Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي اوريفليم لشركة اوريفليم السويدية في مصر لارقي منتجات التجميل الطبيعية والعناية بالبشرة (منتدي خاص بالدايريكتور رشا محمد)

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

ارجوا دخول الجميع هااااااااام جدا للربح من اوريفليم

hend_dodo
Omaima Shata
القلب الحائر
dodo1
مها جلال
marwa86
ahmedlatif
moonlight2011
zara__89
yamin
نور العيون2
د.خلود
eng.soha
sady love
miroanas
تفاحة ادم
ammy
sad angel
SHADEN
هبه عمارة
عزة جابر
MoGa888
عصام
بسنت
زهرة الفل
أمل الرخاوى
رهف الكلام
اماني القاضي
ندى محمد
الامبراطوره
Mayoya
Reham M. Radwan
mona ebrahem
fatenista
شيرى الجمال
زمـــزم
uoosha
ايمان
tatoeldawe
هيام شوقي
أم سهيل
مروة على
nona_koky2000
سجود
monia205
ضحى من مصر
أم زامل
توتو
##هدى##
emo
باربي
nahaliloo
rania
sohayl
bulbul
samya
oriflame
رشا محمد
62 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
زائر
زائر

ارجوا دخول الجميع هااااااااام جدا للربح من اوريفليم - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: ارجوا دخول الجميع هااااااااام جدا للربح من اوريفليم   ارجوا دخول الجميع هااااااااام جدا للربح من اوريفليم - صفحة 2 Emptyالأربعاء يونيو 11, 2008 9:50 am

أنا بختلف معاكي يا أخت توتو
مفيش حاجة اسمها السعر أهم من الجودة يعني مثلا اروح اشتري ماسكرا ولا محدد عين ولا غيره من اللي بيتباع علي الرصيف بجنيه وانا معرفش مصدره ايه ولا تأثيرة علي الجلد والعين ايه واللي حوفرة في سعر المنتجات حصرفة علاج وادوية لعلاج الأثار الناتجة عن استخدام منتج مش مضمون ولا مختبر ولا معروف مكوناته
وبعدين الحجم القليل بيخليكي تستخدمي المنتج علي قدر الحاجه فقط مش بتحطي منه عمال علي بطال لو كان منتج حجمه كبير وسعره رخيص فبتلاقي ان المنتج الغالي اللي حجمه صغير بيفضل معاكي فترة أطول من المنتج اللي حجمه كبير وسعره رخيص وبرضه ماضرتيش البشره واديتيها اكتر من احتياجها
وجربي انك تشتري كريم حجمه كبير وسعره رخيص وكريم من أوريفليم صغير وغالي زي ما بتقولي وشوفي مين حيخلص الأول وقوليلنا
أما بالنسبة لقلة فروع الشركة فأحنا كنا ردينا عليكي قبل كده وقلنا إن الشركة بتوصل طلبيات الأعضاء لحد عنهم بالتليفون
أما مشكله ننقص بعض المنتجات فإما انك تجهزي طلبيتك من أول الشهر أو تاخدي حاجات بديلة تأدي نفس الغرض
أم زامل
عضو جديد
عضو جديد
أم زامل

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ارجوا دخول الجميع هااااااااام جدا للربح من اوريفليم   ارجوا دخول الجميع هااااااااام جدا للربح من اوريفليم - صفحة 2 Emptyالأربعاء سبتمبر 17, 2008 4:34 am

انا مشتركة جديدة عندكم من السعودية ارجوا منكم مساعدتي في الحصول على المعلومات الكاملة على الطلبية والشحن علما بأنني مشتركة في الشركات هنا عندنا وشكرا
رشا محمد
مديرة النادي كود 815692 مرحبا بكم في النادي
مديرة النادي  كود 815692   مرحبا بكم في النادي
رشا محمد

انثى
العمل/الترفيه : مديرة نادي اعضاء اوريفليم مصر

مُساهمةموضوع: رد: ارجوا دخول الجميع هااااااااام جدا للربح من اوريفليم   ارجوا دخول الجميع هااااااااام جدا للربح من اوريفليم - صفحة 2 Emptyالأربعاء سبتمبر 17, 2008 10:42 am

يا هلا بكي اختي العزيزة
نورتي المنتدي ..... كل عام وانتم بخير
لكن معلومات عن الطلبيات والشحن الخاصة باوريفليم السعودية يمكنك معرفتها من منتدي اوريفليم السعودية ستجدي الرابط في الصفحة الرئيسية بالاعلانات
وشكرا لكي ..... وان شاء الله تستفادي معنا ومنتظرين مشاركاتك
ضحى من مصر
عضو جديد
عضو جديد
ضحى من مصر

