Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي اوريفليم لشركة اوريفليم السويدية في مصر لارقي منتجات التجميل الطبيعية والعناية بالبشرة (منتدي خاص بالدايريكتور رشا محمد)

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

سؤال هام عن رابع شهر في اشتراكي

كاتب الموضوعرسالة
fulla saso
عضو جديد
عضو جديد
fulla saso

انثى

سؤال هام عن رابع شهر في اشتراكي Empty
مُساهمةموضوع: سؤال هام عن رابع شهر في اشتراكي   سؤال هام عن رابع شهر في اشتراكي Emptyالثلاثاء أبريل 29, 2008 3:17 am

السلام عليكم يا جماعة

انا في كل شهر يعطوني هدية على 100 نقطة
طيب في الشهر الرابع هأخذ هدية على 150 نقطة حسب ما كان مكتوب في المجلة

طيب الآن انا معرفش بيعطوا هدية على كم نقطة بالظبط ... يعني بعد الشهر الرابع مش مكتوب في المجلة أي شئ أنا دلوقتي الهدية هتجيلي مفجأة ، المشكلة معرفش هتيجي على كام نقطة 100 والا 150 .والا لكل نقاط هدية يعني لو 100 ليه هدية و لو 150 في هدية تانية ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

افيدوني
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: سؤال هام عن رابع شهر في اشتراكي   سؤال هام عن رابع شهر في اشتراكي Emptyالثلاثاء أبريل 29, 2008 4:38 pm

بعد الشهر الرابع بتبقي خلصت برنامج الترحيب وتدخلي برنامج الأعمال والهدية علي 200 نقطة
fulla saso
عضو جديد
عضو جديد
fulla saso

انثى

مُساهمةموضوع: رد: سؤال هام عن رابع شهر في اشتراكي   سؤال هام عن رابع شهر في اشتراكي Emptyالثلاثاء أبريل 29, 2008 7:24 pm

طيب ممكن تقولولي كل شئ عن برنامج الأعمال

وهل قيمة الهدية مثل قيمتها على 100 نقطة
fulla saso
عضو جديد
عضو جديد
fulla saso

انثى

مُساهمةموضوع: رد: سؤال هام عن رابع شهر في اشتراكي   سؤال هام عن رابع شهر في اشتراكي Emptyالثلاثاء أبريل 29, 2008 7:30 pm

وهل هو اجباري للحصول على هدية يجب عمل 200 نقطة
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: سؤال هام عن رابع شهر في اشتراكي   سؤال هام عن رابع شهر في اشتراكي Emptyالثلاثاء أبريل 29, 2008 8:36 pm

برنامج الأعمال ده للأعضاء اللي اتموا برنامج الترحيب وبيبدأ بعد 4 شهور من الأشتراك وعلشان تحصلي علي الهدية لازم تعملي 200 نقطة بس مش لازم تعمليهم مرة واحدة وانما تجمعي 200 نقطة خلال الشهر والهدية بتختلف من شهر لأخر وبتلاقيها مكتوبة في مجلة الشهر وعلي فكرة مع الهدية اللي ب 200 نقطة بتبقي حققتي مستوي 3% يعني كمان بتاخدي مكافأة من الشركة 12 جنية
ممكن نتعرف بيكي اكتر وتقوليلنا انتي من اي فرع
fulla saso
عضو جديد
عضو جديد
fulla saso

انثى

مُساهمةموضوع: رد: سؤال هام عن رابع شهر في اشتراكي   سؤال هام عن رابع شهر في اشتراكي Emptyالثلاثاء أبريل 29, 2008 10:54 pm

انا بصراحة من فرع بنها Very Happy

وانا اشكرك جدا على الافادة بس ياريت ترد عليه

في الموضوع ده

https://oriflame.ahlamontada.com/montada-f5/topic-t438.htm

وشكرا جدا

سؤال هام عن رابع شهر في اشتراكي
صفحة 1 من اصل 1