Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي اوريفليم لشركة اوريفليم السويدية في مصر لارقي منتجات التجميل الطبيعية والعناية بالبشرة (منتدي خاص بالدايريكتور رشا محمد)

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

برنامج الترحيب و الاعضاء القدامى و مسابقه جميع الاعضاء لشهر ابريل 2011

amira LOVE
nrnr
فاطمة الزهراء محمود
deda
عاليا
hananelhosiny
rehabhamza30
sad angel
manooo_82
عبير الورد
مها جلال
yamin
م.هالة
bembem
اوما ياسر
sobysoo
sasooo
marwa86
secret.whisper
Naglaa said
فوفة
rogi
toti_roro
عصام
Roraa
hana_maged2
saja eltantawy
dalia_dina
bondoa
meshmesha
zara__89
35 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
bembem
عضو vip
عضو vip
bembem

انثى

برنامج الترحيب و الاعضاء القدامى و مسابقه جميع الاعضاء لشهر ابريل 2011 - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: برنامج الترحيب و الاعضاء القدامى و مسابقه جميع الاعضاء لشهر ابريل 2011   برنامج الترحيب و الاعضاء القدامى و مسابقه جميع الاعضاء لشهر ابريل 2011 - صفحة 2 Emptyالإثنين مارس 28, 2011 6:21 pm

حلو وى برنامج العضو القديم
بس انا لو عملت 150 نقطة
هاخد التندر كير برضه ولا الميزان وخلاص
secret.whisper
عضو ملكي
عضو ملكي
secret.whisper

انثى

برنامج الترحيب و الاعضاء القدامى و مسابقه جميع الاعضاء لشهر ابريل 2011 - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: برنامج الترحيب و الاعضاء القدامى و مسابقه جميع الاعضاء لشهر ابريل 2011   برنامج الترحيب و الاعضاء القدامى و مسابقه جميع الاعضاء لشهر ابريل 2011 - صفحة 2 Emptyالإثنين مارس 28, 2011 6:38 pm

تقريبا هتاخدى الاتنين يا بمبم
zara__89
عضو فعال
عضو فعال
zara__89

انثى

مُساهمةموضوع: رد: برنامج الترحيب و الاعضاء القدامى و مسابقه جميع الاعضاء لشهر ابريل 2011   برنامج الترحيب و الاعضاء القدامى و مسابقه جميع الاعضاء لشهر ابريل 2011 - صفحة 2 Emptyالإثنين مارس 28, 2011 6:47 pm

اوما ياسر كتب:
يعنى اول مااطلب طلبية لو مثلا كانت 150 نقطة اخد معاها الميزان مثلا ولا لما الشهر يخلص واشوف عملت فيه كله كام نقطة
شكرا وجزاكم الله كل خير
برنامج الترحيب و الاعضاء القدامى و مسابقه جميع الاعضاء لشهر ابريل 2011 - صفحة 2 562231

الهدايا هتاخديها الشهر التالى ان شاء الله
bembem
عضو vip
عضو vip
bembem

انثى

مُساهمةموضوع: رد: برنامج الترحيب و الاعضاء القدامى و مسابقه جميع الاعضاء لشهر ابريل 2011   برنامج الترحيب و الاعضاء القدامى و مسابقه جميع الاعضاء لشهر ابريل 2011 - صفحة 2 Emptyالإثنين مارس 28, 2011 6:59 pm

يا سلام
برنامج الترحيب و الاعضاء القدامى و مسابقه جميع الاعضاء لشهر ابريل 2011 - صفحة 2 332753 برنامج الترحيب و الاعضاء القدامى و مسابقه جميع الاعضاء لشهر ابريل 2011 - صفحة 2 332753
دا على كده اللى يعمل 350 نقطة هياخد الشركة كلها
ههههههههههههههههه
م.هالة
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
م.هالة

الاوسمة : وسام تكريم وتقدير
انثى

مُساهمةموضوع: رد: برنامج الترحيب و الاعضاء القدامى و مسابقه جميع الاعضاء لشهر ابريل 2011   برنامج الترحيب و الاعضاء القدامى و مسابقه جميع الاعضاء لشهر ابريل 2011 - صفحة 2 Emptyالإثنين مارس 28, 2011 7:10 pm

