Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي اوريفليم لشركة اوريفليم السويدية في مصر لارقي منتجات التجميل الطبيعية والعناية بالبشرة (منتدي خاص بالدايريكتور رشا محمد)

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

هى النقطه غليت ولا ايه ؟؟؟!!

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
sandrala
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
sandrala

انثى

هى النقطه غليت ولا ايه ؟؟؟!! Empty
مُساهمةموضوع: هى النقطه غليت ولا ايه ؟؟؟!!   هى النقطه غليت ولا ايه ؟؟؟!! Emptyالأحد مارس 30, 2014 5:19 am

بنات هى النقطه غليت انا حاسبه نقاطى ع اساس اعمل 100 نقطه وطبعا كنت عامله اول اوردر ب 23 نقطه بس رجعت بودر ب49 قبل الخصم يعنى بقوا 12 نقطه ,,وتانى اوردر عملتوه اللى هو برفيونم ب 119 قبل الخصم اللى اتعمل موش ع كودى وعمل لغبطه ورجعوا النقط وكانوا 28 نقطه ,,يعنى 40 نقطه ,,لما روحت بقى يوم السبت عملت بودر ب 199 قبل الخصم وتونر ب 64 قبل الخصم ,, قالى لا لسه ف نقط !!! روحت مكمله ب مناكير ب 29 قبل الخصم وماسك ب 14 ,,, وبقوا 100 نقطه ولما سالتوه بس انا حاسبه نقاطى ,, يقولى بكل برود هو السيستم قدامى كده ,,انا عايزه اعرف عشان بعد كده لما اجى احسب ,, انا كده عامله 8 نقاط زياده ولا النقطه غليت ولا ايه بالضبط ,, المشكله موش ف كده المشكله انى موش عايزه اخر حاجتين دول ولا عايزاهم ليا حتى Sad !!! معلش طولت عليكم  Embarassed  Twisted Evil
عصام
مدير النادي
عصام

ذكر
العمل/الترفيه : مدير نادي اعضاء اوريفليم مصر

مُساهمةموضوع: رد: هى النقطه غليت ولا ايه ؟؟؟!!   هى النقطه غليت ولا ايه ؟؟؟!! Emptyالإثنين مارس 31, 2014 4:02 pm

هيا فعلا النقاط غليت شوية وده بسبب ان ال BV اصبحت 2.9 او 3
وهيا دي اللي بتحدد حجم العمل بالجنيه المصري
لان منتجات اوريفليم سويدية في الاصل والاسعار لما تيجي تحوليها من اليورو للجنيه هتفرق طبعا
وال BV هيا المعدل اللي بيتحسب عليه حجم العمل بالجنيه
وبما ان الجنيه في النازل فارتفع المعدل وبالتالي عدد النقاط قلت علي المنتجات
ولمعرفة عدد النقاط الجديدة ممكن تعرفيها من الدوف علي الرابط التالي
http://orifegypt.com/club/oriflame-dof/
sandrala
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
sandrala

انثى

مُساهمةموضوع: رد: هى النقطه غليت ولا ايه ؟؟؟!!   هى النقطه غليت ولا ايه ؟؟؟!! Emptyالإثنين أبريل 28, 2014 6:15 pm

Razz  cherry

هى النقطه غليت ولا ايه ؟؟؟!!
صفحة 1 من اصل 1