Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي اوريفليم لشركة اوريفليم السويدية في مصر لارقي منتجات التجميل الطبيعية والعناية بالبشرة (منتدي خاص بالدايريكتور رشا محمد)

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

عايزة رأيكم بسرعة ضرورررررررررررررررري

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
The Cave
عضو مميز
عضو مميز
The Cave

انثى

عايزة رأيكم بسرعة ضرورررررررررررررررري Empty
مُساهمةموضوع: عايزة رأيكم بسرعة ضرورررررررررررررررري   عايزة رأيكم بسرعة ضرورررررررررررررررري Emptyالإثنين مارس 04, 2013 11:56 pm

السلام عليكم

ازيكم يارب تكونوا كلكم بخير ... كنت عايزة أسأل على كذا منتج في مارس ياريت لو تقدروا تساعدوني معلش هتعبكم

كريم العين بتاع ميلك اند هاني حلو و الا لأ و لو حد جربه بيعمل إيه و ينفع تحت الميك اب و الا لأ

كريم الليل ميلك اند هاني و كريم البشرة الجافة و الحساسة الليلي و كمان بتاع النهار اللي في صفحة 65 دهنيين الملمس و الا لأ و الجلد بيمتصهم و الا لأ بمجرد غسل الوش وشي ينشف تاني و أنهو واحد احلى فيهم مع العلم ان بشرتي جافة جداً و بحتاج كريمات دهنية مش خفيفة زي كاموميل و الحاجات اللي زيها لإنها بتنشف وشي زيادة

ماسك اسينشيال اللي في صفحة 174 حد جربه و ياريت لو حد جربه يقولي هينفعني و الا لأ

اخر حاجة اسعار الحاجات دي حلو في الكتالوج ده و الا لأ

Boboss elshaky
عضو فعال
عضو فعال
Boboss elshaky

انثى

مُساهمةموضوع: رد: عايزة رأيكم بسرعة ضرورررررررررررررررري   عايزة رأيكم بسرعة ضرورررررررررررررررري Emptyالثلاثاء مارس 05, 2013 2:48 pm

بصى يا قمر كل حاجات ميلك اند هنى بدون استثناء جميله جدااااااااا
اما بالنسبه لكريم العين فهو للترطيب واحسن وضع تحطيه بالليل قبل ما تنامى لأن مسام البشره بتتفتح أثناء الليل وتمتص كل اللى عليها فبتدى نتيجه أحسن
شوفى كريم اوبتيملز اللى فى ص 65 طالاما كاتبين للبشره الملتهبه الجافه يعنى الجافه جدااااااااا فانت ادرى ببشرتك وهو دهنى
ويارب أكون قدرت أفيدك على حد علمى
The Cave
عضو مميز
عضو مميز
The Cave

انثى

مُساهمةموضوع: رد: عايزة رأيكم بسرعة ضرورررررررررررررررري   عايزة رأيكم بسرعة ضرورررررررررررررررري Emptyالثلاثاء مارس 05, 2013 9:15 pm

تسلم ايديك يا قمر عايزة رأيكم بسرعة ضرورررررررررررررررري 855315 .. انا كنت نازلة النهاردة قريب من الفرع عشان كدة كنت محتاجة الرد قولت لو كويسين اشتريهم لان كريم العين اللي عندي تاريخ انتهاؤه خلص و كان عندي كريم الوجه بتاع الاكسجين و خلص بس بصراحة مكنش حلو في الشتاء كان مناسب لبشرتي في الصيف لكن في الشتاء مكنش حلو
انا اضطريت لما ملقيتش رد لغاية قبل ما انزل الصبح إني اشتري مؤقتاً كريم أول مرة استخدمه بس مكدبش عليكي أول ما روحت حطيت منه (اصل انا معرفش اشتري حاجة إلا واكون هاموت عشان اجربها عايزة رأيكم بسرعة ضرورررررررررررررررري 424858) حسيت إن بشرتي امتصته و ناعمة و مرتاحة جداً هو كريم مستورد من المانيا اسمه كريم21 إن شاء الله هاجربه كام يوم و أقولكم اخباره إيه خاصة إني شوفت دلؤتي على النت ناس بتشكر في منتجاته التانية
بس انا محتاجة دلؤتي كريم للعين ممكن يتحط تحت الميك اب انا مش بحط ميك اب كتير بس غالباً بحط كونسيلر و سمعت انه لازم احط تحت اي كونسيلر كريم عين عشان ميظهرش تجاعيد و انا عندي بداية تجاعيد اصلاً عايزة رأيكم بسرعة ضرورررررررررررررررري 705119و عشان كدة محتاجة كريم ينفع مش بالليل بس لكن ينفع سواء بالليل أو الصبح تحت الكونسيلر ياريت لو تعرفي اسم واحد كويس حتى لو مش من اوريفليم تكتبيلي ربنا يكرمك و شكراً جداً جداً جداً لاهتمامك و ردك عايزة رأيكم بسرعة ضرورررررررررررررررري 363247

عايزة رأيكم بسرعة ضرورررررررررررررررري
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» عايزة رأيكم بسرعة plz
» يا بنات عايزة رد بسرعة بسرعة عشان معلقة الاوردر
» عايزة رأيكم
» عايزة رأيكم
» ايه احسن بلسم شفايف فى رأيكم ، ارجوكم الرد بسرعة