برنامج الترحيب و الاعضاء القدامى و مسابقه جميع الاعضاء لشهر ابريل 2011 - صفحة 2 70634
تسلم إيديكم يا بنات
الف شكر لسارة و هنا على مجهودهم
برنامج الترحيب و الاعضاء القدامى و مسابقه جميع الاعضاء لشهر ابريل 2011 - صفحة 2 979356

برنامج الشهر ده حلو
ربنا يوفق الجميع
Roraa
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
Roraa

انثى
العمل/الترفيه : Sales Executive Secretary

مُساهمةموضوع: رد: برنامج الترحيب و الاعضاء القدامى و مسابقه جميع الاعضاء لشهر ابريل 2011   برنامج الترحيب و الاعضاء القدامى و مسابقه جميع الاعضاء لشهر ابريل 2011 - صفحة 2 Emptyالإثنين مارس 28, 2011 7:26 pm

يا بنات علشان مايحصلش لخبطة
بمبم - اوما ياسر - نهي
البرنامج ده خاص بكل الناس اللي خلصوا برنامج ترحيبهم
يعنيي اللي فات عليهم اكثر من اربعة شهور
انا ماعرفش بقي انتم اعضاء من امتي علشان ده يخصوكم و الا لأ
تاني حاجة كل ماتكملي نقط بتأخدي هديتها في ساعتها
برنامج الترحيب بس يا زارا اللي بتأخدي هدياه الشهر التالي
اما الاعضاء القدامي و انتي واقفة
secret.whisper
عضو ملكي
عضو ملكي
secret.whisper

انثى

مُساهمةموضوع: رد: برنامج الترحيب و الاعضاء القدامى و مسابقه جميع الاعضاء لشهر ابريل 2011   برنامج الترحيب و الاعضاء القدامى و مسابقه جميع الاعضاء لشهر ابريل 2011 - صفحة 2 Emptyالإثنين مارس 28, 2011 7:34 pm

لازم يا رورا يعدي 4 شهووووووور
برنامج الترحيب التالت والأخير كان الشهر ده مارس
يبقى انا فى شهر 4 عضو قديم ولا جديد
فهمينى بقى
Roraa
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
Roraa

انثى

مُساهمةموضوع: رد: برنامج الترحيب و الاعضاء القدامى و مسابقه جميع الاعضاء لشهر ابريل 2011   برنامج الترحيب و الاعضاء القدامى و مسابقه جميع الاعضاء لشهر ابريل 2011 - صفحة 2 Emptyالإثنين مارس 28, 2011 7:50 pm

secret.whisper كتب:
فهمينى بقى

طب انتي بتزقي ليه طيب
انتي كده عضو قديم و ان شاء الله مع اوردار ابريل
هتأخدي هدية الترحيب التالت و تأخدي هداياكيي علي حسب نقطتك بقي
و ماتضربيش تاني
secret.whisper
عضو ملكي
عضو ملكي
secret.whisper

انثى

مُساهمةموضوع: رد: برنامج الترحيب و الاعضاء القدامى و مسابقه جميع الاعضاء لشهر ابريل 2011   برنامج الترحيب و الاعضاء القدامى و مسابقه جميع الاعضاء لشهر ابريل 2011 - صفحة 2 Emptyالإثنين مارس 28, 2011 7:59 pm

Roraa كتب:
secret.whisper كتب:
فهمينى بقى

طب انتي بتزقي ليه طيب
انتي كده عضو قديم و ان شاء الله مع اوردار ابريل
هتأخدي هدية الترحيب التالت و تأخدي هداياكيي علي حسب نقطتك بقي
و ماتضربيش تاني

ههههههههههههه
انتى عسل والله وانا بحبك جدا
اصلها كانت هتبقى صدمة ههههههههه
انتى عارفه انا عاملة 3 عضويات واحده ليا واتنين تحتى وشغاله ع ال 3
لما مش اقول لك تعبت فيهم جدا بجد
فقولت يالا ارتاح بقى واعمل النقط الكتير فى اوردرى انا الشهر الجاى طالما خلصت برنامج الترحيب لكله
فجيتى انتى صدمتينى ومش خدتى بالك عليا وعملتيلى ارتجاج هههههههه
بس جت سليمة خلاص
خللى بالك المره الجاية وامسحى المراية حلو هههههههههه
zara__89
عضو فعال
عضو فعال
zara__89

انثى

مُساهمةموضوع: رد: برنامج الترحيب و الاعضاء القدامى و مسابقه جميع الاعضاء لشهر ابريل 2011   برنامج الترحيب و الاعضاء القدامى و مسابقه جميع الاعضاء لشهر ابريل 2011 - صفحة 2 Emptyالإثنين مارس 28, 2011 9:45 pm