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ارجوا دخول الجميع هااااااااام جدا للربح من اوريفليم   ارجوا دخول الجميع هااااااااام جدا للربح من اوريفليم - صفحة 2 Emptyالجمعة يناير 16, 2009 5:30 am

انا جديده معكم بالمنتدى يا جماعه و شايفه ان كلام رشا مظبوط
monia205
عضو vip
عضو vip
monia205

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ارجوا دخول الجميع هااااااااام جدا للربح من اوريفليم   ارجوا دخول الجميع هااااااااام جدا للربح من اوريفليم - صفحة 2 Emptyالجمعة يناير 16, 2009 3:48 pm

يا جماعة توتو عندها حق بصراحة الحاجات غالية بالنسبة لحجمها وبالعكس في منتجات ارخص وبتأدي نفس الغرض وانا بتكلم علي الماسكرا مثلا مش قصدي من ناحية السعر لأ السعر مقبول يعني مش غالي بس جربت مثلا الوندر لاش ماسكرا عملت لي حساسية واول ما احطها عيني تدمع يمكن تكون عيوني حساسة والمفروض كنت اجيب ماسكرا للعيون الحساسة بس انا بقول لو كانت المنتجات طبيعية 100 % زي ما بيقولوا مكنتش تضر العين حتي لو مش مناسبة للعين
بالنسبة للآي شادو بيلزق كدا وعامل زي ما يكون الواحد حاطط فازلين مش حاطط آي شادو يعني اي شادو رخيص احسن منه ومش بيسبب اي قلق ولا مضايقة
بالنسبة لمجموعة العسل واللبن اللي هي milk & honey gold واخده اكتر من حقها في السعر يعين عادية جدا واقل من العادي
ارجو ان محدش يضايق من كلامي وخاصة المستفيدين من الشركة لأن في أكذوبة كبيرة اسمها منتجات طبيعية 100 %
ازاي وانا خريجة صيدلية وكل تركيبة المنتجات كيمائية
monia205
عضو vip
عضو vip
monia205

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ارجوا دخول الجميع هااااااااام جدا للربح من اوريفليم   ارجوا دخول الجميع هااااااااام جدا للربح من اوريفليم - صفحة 2 Emptyالجمعة يناير 16, 2009 4:25 pm

جماعة توتو عندها حق بصراحة الحاجات غالية بالنسبة لحجمها
سجود
عضو ملكي VIP
عضو ملكي VIP
سجود

انثى
العمل/الترفيه : عضوة بشركة اوريفليم -- مصر

مُساهمةموضوع: رد: ارجوا دخول الجميع هااااااااام جدا للربح من اوريفليم   ارجوا دخول الجميع هااااااااام جدا للربح من اوريفليم - صفحة 2 Emptyالجمعة يناير 16, 2009 4:47 pm

هو بصراحة انا كنت فاكرة كده الاول يعنى لما جبت الماسكار الجليتر الجديدة ولقيتها صغيرة الحجم اوى كده غير حجم الماسكارا العادية فضيقت بس لما استعمالتها ولقيتها جميلة جداااااااااااا وفكرت شوية مع نفسى وقولت
طبيعى انهم يعملوها صغيرة كده لانه الماسكارا العادية بتنشف مع الوقت ايه حال دى جليتر وبرده بينشف بسرعة اكبر مع الوقت
وعشان كده ما همنى حجمها ولا سعرها طلما الجودة عالية جدا جدا وديما فى نظرى ان الغالى ثمنه فى ولو حتى صغير جدااا
كفاية انى استخدمها وانا مطمنة
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: ارجوا دخول الجميع هااااااااام جدا للربح من اوريفليم   ارجوا دخول الجميع هااااااااام جدا للربح من اوريفليم - صفحة 2 Emptyالجمعة يناير 16, 2009 5:36 pm

مونيا قالتيا جماعة توتو عندها حق بصراحة الحاجات غالية بالنسبة لحجمها وبالعكس في منتجات ارخص وبتأدي نفس الغرض وانا بتكلم علي الماسكرا مثلا مش قصدي من ناحية السعر لأ السعر مقبول يعني مش غالي بس جربت مثلا الوندر لاش ماسكرا عملت لي حساسية واول ما احطها عيني تدمع يمكن تكون عيوني حساسة والمفروض كنت اجيب ماسكرا للعيون الحساسة بس انا بقول لو كانت المنتجات طبيعية 100 % زي ما بيقولوا مكنتش تضر العين حتي لو مش مناسبة للعين
بالنسبة للآي شادو بيلزق كدا وعامل زي ما يكون الواحد حاطط فازلين مش حاطط آي شادو يعني اي شادو رخيص احسن منه ومش بيسبب اي قلق ولا مضايقة
بالنسبة لمجموعة العسل واللبن اللي هي milk & honey gold واخده اكتر من حقها في السعر يعين عادية جدا واقل من العادي
ارجو ان محدش يضايق من كلامي وخاصة المستفيدين من الشركة لأن في أكذوبة كبيرة اسمها منتجات طبيعية 100 %

