Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نادي اوريفليم لشركة اوريفليم السويدية في مصر لارقي منتجات التجميل الطبيعية والعناية بالبشرة (منتدي خاص بالدايريكتور رشا محمد)

دخولأحدث الصورالتسجيلالرئيسية

حد جرب يشتري اي حاجة من النت ؟؟

diva_faraona
souma
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
souma
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
souma

انثى
العمل/الترفيه : هبأة باش محاسبة اد الدنيا D:

حد جرب يشتري اي حاجة من النت ؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: حد جرب يشتري اي حاجة من النت ؟؟   حد جرب يشتري اي حاجة من النت ؟؟ Emptyالجمعة يناير 11, 2013 10:00 pm

ازيكم يا بنوتاااات عاملييييين اية في البرد دااا ؟؟؟؟ حد جرب يشتري اي حاجة من النت ؟؟ 386631حد جرب يشتري اي حاجة من النت ؟؟ 386631حد جرب يشتري اي حاجة من النت ؟؟ 386631

cheerscheerscheers

انا كنت عاوزة اسألكم كام سؤال كدا بخصوص الشراء من النت اذا كان من مواقع التسوق او من بيجات علي الفيسبوك يا تري حد جرب الموضوع دا قبل كدا او عنده فكرة انا اقدر اشتري اي حاجة ازاي ؟؟؟؟؟

انا من المنصورة و اعرف فرع شركة شحن اسمها DHL بس معنديش ادني فكرة عن اي حاجة في الموضوع دا ؟؟؟؟؟

يا ريت البنات اللي تعرف اي حاجة تفيدني بلييييييييييز

حد جرب يشتري اي حاجة من النت ؟؟ 20726حد جرب يشتري اي حاجة من النت ؟؟ 20726
diva_faraona
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
diva_faraona

انثى
العمل/الترفيه : جعلونى دكتورة

مُساهمةموضوع: رد: حد جرب يشتري اي حاجة من النت ؟؟   حد جرب يشتري اي حاجة من النت ؟؟ Emptyالسبت يناير 12, 2013 12:12 am

بصى يا سوما ده بيتوقف على هتشترى اية لو هتشترى هدوم بلاش احسن لان التقفيل بتاعها مش بيكون حلو كمان كل الحاجات اللى بتعرضها الموديلز الصينيات بتطلع قصيرة علينا جدا
souma
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
souma

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حد جرب يشتري اي حاجة من النت ؟؟   حد جرب يشتري اي حاجة من النت ؟؟ Emptyالسبت يناير 12, 2013 1:46 am

diva_faraona كتب:
بصى يا سوما ده بيتوقف على هتشترى اية لو هتشترى هدوم بلاش احسن لان التقفيل بتاعها مش بيكون حلو كمان كل الحاجات اللى بتعرضها الموديلز الصينيات بتطلع قصيرة علينا جدا

لأ مش شرط هدوم يا ماريان انا قصدي لو هشتري اي حاجة بعمل اية بظبط ؟؟؟؟
Emy Rose
عضو مميز
عضو مميز
Emy Rose

انثى
العمل/الترفيه : بحب اوريفليم

مُساهمةموضوع: رد: حد جرب يشتري اي حاجة من النت ؟؟   حد جرب يشتري اي حاجة من النت ؟؟ Emptyالسبت يناير 12, 2013 2:06 am

والله يا سوما حكاية النت دى تقلق الكرتونة بتيجى شركة الشحن مقفولة وانت بتستلميها مقفولة وتدفعى الفلوس وبعدين تفتحيها تضمنى منين بأة ان محدش يضحك عليكى على فكرة كلامى مش من فراغ حصل قبل كدة وواحدة استلمت الطرد ودفعت الفلوس وفى الاخر لما فتحته بجد لقت شوية زبالة علب ماكياج فاضية وعوضها على الله هتعمل ايه يعنى هو طبعا مش كل الناس كدة بس تضمنى منين Crying or Very sad
souma
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
souma

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حد جرب يشتري اي حاجة من النت ؟؟   حد جرب يشتري اي حاجة من النت ؟؟ Emptyالسبت يناير 12, 2013 3:15 am

Emy Rose كتب:
والله يا سوما حكاية النت دى تقلق الكرتونة بتيجى شركة الشحن مقفولة وانت بتستلميها مقفولة وتدفعى الفلوس وبعدين تفتحيها تضمنى منين بأة ان محدش يضحك عليكى على فكرة كلامى مش من فراغ حصل قبل كدة وواحدة استلمت الطرد ودفعت الفلوس وفى الاخر لما فتحته بجد لقت شوية زبالة علب ماكياج فاضية وعوضها على الله هتعمل ايه يعنى هو طبعا مش كل الناس كدة بس تضمنى منين حد جرب يشتري اي حاجة من النت ؟؟ 140564

اهاااااااا بس يا ايمي اناسمعت ان بأه فيه نظام لحماية البائع و المشتري بحيث انك بتدفعي الفلوس و بتستلمي الطرد بس الفلوس بتفضل في حاجة اسمها حساب معلق بيخليكي تتأكدي ان الاوردر مظبوط زي ما طلبتي بعدين لو ما بلغتيش شركة الشحن عن اي عيب خلال 24 ساعة بيحولوا الفلوس علي البائع علي طول

مش عارفة الواحد ممكن يقلق برضة بس انا عاوزة حد يكون جرب يشتري حاجة من المواقع المضمونة علي النت