Roraa كتب:
يا بنات علشان مايحصلش لخبطة
بمبم - اوما ياسر - نهي
البرنامج ده خاص بكل الناس اللي خلصوا برنامج ترحيبهم
يعنيي اللي فات عليهم اكثر من اربعة شهور
انا ماعرفش بقي انتم اعضاء من امتي علشان ده يخصوكم و الا لأ
تاني حاجة كل ماتكملي نقط بتأخدي هديتها في ساعتها
برنامج الترحيب بس يا زارا اللي بتأخدي هدياه الشهر التالي
اما الاعضاء القدامي و انتي واقفة
صح يا رورا
انا اسفه يا جماعه لسوء الفهم
اوما ياسر
عضو جديد
عضو جديد
اوما ياسر

انثى

مُساهمةموضوع: ايه رأيكم   برنامج الترحيب و الاعضاء القدامى و مسابقه جميع الاعضاء لشهر ابريل 2011 - صفحة 2 Emptyالإثنين مارس 28, 2011 10:10 pm

بصى انا كمان قلبى وقع فى رجلايه لانى لسه مخلصة برنامج الترحيب فى مارس
بس ايه رأيكم ايه احلى هدية وينفع اختار فى الهدايا اللى ليها بديل ولا حسب الموجود
وميرسى على اهتمامكم برنامج الترحيب و الاعضاء القدامى و مسابقه جميع الاعضاء لشهر ابريل 2011 - صفحة 2 363247 برنامج الترحيب و الاعضاء القدامى و مسابقه جميع الاعضاء لشهر ابريل 2011 - صفحة 2 7392
yamin
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
yamin

انثى
العمل/الترفيه : اوريفليم

مُساهمةموضوع: رد: برنامج الترحيب و الاعضاء القدامى و مسابقه جميع الاعضاء لشهر ابريل 2011   برنامج الترحيب و الاعضاء القدامى و مسابقه جميع الاعضاء لشهر ابريل 2011 - صفحة 2 Emptyالإثنين مارس 28, 2011 11:46 pm

Razz
مها جلال
عضو جديد
عضو جديد
مها جلال

انثى

مُساهمةموضوع: رد: برنامج الترحيب و الاعضاء القدامى و مسابقه جميع الاعضاء لشهر ابريل 2011   برنامج الترحيب و الاعضاء القدامى و مسابقه جميع الاعضاء لشهر ابريل 2011 - صفحة 2 Emptyالأربعاء مارس 30, 2011 7:48 pm

شكراً على مجهوداتكم الرائعة
عبير الورد
عضو نشيط
عضو نشيط
عبير الورد

انثى

مُساهمةموضوع: رد: برنامج الترحيب و الاعضاء القدامى و مسابقه جميع الاعضاء لشهر ابريل 2011   برنامج الترحيب و الاعضاء القدامى و مسابقه جميع الاعضاء لشهر ابريل 2011 - صفحة 2 Emptyالجمعة أبريل 01, 2011 4:17 am

عرض حماسى جدا بصراحة دة الواحد هيعد طول الشهر ميكلش علشان خاطر العرض
manooo_82
ملكي نشيط
ملكي نشيط
manooo_82

انثى

مُساهمةموضوع: رد: برنامج الترحيب و الاعضاء القدامى و مسابقه جميع الاعضاء لشهر ابريل 2011   برنامج الترحيب و الاعضاء القدامى و مسابقه جميع الاعضاء لشهر ابريل 2011 - صفحة 2 Emptyالجمعة أبريل 01, 2011 3:42 pm

انا مش فاهمه موضوع الجهاز ده يعنى اللى يعمل 150 نقطه هياخد جهاز رياضى ولا بعد ما يعمل النقط لسه هيدخل مسابقة
sasooo
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
sasooo

انثى

مُساهمةموضوع: رد: برنامج الترحيب و الاعضاء القدامى و مسابقه جميع الاعضاء لشهر ابريل 2011   برنامج الترحيب و الاعضاء القدامى و مسابقه جميع الاعضاء لشهر ابريل 2011 - صفحة 2 Emptyالجمعة أبريل 01, 2011 4:32 pm

manooo_82 كتب:
انا مش فاهمه موضوع الجهاز ده يعنى اللى يعمل 150 نقطه هياخد جهاز رياضى ولا بعد ما يعمل النقط لسه هيدخل مسابقة