انا باختلف معاكي يا مونيا وملا حظ انك عليطول الخط فيه عداء واضح بينك وبين منتجات اوريفليم ودايما بتاخدي منها الموقف العدائي
بالنسبه للحساسيه من بعض المنتجات انتي ممكن تاكلي حبايه طماطم وتعملك حساسيه مش تقوللي انك بتجيلك حساسيه من بعض المنتجات فتبقي مش طبيعيه
بعدين انتي بتقولي انك خريجه صيدله وما فيش حاجه اسمها منتجات طبيعية وكلها تركيبات كيميائية معلش مع احترامي لمؤهلك الجامعى المحترم انا معايا ماجستير في مجال البيئة وباقولك ان الأتجاه العالمي دلوقتي بيتجه ناحية الطبيعة والبعد عن الكيماويات خصوصا فيما يمس الانسان ولو دخلتي اي صيدليه وبصيتي علي الأرفف حتلاقي حاجات كتيرة جدا مستخلصات طبيعية سواء ادويه او فيتيامينات ومكملات غذائية مثلا دواء الكحه اللي اسمه جوافه بتاع شركه الفرعونيه او مثيله بتاع فاركو وغيرها كتير عبارة عن مستخلصات طبيعية
اللي اهم من كده ان دي شركه عالميه يعني مش بتنتج في مصر فمعني انه يقول ان منتجاته طبيعية 100% ومختبره علي بشر فلازم يكون صادق في ذلك 100% مش علشان التسويق او انه خواجه لأ علشان الرقابه برة صارمه وشديدة والعقاب شديد جدا خصوصا فيما يتعلق بالأنسان وصحته
بالنسبه لمسأله الأسعار فتقدري تقوليلي ايه اللي لسه رخيص ومش غالي علشان تاخدي منتجات نظيفة ومضمونه ومستخلصه من اصول طبيعيه بسعر رخيص
[size=12]ارجو ان رسالتي تكون وصلتك وياريت ما نرميش الاتهامات جزافا من غير ما يكون فيه دليل ملموس واكبر دليل علي كلامي ده النجاح اللي منتجات الشركه محققاه في مصر وفي جميع انحاء العالم وادخلي علي النت وشوفي العالم بيقول ايه
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: ارجوا دخول الجميع هااااااااام جدا للربح من اوريفليم   ارجوا دخول الجميع هااااااااام جدا للربح من اوريفليم - صفحة 2 Emptyالجمعة يناير 16, 2009 6:12 pm

مونيا قالتيا جماعة توتو عندها حق بصراحة الحاجات غالية بالنسبة لحجمها وبالعكس في منتجات ارخص وبتأدي نفس الغرض وانا بتكلم علي الماسكرا مثلا مش قصدي من ناحية السعر لأ السعر مقبول يعني مش غالي بس جربت مثلا الوندر لاش ماسكرا عملت لي حساسية واول ما احطها عيني تدمع يمكن تكون عيوني حساسة والمفروض كنت اجيب ماسكرا للعيون الحساسة بس انا بقول لو كانت المنتجات طبيعية 100 % زي ما بيقولوا مكنتش تضر العين حتي لو مش مناسبة للعين

انا باختلف معاكي يا مونيا وملا حظ انك عليطول الخط فيه عداء واضح بينك وبين منتجات اوريفليم ودايما بتاخدي منها الموقف العدائي
بالنسبه للحساسيه من بعض المنتجات انتي ممكن تاكلي حبايه طماطم وتعملك حساسيه مش تقوللي انك بتجيلك حساسيه من بعض المنتجات فتبقي مش طبيعيه
بعدين انتي بتقولي انك خريجه صيدله وما فيش حاجه اسمها منتجات طبيعية وكلها تركيبات كيميائية معلش مع احترامي لمؤهلك الجامعى المحترم انا معايا ماجستير في مجال البيئة وباقولك ان الأتجاه العالمي دلوقتي بيتجه ناحية الطبيعة والبعد عن الكيماويات خصوصا فيما يمس الانسان ولو دخلتي اي صيدليه وبصيتي علي الأرفف حتلاقي حاجات كتيرة جدا مستخلصات طبيعية سواء ادويه او فيتيامينات ومكملات غذائية مثلا دواء الكحه اللي اسمه جوافه بتاع شركه الفرعونيه او مثيله بتاع فاركو وغيرها كتير عبارة عن مستخلصات طبيعية
اللي اهم من كده ان دي شركه عالميه يعني مش بتنتج في مصر فمعني انه يقول ان منتجاته طبيعية 100% ومختبره علي بشر فلازم يكون صادق في ذلك 100% مش علشان التسويق او انه خواجه لأ علشان الرقابه برة صارمه وشديدة والعقاب شديد جدا خصوصا فيما يتعلق بالأنسان وصحته
بالنسبه لمسأله الأسعار فتقدري تقوليلي ايه اللي لسه رخيص ومش غالي علشان تاخدي منتجات نظيفة ومضمونه ومستخلصه من اصول طبيعيه بسعر رخيص
ارجو ان رسالتي تكون وصلتك وياريت ما نرميش الاتهامات جزافا من غير ما يكون فيه دليل ملموس واكبر دليل علي كلامي ده النجاح اللي منتجات الشركه محققاه في مصر وفي جميع انحاء العالم وادخلي علي النت وشوفي العالم بيقول ايه

