Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي اوريفليم لشركة اوريفليم السويدية في مصر لارقي منتجات التجميل الطبيعية والعناية بالبشرة (منتدي خاص بالدايريكتور رشا محمد)

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

صور الجزء الباقى من كتالوج فبراير

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
kromba
عضو فعال
عضو فعال
kromba

انثى

صور الجزء الباقى من كتالوج فبراير Empty
مُساهمةموضوع: صور الجزء الباقى من كتالوج فبراير   صور الجزء الباقى من كتالوج فبراير Emptyالأحد يناير 17, 2010 10:28 pm

انا نزلت فى الموضوع الاول لكتالوج فبراير النصف الاول من الكتالوج و كانت الصور كبيرة و فيه ناس كانت عندها مشكله هو الصور بتظهر بس استنو لحد ما تحمل و هتظهر بعد كده ممكن بعد كتير و رابط الموضوع الاول اهوhttps://oriflame.ahlamontada.com/montada-f7/topic-t2605.htm و مش عرفت تظهر انا المره دى قللت الكوالتى و حجم الصور يارب تظهر على طول ان شاء الله و الكل يستفاد هحطهم على مرتين صور الجزء الباقى من كتالوج فبراير 20726

صور الجزء الباقى من كتالوج فبراير CPF62741صور الجزء الباقى من كتالوج فبراير Rbn62741صور الجزء الباقى من كتالوج فبراير XHm62741صور الجزء الباقى من كتالوج فبراير Qne62962صور الجزء الباقى من كتالوج فبراير JS462962صور الجزء الباقى من كتالوج فبراير R7462962صور الجزء الباقى من كتالوج فبراير 5vo63118صور الجزء الباقى من كتالوج فبراير X8u63118صور الجزء الباقى من كتالوج فبراير GuE63118صور الجزء الباقى من كتالوج فبراير AE763245صور الجزء الباقى من كتالوج فبراير NWv63245صور الجزء الباقى من كتالوج فبراير 8BL63246صور الجزء الباقى من كتالوج فبراير DZC63328صور الجزء الباقى من كتالوج فبراير ZDm63328صور الجزء الباقى من كتالوج فبراير Ecb63328صور الجزء الباقى من كتالوج فبراير 20726 صور الجزء الباقى من كتالوج فبراير 20726
kromba
عضو فعال
عضو فعال
kromba

انثى

مُساهمةموضوع: رد: صور الجزء الباقى من كتالوج فبراير   صور الجزء الباقى من كتالوج فبراير Emptyالأحد يناير 17, 2010 10:57 pm

الجزء الاخير ان شاء الله من الكتالوجصور الجزء الباقى من كتالوج فبراير 2Ny64955صور الجزء الباقى من كتالوج فبراير YJC64955صور الجزء الباقى من كتالوج فبراير R9B64955صور الجزء الباقى من كتالوج فبراير K1O65015صور الجزء الباقى من كتالوج فبراير G7865015صور الجزء الباقى من كتالوج فبراير FWD65015صور الجزء الباقى من كتالوج فبراير UKX65077صور الجزء الباقى من كتالوج فبراير 9qx65077صور الجزء الباقى من كتالوج فبراير 7Z865077صور الجزء الباقى من كتالوج فبراير TnA65119صور الجزء الباقى من كتالوج فبراير NFI65119صور الجزء الباقى من كتالوج فبراير V7E65119صور الجزء الباقى من كتالوج فبراير RNN65160صور الجزء الباقى من كتالوج فبراير Tuk65160صور الجزء الباقى من كتالوج فبراير Exa65160صور الجزء الباقى من كتالوج فبراير Gah65248صور الجزء الباقى من كتالوج فبراير Ylj65248
kromba
عضو فعال
عضو فعال
kromba

انثى

مُساهمةموضوع: رد: صور الجزء الباقى من كتالوج فبراير   صور الجزء الباقى من كتالوج فبراير Emptyالأحد يناير 17, 2010 11:00 pm

اتمنى ان الموضوع يفيد الناس كلها و مش يكون فيه مشكله
و مستنيه مناقشاتكو عن الكتالوج ده و ايه الحلو الى فيه و الى يستحق التجربة و عن طريق خبرات بعض كلنا هنستفاد ان شاء الله
ليا طلب بس ان ياريت يحصل كده على طول ان الى يوصل للكتالوج الجديد يصورو و ينزلو و عشان نقارن بين كتالوج الشهر الحالى و الى بعدو و نستفاد باكبر قدر ممكن من العروض الافضل صور الجزء الباقى من كتالوج فبراير 836339 صور الجزء الباقى من كتالوج فبراير 20726 صور الجزء الباقى من كتالوج فبراير 20726
اورفليم الحبيبة
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
اورفليم الحبيبة

انثى

مُساهمةموضوع: رد: صور الجزء الباقى من كتالوج فبراير   صور الجزء الباقى من كتالوج فبراير Emptyالإثنين يناير 18, 2010 1:13 am