لا بمجرد ماتعملى 150 نقطه حتاخدى الجهاز
manooo_82
ملكي نشيط
ملكي نشيط
manooo_82

انثى

مُساهمةموضوع: رد: برنامج الترحيب و الاعضاء القدامى و مسابقه جميع الاعضاء لشهر ابريل 2011   برنامج الترحيب و الاعضاء القدامى و مسابقه جميع الاعضاء لشهر ابريل 2011 - صفحة 2 Emptyالجمعة أبريل 01, 2011 4:41 pm

طيب يا ساسو ايه هو الجهاز بقى
sad angel
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
sad angel

الاوسمة : وسام الحضور المميز
انثى
العمل/الترفيه : ليدر أوريفلاميه مبتدئة

مُساهمةموضوع: رد: برنامج الترحيب و الاعضاء القدامى و مسابقه جميع الاعضاء لشهر ابريل 2011   برنامج الترحيب و الاعضاء القدامى و مسابقه جميع الاعضاء لشهر ابريل 2011 - صفحة 2 Emptyالجمعة أبريل 01, 2011 8:35 pm

طب الشحن اية ظروفة أنا عملة دايت مقطع بس ممكن ألتزم وهو البرنامج يشجعنى
أنا
أعمل اى حاجة عشان بموت فعروض وهدايا أوريفلام المهم الشحن هيدخهل ازاى ولو ملناش أنا عن نفسى هقدم شكوى بجد مش هزار
rehabhamza30
عضو فعال
عضو فعال
rehabhamza30

انثى

مُساهمةموضوع: رد: برنامج الترحيب و الاعضاء القدامى و مسابقه جميع الاعضاء لشهر ابريل 2011   برنامج الترحيب و الاعضاء القدامى و مسابقه جميع الاعضاء لشهر ابريل 2011 - صفحة 2 Emptyالجمعة أبريل 01, 2011 10:16 pm

معلش يا جماعه انا لسه هاروح اشترك بكره عايزه اعرف اشترك بكام واقدر اخد اي هدايا ولا لا
وعايزاكو تساعدوني هيه النقطه بتساوي كام جنيه
يعني النقطه بجنيه ولا اكثر
وبعدين في منتجات كتيره انا للاسف مش عارفه شكلها وبدور علي الاكواد ومش بعرف اوصل لحاجات لو كده اقدر ابقي اقول ليكوا عليهم وتساعدوني
انا بتال عليكوا بس يا ريت تردوا عليا وتساعدوني
zara__89
عضو فعال
عضو فعال
zara__89

انثى

مُساهمةموضوع: رد: برنامج الترحيب و الاعضاء القدامى و مسابقه جميع الاعضاء لشهر ابريل 2011   برنامج الترحيب و الاعضاء القدامى و مسابقه جميع الاعضاء لشهر ابريل 2011 - صفحة 2 Emptyالجمعة أبريل 01, 2011 10:26 pm

rehabhamza30 كتب:
معلش يا جماعه انا لسه هاروح اشترك بكره عايزه اعرف اشترك بكام واقدر اخد اي هدايا ولا لا
وبعدين في منتجات كتيره انا للاسف مش عارفه شكلها وبدور علي الاكواد ومش بعرف اوصل لحاجات لو كده اقدر ابقي اقول ليكوا عليهم وتساعدوني

بصى يا رحاب قيمة الاشتراك 30 جنيه و الهدايا بتعة العضويه الجديده بتاخديها على 150 نقطه 3 شهور متتاليين اللى هما فى برنامج الترحيب هتلاقيه فى اول مشاركه
و النقطه تقريبا بتساوى 3.5 جنيه على حسب المنتج
و بالنسبه للمنجات اسالى على اى حاجه انتى عاوزاها و هتلاقى كل البنات هنا بتساعدك ان شاء الله
و كمان لو عارفه كود المنتج ممكن تدخلى على الموقع و تشوفى شكله ايه
Roraa
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
Roraa

انثى

مُساهمةموضوع: رد: برنامج الترحيب و الاعضاء القدامى و مسابقه جميع الاعضاء لشهر ابريل 2011   برنامج الترحيب و الاعضاء القدامى و مسابقه جميع الاعضاء لشهر ابريل 2011 - صفحة 2 Emptyالسبت أبريل 02, 2011 12:06 am

rehabhamza30 كتب:
اهلا بيكيي معانا يارحاب
كلنا اصحاب و اخوات و الافضل انك تشتركي مع مدام رشا
اتصلي بيها و هيه هتفهمك كل حاجة و ربنا يوفقك
و ده تليفونها 0112827137
marwa86
عضو ملكي VIP
عضو ملكي VIP
marwa86