وعلي فكره يا جماعه انا مش بقول كده علشان انا عضو في اوريفليم ولا علشان باستفيد منها انا عضو في اوريفليم من سنه واحده بس
بس انا باستخدم منتجات اوريفليم وعاشق ليها من سنه 1999 يعني من اكتر من 10 سنين وده علشان حلاوتها وجودتها وياريت نكون اكثر موضوعيه في نقدنا ويكون النقد بناء

وا
سجود
عضو ملكي VIP
عضو ملكي VIP
سجود

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ارجوا دخول الجميع هااااااااام جدا للربح من اوريفليم   ارجوا دخول الجميع هااااااااام جدا للربح من اوريفليم - صفحة 2 Emptyالجمعة يناير 16, 2009 9:08 pm

بصراحة انا كمان بوجه نفس الكلام وقولته قبل كده للاخت العزيزة مونيا انه ديما فى هجوم على منتجات اوريفليم وتشجيعها على مغادرة شراء المنتجات واستبدالها بمنتجات الاسواق الغير مكشوف عنها ولا عن سلامتها بس اعتقد انه الهجوم ممكن يقلل من اعضاء وعملاء اوريفليم بل فى تشجيع خارجى بالنسبة للاصحابى وكل المعارف وعلى فكرة البنات فى المنتديات الاخرة لا تشبه ولا تقارن مطلقلا بين شركات التجميل الاخرى وبين اوريفليم حتى المشتركات فى افون وبعد الشركات الاخرى انهم كلهم تحت مبدا واحد وهو لا يعلو على اوريفليم فى كل شىء
سجود
عضو ملكي VIP
عضو ملكي VIP
سجود

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ارجوا دخول الجميع هااااااااام جدا للربح من اوريفليم   ارجوا دخول الجميع هااااااااام جدا للربح من اوريفليم - صفحة 2 Emptyالجمعة يناير 16, 2009 9:12 pm

وانا كمان استاذ علاء من مستخدمى منتجات اوريفليم من سنة 2000 من ايام الكلية وكان ليها اقابل شديد جدااااااااا فى الجامعات وحتى الان واعتقد انه لو فى اى نوع من الكيمياوت او المنتجات الضارة لما وجدت اوريفليم حتى الان وعليها الاقابل اكتر يوميا عن يوم
وبالتوفيق للجميع وليكى يا اوريفليم
سجود
عضو ملكي VIP
عضو ملكي VIP
سجود

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ارجوا دخول الجميع هااااااااام جدا للربح من اوريفليم   ارجوا دخول الجميع هااااااااام جدا للربح من اوريفليم - صفحة 2 Emptyالجمعة يناير 16, 2009 9:22 pm

سجود كتب:
بصراحة انا كمان بوجه نفس الكلام وقولته قبل كده للاخت العزيزة مونيا انه ديما فى هجوم على منتجات اوريفليم وتشجيعها على مغادرة شراء المنتجات واستبدالها بمنتجات الاسواق الغير مكشوف عنها ولا عن سلامتها بس اعتقد انه الهجوم مش ممكن يقلل من اعضاء وعملاء اوريفليم بل فى تشجيع خارجى بالنسبة للاصحابى وكل المعارف وعلى فكرة البنات فى المنتديات الاخرة لا تشبه ولا تقارن مطلقلا بين شركات التجميل الاخرى وبين اوريفليم حتى المشتركات فى افون وبعد الشركات الاخرى انهم كلهم تحت مبدا واحد وهو لا يعلو على اوريفليم فى كل شىء
سجود
عضو ملكي VIP
عضو ملكي VIP
سجود

