Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي اوريفليم لشركة اوريفليم السويدية في مصر لارقي منتجات التجميل الطبيعية والعناية بالبشرة (منتدي خاص بالدايريكتور رشا محمد)

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

مجموعة جيورداني جولد

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
The Cave
عضو مميز
عضو مميز
The Cave

انثى

مجموعة جيورداني جولد Empty
مُساهمةموضوع: مجموعة جيورداني جولد   مجموعة جيورداني جولد Emptyالأحد مارس 10, 2013 11:10 pm

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

كنت عايزة اخد رأيكم في حاجة ... أنا كنت عايزة اشتري هدية لواحدة قريبتي فرحها كمان أسبوع و كنت حاطة أمل على العرض بس للأسف العرض اللي نزل ضايع و مفيهوش و لا بارفان مجموعة جيورداني جولد 173375 و فكرت اشتريلها مجموعة جيورداني جولد و كنت عايزة أسألكم هي كدة سعرها كويس و الا غالية و إيه أحسن سعر نزل بيه البارفان قبل كدة ومعلش لو حد اشتراهم المجموعة كلها موجودة ولا هيقولولي حجز و بعد عمر طويل و الكلام الحلو اللي انتوا عارفينه مجموعة جيورداني جولد 156602
The Cave
عضو مميز
عضو مميز
The Cave

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مجموعة جيورداني جولد   مجموعة جيورداني جولد Emptyالأحد مارس 10, 2013 11:37 pm

أين أنتم يا أهل المنتدى مجموعة جيورداني جولد 626907
Boboss elshaky
عضو فعال
عضو فعال
Boboss elshaky

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مجموعة جيورداني جولد   مجموعة جيورداني جولد Emptyالإثنين مارس 11, 2013 3:53 pm

https://www.facebook.com/pages/Oriflame-Tanta/492364740828069
الصفحه دى فيها برفانات بأسعار حلوه شوفيها كده
adieu
عضو نشيط
عضو نشيط
adieu

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مجموعة جيورداني جولد   مجموعة جيورداني جولد Emptyالإثنين مارس 11, 2013 4:28 pm

مجموعه جيوردانى جولد نازلة معاها البرفان والرول اون وبودرة تلج جامبو بدل الاسبراي انتى ديودورانت وسعرها كويس جداا
The Cave
عضو مميز
عضو مميز
The Cave

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مجموعة جيورداني جولد   مجموعة جيورداني جولد Emptyالثلاثاء مارس 12, 2013 10:17 pm

Boboss elshaky كتب:
https://www.facebook.com/pages/Oriflame-Tanta/492364740828069
الصفحه دى فيها برفانات بأسعار حلوه شوفيها كده

الصفحة
دي تبع طنطا يا قمر و انا من القاهرة و اعرف فعلاً ان فيه ناس كتير بتحرق
الأسعار في كتير من المواقع و كمان محلات بس أنا بخاف أحسن تكون مضروبة أو
ملعوب فيها و بفضل اشتري على طول من الشركة بعضويتي لان فيه بارفانات تبع افون بتتضرب و خاصة الحاجات القديمة اللي مش بتنزل في الكتالوجات و عليها طلب

adieu كتب:
مجموعه جيوردانى جولد نازلة معاها البرفان والرول اون وبودرة تلج جامبو بدل الاسبراي انتى ديودورانت وسعرها كويس جداا
هو الاسبراي خلص و الا منزلش اصلاً و ينفع احجزه بدل البودرة و الا مينفعش مجموعة جيورداني جولد 705119
adieu
عضو نشيط
عضو نشيط
adieu

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مجموعة جيورداني جولد   مجموعة جيورداني جولد Emptyالأربعاء مارس 13, 2013 12:58 pm

نزل وخلص وهايجي في مايو فالشركة علشان ماتوقفش العرض بدلته لكن عادى ممكن تحجزيه لوحده برة العرض بسعره
The Cave
عضو مميز
عضو مميز
The Cave

انثى

مُساهمةموضوع: رد: مجموعة جيورداني جولد   مجموعة جيورداني جولد Emptyالأربعاء مارس 13, 2013 9:09 pm

adieu كتب:
نزل وخلص وهايجي في مايو فالشركة علشان ماتوقفش العرض بدلته لكن عادى ممكن تحجزيه لوحده برة العرض بسعره

شكراً يا قمر معلشي تعبتك مجموعة جيورداني جولد 855315

مجموعة جيورداني جولد
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» الحقوووووووووووووووووا عرض نار من جيورداني
» ايه رايكو في كحل جيورداني ؟
» جيورداني الجديد
» جوردانى جولد
» كونسيلر جيورداني