Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر
مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه

Oriflame Egypt نادي اعضاء اوريفليم مصر

نادي اوريفليم لشركة اوريفليم السويدية في مصر لارقي منتجات التجميل الطبيعية والعناية بالبشرة (منتدي خاص بالدايريكتور رشا محمد)

دخولبحـثالتسجيلالرئيسية

شاطر | 

عايزة رأيكم ضروري ضروري ضروري :(

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
Pure Snow
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق

انثى

مُساهمةموضوع: عايزة رأيكم ضروري ضروري ضروري :(   السبت يوليو 14, 2012 11:50 pm

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

إزيكم يا قمرات معلشي انا مقصرة معكم شويتين بس النت عندي بيقطع من فترة مش عارفة ليه .. كنت عايزة اخد رأيكم في حاجة ضروري .. طبعاً إنتوا عارفين ان الدنيا اليومين دول معايا زي الفل و متنفضة أحلى تنفيض كمان عندي مجاملات بالهبل اليومين دول لناس اقاربي في ثانوية عامة و كمان في التخرج من الجامعة و اللي زاد و غطى واحدة صحبتي كانت مسافرة دبي من 4سنين و نزلت من كام يوم و كلمتني عشان اروحلها بصراحة أنا محتارة و محتاسة كنت ناوية اشتري لبنتها الصغيرة (3سنوات) دبدوب أو اللعب الديزني تكون في حدود لا تزيد عن 150ج لإني هجيبهم زي مبيقولوا في وسط الظروف دي من لحم الحي بس هي قاليتلي تعالي و هاتي لميرا فانوس رمضان .. هما بسم الله ما شاء الله مستواهم عالي جداً و أنا مش عارفة هل محلات لعب الأطفال المحترمة بيكون فيها فوانيس محترمة باين إنها غالية و الا كله صيني و أبو 2.5 زي أبو 200ج و هل اشتري للبت فانوس لعبة و الا فانوس حجمه كويس من اللي بيكون صاج و زجاج زي اللي في الصورة و اشتري بوكيه ورد لصاحبتي و أنا رايحة خاصة إنها قاعدة عند والدتها عشان زوجها مش نازل السنة دي
يا ريت تقولولي اقتراحتكم يا حلوين احسن المفروض اروحلها اليومين دول قبل رمضان

http://img841.imageshack.us/img841/6095/28451610150267262278881.jpg
Pure Snow
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق

انثى

مُساهمةموضوع: رد: عايزة رأيكم ضروري ضروري ضروري :(   السبت يوليو 14, 2012 11:57 pm

الصورة ايه يا حلويين معلشي مظهرتش فوق

sandrala
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق

انثى

مُساهمةموضوع: رد: عايزة رأيكم ضروري ضروري ضروري :(   الأحد يوليو 15, 2012 12:04 am

بورصى يا بيور يا حبيتى انا من رايى تجيبى فانوس عادى موش غالى اووى وموش رخيص اوووى يعنى شكلوه حلو وبيعيش ويغنى وكده ووبباقى الفوس تجيبى حاجه لصحبتك بردو يعنى بوكيه ورد رقيق اووى او علبه شيكولاته او تاخدلها برفيوم حريمى ليها وانتى ورايك ف الاخر بردو وانتى يا بيور اكيد تشرفى اى حد من غير ولا هديه Laughing Arrow Arrow
souma
عضو ملكي مميز
عضو ملكي مميز

انثى
العمل/الترفيه : هبأة باش محاسبة اد الدنيا D:

مُساهمةموضوع: رد: عايزة رأيكم ضروري ضروري ضروري :(   الأحد يوليو 15, 2012 12:38 am

انا رأيي من رأي سندريلاا برضة يا بيور
mahmoha21
عضو نشيط
عضو نشيط

انثى

مُساهمةموضوع: رد: عايزة رأيكم ضروري ضروري ضروري :(   الأحد يوليو 15, 2012 12:39 am

انا برضه مع سندريلا هاتي فعلا للبنت فانوس تعرف تلعب بيه لان الكبير ده هيحطوه ديكور و بالتالي الهدية مش ليها.... و هاتي لصحبتك زي ما قولتي بوكيه ورد شيك او هاتي علبة شيكولاتة احسن... فيريرو روشيه الكبيرة او جالاكسي جيولس(جواهر) كده تمام اوي و الله....
mahmoha21
عضو نشيط
عضو نشيط

انثى

مُساهمةموضوع: رد: عايزة رأيكم ضروري ضروري ضروري :(   الأحد يوليو 15, 2012 12:50 am

و بصي هي بنفسها قالتلك هاتي لميرا فانوس رمضان و كمان عندها 3 سنين صغيرة يعني و الاطفال بيحبوا اللعب.... اكيد هتلاقي فانوس لعبة و يكون شيك
Pure Snow
عضو ملكي متألق
عضو ملكي متألق

انثى

مُساهمةموضوع: رد: عايزة رأيكم ضروري ضروري ضروري :(   الأحد يوليو 15, 2012 1:01 am

sandrala تسلميلي يا قمر كلك ذوق ربنا يبارك فيكي .. بجد مش عارفة أشكرك إزاي إنتي و souma وmahmoha21 بجد تسلملي ايديكم كلكم و تمام كده يا قمرات إن شاء الله هشتري فانوس لعبة زي مقولتوا و هشتري بوكيه أو علبة شيكولاته لصاحبتي زي مقولتوا ربنا يخليكوا ليه
mahmoha21 جريتي ريقي على الشيكولاته أول مقولتي فيروروشيه أنا بموووووووت فيها بتهيألي لو جيبتهالها هستنى أكلها قبل مامشي

عايزة رأيكم ضروري ضروري ضروري :(
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1