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ارجوا دخول الجميع هااااااااام جدا للربح من اوريفليم   ارجوا دخول الجميع هااااااااام جدا للربح من اوريفليم - صفحة 2 Emptyالجمعة يناير 16, 2009 9:24 pm

بصراحة انا كمان بوجه نفس الكلام وقولته قبل كده للاخت العزيزة مونيا انه ديما فى هجوم على منتجات اوريفليم وتشجيعها على مغادرة شراء المنتجات واستبدالها بمنتجات الاسواق الغير مكشوف عنها ولا عن سلامتها بس اعتقد انه الهجوم مش ممكن يقلل من اعضاء وعملاء اوريفليم بل فى تشجيع خارجى بالنسبة للاصحابى وكل المعارف وعلى فكرة البنات فى المنتديات الاخرة لا تشبه ولا تقارن مطلقلا بين شركات التجميل الاخرى وبين اوريفليم حتى المشتركات فى افون وبعد الشركات الاخرى انهم كلهم تحت مبدا واحد وهو لا يعلو على اوريفليم فى كل شىء
nona_koky2000
عضو فعال
عضو فعال
nona_koky2000

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ارجوا دخول الجميع هااااااااام جدا للربح من اوريفليم   ارجوا دخول الجميع هااااااااام جدا للربح من اوريفليم - صفحة 2 Emptyالسبت يناير 17, 2009 12:51 am

فعلا منتجات اوريفليم انا جربت منها كتير وكلها كويسة جدا معايا الحمدلله مع ان بشرتى حساسة جدا بس مش عملتلى اى حاجة وحشة والناس كلها بتشكر فيها
monia205
عضو vip
عضو vip
monia205

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ارجوا دخول الجميع هااااااااام جدا للربح من اوريفليم   ارجوا دخول الجميع هااااااااام جدا للربح من اوريفليم - صفحة 2 Emptyالسبت يناير 17, 2009 11:31 am

يا جماعة انتوا فهمتوني غلط انا مش بهاجم منتجات اوريفيلم لأن انا من عشاق هذه المنتجات وجربت حاجات كتيرة فعلا ولاقيتها جميلة جدا ومناسبة لبشرتي ومش معني انا قصدي لما بقولك انها مش طبيعية كنت اقصد انها مواد طبيعية فعلا من البيئة ومستخلصة من النباتات ولكن اجري عليها بعض العمليات التي اخرجتها من طبيعتها الاولية الي مواد يمكن استخدامها كمستحضرات تجميل
ولكن انا مع البحث فعلا عن المنتجات وطريقة تصنيعها وجدت الآتي
1- هذه المنتجات مستخلصة من نبانات معصورة علي البارد وانتوا عارفين ان اي حاجة بتكون معصورة علي البارد بتفضل محتفظة بخصائصها الطبيعية اكتر والفيتامينات اللي فيها زي مثلا استخلاص زيت اللوز اللي داخل في تركيبات الكريمات والمنظفات
2- منتجات اوريفليم خالية من الكحول وفي نوعين من الكحول كحول اسمه ميثانول ودا مسكر لا يجوز استخدامه وفعلا اوريفليم مش بتستخدمه لأن عندهم مباديء معينة ماشيين عليها وهي استخدام مواد طبيعية كلما أمكن والنقطة دي مهمة جدا
وهم في بعض المنظفات او غسول البشرة بيستخدموا ابسط انواع الكحول اللي هو dinate alchol
وهو غير ضار بالبشرة مطلقا
3- بعض مستحضرات التجميل بتستخدم دهون حيوانية زي دهن الخنزير مثلا منتجات اوريفليم خالية تماما من هذه المواد وتستخدم الدهون النباتية الطبيعية 100%
وبأذن الله انا دايما هوافيكو بكل المركبات التي تستخدما اوريفيلم وهقول لكم ايه فوائدها زي مثلا
العنب
سيلفر بيرش
العرق سوس
السعد
زيت شجرة الشاي
زبدة الشي
زيت اللوز
الكولاجين
زهرة الايرس
زيت الايشيوم
وما اللي ذلك أنا اسفة لو كنت ازعجت اي حد بكلامي وفعلا المنتجات طبيعية وغير مضرة وبشجع كل الناس انهم يشتروا هذه المنتجات لأن عليها رقابة صارمة من مؤسسات دولية هدفها الوحيد انها تقدم منتج عالي الجودة بأقل سعر .
وجزاكم الله خيرا
مروة على
عضو جديد
عضو جديد
مروة على

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ارجوا دخول الجميع هااااااااام جدا للربح من اوريفليم   ارجوا دخول الجميع هااااااااام جدا للربح من اوريفليم - صفحة 2 Emptyالسبت مارس 07, 2009 9:25 pm