ميرسي على تكلمة البروشور تعبناكى معانا
نوراحمد
عضو جديد
عضو جديد
نوراحمد

انثى

مُساهمةموضوع: رد: صور الجزء الباقى من كتالوج فبراير   صور الجزء الباقى من كتالوج فبراير Emptyالإثنين يناير 18, 2010 1:19 am

ميرسى
Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Razz Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
اورفليم الحبيبة
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
اورفليم الحبيبة

انثى

مُساهمةموضوع: رد: صور الجزء الباقى من كتالوج فبراير   صور الجزء الباقى من كتالوج فبراير Emptyالإثنين يناير 18, 2010 1:52 am

لو ممكن كود الكحل الاسود كاجال ؟
زهرة الفل
ملكي نشيط
ملكي نشيط
زهرة الفل

الاوسمة : وسام تكريم وتقدير
انثى

مُساهمةموضوع: رد: صور الجزء الباقى من كتالوج فبراير   صور الجزء الباقى من كتالوج فبراير Emptyالإثنين يناير 18, 2010 7:22 am

تسلم ايدك يا كرومبة ياجميلة

بس أنا حاسة ان العروض مش جذابة قوى

بس برده فيه حاجات حلوة

زى سكريب مقشر القدم نازل ب 24 وان شاء الله هجيبه

دى أول مرة هجربه بس بيقولوا حلو

على أى حال شكرا ليكى حبيبتى على تعبك ومجهودك
صور الجزء الباقى من كتالوج فبراير 20726 صور الجزء الباقى من كتالوج فبراير 20726
smile angle
عضو فعال
عضو فعال
smile angle

انثى

مُساهمةموضوع: رد: صور الجزء الباقى من كتالوج فبراير   صور الجزء الباقى من كتالوج فبراير Emptyالإثنين يناير 18, 2010 7:34 am

اولا تسلم ايدك يا كرومبه على تعبك ومجهودك ده بجد بحبك قوووووى
ثانيا بالنسبه للاسكرب بجد يجنن سحر ومفعوله عجيب
زهرة الفل
ملكي نشيط
ملكي نشيط
زهرة الفل

الاوسمة : وسام تكريم وتقدير
انثى

مُساهمةموضوع: رد: صور الجزء الباقى من كتالوج فبراير   صور الجزء الباقى من كتالوج فبراير Emptyالإثنين يناير 18, 2010 8:50 am

شكرا جزيلا ليكى سمايل أنجل

ان شاء الله هطلبه أول الشهر على طووووووووووووووووووووول
kromba
عضو فعال
عضو فعال
kromba

انثى

مُساهمةموضوع: رد: صور الجزء الباقى من كتالوج فبراير   صور الجزء الباقى من كتالوج فبراير Emptyالإثنين يناير 18, 2010 5:19 pm

انا مبسوطه ان الصور المره دى ظهرت و شكرا ليكو على تشجيع الحلو ده
كود الكحل الاسود اورفليم الحبيبة
17473
و كنت عاوزه اسال عن كام منتج كده تجربتهم معاكو ايه
حد يا جماعه جرب مزيل المكياج كود 10735 ده ؟ حلو و لا ايه و مناسب للبشرة الدهنيه و المركبه و لا ايه ؟
كمان فى مجموعه بيور سكن الكريم سريع المفعول الى عشان الحبوب و العيوب كود 13283 و انو احصل على بشره صافيه فى 3 ايام يا ترى فعلا بيجيب نتيجه حد جربو انا بشرتى فيها عيوب و حبوب و كنت بفكر الجيبو
صور الجزء الباقى من كتالوج فبراير 20726
اورفليم الحبيبة
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
اورفليم الحبيبة

انثى

مُساهمةموضوع: رد: صور الجزء الباقى من كتالوج فبراير   صور الجزء الباقى من كتالوج فبراير Emptyالإثنين يناير 18, 2010 5:41 pm

kromba كتب:
انا مبسوطه ان الصور المره دى ظهرت و شكرا ليكو على تشجيع الحلو ده
كود الكحل الاسود اورفليم الحبيبة
17473
و كنت عاوزه اسال عن كام منتج كده تجربتهم معاكو ايه
حد يا جماعه جرب مزيل المكياج كود 10735 ده ؟ حلو و لا ايه و مناسب للبشرة الدهنيه و المركبه و لا ايه ؟
كمان فى مجموعه بيور سكن الكريم سريع المفعول الى عشان الحبوب و العيوب كود 13283 و انو احصل على بشره صافيه فى 3 ايام يا ترى فعلا بيجيب نتيجه حد جربو انا بشرتى فيها عيوب و حبوب و كنت بفكر الجيبو
صور الجزء الباقى من كتالوج فبراير 20726
شكرا ليكى على الافادة
المنتجين حلوين وانا جربتهم
المزيل ينفع لكل انوا ع البشرة

صور الجزء الباقى من كتالوج فبراير
صفحة 1 من اصل 1