انثى
العمل/الترفيه : عضوه ف اوريفلام

مُساهمةموضوع: رد: برنامج الترحيب و الاعضاء القدامى و مسابقه جميع الاعضاء لشهر ابريل 2011   برنامج الترحيب و الاعضاء القدامى و مسابقه جميع الاعضاء لشهر ابريل 2011 - صفحة 2 Emptyالسبت أبريل 02, 2011 2:44 pm

النقطه تساوى 3ونص ف الحدود دى
بالنسبه للاكواد بتكون ف الكتالوج اللى معاكى على حسب اللو او الدرجه كده يعنى واحنا تحت امرك
rehabhamza30
عضو فعال
عضو فعال
rehabhamza30

انثى

مُساهمةموضوع: رد: برنامج الترحيب و الاعضاء القدامى و مسابقه جميع الاعضاء لشهر ابريل 2011   برنامج الترحيب و الاعضاء القدامى و مسابقه جميع الاعضاء لشهر ابريل 2011 - صفحة 2 Emptyالأحد أبريل 03, 2011 1:11 am

شكرا ليكوا يا انسات علي اهتمامكوا وردكوا عليا وانا بالفعل اشتركت واشتريت حاجات كمان
hananelhosiny
عضو فعال
عضو فعال
hananelhosiny

انثى

مُساهمةموضوع: رد: برنامج الترحيب و الاعضاء القدامى و مسابقه جميع الاعضاء لشهر ابريل 2011   برنامج الترحيب و الاعضاء القدامى و مسابقه جميع الاعضاء لشهر ابريل 2011 - صفحة 2 Emptyالأحد أبريل 03, 2011 1:24 am

rehabhamza30 كتب:
شكرا ليكوا يا انسات علي اهتمامكوا وردكوا عليا وانا بالفعل اشتركت واشتريت حاجات كمان

أهلآ بيكى يا رحاب
قوللنا بقة أحسن حاجة فى المنتجات وكده بقة عن تجربة برنامج الترحيب و الاعضاء القدامى و مسابقه جميع الاعضاء لشهر ابريل 2011 - صفحة 2 562231
عاليا
عضو نشيط
عضو نشيط
عاليا

انثى

مُساهمةموضوع: رد: برنامج الترحيب و الاعضاء القدامى و مسابقه جميع الاعضاء لشهر ابريل 2011   برنامج الترحيب و الاعضاء القدامى و مسابقه جميع الاعضاء لشهر ابريل 2011 - صفحة 2 Emptyالجمعة أبريل 08, 2011 3:01 am

سلام عليكم ... ازيكم يا بنات و ميرسى على مجهوداتكم هنا .... انا عضوة جديدة فى اوريفلام و كنت عاوزة أسألكم شوية حاجات يا رب تقدروا تفيدونى فيها : يعنى ايه السحب على الأجهزة الكهربية هيكون للأعلى فاتورة ؟ يعنى فيه حد أدنى للفاتورة عشان أدخل السحب ولا لو عملت عدد نقاط معينة كدة كدة هاخد جهاز رياضى ؟؟؟ و كمان عايزة أسأل لو واحدة فيكم يا ريت ايه اليوم الأسبوعى الى هيكون فيه السحب بالنسبة لفرع المهندسين ؟؟ و بعدين السؤال الثالث معلش أنا اشتركت فى أكادمية الجمال و قالوا لى هتكون فى ابريل و محدش كلمنى من اوريفلام يقولى هتكون امتى لحد دلوقتى و خايفة لتروح على و انا مش عارفة معادها فيا ترى حد يعرف هى معادها يوم ايه بالضبط بالنسبة لفرع المهندسين ؟ اخر سؤال بقى انا عملت الشهر الى فات و هو كان اول شهر لى كعضوة 250 نقطة ... هل هيتحسبلى عليهم مكافأة قيمتها ال 15 جنيه الشهرده ولا مفيش للأعضاء الجدد حساب لحجم العمل ؟؟ مع جزيل الشكر يا بنانيت
deda
عضو جديد
عضو جديد
deda