شكرا جدا يا رشا
بس ممكن اعرف اه الفائدة من تكوين اعضاء
و ازاى انا حكسب من وراء هذا
بمعنى كام عدد النقط اللى تكسبنى
شكرا كتيير لمساعدتك.....
رشا محمد
رشا محمد

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ارجوا دخول الجميع هااااااااام جدا للربح من اوريفليم   ارجوا دخول الجميع هااااااااام جدا للربح من اوريفليم - صفحة 2 Emptyالأحد مارس 08, 2009 11:28 pm

ممكن تضيفيني علي الماسنجر يا مني او اتصلي بي هيكون اسهل في الشرح
roshabakr@yahoo.com
0112827137
أم سهيل
عضو نشيط
عضو نشيط
أم سهيل

انثى
العمل/الترفيه : أوريفليم المنصورة

مُساهمةموضوع: رد: ارجوا دخول الجميع هااااااااام جدا للربح من اوريفليم   ارجوا دخول الجميع هااااااااام جدا للربح من اوريفليم - صفحة 2 Emptyالإثنين مارس 09, 2009 12:35 am

شكرا رشا وجزاك الله خيرا أختي على هذه النصائح
وننتظر جديدك باستمرار
Arrow

Like a Star @ heaven
هيام شوقي
عضو جديد
عضو جديد
هيام شوقي

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ارجوا دخول الجميع هااااااااام جدا للربح من اوريفليم   ارجوا دخول الجميع هااااااااام جدا للربح من اوريفليم - صفحة 2 Emptyالسبت مايو 09, 2009 10:00 pm

والله فعلا دا اللي بيحصل
الموضوع دا بجد تحفه فادني كتير اوي
tatoeldawe
عضو جديد
عضو جديد
tatoeldawe

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ارجوا دخول الجميع هااااااااام جدا للربح من اوريفليم   ارجوا دخول الجميع هااااااااام جدا للربح من اوريفليم - صفحة 2 Emptyالأحد مايو 10, 2009 12:33 am

مشكوره جدا على الرد التى ردتيه على اختنا الفاضله وانا قداستفدت من هذا الشرح حيث اننى كنت عضوه من 6 سنوات فى لاشركهوانتهت عضويتى لهذا لسبب لاننى اعتمدت على البيع المباشر وكذلك على الشراء بالاجل
لكن اريد الاسسفسار عن شئ اخر حيث اننى اريد الانضمام الى اسرة اوريفليم وعلمت ان الاشتراك فى هذ الشهر من ايميلك اختى رشا مجانى ولكن بسؤالى لاحد الاصدقاء المنضمين الى اوريفليم قال لى انه يجب ان اعمل فاتوره بـ 200 نقطه قبل الاشتراك حتى استطيع الانضمام الى اوريفليم من خلال الاشتراك المجانى هذا فارجو مساعدتى فى معلومات على هذا الموضوع واتركيه لى على الايميل الخاص بى وتكونى مشكورة اختى رشا محمد
ايمان
عضو جديد
عضو جديد
ايمان

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ارجوا دخول الجميع هااااااااام جدا للربح من اوريفليم   ارجوا دخول الجميع هااااااااام جدا للربح من اوريفليم - صفحة 2 Emptyالثلاثاء مايو 12, 2009 10:20 pm

شكرا ليكي جزاكي الله كل خير
رشا محمد
رشا محمد

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ارجوا دخول الجميع هااااااااام جدا للربح من اوريفليم   ارجوا دخول الجميع هااااااااام جدا للربح من اوريفليم - صفحة 2 Emptyالثلاثاء مايو 12, 2009 10:25 pm

شكرا ليكم علي كلامكم الجميل ربنا يوفقكم
وبالنسبة لسؤالك يا tatoeldawe تم الرد علي الخاص
uoosha
عضو فعال
عضو فعال
uoosha

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ارجوا دخول الجميع هااااااااام جدا للربح من اوريفليم   ارجوا دخول الجميع هااااااااام جدا للربح من اوريفليم - صفحة 2 Emptyالثلاثاء يونيو 16, 2009 10:40 am

بارك الله فيكي اختي
ويارب نسمع منك دايما زي ما وعدتينا بانك حتوافينا بالمركبات التي تسخدمها اوريفليم وتقوليلنا فوايدها
وجزيل الشكر
Laughing Razz Embarassed Twisted Evil
رشا محمد
رشا محمد

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ارجوا دخول الجميع هااااااااام جدا للربح من اوريفليم   ارجوا دخول الجميع هااااااااام جدا للربح من اوريفليم - صفحة 2 Emptyالثلاثاء يونيو 16, 2009 7:09 pm