و انا ممكن في مرة اجرب في حاجة قليلة بحيث اشوف الموضوع عامل ازاي

بس يا رب حد يفيدني بأه Very Happy Very Happy
diva_faraona
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
diva_faraona

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حد جرب يشتري اي حاجة من النت ؟؟   حد جرب يشتري اي حاجة من النت ؟؟ Emptyالسبت يناير 12, 2013 1:30 pm

souma كتب:
Emy Rose كتب:
والله يا سوما حكاية النت دى تقلق الكرتونة بتيجى شركة الشحن مقفولة وانت بتستلميها مقفولة وتدفعى الفلوس وبعدين تفتحيها تضمنى منين بأة ان محدش يضحك عليكى على فكرة كلامى مش من فراغ حصل قبل كدة وواحدة استلمت الطرد ودفعت الفلوس وفى الاخر لما فتحته بجد لقت شوية زبالة علب ماكياج فاضية وعوضها على الله هتعمل ايه يعنى هو طبعا مش كل الناس كدة بس تضمنى منين حد جرب يشتري اي حاجة من النت ؟؟ 140564

اهاااااااا بس يا ايمي اناسمعت ان بأه فيه نظام لحماية البائع و المشتري بحيث انك بتدفعي الفلوس و بتستلمي الطرد بس الفلوس بتفضل في حاجة اسمها حساب معلق بيخليكي تتأكدي ان الاوردر مظبوط زي ما طلبتي بعدين لو ما بلغتيش شركة الشحن عن اي عيب خلال 24 ساعة بيحولوا الفلوس علي البائع علي طول

مش عارفة الواحد ممكن يقلق برضة بس انا عاوزة حد يكون جرب يشتري حاجة من المواقع المضمونة علي النت

و انا ممكن في مرة اجرب في حاجة قليلة بحيث اشوف الموضوع عامل ازاي

بس يا رب حد يفيدني بأه حد جرب يشتري اي حاجة من النت ؟؟ 332753 حد جرب يشتري اي حاجة من النت ؟؟ 332753
مسالة حماية المشترى دى مسالة نظرية ياسومة طالما دفعى الفلوس على حساب البائع يبقى خلاص الموضوع انتهى
Emy Rose
عضو مميز
عضو مميز
Emy Rose

انثى
العمل/الترفيه : بحب اوريفليم

مُساهمةموضوع: رد: حد جرب يشتري اي حاجة من النت ؟؟   حد جرب يشتري اي حاجة من النت ؟؟ Emptyالسبت يناير 12, 2013 3:54 pm

بالظبط زى ماريان ما قالت طالما دفعتى الفلوس انتهى الموضوع وده اللى حصل بالظبط فى الموضوع اللى قلتلك عليه مازال معلق البنت دفعت الفلوس ومأخدتشى الحاجة على اساس ان مش ده طلبها والفلوس والكرتونة حتى الان فى شركة الشحن والطرف الاخر مش خسران حاجة يا سوما ياحبيبتى مفيش اجمل من انك تنزلى كدة تتسوقى بنفسك وتلفى وتتفرجى وتقارنى وتختارى وتفاصلى كمان اهم حاجة دى سمة الشعب المصرى وسيبك من النت ده وربنا يوفقك يا رب Arrow
souma
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز
souma

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حد جرب يشتري اي حاجة من النت ؟؟   حد جرب يشتري اي حاجة من النت ؟؟ Emptyالسبت يناير 12, 2013 7:07 pm

ميرسي يا بنوتاااااااااات ربنا يخليكو ليااا حد جرب يشتري اي حاجة من النت ؟؟ 855315
inter
عضو جديد
عضو جديد
inter

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حد جرب يشتري اي حاجة من النت ؟؟   حد جرب يشتري اي حاجة من النت ؟؟ Emptyالخميس يناير 17, 2013 2:58 pm

يابنات الي عايز اي حاجه من اورفليم في كل المحافظات من غير مصاريف شحن يطلب وانا عنيا ليكم Arrow
masaboda
عضو جديد
عضو جديد
masaboda

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حد جرب يشتري اي حاجة من النت ؟؟   حد جرب يشتري اي حاجة من النت ؟؟ Emptyالأحد يناير 27, 2013 4:30 pm

انا في واحده بتعامل معاها من النت ومجرباها كذا مره وعندها عدد كبير جدا على صفحتها ع الفيس وذووووووووق جداااا في التعامل والحاجه اللي بتقوليلها عليها بتجيلك بالضبط والتوصيل ب20 جنيه بس مش عارفه ينفع اديكي الرابط هنا ولا لا؟
diva_faraona
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق
diva_faraona

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حد جرب يشتري اي حاجة من النت ؟؟   حد جرب يشتري اي حاجة من النت ؟؟ Emptyالأربعاء يناير 30, 2013 3:14 pm

لا لينكات الفيس ممنوع ياقمر بس ممكن تقولى اسم البيدج ع الفيس اية ؟
esso
عضو جديد
عضو جديد
esso

انثى

مُساهمةموضوع: رد: حد جرب يشتري اي حاجة من النت ؟؟   حد جرب يشتري اي حاجة من النت ؟؟ Emptyالجمعة فبراير 01, 2013 11:12 am

انا جربت واشتريت من ع النت والحاجه جاتلى زى ما طلبتها بالظبط وبعدين أنتى بتفتحى تتاكدى والمندوب واقف والحمد لله الحاجه وصلت زى ما طلبتها

silent

حد جرب يشتري اي حاجة من النت ؟؟
صفحة 1 من اصل 1