنا اتعمل معانا مواقف بايخة قوي كدة بس الحمدلله بتعدي الايام وننسي اهم حاجة ان شاء الله انك هتعرفي تشتريها
rogi
عضو فعال
عضو فعال
rogi

انثى
العمل/الترفيه : ربة منزل /اوريفليم

مُساهمةموضوع: رد: شوفتو حصل معايا ايه فى الماسكرا الى كانت على الويت ليست   شوفتو حصل معايا ايه فى الماسكرا الى كانت على الويت ليست Emptyالخميس أبريل 07, 2011 11:06 am

اطمني الماسكرا نازلة في شهر 5 بنفس السعر
saja eltantawy
عضو فعال
عضو فعال
saja eltantawy

انثى

مُساهمةموضوع: رد: شوفتو حصل معايا ايه فى الماسكرا الى كانت على الويت ليست   شوفتو حصل معايا ايه فى الماسكرا الى كانت على الويت ليست Emptyالخميس أبريل 07, 2011 3:40 pm

شكرا ليكو كلكوا علشان بجد هديتونى
شوفتو حصل معايا ايه فى الماسكرا الى كانت على الويت ليست 20726 شوفتو حصل معايا ايه فى الماسكرا الى كانت على الويت ليست 20726
sad angel
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
sad angel

الاوسمة : وسام الحضور المميز
انثى
العمل/الترفيه : ليدر أوريفلاميه مبتدئة

مُساهمةموضوع: رد: شوفتو حصل معايا ايه فى الماسكرا الى كانت على الويت ليست   شوفتو حصل معايا ايه فى الماسكرا الى كانت على الويت ليست Emptyالخميس أبريل 07, 2011 4:00 pm

أة مش فكرين المنتج اللى نزلى وأتحاسبت علية ومجاش بس فى واحد فالهوت لاين محترم أوى وعدنى هسعرف فية اية وفعلا يومين وجالى المنتج لوحدة ومن غير مدفع شحن كمان
ayoya
ملكي نشيط
ملكي نشيط
ayoya

انثى

مُساهمةموضوع: رد: شوفتو حصل معايا ايه فى الماسكرا الى كانت على الويت ليست   شوفتو حصل معايا ايه فى الماسكرا الى كانت على الويت ليست Emptyالخميس أبريل 07, 2011 4:36 pm

المال الحلال مبيضعش ابدا ياساد انجل هههههههههههه
انا كنت الاول بزعل بسرعة واتنرفز لكن خلاص الواحد اتعود يهدي شوية بعد مايعرف انة لو لية نصيب في الحاجة دي ربنا هيكتبهالي الحمدلله علي كل حال
yamin
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
yamin

انثى
العمل/الترفيه : اوريفليم

مُساهمةموضوع: رد: شوفتو حصل معايا ايه فى الماسكرا الى كانت على الويت ليست   شوفتو حصل معايا ايه فى الماسكرا الى كانت على الويت ليست Emptyالجمعة أبريل 08, 2011 8:20 pm

يا جماعه الى بيطلب شحن على الهوت لين ويلاقى حاجه مش موجوده يقولهم احجزوها لانهم ساعات بيطنشوا ويقولك انت الى متطلبتش كده وكمان الحجز 3 شهور بس يعنى لو عدى ال 3 شهور مش هتلاقى الحاجه محجوزه لانها بتتمسح

شوفتو حصل معايا ايه فى الماسكرا الى كانت على الويت ليست
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» الماسكرا الجديدة
» الماسكرا الشفافة
» الماسكرا والايلينر
» فيديوهات عن الماسكرا والتجميل
» ممكن صورة الماسكرا رقم 15057