ان شاء الله بس قدام شوية
زمـــزم
عضو فعال
عضو فعال
زمـــزم

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ارجوا دخول الجميع هااااااااام جدا للربح من اوريفليم   ارجوا دخول الجميع هااااااااام جدا للربح من اوريفليم - صفحة 2 Emptyالثلاثاء يوليو 14, 2009 9:16 pm

معلومات رائعة
و مفيدة جدا فى بداية الاشتراك

جزاكى الله خيرا يا رشا
شيرى الجمال
عضو جديد
عضو جديد
شيرى الجمال

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ارجوا دخول الجميع هااااااااام جدا للربح من اوريفليم   ارجوا دخول الجميع هااااااااام جدا للربح من اوريفليم - صفحة 2 Emptyالثلاثاء نوفمبر 10, 2009 1:45 pm

رشا محمد كتب:
ارجوا دخول الجميع هااااااااام جدا للربح من اوريفليم - صفحة 2 40
رابعا: عدم اتباعها لخطوات برنامج اوريفليم التدريبي لزيادة الربح

يوجد برنامج في اوريفليم يسمي برنامج التدريب
يساعدك علي تحقيق النجاح ويساعدك ان تصبح متمكن اكثر
كما يعلمك مهارات القيادة

خطوات برنامج التدريب
الخطوة الاولي
منتجات اوريفليم وكيفية بيعها
تعرف اكثر علي منتجات اوريفليم
تعلم كيفية استخدام دليل الالوان ودليل العناية بالبشرة
تعلم كيف تتعامل مع اعتراضات الاخرين
تعلم اساليب بسيطة وسريعة لبيع المنتجات

الخطوة الثانية
ادعوا الاخرين وتقدم في خطة النجاح
مكافآت ومكاسب خطة النجاح
كيف تدعوا الناس لمحاضرة فرصة زيادة الدخل
تعلم طرق بسيطة وسريعة لعمل عضويات جديدة
دور الراعي وكيفية مساعدة الاعضاء الجدد

مدرسة اوريفليم للادارة
تحديد الهدف من خلال استخدام تقرير تنمية المجموعات الشخصي وتقرير النشاط
التخطيط للنشاط
كيف تستطيع ان تقوم بنفسك بالقاء محاضرة فرصة زيادة الدخل لفريق صغير
كيف تستطيع ان تتأهل لمستوي الدايركتورز

برنامج تنمية الدايركتورز
كيف تتعامل مع مجموعتك الشخصية
دور مدير المنطقة
كيف تسلك الخطوة الاولي والثانية
في التدريب من خلال حضور اجتماعات اصدار الكتالوج الجديد
وعدد كبير من محاضرات فرصة زيادة الدخل

واذا كانت الاخت صاحبة الرسالة تعلمت الخطوة الاولي من البرنامج
وتعلمت كيف تتعامل مع اعتراضات الاخرين
وتعلمت طرق واساليب بسيطة وسريعة لبيع منتجات اوريفليم
ماكانت تعبت وفكرت في ترك الشركة
بل كانت تحمست اكثر وربحت واستمرت بالتقدم وتحقيق النجاحات

في باقي خطوات البرنامج التدريبي من اوريفليم

ولا نغفل ان هذه الخطوات من الاخذ بالاسباب والسعي في طلب الرزق
والنتيجة من رزق الله سبحانه وتعالي سواء بالزيادة في الرزق او في النقصان
ولكن لابد من السعي والاجتهاد في طلب الرزق والاخذ باسبابه

تابعوا معنا
ونرجوا من الجميع التفاعل والمشاركة في الموضوع

السلام عليكم ..
والله يا مدام رشا لو كنت شفت المنتدى ده من يومين كنت دخلت تحت عضويتك .. بس انا رحت كده بدون ما يكون عندى عضو راعي وخلونى اختار من سبت اسم عضو لتكون هى العضو الراعي وانا كنت مش فاهمه اى حاجه فاى حاجه وكنت اتمنى حد يقعد معايا ويفهمنى الكلام ده كله وفيه مدام مشكوره قعدت تشرح لى قدر المستطاع بس لسه عندى اسئله كتير مش فاهماها !!
بس سؤالى هنا في الموضوع ده بالنسبه للبرنامج التدريبي الى مكتوب هنا .. ياترى ازاى الواحد يدخله او يحضره ؟؟
fatenista
عضو جديد
عضو جديد
fatenista

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ارجوا دخول الجميع هااااااااام جدا للربح من اوريفليم   ارجوا دخول الجميع هااااااااام جدا للربح من اوريفليم - صفحة 2 Emptyالثلاثاء نوفمبر 10, 2009 9:23 pm

