Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي اوريفليم لشركة اوريفليم السويدية في مصر لارقي منتجات التجميل الطبيعية والعناية بالبشرة (منتدي خاص بالدايريكتور رشا محمد)

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

سؤال مهم جدااااااااااا بلييييييييييييييييز

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
monty mony
عضو جديد
عضو جديد
monty mony

انثى

سؤال مهم جدااااااااااا بلييييييييييييييييز Empty
مُساهمةموضوع: سؤال مهم جدااااااااااا بلييييييييييييييييز   سؤال مهم جدااااااااااا بلييييييييييييييييز Emptyالأحد أبريل 14, 2013 3:16 pm

السلام عليكم لو سمحتو انا ليا سؤال انا جيت اعمل اوردر اون لاين فا ظهر فى الفاتورة منتجات انا مش اختارتها ومكتوب جمبيها منتج قديم ومتظلله باللون السماوى كده وطبعا اتدبست فيها هو ايه ده حد يفهمننننننننننننننننننننننننننى معلش انا مش عارفه ارفع الصورة عشان اوريهالكم ياريتالاقىحديفهمنى الموضوع ده

https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/823/35743406.png/
emyema
عضو جديد
عضو جديد
emyema

انثى

مُساهمةموضوع: رد: سؤال مهم جدااااااااااا بلييييييييييييييييز   سؤال مهم جدااااااااااا بلييييييييييييييييز Emptyالأحد أبريل 14, 2013 5:47 pm

بصى يا قمر الحاجات ديه إنتى كنت طلباها قبل كده و ماكنتش موجوده فبتتحجزلك و لما بتكون موجوده بتظهرلك فى الفاتوره بالسعر القديم اللى كانت موجوده فيه فى العرض
لو إنتى مش عايزاها ممكن لما تظهرلك الخطوه ديه تدوسى على "تعديل الحجز واختيار العنوان" هتلاقيه على الشمال من تحت قبل ما تدوسى على "تخزين و حفظ الطلبيه" هتظهرلك المنتجات الحاليه و المحجوزه الموجوده فى صفحه تانيه ممكن منها تلغى اللى إنتى مش عايزاه و بعدين تكملى باقى الأوردر عادى
souma
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
souma

انثى
العمل/الترفيه : هبأة باش محاسبة اد الدنيا D:

مُساهمةموضوع: رد: سؤال مهم جدااااااااااا بلييييييييييييييييز   سؤال مهم جدااااااااااا بلييييييييييييييييز Emptyالإثنين أبريل 15, 2013 1:54 am

منتجات كنتي حجزاها يا قمر و بتعدليها بنفس الطريقة اللي قالتلك عليها ايمي لو انتي مش عاوزاها
monty mony
عضو جديد
عضو جديد
monty mony

انثى

مُساهمةموضوع: رد: سؤال مهم جدااااااااااا بلييييييييييييييييز   سؤال مهم جدااااااااااا بلييييييييييييييييز Emptyالإثنين أبريل 15, 2013 10:34 pm

يالهووووووووووووووووووووووووى انا اتدبست فيها معرفتش الغيها والاص مكنتش طلباها قبل كده معرفش ده حصل ازااااااااااااااااى هعيييييييييييييييييييييييييييييييييييييط
monty mony
عضو جديد
عضو جديد
monty mony

انثى

مُساهمةموضوع: رد: سؤال مهم جدااااااااااا بلييييييييييييييييز   سؤال مهم جدااااااااااا بلييييييييييييييييز Emptyالإثنين أبريل 15, 2013 10:53 pm

طب معلش Optimals Oxygen Boost™ Cream
الكريم ده انا ادبست فيه ومعرفش بتاع ايه وحلو ولالا حد يقولى بقى استفيد بيه ازاى ربنا يجازيكم كل خير
monty mony
عضو جديد
عضو جديد
monty mony

انثى

مُساهمةموضوع: رد: سؤال مهم جدااااااااااا بلييييييييييييييييز   سؤال مهم جدااااااااااا بلييييييييييييييييز Emptyالثلاثاء أبريل 16, 2013 1:09 am

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
monty mony
عضو جديد
عضو جديد
monty mony

انثى

مُساهمةموضوع: رد: سؤال مهم جدااااااااااا بلييييييييييييييييز   سؤال مهم جدااااااااااا بلييييييييييييييييز Emptyالثلاثاء أبريل 16, 2013 4:28 pm

انتو فييييييييييييييييين
emyema
عضو جديد
عضو جديد
emyema

انثى

مُساهمةموضوع: رد: سؤال مهم جدااااااااااا بلييييييييييييييييز   سؤال مهم جدااااااااااا بلييييييييييييييييز Emptyالثلاثاء أبريل 16, 2013 4:30 pm

معلش متزعليش نفسك bounce bounce
ممكن الحاجات اللى مش عايزاها تخديها من غير ما تجربيها مع الفاتوره و تروحى لأقرب فرع للشركه منك و تغيريهم بأى حاجه تانيه أو حتى ترجعيهم و تخدى فلوسك تانى
عادى إحنا بنعمل كده كتير
كل مشكله و ليها حل بس إنتى متتعصبيش و تزعلى و ربنا إن شاء الله يحلها albino
souma
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
souma

انثى
العمل/الترفيه : هبأة باش محاسبة اد الدنيا D:

مُساهمةموضوع: رد: سؤال مهم جدااااااااااا بلييييييييييييييييز   سؤال مهم جدااااااااااا بلييييييييييييييييز Emptyالأربعاء أبريل 17, 2013 10:18 pm

ممكن ترجعية لو لسة مقفول و مااستخدمتيهوش بس بصراحة مش عارفة المدة اللي تقدري ترجعي فيها اي حاجة اد اية
انا اسمع ان فيه مدة معينه للمنتجات اللي عاوزة ترجعيها من تاريخ استلام الاوردر
لو كنتي لسة ما استلمتيش الاوردر ممكن تروحي اي فرع و يستحسن في يومها و ترجعي اللي انتي عاوزاه عادي جدا و بيضيفو فلوس المنتج المرتجع في حسابك عندهم و بيتخصم من الاوردر اللي بعد كدا
monty mony
عضو جديد
عضو جديد
monty mony

انثى

مُساهمةموضوع: رد: سؤال مهم جدااااااااااا بلييييييييييييييييز   سؤال مهم جدااااااااااا بلييييييييييييييييز Emptyالأربعاء أبريل 17, 2013 11:02 pm

الاوردر جه واستلمته خلاص
مش عارفه بقى متضايقه جدااااااااااااااا

سؤال مهم جدااااااااااا بلييييييييييييييييز
صفحة 1 من اصل 1