انثى

مُساهمةموضوع: رد: برنامج الترحيب و الاعضاء القدامى و مسابقه جميع الاعضاء لشهر ابريل 2011   برنامج الترحيب و الاعضاء القدامى و مسابقه جميع الاعضاء لشهر ابريل 2011 - صفحة 2 Emptyالجمعة أبريل 08, 2011 12:55 pm

انا عندي استفسار ممكن حد يعرفني انا مشتركة جديد في نص الشهر اللي فات وعملت ال 100 نقطة فعلا واول يوم في الشهر جيت اعمل اوردر لقيت هدايا برنامج الترحيب الاول اضافت ليا بس بعد كدا لما الكتالوج نزل وجيت اعمل اوردر ععشان اعمله save ملقتش هدايا البرنامج مضافه

هو لازم يعدي 30 يوم بالضبط ولا لو اشتركن في اي يوم في 3 يبقي اخد الهدايا في اول اربعه ممكن حد يفهمني وكمان جيت ابص علي نقطي عالويب سيت ملقتش النقط موجودة ولقيت اني هدخل عالمستوي التالت مش فاهمه حاجه بليزززززززززززززززززززززز حد يفهمني
yamin
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
yamin

انثى

مُساهمةموضوع: رد: برنامج الترحيب و الاعضاء القدامى و مسابقه جميع الاعضاء لشهر ابريل 2011   برنامج الترحيب و الاعضاء القدامى و مسابقه جميع الاعضاء لشهر ابريل 2011 - صفحة 2 Emptyالجمعة أبريل 08, 2011 7:48 pm

مدام النقاط مش موجوده يبقى الاوردر مش اتعمله سيف فى الشركه لانك اكيد مش كملتى الخطوات للاخر
وموضوع انك هتدخلى على المستوى 3% دى حاجه عاديه لان المستوى 3% بيبدا من 200 نقطه وده بتاخدى مكافاه عليه 14 جنيه وطبعا لو انتى دخلتى حد بيساعدك فى الوصول اليه وبعده 6% وبعده9% وبعده 12% وبعده15% وبعده 18% وبعده 21% وبعد كده تاخدى لقب دايركتور وتاخدى معاه شيك بالف دولار من الشركه
فاطمة الزهراء محمود
عضو جديد
عضو جديد
فاطمة الزهراء محمود

انثى

مُساهمةموضوع: رد: برنامج الترحيب و الاعضاء القدامى و مسابقه جميع الاعضاء لشهر ابريل 2011   برنامج الترحيب و الاعضاء القدامى و مسابقه جميع الاعضاء لشهر ابريل 2011 - صفحة 2 Emptyالأربعاء أبريل 13, 2011 2:54 am

موضوع رائع
فاطمة الزهراء محمود
عضو جديد
عضو جديد
فاطمة الزهراء محمود

انثى

مُساهمةموضوع: رد: برنامج الترحيب و الاعضاء القدامى و مسابقه جميع الاعضاء لشهر ابريل 2011   برنامج الترحيب و الاعضاء القدامى و مسابقه جميع الاعضاء لشهر ابريل 2011 - صفحة 2 Emptyالأربعاء أبريل 13, 2011 2:54 am

موضوع رائع
nrnr
عضو جديد
عضو جديد
nrnr

انثى

مُساهمةموضوع: رد: برنامج الترحيب و الاعضاء القدامى و مسابقه جميع الاعضاء لشهر ابريل 2011   برنامج الترحيب و الاعضاء القدامى و مسابقه جميع الاعضاء لشهر ابريل 2011 - صفحة 2 Emptyالأربعاء أبريل 13, 2011 6:13 pm

شكرا علي تعبكم وتسلم ايدكم برنامج الترحيب و الاعضاء القدامى و مسابقه جميع الاعضاء لشهر ابريل 2011 - صفحة 2 835125

برنامج الترحيب و الاعضاء القدامى و مسابقه جميع الاعضاء لشهر ابريل 2011
صفحة 2 من اصل 3انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» حملة اوريفليم لشهر اكتوبر2013 برنامج الترحيب والاعمال
» برنامج الترحيب بالأعضاء الجدد لشهر ابريل 2009
» حمل هدايا برنامج الترحيب الاول لشهر ديسمبر 2009
» برنامج الترحيب بالصور لشهر فبراير 2010
» حملة اوريفليم برنامج الترحيب والاعمال لشهر ديسمبر 2014