Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي اوريفليم لشركة اوريفليم السويدية في مصر لارقي منتجات التجميل الطبيعية والعناية بالبشرة (منتدي خاص بالدايريكتور رشا محمد)

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

حد يعرف مسئول فى فرع اسكندرية

SHADEN
فاطمة الزهراء محمود
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
فاطمة الزهراء محمود
عضو جديد
عضو جديد
فاطمة الزهراء محمود

انثى

حد يعرف مسئول فى فرع اسكندرية Empty
مُساهمةموضوع: حد يعرف مسئول فى فرع اسكندرية   حد يعرف مسئول فى فرع اسكندرية Emptyالسبت مايو 22, 2010 2:08 am

السلام عليكم معايا مشكلة بالنسبة للتيستر الانسة دى بتتعامل مع الاعضاء بطريقة فيها اهانة وتكشيرة ونظرات وقلة اهتمام سيئة جدا والله ماعايزة اروح الفرع مع خطيبى عشان ميشوفنيش وانا بتعامل بالطريقة دى بليز عاوزة حد يعرفنى عالمديرة او اى مسئول وجزاكم الله خيرا
SHADEN
عضو مميز
عضو مميز
SHADEN

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حد يعرف مسئول فى فرع اسكندرية   حد يعرف مسئول فى فرع اسكندرية Emptyالسبت مايو 22, 2010 12:54 pm

ما اعتقدش يا فاطمه الزهراء انك محتاجه حد يعرفك علي مسؤول
انتي روحي الفرع واسألي عن المدير حيدلوكي عليه وكلميه
انا كنت في فرع مصر الجديده وحصلت لخبطه بسيطه كده لاني كنت جديده ومش فاهمه والمدير من نفسه هو حل الموضوع
وناتقلقيش هم لازم يراضو العميل وكمان هم شغلهم اساسا علاقات عامه مع الجمهور وماتزعليش با قمر
bounce
عصام
مدير النادي
عصام

ذكر
العمل/الترفيه : مدير نادي اعضاء اوريفليم مصر

مُساهمةموضوع: رد: حد يعرف مسئول فى فرع اسكندرية   حد يعرف مسئول فى فرع اسكندرية Emptyالسبت مايو 22, 2010 2:15 pm

فاطمة الزهراء محمود كتب:
السلام عليكم معايا مشكلة بالنسبة للتيستر الانسة دى بتتعامل مع الاعضاء بطريقة فيها اهانة وتكشيرة ونظرات وقلة اهتمام سيئة جدا والله ماعايزة اروح الفرع مع خطيبى عشان ميشوفنيش وانا بتعامل بالطريقة دى بليز عاوزة حد يعرفنى عالمديرة او اى مسئول وجزاكم الله خيرا

فرع الاسكندرية ممتاذ جدا والاستاذة شيماء مديرة الفرع حتحللك اي مشكلة هناك
فاطمة الزهراء محمود
عضو جديد
عضو جديد
فاطمة الزهراء محمود

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حد يعرف مسئول فى فرع اسكندرية   حد يعرف مسئول فى فرع اسكندرية Emptyالأحد مايو 23, 2010 1:58 am

ميرسى للى تفضل بالرد عليه وشكرا SHADEN على الصورة اللطيفة وشكرا استاذ عصام وشكرا لموجه
roro*
عضو جديد
عضو جديد
roro*

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حد يعرف مسئول فى فرع اسكندرية   حد يعرف مسئول فى فرع اسكندرية Emptyالجمعة يونيو 11, 2010 8:19 pm

والله ياجماعه يمكن تكون حاجه طارئه او ظروف زحمة شغل خليتهم يتنرفزوا لأنه انا لسه جديده برضه بس بصراه شفت مرة واحد عايزة تست وكانت المختصه بتكلما بذوق وخليتها تجرب بكميه كبيرة جداً
لو رحتى شفت فى الشركه التانيه اللى انتم عارفينها الموظفين بيتعاملوا ازاى حتقولى اورفلام ملايكه
وربنا يوفق الجميع
رهف الكلام
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
رهف الكلام

انثى
العمل/الترفيه : العمل باوريفليم

مُساهمةموضوع: رد: حد يعرف مسئول فى فرع اسكندرية   حد يعرف مسئول فى فرع اسكندرية Emptyالجمعة يونيو 11, 2010 11:36 pm

بصراحة يا جماعة كل اللى فرع اسكندريه كلهم ذوق من الكاشير للتيستر لعمال المخزن والله بيتعاملوا مع الواحد بكل احترام وذوق
وكمان يا موجه مفيش نصب خالص والدليل على كده انهم بيكتبوا الوزن ودا اكتر شىء يحمى الشركة والعميل ولما بيبقى فى اى خطا يرجع الوزن وبيشوف ان كان صحيح ولا لا لان فى ناس ممكن تحب تنصب على الشركة فالوزن بيحمى الشركة وكمان العميل
اما الحراميه فموجدين فى مصر بحالها والله حصل معايا بس برده لازم الواحد يتقرص عشان ينتبه ويحرص فى كل مرة وما يدى امان لحد حد يعرف مسئول فى فرع اسكندرية 461734
MoGa888
عضو جديد
عضو جديد
MoGa888

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حد يعرف مسئول فى فرع اسكندرية   حد يعرف مسئول فى فرع اسكندرية Emptyالأحد يونيو 20, 2010 12:05 pm

ليه ردى اتشال هو ده مش اسمة منتدى حرية التعبير عن الرأى مباحة وكل واحد يقولالى عوزه مادام مجرحش حد
وبعدين انا مش بكدب والى بيدافع عن الكلام ده سورى يبقى كده

اصلك هو كده الانسان الطيب الناس بتستغلة عشان مفيش ضمير

وشكرا
عصام
مدير النادي
عصام

ذكر
العمل/الترفيه : مدير نادي اعضاء اوريفليم مصر

مُساهمةموضوع: رد: حد يعرف مسئول فى فرع اسكندرية   حد يعرف مسئول فى فرع اسكندرية Emptyالأحد يونيو 20, 2010 3:23 pm

MoGa888 كتب:
ليه ردى اتشال هو ده مش اسمة منتدى حرية التعبير عن الرأى مباحة وكل واحد يقولالى عوزه مادام مجرحش حد
وبعدين انا مش بكدب والى بيدافع عن الكلام ده سورى يبقى كده

اصلك هو كده الانسان الطيب الناس بتستغلة عشان مفيش ضمير

وشكرا

اولا فيه اماكن للشكوى من اي فرع مع مدير الفرع نفسه وهما بيسمعو لان شكوى وبيحققو فيها

اما إن المنتدى يصبح مكان لتقديم الشكاوي في الفروع وانتفاد لسلوك موظفين اعتقد انه هنا مش مكانه الصحيح

انما لو فيه اي مشكلة احنا بنتناقش فيها

وبعدين ايه علاقتنا احنا بسلوك موظف معاكي لان مدير الفرع لازم يسمع منه طبعا

لان ده كده هو العدل

واعتقد انك تسرعتي في الحكم علينا اننا بندافع عن الغلط

على العموم انا مش حرد عليكي في النقطة دي لاننا مش موضع شبهات وشكرا ليكي

حد يعرف مسئول فى فرع اسكندرية
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» فرع اسكندرية
» اوريفليم اسكندرية
» المدير فى فرع اسكندرية