السلام عليكم ورحمة الله
تحياتى الى كل المشتركات والمشتركين فى هذا المنتدى الجميل
وتحية خاصة للعزيزة رشا مديرة المنتدى الرائع
انا كمان للاسف اشتركت فى اوريفليم قبل ما اشوف هذا المنتدى الجميل
مش عارفة هل ممكن تغيير الراعى
ارجو الاجابة على بسرعة
كمان اختى عايزة تشترك
هل اشترك لها مع نفس الراعى اللى دخلت معاه بالصدفة
كمان لى سؤال
انا اشتركت عشان اجيب احتياجاتى الشخصية وليس من اجل البيع للاخرين
لان كان فى واحدة زميلة هى المشتركة وكانت بتجيب لى ما اطلبه لكن الكتالوج كانت بتسيبه معايا فترة قصيرة جدا
واحيانا حاجات كتيرة كنت اطلبها لم تكن تحضرها
لذلك فكرت فى الاشتراك وذهبت لمقر الشركة فوجدت عرض الترحيب بالاعضاء الجدد فاشتركت وكان ذلك فى اواخر شهر سبتمبر على ما اعتقد
قهل عدم البيع للاخرين يؤثر على عضويتى
خاصة ان ممكن شهر اشترى حاجة وشهر أخر لا اشترى
ارجو المساعدة
ومعلهش طولت عليكى
mona ebrahem
عضو نشيط
عضو نشيط
mona ebrahem

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ارجوا دخول الجميع هااااااااام جدا للربح من اوريفليم   ارجوا دخول الجميع هااااااااام جدا للربح من اوريفليم - صفحة 2 Emptyالثلاثاء نوفمبر 10, 2009 10:00 pm

السلام عليكم بصى حبيبتى مش ممكن تشتركى بنفس اسمك مرتين بمعنى انك لو حبيتى تشترك مع مدام رشا ممكن تسيبى عضويتك دى ومش تشترى حاجه عليها وتخلى اشتراكك انت واختك بصورة بطاقتها ومدام رشا مسهله الامور جدا واكيد ممكن تسهلك الامور اكتر لو اتصلت بيها وكمان العضويه الشهر ده تشجع اى حد انه يدخل ويشترك ببرنامج الترحيب الجديد لانه ما بيحصلش كتير عضويه مجانيه وخصم 10 جنيه كمان ده غير الهدايا.وبالنسبه انك مشتركه علشان اغراضك الشخصيه بس ده ما يفرقش حاجه كلنا كنا كده فى الاول لكن لان المنتجات بجد روعه اصحابك وقرايبك هتلاقيهم برضه عاوزين حاجات فهتبتدى الشغل واكيد مدام رشا هتفيدك اكترياريت تتصلى بيها .وربنا يبارك ليكم
رشا محمد
رشا محمد

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ارجوا دخول الجميع هااااااااام جدا للربح من اوريفليم   ارجوا دخول الجميع هااااااااام جدا للربح من اوريفليم - صفحة 2 Emptyالأربعاء نوفمبر 11, 2009 12:58 am

وفيه حل كمان يا مني ياريت تجربوه الاول ......... وهو انكم تتصلوا بالعضو الراعي تبعكم وتطلبوا منه متابعتكم والشرح ليكم وكمان تطلبوا حضور الاجماعات والحفلات الشهرية اللي بيعملوها
وان شاء الله تلاقوا منهم الدعم اللي تتمنوه

وانا تحت امركم في اي شيء
Reham M. Radwan
عضو فعال
عضو فعال
Reham M. Radwan

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ارجوا دخول الجميع هااااااااام جدا للربح من اوريفليم   ارجوا دخول الجميع هااااااااام جدا للربح من اوريفليم - صفحة 2 Emptyالأربعاء نوفمبر 11, 2009 1:06 pm

رشا محمد كتب:
وفيه حل كمان يا مني ياريت تجربوه الاول ......... وهو انكم تتصلوا بالعضو الراعي تبعكم وتطلبوا منه متابعتكم والشرح ليكم وكمان تطلبوا حضور الاجماعات والحفلات الشهرية اللي بيعملوها
وان شاء الله تلاقوا منهم الدعم اللي تتمنوه

وانا تحت امركم في اي شيء

على فكرة انتى ذوق اوى اوى يامدام رشا Laughing

ارجوا دخول الجميع هااااااااام جدا للربح من اوريفليم
صفحة 2 من اصل 4انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» طريقة ظريفة للربح مع اوريفليم
» استفسار هااااااااام
» هااااااااام قوووووووي
» موضوع فى غاية الاهمية ارجو من الجميع الدخول
» الشنطه الى محيره الجميع شنطه ترحيبى شهر مارس